.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شایعه‌پراکنی برخی رسانه‌ها و خبرنگاران درباره انگیزه قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی به حدی رسید که درصدد القای خیانت و مهدورالدم‌بودن مقتول برآمده‌اند. آیا همسر دوم نجفی «پرستو» بود؟! + تصاویر
شایعه‌پراکنی برخی رسانه‌ها و خبرنگاران درباره انگیزه قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی به حدی رسید که درصدد القای خیانت و مهدورالدم‌بودن مقتول برآمده‌اند.(ادامه)
حرفی درباره‌ی جنجال مذاکره که حالا خارجی‌ها و روزنامه‌ها و تبلیغاتچی‌ها میگویند؛مقصود آنها از برگشتن به میز مذاکره، مطلق «مذاکره» نیست؛ بلکه «مذاکره با آمریکا» است؛ وَالّا ما که با مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها مشکلی نداریم.در مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها هم مسئله‌مان تعیین موضوع است. ما درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره‌ی توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم...

درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمی‌کنیم/ با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم، برای مذاکره با اروپا مشکلی نداریم/ راهبرد آمریکا فشار؛ تاکتیک‌شان مذاکره است/ فعلاً مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی اجرا میشود/ اگر مقتضی شد بعداً از اهرمهای بعدی استفاده خواهیم کرد(خبر)
حرفی درباره‌ی جنجال مذاکره که حالا خارجی‌ها و روزنامه‌ها و تبلیغاتچی‌ها میگویند؛مقصود آنها از برگشتن به میز مذاکره، مطلق «مذاکره» نیست؛ بلکه «مذاکره با آمریکا» است؛ وَالّا ما که با مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها مشکلی نداریم.در مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها هم مسئله‌مان تعیین موضوع است. ما درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره‌ی توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم... (ادامه)
مادر میترا استاد گفت: من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم. او گفت: دخترم ساعت ۴ و نیم بامداد ... میترا استاد صدای مرا برای نهادهای امنیتی می فرستاد / بعد از قتل می خواستم خودکشی کنم / قبل از اینکه خود را تسلیم کنم، به قم و سر خاک پدرم رفتم / قصد تهدید همسرم را داشتم نه کشتن او را وقتی مرا با اسلحه به دست دید، ترسید؛ دستش را دور گردنم انداخت؛ همین باعث شلیک گلوله ها شد
مادر میترا استاد گفت: من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم. او گفت: دخترم ساعت ۴ و نیم بامداد ...(ادامه)
هادی رضوی: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو
هادی رضوی گفت: متاسفانه در دادگاه و رسانه‌ها من را داماد شریعتمداری معرفی می‌کنند. من داماد نتانیاهو که نیستم. داماد شریعتمداری هستم و می‌خواهم در این دادگاه بدون فضاسازی سیاسی و اینکه داماد فردی معرفی شوم، به پرونده رسیدگی شود.(ادامه)
هیچ آثاری از تقاضای مذاکره از سوی ترامپ، پمپئو و جان بولتون نشنیدم جز همان مسخره بزرگی که از مدت ها قبل از سوی پمپئو تحت عنوان شرایط 12 گانه مطرح شد. درخواست مذاکره از سوی امریکا مسخره و بچه گانه است
هیچ آثاری از تقاضای مذاکره از سوی ترامپ، پمپئو و جان بولتون نشنیدم جز همان مسخره بزرگی که از مدت ها قبل از سوی پمپئو تحت عنوان شرایط 12 گانه مطرح شد. (ادامه)
اعمال شب و روز اول ماه رمضان
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اعمال مرتبط با شب و روز اول این ماه منتشر شد.(ادامه)
۷ اشتباه در سبک زندگی مدرن
بسیاری از تحقیقات نشان می‌دهد که نشستن طولانی‌مدت برای سلامتی بسیار مضر است. علاوه بر افزایش خطر چاقی، بیماری‌های قلبی، دیابت، سکته مغزی و حتی مرگ را در پی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : مگر من از کسی ترسی دارم؟ اما هزاران نفر با حقوق دولتی بیایید بینید چه چیزها که دارند! اصلا علی دایی پیش آنها باید لنگ بیندازد. چه چیزهایی به اسم زن و بچه آنهاست..... آقایان فدایی مملکت چرا فرزندان‌تان آنور آب هستند؟ / من یک خانه در تهران دارم یکی ویلا در نوشهر و دو ماشین!
شمال نیوز : مگر من از کسی ترسی دارم؟ اما هزاران نفر با حقوق دولتی بیایید بینید چه چیزها که دارند! اصلا علی دایی پیش آنها باید لنگ بیندازد. چه چیزهایی به اسم زن و بچه آنهاست.....(ادامه)
افشاگری بی سابقه علی دایی درباره مدیرعامل باشگاه سایپا
سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه قبل از بازی با ذوب آهن اخراج شده بود، افشاگری بی سابقه ای علیه مدیرعامل باشگاه سایپا داشت و به خبر مذاکره اش با باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.(ادامه)
ماهیت انقلاب اسلامی دلیل دشمنی استکبار است
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، هویت و ماهیت متفاوت و متضاد را دلیل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی یاد کرد.(ادامه)
راه حلی جالبی برای پول کردن چک‌های برگشتی
(ادامه)
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، در دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن فرمودند: قرآن گفته است «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانی که در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیست‌ها ساختند و خون فلسطینی‌ها را لگد کردند و حقّشان را ضایع کردند. اَشِدّاءُ عَلی الکُفّار را فراموش کردند و شدند نوکر کفّار. الان بسیاری از سران کشورهای عربی از این قبیلند.
حرکتی که در امداد به سیل‌زدگان می‌بینید، آموزش شهدای ماست / بمباران چهارساله یمن، نتیجه فراموشی و دوری از قرآن است/ آن بمباران‌کننده، به ظاهر مسلمان است اما به مسلمانان رحم نمیکند(خبر)
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، در دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن فرمودند: قرآن گفته است «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانی که در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیست‌ها ساختند و خون فلسطینی‌ها را لگد کردند و حقّشان را ضایع کردند. اَشِدّاءُ عَلی الکُفّار را فراموش کردند و شدند نوکر کفّار. الان بسیاری از سران کشورهای عربی از این قبیلند. (ادامه)
رهبر انقلاب: بمباران چهارساله یمن نتیجه فراموشی قرآن است
اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و ششمین دوره‌ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروزبا رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: حداقل پول برای تأمین اثاثیه منزل یک خانواده فقیر ۵۰ میلیون تومان است و نمی‌توان با سه میلیون مشکلی را حل کرد. باید خسارات مردم کامل پرداخت شود چرا که مقصر اصلی دولت است..... با دادن چند تومان وام بلاعوض نمک بر زخم مردم نپاشید/ حداقل پول برای تأمین اثاثیه منزل یک خانواده فقیر ۵۰ میلیون تومان است
شمال نیوز : وی گفت: حداقل پول برای تأمین اثاثیه منزل یک خانواده فقیر ۵۰ میلیون تومان است و نمی‌توان با سه میلیون مشکلی را حل کرد. باید خسارات مردم کامل پرداخت شود چرا که مقصر اصلی دولت است.....(ادامه)
نشست تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این صندوق برگزار شد و سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق معرفی و از خدمات جمشید تقی زاده قدردانی شد. در هیئت مدیره های برخی از شرکت ها بالغ بر چهل میلیون تومان حقوق دریافت می شود/ اگر پول‌ها را بر نگردانید از شما پس خواهم گرفت!(خبر)
نشست تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این صندوق برگزار شد و سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق معرفی و از خدمات جمشید تقی زاده قدردانی شد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قریب به ۲۲۰ پرونده مفتوح مطالبات داریم. به این سوال‌ باید پاسخ داد که آیا ممکن است مدیری که تصمیم گرفته شرکتی را ۲۲۰ میلیارد تومان از آدمی طلبکار کرده، مسیر درستی را رفته باشد؟ به چه حقی باید این طلب ایجاد شود و سال‌های سال باقی بماند؟ و تا کی باید این پرونده‌ها که سابقه حتی تا ۱۵ سال دارند باز بمانند؟ وزیر کار: دریافت پاداش‌های نجومی از گوشت سگ حرام‌تر است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قریب به ۲۲۰ پرونده مفتوح مطالبات داریم. به این سوال‌ باید پاسخ داد که آیا ممکن است مدیری که تصمیم گرفته شرکتی را ۲۲۰ میلیارد تومان از آدمی طلبکار کرده، مسیر درستی را رفته باشد؟ به چه حقی باید این طلب ایجاد شود و سال‌های سال باقی بماند؟ و تا کی باید این پرونده‌ها که سابقه حتی تا ۱۵ سال دارند باز بمانند؟(ادامه)
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله‌ی امام در مورد ایشان رخ می‌دهد و این حرف‌ها قعر جهنمی است‌. کتاب خاطرات منتظری«دروغ»است
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله‌ی امام در مورد ایشان رخ می‌دهد و این حرف‌ها قعر جهنمی است‌.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است. 3چهره ای که رهبر انقلاب از آنان نام بردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است.(ادامه)
4 تن از مرزبانان کشورمان که از دست تروریستهای جیش الظلم آزاد شدند، به کشور بازگشتند. 4 مرزبان آزاد شده از دست تروریستهای جیش الظلم به میهن بازگشتند
4 تن از مرزبانان کشورمان که از دست تروریستهای جیش الظلم آزاد شدند، به کشور بازگشتند.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند، به موضوع ایجاد کانال مالی میان ایران و اروپا اشاره کردند و گفتند: این کانال مالی بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است و هیچ معنایی ندارد.

نباید از تحریم‌ها بنالیم/ سال ۹۸ سال فرصت‌ها و گشایش برای ملت ایران خواهد بود
شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند، به موضوع ایجاد کانال مالی میان ایران و اروپا اشاره کردند و گفتند: این کانال مالی بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است و هیچ معنایی ندارد. (ادامه)
چهل حدیث گهربار از امیرالمومنین امام علی (ع)
چهل حدیث گهربار از امیرالمومنین امام علی علیه السلام را در اینجا بخوانید.(ادامه)
20 سال حبس برای مدیران سابق بانک سرمایه
هر سه این متهمین به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت از مشاغل دولتی به طور دائم محکوم شده‌اند. (ادامه)
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟ آیا کسانی که از "حسین هدایتی" پول گرفتند محاکمه می‌شوند؟
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟(ادامه)
از میان ۵۰ دقیقه گفته‌های بابک تختی در ویدئوی منتشر شده اخیر، آنچه به دل می‌نشست راستش نه چهره بر افروخته پسر جهان‌پهلوان در دفاع از اتهامات به مادر درگذشته‌اش که فلسفه خودکشی تختی از نگاه پسر بود. دلیل خودکشی تختی همین است که پسرش می‌گوید
از میان ۵۰ دقیقه گفته‌های بابک تختی در ویدئوی منتشر شده اخیر، آنچه به دل می‌نشست راستش نه چهره بر افروخته پسر جهان‌پهلوان در دفاع از اتهامات به مادر درگذشته‌اش که فلسفه خودکشی تختی از نگاه پسر بود.(ادامه)
شمال نیوز " برخی نمایندگان که امید واقعی ملت برای اصلاح وضعیت و اصلا نماینده دل‌ها و زبان آنها هستند وقتی به جای تفکر و عمل برای رفع معضلات شهر خود تنها به فکر منافع، حفظ و تثبیت جایگاه خود هستند غیر از این را هم نمی‌توان انتظار داشت..... رسالت نمایندگان مجلس ؛ عزل و نصب یا قانونگذاری؟!
شمال نیوز " برخی نمایندگان که امید واقعی ملت برای اصلاح وضعیت و اصلا نماینده دل‌ها و زبان آنها هستند وقتی به جای تفکر و عمل برای رفع معضلات شهر خود تنها به فکر منافع، حفظ و تثبیت جایگاه خود هستند غیر از این را هم نمی‌توان انتظار داشت.....(ادامه)
 طلبه، استاد و مرجع ما اگر معتقد به انقلاب نباشد، به درد کشور نمی‌خورد / اینکه بنده میگویم حوزه‌ی انقلابی، معنایش این نیست که حالا حتماً در مثلاً فلان‌ جا شعار بدهد / با فلسفه‌ خواندن، نه فقط مخالف نیستم بلکه کاملاً تأیید میکنم / اینکه دوره اصول در حوزه ۱۵ سال است، برای من تعجب(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا بداند که با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته‌اند به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند. آیت الله طبرسی: آمریکا با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا بداند که با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته‌اند به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند. (ادامه)
کیهان نوشت: علی مطهری بسیار بی‌جا و غلط می‌کند که تعیین تکلیف می‌کند امام چه باید می‌نوشته و چه نمی‌نوشته یا نامه ایشان (نعوذبالله) از سر دلخوری و شرایط جسمی و... بوده است. این رویکرد همان روش منکر ولایت امیرمومنان‌(ع) است که وقتی پیامبراعظم ,,,, بسیار بیجا و غلط کرده که برای امام تعیین تکلیف می‌کند / او با سوءاستفاده از نام پدرش، در حال خیانت به منظومه فکری شهید مطهری است (خبر)
کیهان نوشت: علی مطهری بسیار بی‌جا و غلط می‌کند که تعیین تکلیف می‌کند امام چه باید می‌نوشته و چه نمی‌نوشته یا نامه ایشان (نعوذبالله) از سر دلخوری و شرایط جسمی و... بوده است. این رویکرد همان روش منکر ولایت امیرمومنان‌(ع) است که وقتی پیامبراعظم ,,,,(ادامه)
بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی در سوادکوه برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در شهرستان سوادکوه برگزار شد.(ادامه)


 به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند... مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه زیان‌بار است/ به برخی دولت‌های اروپایی اعتماد نداریم/ ادامه مسیر انقلاب وظیفه جوانان است/ راه‌حل مشکلات، تسلیم و بوسه‌زدن بر پنجه گرگ نیست/ میدان‌دادن به ویژه‌خوار و مدارا با فریبکاران اقتصادی ممنوع(خبر)
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند... (ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.402 seconds.