.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مرد جوان که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را شکنجه کرده و آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد. افسردگی شدید دختر نوجوان و کابوس‌های شبانه وی موجب شد مادرش به ماجرای سیاه پی ببرد و از همسرش شکایت کند. اعدام برای مردی که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را آزار داد؛ سیاه‌ترین شیطان!
شمال نیوز : مرد جوان که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را شکنجه کرده و آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد. افسردگی شدید دختر نوجوان و کابوس‌های شبانه وی موجب شد مادرش به ماجرای سیاه پی ببرد و از همسرش شکایت کند.(ادامه)
چهار مرد نقابدار به سبک سامورایی‌ها به خانه تاجر ایرانی و همسر سوئدی‌اش در کرج حمله کردند و دست به سرقت میلیاردی زدند. حمله سامورایی‌ها به ویلای تاجر ایرانی
چهار مرد نقابدار به سبک سامورایی‌ها به خانه تاجر ایرانی و همسر سوئدی‌اش در کرج حمله کردند و دست به سرقت میلیاردی زدند.(ادامه)
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است. هنجارشکنی سلبریتی‌ها چطور به فرصت تبدیل می‌شود؟
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آرد‌های یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد. کیفرخواست متهمان فروش غیرقانونی آرد‌های یارانه‌ای صادر شد
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آرد‌های یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید خبر داد. کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید خبر داد.(ادامه)
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است. دزدی بزرگ ۲۰۰ میلیاردی از جیب ملت/ وطن فروشی کن، مواجب بگیر
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.(ادامه)
مرد جوانی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را خفه کرده است در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت. همسرکشی تلخ به‌خاطر ظن خیانت در موبایل
مرد جوانی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را خفه کرده است در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که در تحولات اخیر دشمنان و نازی‌های کی یف به دنبال برادرکشی در روسیه بودند. پوتین: در هر صورت کودتای مسلحانه را از بین می‌بردیم
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که در تحولات اخیر دشمنان و نازی‌های کی یف به دنبال برادرکشی در روسیه بودند.(ادامه)
گم شدن زن تهرانی راز مخوفی داشت که هیچ کس باور نمی‌کرد این زن هیچ‌گاه به خانه‌اش بازنخواهد گشت! راز قتل زن جوان در سینه پدر بچه‌هایش بود
گم شدن زن تهرانی راز مخوفی داشت که هیچ کس باور نمی‌کرد این زن هیچ‌گاه به خانه‌اش بازنخواهد گشت!(ادامه)
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد. مطهری: برخی در نساجی به من خیانت کردند
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم. سردار حاجی‌زاده: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم /دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند، مدیون این آب و خاک هستند؛ بایستی برای خدمت بمانند / امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم(خبر)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.(ادامه)
زن جوان وقتی با خیانت‌های شوهرش مواجه شد با همدستی قصاب محله که وارد رابطه نامشروع با او شده بود، نقشه قتل شوهرش را کشید و اجرا کرد. قتل شوهر در عشق پنهان به قصاب محله
زن جوان وقتی با خیانت‌های شوهرش مواجه شد با همدستی قصاب محله که وارد رابطه نامشروع با او شده بود، نقشه قتل شوهرش را کشید و اجرا کرد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از طرح ۳۷ فقره اتهام علیه وی در کیفرخواست دادگاهی فدرال، نخستین سخنرانی عمومی خود را ایراد کرد. ترامپ : جنگ هسته‌ای نابودکننده در پیش است/ شاید تمام جهان نابود شود
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از طرح ۳۷ فقره اتهام علیه وی در کیفرخواست دادگاهی فدرال، نخستین سخنرانی عمومی خود را ایراد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام. دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد اما من نگرفتم !
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام.(ادامه)
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است. باجناق باز هم فامیل نشد
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضدحمله اوکراین آغاز شده و استفاده از ذخایر راهبردی نیز نشان دهنده این موضوع است. پوتین: ضدحمله اوکراین آغاز شده است
رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضدحمله اوکراین آغاز شده و استفاده از ذخایر راهبردی نیز نشان دهنده این موضوع است.(ادامه)
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد.

در بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری مازندران چه گذشت
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد. (ادامه)
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، دستور محرمانه‌ای را صادر کرده که خودکشی را غیرقانونی می‌داند «اون» خودکشی را ممنوع اعلام کرد
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، دستور محرمانه‌ای را صادر کرده که خودکشی را غیرقانونی می‌داند(ادامه)
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت. خیانت جدید ستاره فوتبال!
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت.(ادامه)
پنج نفر در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای کودتا علیه دولت و تلاش برای ربودن وزیر بهداشت محاکمه شدند. آلمان ۵ نفر را به اتهام براندازی محاکمه کرد
پنج نفر در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای کودتا علیه دولت و تلاش برای ربودن وزیر بهداشت محاکمه شدند.(ادامه)
آنچه در خیانت همه دارند تو یک جا داری!
(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند که «اسرائیل مورد هدف قرار گرفته است و اکنون در معرض حمله تروریستی قرار دارد». نتانیاهو : باید مانع ایران شویم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند که «اسرائیل مورد هدف قرار گرفته است و اکنون در معرض حمله تروریستی قرار دارد».(ادامه)
نماینده، ولی فقیه در مازندران پرهیز از روزه خواری و کشف حجاب و هنجارشکنی را لازم دانست. تاکید نماینده ولی فقیه در مازندران بر پرهیز از روزه خواری و کشف حجاب
نماینده، ولی فقیه در مازندران پرهیز از روزه خواری و کشف حجاب و هنجارشکنی را لازم دانست.(ادامه)
 ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود. ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود(خبر)
۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود.(ادامه)
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند. موج جدید ناآرامی/ فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب تعطیل می‌شود
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند.(ادامه)
بنده چیزی از اقتصاد، تورم و تولید نمی‌‎دانم ولی تردیدی ندارم تا زمانی که مفسدان اقتصادی نفس راحت می‌‎کشند و برخی قانون‎گذاران و قضات هم خواسته یا ناخواسته به کام آن‌ها تصمیم می‌گیرند و عمل می‎‌کنند نه تورم مهار خواهد شد و نه تولید، رشد قابل توجهی خواهد کرد. همین آش است و همین کاسه، مگر آنکه...(يادداشت)
بنده چیزی از اقتصاد، تورم و تولید نمی‌‎دانم ولی تردیدی ندارم تا زمانی که مفسدان اقتصادی نفس راحت می‌‎کشند و برخی قانون‎گذاران و قضات هم خواسته یا ناخواسته به کام آن‌ها تصمیم می‌گیرند و عمل می‎‌کنند نه تورم مهار خواهد شد و نه تولید، رشد قابل توجهی خواهد کرد.(ادامه)
عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاست
عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاستخبرگزاری آریا - رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با انتقاد شدید از دولت به دلیل عدم پیش بینی اعتبار لازم برای تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده گفت: عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاست.(ادامه)
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و اقنصاد پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو خطاب به اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: بروید به جهنم. وزیر جنگ سابق اسرائیل خطاب به نتانیاهو: برو به جهنم!
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و اقنصاد پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو خطاب به اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: بروید به جهنم.(ادامه)

شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد. واکنش امام جمعه بابل نسبت به تخریب خانه تاریخی "شیخ کبیر"/ اوقاف و میراث فرهنگی حساسیتی نشان ندادند
شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است .... الزامات کشاورزی پایدار در مازندران / تبدیل زمین های کشاورزی به عمرانی خیانت است
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.