.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : متاسفانه استان سمنان در سکوت خبری در چند مرحله با نفوذی که در وزارت خانه های مختلف داشت، هم منابع خاک و هم منابع آب بالای دست استان را اشغال کرد و به نفع خود مصادره کرد.... حُسن همجواری و برادری ؛ آری / آب و خاک مازندران را نمی دهیم ؛ هرگز !؟
شمال نیوز : متاسفانه استان سمنان در سکوت خبری در چند مرحله با نفوذی که در وزارت خانه های مختلف داشت، هم منابع خاک و هم منابع آب بالای دست استان را اشغال کرد و به نفع خود مصادره کرد....(ادامه)
متن کامل طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری
متن کامل طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهورینمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری موافقت کرده که بر اساس آن تغییراتی در شرایط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اعمال خواهد شد.(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور در واکنش به طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است قیمت‌ کالاها و نیازمندی‌های مردم کاهش پیدا کند؟، گفت: «دعا کنید!» آقای جهانگیری ما دعا می‌کنیم اما ...(يادداشت)
معاون اول رئیس‌جمهور در واکنش به طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است قیمت‌ کالاها و نیازمندی‌های مردم کاهش پیدا کند؟، گفت: «دعا کنید!»(ادامه)
واکنش‌ها به سخنان روحانی درباره صلح حسنی
آقای روحانی اصرار دارد صلح امام حسن را مصادره به مطلوب کندو به خیانت برخی خواص لشکر امام نپردازد (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند زیرا عقلانیت به معنای محاسبه درست است. البته دشمن تلاش دارد تا معنای غلط عقلانیت را تلقین کند و برخی هم نادانسته، در داخل همان حرف دشمن را تکرار می کنند. سروصدای اراذل مسلط بر آمریکا ذهن کسی را مشغول نکند / علاج همه مشکلات در داخل است / ترسیدن و خالی کردن میدان عقلانیت نیست/ توان مدیریتی در برخی بخش‌های اقتصادی ضعیف است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند زیرا عقلانیت به معنای محاسبه درست است. البته دشمن تلاش دارد تا معنای غلط عقلانیت را تلقین کند و برخی هم نادانسته، در داخل همان حرف دشمن را تکرار می کنند. (ادامه)
آیت الله لائینی :رشوه و دوتابعیتی بودن مسئولان از منکرات است
نماینده ولی فقیه در مازندران، رشوه، رانت، فساد و دو تابعیتی را از جمله مظاهر منکرات برشمرد و خواستار پرهیز مسئولان و مدیران از آن شد.(ادامه)
تکفیری های وارداتی از سوریه، در حالی آتش جنگ در قره باغ را گرم کرده اند که اصالتا، شیعیان را رافضی و مرتد می دانند و اگر مجال پیدا کنند، قبل از هر کس، خون ملت مظلوم جمهوری آذربایجان را می ریزند. قره باغ بهانه کدام نقشه است؟(ديدگاه)
تکفیری های وارداتی از سوریه، در حالی آتش جنگ در قره باغ را گرم کرده اند که اصالتا، شیعیان را رافضی و مرتد می دانند و اگر مجال پیدا کنند، قبل از هر کس، خون ملت مظلوم جمهوری آذربایجان را می ریزند.(ادامه)
مشاجره معاونان بایدن و ترامپ درباره ایران
معاونان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در بخشی از مناظره خود درباره ایران اظهارنظر کردند.(ادامه)
سرمربی سابق استقلال به سکوت دوماهه خود پایان داد،درحالیکه هنوز دل‌پری از مدیرعامل پیشین باشگاه دارد. مجیدی: با اسم استراماچونی کلاهبرداری کردند!
سرمربی سابق استقلال به سکوت دوماهه خود پایان داد،درحالیکه هنوز دل‌پری از مدیرعامل پیشین باشگاه دارد. (ادامه)
عوامل متعددی در شکل گیری دفاع مقدس و کسب پیروزی تاثیر گذار بودند که در جنگ اقتصادی نیز می توان با تکیه بر همان عوامل، بر مشکلات فائق آمد و پیروز میدان شد. پیروزی در جنگ اقتصادی با الگوی دفاع مقدس(ديدگاه)
عوامل متعددی در شکل گیری دفاع مقدس و کسب پیروزی تاثیر گذار بودند که در جنگ اقتصادی نیز می توان با تکیه بر همان عوامل، بر مشکلات فائق آمد و پیروز میدان شد.(ادامه)
درخواست حسین هدایتی از رییس قوه قضاییه از داخل زندان
او ارزش کارخانه نورد لوله اهواز را رقمی در حدود پنج هراز میلیارد دانسته و گفته چرا سهام وی در این کارخانه از سوی افرادی که هیچ سمت و سهمی در آن ندارند به فروش می رسد.(ادامه)
عُدَی و قُصَی؛ درباره وارثان بی‌رحم صدام
عُدَی و قُصَی صدام، طی ۲۴ سال دوران دیکتاتوری پدرشان، به چه جنایت‌های عجیب و غریبی دست زدند؟ (ادامه)
وضعیت نابسامان شوراها و شهرداری ها محصول غفلت و ملاحظه کاری است
مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران گفت: وضعیت نابسامان و منزجرکننده فعلی در شوراها و شهرداری های استان یا محصول بی توجهی و غفلت نهادها و سازمان های متولی و یا نتیجه ملاحظه کاری است(ادامه)
رازی که رهبر کره شمالی به ترامپ گفت
(ادامه)
روزنامه کیهان نوشت: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری‌ شتابزده تنظیم شده و متأسفانه اصول کارشناسی در آن رعایت نشده است. این طرح بیشتر به یک بیانیه سیاسی می‌ماند تا طرحی برای قانون شدن/ / طرح مزبور، بسیار عجولانه و صرفاً با ادبیاتی ژورنالیستی و شعارگونه نوشته شده
روزنامه کیهان نوشت: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری‌ شتابزده تنظیم شده و متأسفانه اصول کارشناسی در آن رعایت نشده است.(ادامه)
دلیل استعفای فرهاد مجیدی مشخص شد
فرهاد مجیدی گفت: به دلیل رفتارهای غیر صادقانه باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کردم.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در مورد «خیانت امارات» در رسانه‌های عربی
مقام معظم رهبری امروز در یک سخنرانی تاکید کردند که عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی خیانت به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین است که این سخنان ایشان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی به دنبال داشت.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین خواندند و گفتند: البته این وضعیت دیری نخواهد پایید اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیستها را در منطقه باز کردند، باقی خواهد ماند. امارات هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملت‌های عرب و هم به فلسطین / ملت فلسطین زیر فشار‌های شدید قرار دارند، آن‌وقت آن‌ها می‌آیند با اسرائیلی‌ها و عناصر پلید آمریکایی مثل آن یهودی که در خانواده ترامپ وجود دارد علیه مصالح دنیای اسلام کار می‌کنند / این خیانت دیری نخواهد پایید، اما این لکه ننگ بر آن‌ها خواهد ماند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین خواندند و گفتند: البته این وضعیت دیری نخواهد پایید اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیستها را در منطقه باز کردند، باقی خواهد ماند. (ادامه)
واکنش رهبر انقلاب به توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی/عزاداری امسال در تاریخ کشور ماندگار شد
رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با اجلاس آموزش و پرورش فرمودند: از ملت عزیز ایران تشکر میکنم به خاطر حسن رفتارشان در دهه‌ی عاشورا که واقعاً امسال را به عنوان یک پدیده در تاریخ کشور ماندگار کرد.(ادامه)

شاعران آیینی کشورمان از جمله علی انسانی، سعید بیابانکی، حسن کردی و احد ده بزرگی اشعاری زیبا برای شام غریبان امام حسین (ع) سروده اند.
اشعاری زیبا برای شام غریبان
شاعران آیینی کشورمان از جمله علی انسانی، سعید بیابانکی، حسن کردی و احد ده بزرگی اشعاری زیبا برای شام غریبان امام حسین (ع) سروده اند. (ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
امضای ۲۰۰نماینده مجلس پای شکایت از زنگنه
نماینده نجف آباد در مجلس از افزایش تعداد امضا‌های شکایت نمایندگان از زنگنه به ۲۰۰ امضا خبر داد.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. نامه ۱۱۴ نفر از نمایندگان مجلس به رؤسای قوا در مورد استمرار وزارت زنگنه
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. (ادامه)
محمدبن زاید در حال بوسه زدن بر دستان نتانیاهو+ عکس
محمدبن زاید در حال بوسه زدن بر دستان نتانیاهو+ عکس (ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ مرداد
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر اسلامی به گذشته اشاره کرد و گفت: سمنان با کمک مازندران و با ملحق کردن بخشی از خاک مازندران به خود، استان شد چون جمعیت استان سمنان از جمعیت ساری و میاندورود هم  کمتر است .... اسلامی : مازندران قربانی برنامه پایتخت شدن سمنان می‌شود / سمنان یک‌بار تلار‌کُشی کرد و حالا چشم طمع به تجن دارد
شمال نیوز : دکتر اسلامی به گذشته اشاره کرد و گفت: سمنان با کمک مازندران و با ملحق کردن بخشی از خاک مازندران به خود، استان شد چون جمعیت استان سمنان از جمعیت ساری و میاندورود هم کمتر است ....(ادامه)
داوطلبان کنکور خود را برای ۳۱ مرداد آماده کنند
احمدی لاشکی گفت: فعلاً داوطلبان خودشان را برای ‏‏۳۱ مرداد آماده کنند. مسئولیت تامین بهداشت محیط با وزارت علوم است و قطعاً پای کار خواهند بود و برنامه ریزی‌های لازم را ‏خواهند داشت. ‏(ادامه)
ارزش ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی ته مانده سهام عدالت/ ناتوانی دولت در کنترل قیمت خودرو / تغییر فاز سیاست پولی بانک مرکزی پس از دو ماه ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.