.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرت‌های موذی اروپا و برخی گروهک‌ها، همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آوردند. جوانانی که به خیابان آمدند بچه‌های خودمان هستند / انتقام شهیدسلیمانی را در وقت خودش می‌گیریم / ملت دشمن را واقعاً ناکام کرد/ اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی بود، نه صرفا اغتشاش خیابانی / آمریکا کاملاً آسیب‌پذیر است(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرت‌های موذی اروپا و برخی گروهک‌ها، همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آوردند.(ادامه)
آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد.

ما در میدان مین هستیم و دشمن پشت دیوار است/ با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد/ آسایش مردم برای همه اصل باشد / جلوی بی‌عرضگی‌ها، فساد و ... گرفته شود / دست از اختلافات سیاسی بردارید(خبر)
آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد. (ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
تحرکات اغتشاشگران به بهانه اعتراض به مقوله حجاب با اقدامات ضدامنیتی آشوبگران پروژه دشمنان برای گسترش ناامنی در کشور را نمایان کرد. فتنه ترکیبی چیست؟
تحرکات اغتشاشگران به بهانه اعتراض به مقوله حجاب با اقدامات ضدامنیتی آشوبگران پروژه دشمنان برای گسترش ناامنی در کشور را نمایان کرد.(ادامه)
هشدار رئیس قوه قضائیه به بازیگران و آتش بیاران معرکه اغتشاشات
اژه‌ای گفت: با کمک مردم و نیروهای امنیتی عوامل اصلی اغتشاشات شناسایی و به سزای اعمالشان خواهند رسید.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه گفت: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

کسانی که با حمایت نظام مشهور شدند اما دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد، باید خسارات‌ به بار آمده برای کشور را پس دهند / عوامل اصلی به سزای اعمالشان خواهند رسید(خبر)
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه گفت: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید. (ادامه)
مقاومت ایران اسلامی تجلی‌گاه توحید نظری و توحید عملی در برابر جبهه متحد جهانی شرک شد و صحنه‌هایی را در خط شکنی و عملیات‌های پیچیده به نمایش گذاشت که اسباب شگفتی کارشناسان نظامی آمریکا، شوروی و ناتو را فراهم آورد. دفاع مقدس، تجلی‌گاه توحید نظری و عملی(يادداشت)
مقاومت ایران اسلامی تجلی‌گاه توحید نظری و توحید عملی در برابر جبهه متحد جهانی شرک شد و صحنه‌هایی را در خط شکنی و عملیات‌های پیچیده به نمایش گذاشت که اسباب شگفتی کارشناسان نظامی آمریکا، شوروی و ناتو را فراهم آورد.(ادامه)
شهریور پرآشوب ایران در سال 1320
شهریوماه 1320 شمسی یادآور یک نقطه عطف در تاریخ ایران معاصر است؛ پایان دوران سیاه استبداد رضاخانی و آغاز سال‌هایی که سایه‌ ویرانگر استبداد محمدرضا و جنگ جهانی دوم بر خاک این مرز و بوم افکنده شد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند . دولت باید جلوی دلالان برنج را بگیرد / رکود در بازار خستگی را در تن کشاورزان باقی گذاشت
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند .(ادامه)
آمریکا از افغانستان فرار کرد اما همچنان به دنبال شرارت است/ نباید عرصه افغانستان برای دشمنان خالی بماند/ مسئولان طالبان به این جمع‌بندی رسیدند که دولت مشارکتی شکل گیرد/ طالبان را به رسمیت نشناختیم اما به عنوان هیات حاکمه تعامل می‌کنیم....(خبر)
(ادامه)
نایب‌رئیس‌اصلاح‌طلب مجلس دهم ادعا کرد «باید برجام را بپذیریم» و «این برجام از برجام دولت قبل ضعیف‌تر است» از برجام سر در نمی‌آوریم اما باید آن را بپذیریم!
نایب‌رئیس‌اصلاح‌طلب مجلس دهم ادعا کرد «باید برجام را بپذیریم» و «این برجام از برجام دولت قبل ضعیف‌تر است»(ادامه)
شمال نیوز : در خانه بودیم که دختر موردعلاقه‌اش به خانه آمد و جلوی من، او را در آغوش گرفت. وقتی آن دختر رفت چاقو آوردم و گفتم اگر بخواهی مرا بکشی چطور می‌کشی؟ گفت با چاقو به شکمت می‌زنم. بعد او پرسید تو چطور می‌کشی؟ که جواب دادم با چاقو به گردنت می‌زنم و همین‌طور چاقو به گردنش خورد و روی زمین افتاد. زن همسرکش جسد شوهرش را پخت!
شمال نیوز : در خانه بودیم که دختر موردعلاقه‌اش به خانه آمد و جلوی من، او را در آغوش گرفت. وقتی آن دختر رفت چاقو آوردم و گفتم اگر بخواهی مرا بکشی چطور می‌کشی؟ گفت با چاقو به شکمت می‌زنم. بعد او پرسید تو چطور می‌کشی؟ که جواب دادم با چاقو به گردنت می‌زنم و همین‌طور چاقو به گردنش خورد و روی زمین افتاد.(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
واکنش 5 چهره هیأتی به توهین میرحسین موسوی به سردار شهید همدانی
حامد کاشانی، حسین طاهری، محمدحسین پویانفر، حمید علیمی و رضا پناهیان از سخنرانان و مداحان کشور به توهین میرحسین موسوی به شهید حسین همدانی واکنش نشان دادند. (ادامه)
معافیت برخی از تحریم‌های ایران توسط کاخ سفید تمدید شد
تارنمای المانیتور گزارش داد که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، کاخ سفید به کنگره اطلاع داده که معافیت برخی از تحریم‌های ایران را تمدید کرده است که به موجب آن امکان همکاری بین المللی در برخی پروژه‌های هسته ای صلح‌آمیز ایران فراهم می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند .... نوبخت : با هیچ کس تعارف ندارم / برخی طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است !
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند ....(ادامه)
امروز هر کاری در کشور علیه دین، سنت‌ها، مقدسات و شعائر دینی انجام می‌شود، متکی به یک انگیزه سیاسی و مورد استفاده دشمن است اگرچه ممکن است عامل انجام آن کار از این واقعیت غافل و ناآگاه باشد / امروز تکیه بدخواهان ایران و اسلام به جنگ نرم است....(خبر)
(ادامه)
ازدواج دوم مردان متاهل یا چند همسری آن‌ها معمولا واکنشی در مقابل مشکلات زندگی زناشویی است. این مردان در واقع بدون هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکل، ازدواج دوم را راهی ساده‌تر برای فرار از مشکلات انتخاب می‌کنند و برای توجیه رفتارشان دلایل زیادی را مطرح می‌کنند. اشتباهات زنانه که باعث میشود مردان همسر دوم بگیرند
ازدواج دوم مردان متاهل یا چند همسری آن‌ها معمولا واکنشی در مقابل مشکلات زندگی زناشویی است. این مردان در واقع بدون هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکل، ازدواج دوم را راهی ساده‌تر برای فرار از مشکلات انتخاب می‌کنند و برای توجیه رفتارشان دلایل زیادی را مطرح می‌کنند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست..... درخواست احمد توکلی از قالیباف درباره حواشی سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه | متن کامل نامه
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست.....(ادامه)
شهید شیرودی الگو و اسوه است/حماسه سازی مردم فلسطین
وزیر کشور با عنوان اینکه شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلا هستند، گفت: شهید شیرودی یک اسوه و الگو به شمار می رود.(ادامه)
نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب میکنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است تا رژیم غاصب هست، همه روزهای سال روز قدس است / حضور حماسی امروز مردم، استقامت مدافعان قدس و مسجدالاقصی را افزایش می‌دهد/ اراده شکست‌ناپذیر مردم فلسطین؛ جایگزین ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیست / عملیات فداکارانه جوانان فلسطینی آینده‌ای متفاوت را مژده می‌دهد/ رژیم صهیونیستی از نفَس افتاده است(خبر)
نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب میکنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است(ادامه)
امام جمعه ساری گفت: بخشی از بودجه مصوبات سفر رئیس جمهور محقق شد و نیاز است تا همه مصوبات پیگیری شود. تاکید خطیب جمعه ساری بر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران پیگیری شود
امام جمعه ساری گفت: بخشی از بودجه مصوبات سفر رئیس جمهور محقق شد و نیاز است تا همه مصوبات پیگیری شود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری، روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است. نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی/ اهل خیانت به بیت المال نباشیم
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری، روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
آیت الله لائینی :دو هزار خیر مدرسه ساز در مازندران فعالیت می کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فعالیت دو هزار خیر مدرسه ساز در استان خواستار توجه به مسائل فرهنگی دانش آموزان شد.(ادامه)
حاجی پور:بانک ها نباید سبب تعطیلی واحدهای تولیدی شوند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها نباید به بهانه بدهی مانع تولید شده و موجب تعطیلی واحدهای تولیدی شوند. (ادامه)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.



مردم به توصیه پزشکان درباره مقابله با کرونا عمل کنند/ رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا تتمّه‌ آبروی این کشور را می‌برند/ صدور فرمان تهاجم ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن / باید در زمینه‌های رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم(خبر)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است. (ادامه)
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند. بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خواستار رفع مشکلات خود شدند
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.