.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قاسمی‌طوسی :عفاف و حجاب با بخشنامه فرهنگسازی نمی شود
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده مازندارن گفت: مسئله حجاب و عفاف با بخشنامه و دستورالعمل ها فرهنگسازی نمی شود بلکه باید به آن توجه ویژه کرد.(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران: دهیاران مانع زمین خواری شوند
نماینده ولی‌فقیه در مازندران تاکید کرد: دهیاران باید بهترین پاسدار طبیعت باشند و جلوی زمین‌خواران و متجاوزان منابع طبیعی بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز :  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موفق هستم، ادامه صدارت شان امکان دارد به نابودی کشور منجر شود. باید این سئوال انجام شود شاید تنبه پیدا کنند..... احمد توکلی: با استیضاح حسن روحانی بیشتر موافقم/روحانی کشور را به سمت بدی می‌برد
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موفق هستم، ادامه صدارت شان امکان دارد به نابودی کشور منجر شود. باید این سئوال انجام شود شاید تنبه پیدا کنند.....(ادامه)

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طرح سئوال از روحانی که اخیرا مطرح شده است گفت: بنده با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موافق هستم. رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است. احمد توکلی: با استیضاح روحانی موافقم
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طرح سئوال از روحانی که اخیرا مطرح شده است گفت: بنده با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موافق هستم. رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است.(ادامه)
شمال نیوز : کسانی که اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی یک ملت را در درون حکومت و دولت و مجلس نشانه گرفتند در واقع این ها قاتلین اعتماد عمومی هستند که در ایجاد بی اعتمادی مردم و تعمیق شکاف بین حکومت و ملت نقش اصلی داشته و دارند..... از « فاضل خدا داد » تا « اکبر طبری » / قاتلین اعتماد عمومی !
شمال نیوز : کسانی که اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی یک ملت را در درون حکومت و دولت و مجلس نشانه گرفتند در واقع این ها قاتلین اعتماد عمومی هستند که در ایجاد بی اعتمادی مردم و تعمیق شکاف بین حکومت و ملت نقش اصلی داشته و دارند.....(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید  بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. اگر کسی امروز به وزیر، قاضی و یا بنده حرفی زد، علیه نظام حرف نزده / باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم، بین اعتراض و اغتشاش [هم همینطور]/ خبرنگارانی که فساد را به مسئولین اعلام می‌کنند، بدانند در امان هستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که احساس کند و فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های 2 تیر کشور
(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند..... مسئولان سرگرم منطقه آزاد تجاری، مردم درگیر آب مسموم شده
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند.....(ادامه)
«علی دیواندری» و همدستانش به زندان رفتند
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پنج محکوم پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور به زندان معرفی شدند.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)

قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! قتل رومینا به دست پدر؛ «چرا»‌ها و «اگر»‌ها (يادداشت)
قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! (ادامه)
واکنش تند کیهان به اظهارات محمد هاشمی
به دنبال انتشار گفت و گوی اخیر محمد هاشمی درباره عملکرد صدا و سیما و مقایسه آن با عملکرد روزنامه کیهان ؛ این روزنامه نسبت به اظهارات محمد هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.(ادامه)
ظریف، نامزد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
انتخابات مجلس شورای اسلامی و بازماندن اصلاح‌طلبان از ورود به مجلس باعث شد که در چند حوزه پرسش‌هایی مطرح شود؛ ازجمله آنکه آیا اصلاح‌طلبان باتوجه به محدودیت‌هایی که ازسوی شورای نگهبان پیش‌روی خود می‌بینند، می‌توانند با نیروهایی که در اختیار دارند باز هم به قدرت سیاسی بازگردند؟(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)
آیا نماینده‌ای که صلاحیت ورود به مجلس را نداشته، صلاحیت ورود به دولت را دارد؟
وقتی تعداد اندکی نماینده به دلیل فعل و ترک فعل خلاف قانون که منتهی به صدور رأی قطعی از ناحیه مراجع قضایی شده، یا به علت عدم رعایت مصالح و منافع کشور و رعایت نکردن صرفه و صلاح موکلین از ناحیه مراجع امنیتی و انتظامی کشور رد صلاحیت شده و از نمایندگی مجلس محروم و باز مانده اند، می‌توانند، امانتداری برای مردم در قوه مجریه اعم از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها باشند که نه شواری نگهبانی بر آن حاکم و نه بازرسان قوه قضاییه روزانه در آن حاضرند؟(ادامه)
عبرت آموز / بدون اطلاع همسرم به پارتی شبانه رفتم / در انجا شوهرم را در کنار زنی با وضع زننده دیدم
(ادامه)
زنی که با تصادف‌های ساختگی مردان هوسران را فریب می داد
(ادامه)
شهید شیرودی؛ عقاب تیز پرواز دوران دفاع مقدس / با اوج گیری جنگ کردستان، شهید شیرودی و چند تن دیگر از خلبانان وارد جنگ شدند. وی در عملیاتهای پروازی خود تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن در نقاط استراتژیکی غرب کشور وارد کرد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد. ۸ سال حبس برای قتل عمه
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
رهبر انقلاب: نترسیدن از دشمن و محکم ایستادن مقابل آن از دستورهای مهم قرآن است / مواردی را دیدیم که دولت‌های کشور خودمان از دشمن می‌ترسیدند، این ترس آنها را دچار مشکلات فراوانی می‌کرد....(خبر)
(ادامه)
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید موضوع مقابله با فساد در همه مدیران کشور به مسئله اصلی تبدیل شود، گفت: مدیری که بداند فساد درزیرمجموعه اش رخ داده اما فوراً برخورد نکند، در حالت خوش بینانه مدیری بی عرضه و در حالت بدبینانه مدیری آلوده است. جهانگیری: مدیری که با فساد مقابله نکند یا بی‌عرضه است یا آلوده
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید موضوع مقابله با فساد در همه مدیران کشور به مسئله اصلی تبدیل شود، گفت: مدیری که بداند فساد درزیرمجموعه اش رخ داده اما فوراً برخورد نکند، در حالت خوش بینانه مدیری بی عرضه و در حالت بدبینانه مدیری آلوده است.(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
شمال نیوز : دل های بیشماری در سراسر جهان ، این روزها غصه دار سرداری هستند که اسطوره مقاومت بود و امید قلب هایی بود که دل در گرو شجاعت ، اخلاص و مهربانی این بزرگ مرد تاریخ داشتند ...... دلنوشته « هادی ابراهیمی » در اولین نوروز بدون سردار دل ها
شمال نیوز : دل های بیشماری در سراسر جهان ، این روزها غصه دار سرداری هستند که اسطوره مقاومت بود و امید قلب هایی بود که دل در گرو شجاعت ، اخلاص و مهربانی این بزرگ مرد تاریخ داشتند ......(ادامه)
شمال نیوز : آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟!... متأسفم بگویم که ما هر روز شاهد این وضع اسفناک می‌باشیم. .... آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟! / پشت گوش انداختن افزایش دستمزد کارگران ظلم تاریخی در حق‌ آنهاست/ سبد هزینه‌های خانوار باید معیار افزایش دستمزدها باشد
شمال نیوز : آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟!... متأسفم بگویم که ما هر روز شاهد این وضع اسفناک می‌باشیم. ....(ادامه)
شمال نیوز : اگر تصمیماتی که امروز گرفتند را همان ابتدای کار می گرفتند و به حرف کارشناسان، رسانه های دلسوز و مردم نگران توجه می کردند، امروز ایران در رده های بالای جدول جهانی کرونا نبود و خیلی ها که در سینه گورستان خوابیده اند، بین مان بودند.... آنچه مردم زود می فهمند ، مسئولان دیر می فهمند !!!
شمال نیوز : اگر تصمیماتی که امروز گرفتند را همان ابتدای کار می گرفتند و به حرف کارشناسان، رسانه های دلسوز و مردم نگران توجه می کردند، امروز ایران در رده های بالای جدول جهانی کرونا نبود و خیلی ها که در سینه گورستان خوابیده اند، بین مان بودند....(ادامه)
نوروز ۹۹ شاید متفاوت ترین نوروزی باشد که ایرانی ها تجربه می کنند. امسال هرگونه دید و بازدید نوروزی، سفر و مهمانی می تواند به قیمت جان عزیزانمان تمام شود. سفر نوروزی؛ تیر خلاص به سلامت جامعه
نوروز ۹۹ شاید متفاوت ترین نوروزی باشد که ایرانی ها تجربه می کنند. امسال هرگونه دید و بازدید نوروزی، سفر و مهمانی می تواند به قیمت جان عزیزانمان تمام شود. (ادامه)
زد و بند با چاشنی تفحص؛ شاهراه فساد در مجلس دهم
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است تعدادی زیادی از نمایندگانی که رد صلاحیت شدند، به یقین از افرادی بودند که در تحقیق و تفحص‌های مجلس با مسئولین اجرایی زدوبند داشتند.(ادامه)


اخیراً طرحی از جانب آمریکا به عنوان طرح صلح یا معامله قرن به جهان معرفی شده که در واقع سند تشکیل استعمار نوین سرزمین‌های فلسطینی است! معامله قرن یا سند نابودی اسرائیل؟!(يادداشت)
اخیراً طرحی از جانب آمریکا به عنوان طرح صلح یا معامله قرن به جهان معرفی شده که در واقع سند تشکیل استعمار نوین سرزمین‌های فلسطینی است!(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.