.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.



مردم به توصیه پزشکان درباره مقابله با کرونا عمل کنند/ رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا تتمّه‌ آبروی این کشور را می‌برند/ صدور فرمان تهاجم ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن / باید در زمینه‌های رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم(خبر)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است. (ادامه)
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند. بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خواستار رفع مشکلات خود شدند
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند.(ادامه)
بازخوانی سخنرانی تاریخی امام خمینی در بهشت زهرا(س)/ من تو دهن این دولت می‌زنم/ ما با سینما مخالف نیستم با فحشا مخالفیم/ چون به دانشگاه ما خیانت شد رشد نکرد/ ارتش نباید زیر فرمان مستشارهای امریکا باشد ....(خبر)
(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
مدیریت فضای مجازی و چند سؤال واقعی!(يادداشت)
(ادامه)
علی مطهری: از مُرده هاشمی هم می‌ترسند
علی مطهری از بی توجهی صداوسیما به آیت الله هاشمی در سالگرد درگذشت وی انتقاد کرد.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی مسئولین می گویند که نماز اجباری نمی‌شود می‌گویم فرزند خود را به‌اجبار مدرسه می‌برید چرا نماز که عَلَم دین است نباید اجباری باشد. در هر اداره اگر مدیرکل در وقت نماز، آستین را بالا بزند به سمت نمازخانه برود این نوعی ترویج اقامه نماز خواهد بود /طالبان اقامه نماز را اجباری کرده اما ما در ترویج این فریضه کوتاهی می کنیم/ نماز باید اجباری باشد/ چرا مدرسه رفتن باید اجباری باشد اما نماز خواندن نه....(خبر)
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی مسئولین می گویند که نماز اجباری نمی‌شود می‌گویم فرزند خود را به‌اجبار مدرسه می‌برید چرا نماز که عَلَم دین است نباید اجباری باشد.(ادامه)
شمال نیوز: حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک سخنرانی گفت: پس از انقلاب مسئولی در ایران داشتیم که آرزو داشت در راهرو دستشویی سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا دست بدهد، اول اسمش «ر» بود! مسئولی داشتیم که آرزوی دیدار با رئیس جمهور آمریکا در دستشویی را داشت؛ اول اسمش «ر» بود
شمال نیوز: حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک سخنرانی گفت: پس از انقلاب مسئولی در ایران داشتیم که آرزو داشت در راهرو دستشویی سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا دست بدهد، اول اسمش «ر» بود!(ادامه)
برخورد قاطع قضایی در انتظار مدیران مرتکب ترک فعل
دستگاه قضایی با مدیرانی که با ترک فعل موجب تضییع انفال و سرمایه های عمومی شده اند برخورد قانونی خواهد کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی:« دروغ، غفلت و غارت» مثلث طلایی دشمن/ فراری دادن مغزها خیانت است
نماینده ولی فقیه در مازندران، دروغ، غفلت و غارت را مثلث طلایی و خطرناک دشمن بیان کرد و گفت: دشمنان سعی دارند باورهای ما را از بین ببرند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی گفتند: کشور ما از لحاظ استعداد ذهنی از متوسط جهان بالاتر است این ادعا نیست، این چیز ثابت شده است و مسلم است یعنی بالقوه‌ کشور ما نخبه است، ملت ما بالقوه نخبه است. رهبر معظم انقلاب: می‌توان برای همه مشکلات کشور راه‌حل علمی پیدا کرد/ کشور ما از لحاظ استعداد ذهنی از متوسط جهان بالاتر است/ تشویق جوان نخبه به ترک کشور خیانت است / در بعضی از دانشگاهها عناصری هستند که جوان نخبه را تشویق میکنند به ترک کشور ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی گفتند: کشور ما از لحاظ استعداد ذهنی از متوسط جهان بالاتر است این ادعا نیست، این چیز ثابت شده است و مسلم است یعنی بالقوه‌ کشور ما نخبه است، ملت ما بالقوه نخبه است.(ادامه)
حاجی‌بابایی: آمریکا پس از اقدام نیروی دریایی سپاه دچار استیصال شد/ ابهت استکبار روز به روز شکسته‌‎تر می‌شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیا از اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در توقیف نفتکش ربوده شده نفت ایران به لرزه درآمده و آمریکا دچار استیصال شده است، گفت: بزرگترین خیانت در جمهوری اسلامی این است که فردی در جمهوری اسلامی مسؤولیت بگیرد اما فقط به فکر خانواده خودش باشد. (ادامه)
شمال نیوز : دولت پیشین باید به کم کاری‌ها و سهل انگاری‌هایی که در مبارزه با کرونا داشت پاسخگو باشد که یکی از آنها بی توجهی به ظرفیت طب ایرانی است. اما و اگرهای حذف یک شربت گیاهی از چرخه درمان کرونا در دولت تدبیر و امید
شمال نیوز : دولت پیشین باید به کم کاری‌ها و سهل انگاری‌هایی که در مبارزه با کرونا داشت پاسخگو باشد که یکی از آنها بی توجهی به ظرفیت طب ایرانی است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سابق وزیر صمت و شبکه دلالان مرتبط با وی که نقش زیادی در التهابات بازار روغن و کمبود این کالای اساسی در سال ۹۹ داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند. دستگیری معاون سابق وزارت صمت و شبکه دلالان مرتبط توسط سازمان اطلاعات سپاه
شمال نیوز : معاون سابق وزیر صمت و شبکه دلالان مرتبط با وی که نقش زیادی در التهابات بازار روغن و کمبود این کالای اساسی در سال ۹۹ داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
واکنش معاون رییس‌جمهور به فوت بنی‌صدر
معاون پارلمانی رییس جمهور در واکنش به درگذشت ابوالحسن بنی صدر در توییتی نوشت: شهید رجایی جاودانه و بنی صدر رسوای دو عالم شد.(ادامه)
واکنش توییتری‌ها به مرگ بنی‌صدر در فرانسه
در پی فوت بنی‌صدر در فرانسه کاربران فضای مجازی با انتشار توییت‌هایی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.(ادامه)
امیرعبداللهیان: تغییر در مرزهای منطقه از نظر ما پذیرفتنی نیست / هرگز حضور رژیم صهیونیستی در نزدیک مرزهای خود را تحمل نمی‌کنیم / به زودی نسبت به حل مشکل ترانزیت با جمهوری آذربایجان گفت‌وگوهایی خواهیم داشت....(خبر)
(ادامه)
سؤالی که در این یادداشت به دنبال یافتن پاسخ آنیم این است که چرا آقای رئیسی می‌تواند اما آقای روحانی نتوانست؟ چرا رئیسی توانست امّا روحانی نتوانست؟(يادداشت)
سؤالی که در این یادداشت به دنبال یافتن پاسخ آنیم این است که چرا آقای رئیسی می‌تواند اما آقای روحانی نتوانست؟(ادامه)
سؤالی که در این یادداشت به دنبال یافتن پاسخ آنیم این است که چرا آقای رئیسی می‌تواند اما آقای روحانی نتوانست؟ چرا رئیسی توانست امّا روحانی نتوانست؟
سؤالی که در این یادداشت به دنبال یافتن پاسخ آنیم این است که چرا آقای رئیسی می‌تواند اما آقای روحانی نتوانست؟(ادامه)
آیت الله لائینی : ملت ایران خادمان راستین حضرت رقیه (س) است
نماینده ولی فقیه در مازندران از ملت ایران و سردار سلیمانی و شهدا به عنوان خادمان حضرت رقیه (س) یاد کرد و گفت: باید خادمان مکتب رقیه (س) را انتخاب کرد.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی در محمودآباد دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان محمود آباد خبر داد. (ادامه)
جماران نوشت: خطیب با اشاره به دستورات اخیر رئیس قوه قضاییه در مورد مقابله با مافیای دارو و کسانی که در این شرایط سخت نسبت به سلامت مردم خیانت می‌کنند گفت: موضوع مقابله با بیماری کرونا جزو اولویت‌های تعیین شده از سوی مسوولین ارشد نظام می‌باشد و وزارت اطلاعات در مبارزه با مافیای دارو و هدفی که شما در این زمینه ترسیم کردید با همه توان وارد خواهد شد. کدام وزیر رئیسی به دیدار رئیس قوه قضاییه رفت؟
جماران نوشت: خطیب با اشاره به دستورات اخیر رئیس قوه قضاییه در مورد مقابله با مافیای دارو و کسانی که در این شرایط سخت نسبت به سلامت مردم خیانت می‌کنند گفت: موضوع مقابله با بیماری کرونا جزو اولویت‌های تعیین شده از سوی مسوولین ارشد نظام می‌باشد و وزارت اطلاعات در مبارزه با مافیای دارو و هدفی که شما در این زمینه ترسیم کردید با همه توان وارد خواهد شد.(ادامه)
اشرف غنی در هنگام فرار در ابتدا نیروهای گارد ریاست جمهوری را اخراج و سپس به سمت با بالگرد از افغانستان قرار می‌کند. جزئیات جدید از فرار اشرف غنی به آمریکا
اشرف غنی در هنگام فرار در ابتدا نیروهای گارد ریاست جمهوری را اخراج و سپس به سمت با بالگرد از افغانستان قرار می‌کند.(ادامه)
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه با قانونمندی فضای مجازی قطعاً منافع نامشروع عده‌ای به خطر می‎افتد گفت: جریان‌های مالی کثیف و مشکوک مخالف جدی قانون‌گذاری در این زمینه هستند ....(خبر)
(ادامه)

 آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً .... نامه سرگشاده مصطفی پورمحمدی درباره بیانات رهبر انقلاب: فراز کلام آخر رهبری، غم نهفته سالیان بود
آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً ....(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است. چرا باید مرا رد کنند؟ چنین حقی را هیچ کس ندارد/ بنده رفیق نیمه راه مردم نیستم که در میانه راه عهد خودم را بشکنم
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.