.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نوروز ۹۹ شاید متفاوت ترین نوروزی باشد که ایرانی ها تجربه می کنند. امسال هرگونه دید و بازدید نوروزی، سفر و مهمانی می تواند به قیمت جان عزیزانمان تمام شود. سفر نوروزی؛ تیر خلاص به سلامت جامعه
نوروز ۹۹ شاید متفاوت ترین نوروزی باشد که ایرانی ها تجربه می کنند. امسال هرگونه دید و بازدید نوروزی، سفر و مهمانی می تواند به قیمت جان عزیزانمان تمام شود. (ادامه)
زد و بند با چاشنی تفحص؛ شاهراه فساد در مجلس دهم
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است تعدادی زیادی از نمایندگانی که رد صلاحیت شدند، به یقین از افرادی بودند که در تحقیق و تفحص‌های مجلس با مسئولین اجرایی زدوبند داشتند.(ادامه)


اخیراً طرحی از جانب آمریکا به عنوان طرح صلح یا معامله قرن به جهان معرفی شده که در واقع سند تشکیل استعمار نوین سرزمین‌های فلسطینی است! معامله قرن یا سند نابودی اسرائیل؟!(يادداشت)
اخیراً طرحی از جانب آمریکا به عنوان طرح صلح یا معامله قرن به جهان معرفی شده که در واقع سند تشکیل استعمار نوین سرزمین‌های فلسطینی است!(ادامه)
فلسطین در معامله قرن؛ موافقان و مخالفان طرح ترامپ کیستند؟/ نگاهی به نقشه فلسطین نشان می دهد که در طرح های صلح، سرزمین فلسطینیان هر روز کوچک تر می شود. (خبر)
(ادامه)
جمله‌ رهبر انقلاب درباره ترامپ که تیتر لس‌آنجلس تایمز شد +عکس
رهبر معظم ایران گفت ترامپ «دلقکی» است که به ایرانیان خیانت خواهد کرد. این جمله تیتر پایگاه اینترنتی لس آنجلس تایمز شده است.(ادامه)
بازداشت ۲ مدیر هلال احمر
شمال نیوز : روابط عمومی جمعیت هلال احمر عصر سه شنبه با تایید بازداشت این افراد اعلام کرد درباره دلیل بازداشت آن‌ها اطلاع دقیقی ندارد.(ادامه)
شنال نیوز : دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به ویژه در سال‌های اخیر عاشق شهادت بودند. کسانی که در جبهه‌های جنگ بین گلوله‌ها و ترکش‌ها مبارزه می‌کردند نگران بودند که مبادا شهید نشوند..... چه کسی را بزنیم که هم‌وزن حاج قاسم باشد؛ کفش سلیمانی ارزشش از سر ترامپ بیشتر است/ اگر حکومت عراق نیروهای آمریکا را اخراج نکند، نیروهای مقاومت یک سرباز را هم زنده نخواهند گذاشت
شنال نیوز : دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به ویژه در سال‌های اخیر عاشق شهادت بودند. کسانی که در جبهه‌های جنگ بین گلوله‌ها و ترکش‌ها مبارزه می‌کردند نگران بودند که مبادا شهید نشوند.....(ادامه)
شمال نیوز : این مسئول تاکید کرد : دستگاه قضایی نیز با خودداری از مرخصی اشرار و متخلفان به ضرب و جرح، صدور آراء محکم و بررسی تخلفات در کمیسیون رسیدگی، با افرادی که به تکرار شرارت و درگیری منتهی به نقص عضو با آلات قتاله اقدام کنند جدی برخورد می کند..... اتهام، ضرب و جرح و درگیری بیشترین آمار جرائم را در مازندران دارد
شمال نیوز : این مسئول تاکید کرد : دستگاه قضایی نیز با خودداری از مرخصی اشرار و متخلفان به ضرب و جرح، صدور آراء محکم و بررسی تخلفات در کمیسیون رسیدگی، با افرادی که به تکرار شرارت و درگیری منتهی به نقص عضو با آلات قتاله اقدام کنند جدی برخورد می کند.....(ادامه)
جهانگیری به استانداران: در صرفه‌جویی بودجه تردید نکنید
جهانگیری از همه مدیران و استانداران کشور خواست در صرفه‌جویی بودجه کمترین تردیدی به خود راه ندهند و گفت: اگر در این مقطع کسی بتواند هزینه‌های غیر ضروری را کاهش دهد، اما این کار را نکند، به کشور خیانت کرده است.(ادامه)
در انتخابات تکلیف گرا باشیم نه مصلحت اندیش(يادداشت)
(ادامه)
اعدام زنی که شوهرش را به قتل رساند
زنی جوان که شوهرش را با پرتاب چاقو به قتل رسانده بود، پس از طی مراحل قانونی و استیذان رئیس قوه قضائیه به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
نامه تند توکلی به عارف
حتماً جنابعالی همچون اینجانب، بر این باورید که اصلاح‌طلب و اصول‌گرای واقعی، خود را مدیون و وفادار به انقلاب و مردم می‌دانند و در این راه حاضرند جان و مال و حیثیت خویش را بر طبق اخلاص نهند. فلذا افراد و گروه‌هایی که به بدخواهان ملت، روی خوش نشان می‌دهند و به آن‌ها پاس گُل می‌دهند و با طناب پاره‌شان به ته چاه می‌روند، بدل‌هایی هستند که در میان جریان‌های سیاسی، جا خوش کرده‌اند(ادامه)
همه دارند در مورد ضربه استنلی کی‌روش به توپ حرف می‌زنند. او در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه‌ای زد که به قول خداداد عزیزی میهمان برنامه فوتبال برتر، از کره ماه هم می‌شد پنالتی بودنش را دید! ماجرای یک پنالتی دیده نشده
همه دارند در مورد ضربه استنلی کی‌روش به توپ حرف می‌زنند. او در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه‌ای زد که به قول خداداد عزیزی میهمان برنامه فوتبال برتر، از کره ماه هم می‌شد پنالتی بودنش را دید!(ادامه)
اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ایران‌اینترنشنال
وزارت اطلاعات اعلام کرد که قاطعانه اقدامات شبکه ایران اینترنشنال و کارکنان آن را مصداق همکاری با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در اقدامات تروریستی می‌داند.(ادامه)
حذف نام شهدا از خیابان‌ها خیانت است
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در یادواره سرداران و ۶۲ شهید منطقه سلیمان آباد شهرستان تنکابن، گفت: حذف نام شهدا از خیابان‌ها خیانت است.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم. مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دوستان و دشمنان بدانند در حوادث امنیتی چند روز اخیر، دشمن را عقب زدیم/ در جنگ اقتصادی هم دشمن را عقب خواهیم زد(خبر)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: مأموریت حضرت عسکری (ع) آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود و این کار آسانی نیست چرا که مردم عموما با حضور فیزیکی امام مأنوس هستند لذا امری تازه و نامانوس بود همچنان که در زمان رسالت پیامبر اسلام تا زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امامان هیچگاه غیبتی نداشتند. ائمه (ع) چگونه شیعیان را برای دوران غیبت آماده کردند؟
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: مأموریت حضرت عسکری (ع) آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود و این کار آسانی نیست چرا که مردم عموما با حضور فیزیکی امام مأنوس هستند لذا امری تازه و نامانوس بود همچنان که در زمان رسالت پیامبر اسلام تا زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امامان هیچگاه غیبتی نداشتند.(ادامه)
آمریکا منفورترین رژیم نزد افکار عمومی جهان است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی دنیا آمریکا است گفت: ۹۰ درصد عمر این دولت با جنگ و جنایت سپری شده است.(ادامه)
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند.

انتقاد شدید امام جمعه بابلسر از نامزدهای مجلس: غلط کردید که وعده دادید
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند. (ادامه)
از مهم‌ترین اعمال این روز، اقامه عزا برای امام مهربانی هاست. فضیلت زیارت مرقد ثامن الحجج (ع) هم که برای همه واضح و روشن است. اعمال مخصوص روز شهادت امام رضا(ع)
از مهم‌ترین اعمال این روز، اقامه عزا برای امام مهربانی هاست. فضیلت زیارت مرقد ثامن الحجج (ع) هم که برای همه واضح و روشن است.(ادامه)
هیچ یک از اعضای خانواده در دستگیری روح الله مشارکت نداشتند. امیدواریم با این دستگیری چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود.
امیدوارم چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود
هیچ یک از اعضای خانواده در دستگیری روح الله مشارکت نداشتند. امیدواریم با این دستگیری چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود. (ادامه)
شمال نیوز : رضایی بیان کرد: نسل اول و دوم از صحنه مدیریت انقلاب اسلامی در حال خارج شدن هستند و نسل سوم و چهارم وارد می شوند اما آیا این نسل ها توانایی و آب دیده هستند، بنابراین می‌توان تجارب را منتقل کرد..... محسن رضایی: کشور‌ می‌تواند 500‌ میلیون نفر را مدیریت کند/ در مسائلی نظیر اقتصاد عقب افتاد‌ه هستیم
شمال نیوز : رضایی بیان کرد: نسل اول و دوم از صحنه مدیریت انقلاب اسلامی در حال خارج شدن هستند و نسل سوم و چهارم وارد می شوند اما آیا این نسل ها توانایی و آب دیده هستند، بنابراین می‌توان تجارب را منتقل کرد.....(ادامه)
محسن رضایی: کشور می‌تواند ۵۰۰ میلیون نفر را مدیریت کند
(ادامه)
دعوا کردن با همسرتان کاملاً طبیعی  و سالم است. شما دو آدم کاملاً جدا از هم هستید و گاهی اوقات ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشید. اما چیزی که شاید متوجه آن نشوید این است که چیزهایی که بعد از دعوا به زبان می‌آورید 10 کاری که بعد از دعوا با همسر نباید انجام داد
دعوا کردن با همسرتان کاملاً طبیعی و سالم است. شما دو آدم کاملاً جدا از هم هستید و گاهی اوقات ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشید. اما چیزی که شاید متوجه آن نشوید این است که چیزهایی که بعد از دعوا به زبان می‌آورید(ادامه)
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح‌الله زم تمام نشده و سرپل‌های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند. هشدار ذوالنور به سرپل‌های آمدنیوز در داخل ایران
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح‌الله زم تمام نشده و سرپل‌های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم. کشور‌های دوست، ما را فراموش نکرده‌اند؛ با زبان به آمریکا احترام می‌گذارند، اما در عمل با ما کار می‌کنند / از دوستانمان، ممنونیم؛ هرچند بخاطر ترس از تحریم شرکت هایشان، با زبان گرم هم با کاخ سفید حرف زده باشند(خبر)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی. پیشنهاد معاوضه استاد ایرانی با یک جاسوس یعنی پذیرش تروریسم علمی
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی.(ادامه)
آگهی عجیب کار در سایت دیوار +عکس
(ادامه)
شمال نیوز : افزایش این میزان سالمند یعنی رسیدن به یک جامعه پیر که با کمبود شدید نیروهای کار و مولد مواجه است و معنای آن کاهش رشد اقتصادی و افزایش شدید هزینه ای بهداشتی و درمانی است به خصوص اینکه سالمندان علاوه بر هزینه های درمان نیازمند خدمات مراقبتی و نگهداری نیز هستند..... داریم پیر می‌شویم؛ کسی به فکر این همه سالمند در آینده هست؟!
شمال نیوز : افزایش این میزان سالمند یعنی رسیدن به یک جامعه پیر که با کمبود شدید نیروهای کار و مولد مواجه است و معنای آن کاهش رشد اقتصادی و افزایش شدید هزینه ای بهداشتی و درمانی است به خصوص اینکه سالمندان علاوه بر هزینه های درمان نیازمند خدمات مراقبتی و نگهداری نیز هستند.....(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.