.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح‌الله زم تمام نشده و سرپل‌های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند. هشدار ذوالنور به سرپل‌های آمدنیوز در داخل ایران
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح‌الله زم تمام نشده و سرپل‌های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم. کشور‌های دوست، ما را فراموش نکرده‌اند؛ با زبان به آمریکا احترام می‌گذارند، اما در عمل با ما کار می‌کنند / از دوستانمان، ممنونیم؛ هرچند بخاطر ترس از تحریم شرکت هایشان، با زبان گرم هم با کاخ سفید حرف زده باشند(خبر)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی. پیشنهاد معاوضه استاد ایرانی با یک جاسوس یعنی پذیرش تروریسم علمی
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی.(ادامه)
آگهی عجیب کار در سایت دیوار +عکس
(ادامه)
شمال نیوز : افزایش این میزان سالمند یعنی رسیدن به یک جامعه پیر که با کمبود شدید نیروهای کار و مولد مواجه است و معنای آن کاهش رشد اقتصادی و افزایش شدید هزینه ای بهداشتی و درمانی است به خصوص اینکه سالمندان علاوه بر هزینه های درمان نیازمند خدمات مراقبتی و نگهداری نیز هستند..... داریم پیر می‌شویم؛ کسی به فکر این همه سالمند در آینده هست؟!
شمال نیوز : افزایش این میزان سالمند یعنی رسیدن به یک جامعه پیر که با کمبود شدید نیروهای کار و مولد مواجه است و معنای آن کاهش رشد اقتصادی و افزایش شدید هزینه ای بهداشتی و درمانی است به خصوص اینکه سالمندان علاوه بر هزینه های درمان نیازمند خدمات مراقبتی و نگهداری نیز هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : در بهشهر بودیم و می‌خواستیم به مشهد برویم كه رادیو اعلام كرد كه: این صدای انقلاب اسلامی ایران است! پدر تصمیم گرفتند دو روز در بهشهر بمانند و كمی به اوضاع سر و سامان بدهند و بعد به مشهد برویم..... فرزند شهید هاشمی نژاد : پدرم ساواک را می‌پیچاند
شمال نیوز : در بهشهر بودیم و می‌خواستیم به مشهد برویم كه رادیو اعلام كرد كه: این صدای انقلاب اسلامی ایران است! پدر تصمیم گرفتند دو روز در بهشهر بمانند و كمی به اوضاع سر و سامان بدهند و بعد به مشهد برویم.....(ادامه)
جزئیات فساد در بانک ملت از زبان نماینده دادستان
امیرقهرمانی نماینده دادستان در پرونده بانک ملت، به تشریح جزئیات وقوع فساد در این بانک پرداخت.(ادامه)
اصناف به رییس دستگاه قضا نامه نوشتند
اهمال در انجام وظایف قانونی توسط دستگاه‌های مسوول حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضربات جدی و ویرانگر به تولید و کارگر و کشاورز ایرانی، سبب آسیب دیدن اصناف قانونگرا شده است(ادامه)
شمال نیوز: موضوع برنج و واردات آن مدت هاست به بحث روز تبدیل شده و با توجه به اینکه هنوز برنج ایرانی در انبارهای داخلی دپو شده اند برخی از افراد اصرار به واردات برنج دارند و برای رسیدن به اهداف خود دست به دامن معاون اول ریاست جمهوری شده اند. معاون وزیر صمت خطاب به معاون وزیر کشاورزی: نگذارید برنج‌ها در بنادر خراب شود
شمال نیوز: موضوع برنج و واردات آن مدت هاست به بحث روز تبدیل شده و با توجه به اینکه هنوز برنج ایرانی در انبارهای داخلی دپو شده اند برخی از افراد اصرار به واردات برنج دارند و برای رسیدن به اهداف خود دست به دامن معاون اول ریاست جمهوری شده اند.(ادامه)
"نماینده‌ای که برای ورود به مجلس میلیاردی هزینه کرد، در یک روز ۱۲۰ و چند میلیارد تومان برای چند نفر از اقوام خود وام گرفت". وام یک‌روزه ۱۲۰ میلیارد تومانی یک نماینده برای اقوام
"نماینده‌ای که برای ورود به مجلس میلیاردی هزینه کرد، در یک روز ۱۲۰ و چند میلیارد تومان برای چند نفر از اقوام خود وام گرفت".(ادامه)
رئیس جمهور تاکید کرد:من به یاد ندارم که هیچ کشوری در دهه‌های گذشته مانند ایران امروز در فشار اقتصادی بی حد و حصر و حداکثری استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم قرار گرفته باشد هیچ تصمیمی برای مذاکره دوجانبه با آمریکا نداشته‌ایم / اگر آمریکا تمام تحریم‌ها را بردارد باز هم امکان پذیر است که در جلسه ۱+۵ حضور داشته باشد / طرح آمریکا این بود که طی ۶ ماه، چیزی از نظام، دولت و مجلس باقی نماند / این همه پیغام و پسغام آمریکا به‌خاطر یأسی است که بر آن مستولی شده / چرا برخی حنجره خود را به برنامه دشمن عاریه می‌دهند؟(خبر)
رئیس جمهور تاکید کرد:من به یاد ندارم که هیچ کشوری در دهه‌های گذشته مانند ایران امروز در فشار اقتصادی بی حد و حصر و حداکثری استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم قرار گرفته باشد(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های نظارتی در کشور ما دچار خطا شده است و ان‌شاالله این به دست مسئولان ارشد دستگاه نظارتی اصلاح شود. دولت باید قدرت و اختیارات لازم را داشته باشد/ دولت اگر قدرتمند نباشد مردم زندگی خوشی را تجربه نخواهند کرد/ بزرگترین ضربه به نظام کشور اشتباه دخالت و نظارت است، چون وقتی دخالت زیاد شد، مدیر کار نمی‌کند(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های نظارتی در کشور ما دچار خطا شده است و ان‌شاالله این به دست مسئولان ارشد دستگاه نظارتی اصلاح شود.(ادامه)
جهانشاهی : تاکنون جلسه‌ای با استاندار نداشتیم!/ آمار تعداد شرکت دانش بنیان در مازندران خوب نیست !/ تعداد شرکت دانش بنیان در مازندران بسیار کم است/ به 30 دستگاه اجرایی برای اعلام برنامه‌هایشان نامه زدیم که تنها 5 اداره پاسخ دادند+ نظرات قابل تامل کاربران(خبر)
(ادامه)

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از رئیس مجلس خواست با اصلاح فوری آیین نامه داخلی مجلس، متهمان به فساد و خیانت را تا محکومیت یا برائت، از ورود به خانه ملت منع کند. توکلی خطاب به لاریجانی: نمایندگان فاسد را از ورود به مجلس منع کنید
احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از رئیس مجلس خواست با اصلاح فوری آیین نامه داخلی مجلس، متهمان به فساد و خیانت را تا محکومیت یا برائت، از ورود به خانه ملت منع کند.(ادامه)
سوره‌ای که خواندنش برای رفع اضطراب توصیه می‌شود
سوره تحریم شصت و ششمین سوره قرآن است و در جزء بیست و هشتم آن قرار دارد. (ادامه)
نقش پری بلنده فاحشه معروف تهران چه در کودتای 28 مرداد
شهرنو و برخی روسپی‌ها نقش بسیار پررنگی در کودتای 28 مرداد 1332 داشته اند. مشهور است که شعبان جعفری(بی‌مخ)، گروهی از این زنان را اجیر کرد و آن‌ها هم در همراهی با کودتاچیان و با سردادن شعارهای «زنده باد شاه» و «مرگ بر توده‌ای» و «مرگ بر مصدق» از جنوب شهر به خانه مصدق در انتهای خیابان فلسطین و سپس تا خیابان پاستور قشون‌کشی کردند.(ادامه)
​احمد توکلی با ارسال نامه‌هایی به روسای قوا ، اعضای دولت، مجلس ،قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای شورای نگهبان سبت به افزایش چشمگیر حاشیه نشینی در شهرها هشدار داد. 

اگر ناشنوا هم شده باشیم از شنیدن صدای شکستن استخوان‌های مستأجران گریزی نداریم
​احمد توکلی با ارسال نامه‌هایی به روسای قوا ، اعضای دولت، مجلس ،قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای شورای نگهبان سبت به افزایش چشمگیر حاشیه نشینی در شهرها هشدار داد. (ادامه)
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم. قتل همسر در شب خیانت
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم.(ادامه)
همسرم خیانت کرد، اما نمی‌توانم از او طلاق بگیرم!
مدتی قبل فهمیدم آن زن جوان به خاطر کیان از همسرش جدا شده و با رها کردن فرزندانش به عقد موقت کیان درآمده است وقتی همسرم صیغه نامه او را به من نشان داد دنیا روی سرم خراب شد.(ادامه)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد. ۱۷ جاسوس مرتبط با سیا دستگیر شدند / این افراد در مراکز حساس به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بوده‌اند / احکام آنها صادر شده؛ برخی از آنها اعدام می‌شوند(خبر)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد.(ادامه)
مرگ مسعود رجوی پس از سال‌ها تائید شد
(ادامه)

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. قرائت دست‌نوشته نجفی درباره قتل میترا استاد: او بارها مرا به ارتباط با مردان اجنبی که به آنها حساس هستم، تهدید کرده بود / از نظر من، مهدورالدم بودن وی ثابت شده بود / تقاضای عفو دارم / اظهارات پسر میترا و دختر نجفی از روز قتل (خبر)
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. (ادامه)
عاقبت دوستی داماد جوان با زن مطلقه همسایه
اوایل سال ۹۳ زنی تنها که در غرب تهران زندگی می‌کرد در تماس با پلیس از ماجرای سرقت میلیونی از خانه‌اش خبر داد و همین کافی بود تا تجسس‌های تخصصی آغاز شود. (ادامه)
امام جمعه موقت ساری خطاب انگلیس: با دم شیر بازی نکنید
(ادامه)
حجاب، انزوای آمریکا و کاهش تعهدهای برجامی محور/ سخنان امامان جمعه
امامان جمعه کشور در خطبه‌های نماز 21 تیر 98 با اشاره به روز ملی حجاب و عفاف به بررسی تاریخی سالروز قیام مسجد گوهر شاد و اقدام رضاخان برای کشف حجاب پرداختند.(ادامه)
به بهانه ششم تیر سالروز ترور رهبر انقلاب
در ششم تیر ماه سال 1360 حضرت آیت الله خامنه‌ای توسط گروه فرقان در مسجد ابوذر تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند، اما تقدیر الهی چنین بود که ایشان برای آینده نظام حفظ شوند و به عنوان افتخار جانبازان در خیل جانبازان انقلاب اسلامی قرار گیرند.(ادامه)
بریدن سر مرد تهرانی توسط معشوقه زن سومش + عکس
زن جوان بخاطر پول با اصرارهای خانواده اش با یک مرد ۵۰ ساله ازدواج کرد اما وقتی دلباخته مردی دیگری شد سناریوی یک جنایت را رقم زد و پس از قتل سعی بر بی آبرو کردن شوهرش داشت که دخترش دست به افشاگری زد.(ادامه)
شمال نیوز : رتبه اول تا سوم مربوط به سرقت مستوجب تعزیر با ۷۱۶ هزار و ۲۶۴ پرونده، ضرب و جرح عمدی با ۵۵۲ هزار پرونده، توهین به اشخاص عادی نیز ۸/۲ درصد پرونده‌ها را تشکیل می‌دهد. تصادفات رانندگی منجر به صدمه بدنی، تهدید و تخریب.... « استان مازندران » رتبه سوم تنش های اجتماعی کشور ؛ تهران اول و خوزستان دوم
شمال نیوز : رتبه اول تا سوم مربوط به سرقت مستوجب تعزیر با ۷۱۶ هزار و ۲۶۴ پرونده، ضرب و جرح عمدی با ۵۵۲ هزار پرونده، توهین به اشخاص عادی نیز ۸/۲ درصد پرونده‌ها را تشکیل می‌دهد. تصادفات رانندگی منجر به صدمه بدنی، تهدید و تخریب....(ادامه)
سقوط پهپاد امریکایی نماد اثربخشی مقاومت فعال (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: یکی از پرونده‌های مهم حقوقی که در ماه‌های اخیر به آن رسیدگی شد، پرونده فرزند استاندار سابق ..... ۲۸ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق برای فرزند استاندار سابق
شمال نیوز: یکی از پرونده‌های مهم حقوقی که در ماه‌های اخیر به آن رسیدگی شد، پرونده فرزند استاندار سابق .....(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.