.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است.

چرا فرمان عفو رهبر انقلاب مهم است؟(يادداشت)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است. (ادامه)
مرد جوانی که پس از قتل همسرش دست به خودکشی زده اما از مرگ نجات پیدا کرده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. خفه کردن همسر و خودکشی جلوی چشمان فرزندان!
مرد جوانی که پس از قتل همسرش دست به خودکشی زده اما از مرگ نجات پیدا کرده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
مدافع تیم ملی ایران بعد از خداحافظی کی روش از تیم ملی به او تاخت. کارلوس کی روش تو به تیم ملی ایران خیانت کردی
مدافع تیم ملی ایران بعد از خداحافظی کی روش از تیم ملی به او تاخت.(ادامه)
عکسهای نامناسب همسر رضا پهلوی با مرد فرانسوی لو رفت
عکسهای نامناسب همسر رضا پهلوی با مرد فرانسوی لو رفت.(ادامه)
دسیسه سیاه دختر تهرانی برای پسر خوش تیپ؟
الهه که در فضای مجازی با امیر آشنا شده؛ پس از مدتی و با دریافت مبلغ ۷۰۰ میلیون از ارتباط با او کناره گیری کرد و همین موضوع آتش خشم را در دل امیر روشن می‌کند.(ادامه)
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم. بزرگترین اختلاس‌گر ایران کیست؟
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم.(ادامه)
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است. بیانیه وزارت اطلاعات درباره علیرضا اکبری
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.
ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس شکست/ این آخرین ضربه سخت بر پیکره SIS نخواهد بود / برخورد جدی با جاسوسی از ایران اسلامی توسط عناصر خبیث انگلیسی ادامه خواهد یافت (خبر)
شمال نیوز: وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است. (ادامه)
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است. شیشه مربا دلیل اصلی طلاق پیکه و شکیرا
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است.(ادامه)
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است. وزارت دفاع: علیرضا اکبری سابقه معاون وزیر دفاع را نداشته است
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.(ادامه)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. اکبری‌ها از مریخ نیامده‌اند!(يادداشت)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. (ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. ابرجاسوس انگلیس MI6 ، علیرضا اکبری اعدام شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.» علیرضا اکبری اعدام شد
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»(ادامه)
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری ابرجاسوس MI۶ کیست؟ / جزئیات اعترافات او ؛ مارکو که بود ؟ / دلیل عجیب سکته اکبری در انگلیس
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است. جنجال اسناد محرمانه ترامپ و بایدن / آیا شورش‌های ژانویه در راه است؟
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.(ادامه)
زنی که با مرد دیگری رابطه پنهانی داشت، به قتل شوهرش اعتراف کرد قتل پایان رابطه پنهانی زن متاهل با مرد غریبه / میثم قربانی خیانت زنش شد + جزییات
زنی که با مرد دیگری رابطه پنهانی داشت، به قتل شوهرش اعتراف کرد(ادامه)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. هدف اغتشاشات از بین بردن نقاط قوت کشور بود، نه برطرف کردن ضعف‌ها/ راه علاج وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان باتوم نیست بلکه تبیین است / نیازمند کارهای بزرگ و تحولی هستیم که با وجود مسئولان و جوانان پر تلاش شدنی است(خبر)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند(ادامه)
تنها دستاورد وطن فروشان
(ادامه)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری. پسران فاطمه بی‌شمارند(يادداشت)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
خیانت جدید برزو ارجمند و احسان‌ کرمی / عکس
(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که دراغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند ۸۰ درصد بازداشت شدگان در اغتشاشات دچارآسیب‌های اجتماعی بودند
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که دراغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند(ادامه)
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد.
تشییع با شکوه پیکرمطهر شهیدمدافع امنیت «احمد صالحی» در ساری
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد. (ادامه)
ما کجای این صحنه ایستاده‌ایم؟(يادداشت)
(ادامه)
چرا پرتقال جنوب گرانتر از مرکبات شمال شد؟
تامسون پرطرفدارترین مرکبات ایرانی در شمال و جنوب کشور تولید می‌شود اما در سال‌های اخیر نوع جنوبی آن گرانتر از رقم شمالی شده است.(ادامه)
روایت سیدمحمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس جمهوری در دولت اصلاحات از مکاتبه سید محمد خاتمی با رهبر انقلاب در اعتراضات اخیر واکنش کیهان را درپی داشت. واکنش کیهان به روایت ابطحی از مکاتبه خاتمی با رهبر معظم انقلاب
روایت سیدمحمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس جمهوری در دولت اصلاحات از مکاتبه سید محمد خاتمی با رهبر انقلاب در اعتراضات اخیر واکنش کیهان را درپی داشت.(ادامه)
آوار شعار زن زندگی آزادی بر زندگی زوج‌ها!
باید بپذیریم که در پس شعار زن زندگی آزادی، چیز‌هایی نهفته است که بسیاری از مردم ما امروز به سبب فضای احساسی حاکم بر جامعه، آن‌ها را نمی‌بینند.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت : میانگین دریافتی کارکنان شرکت‌های دولتی کشور ۲.۵ برابر شرکت‌های خصوصی است / وقتی دو سوم حقوق بگیران از بیت‌المال در یک سوم بالای درآمدی کشورند، همه تلاش می کنند کارمند رسمی و حقوق بگیر دولت شوند ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.31 seconds.