.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند. خاطرات هاشمی از یک روز غیر منتظره/ لاریجانی نگران بود خاتمی رای بیاورد
شمال نیوز : در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند.(ادامه)

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات لاریجانی گفت: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست ،اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است، اما متاسفانه یک عده که علم اقتصادی ندارند در این خصوص اظهار نظر می کنند... محسن رضایی: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست اما جای فلسفه‌بافی هم نیست/ مثل دوره گذشته پرده‌پوشی نمی‌کنم و همه‌چیز را به مردم می‌گویم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات لاریجانی گفت: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست ،اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است، اما متاسفانه یک عده که علم اقتصادی ندارند در این خصوص اظهار نظر می کنند...(ادامه)
ضرورت جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه اقتصاد استان به زمین و کشاورزی وابسته است، بر ضرورت جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:شرکت شهرک های صنعتی مازندران برنامه ای منظم برای رصد واحدهای راکد و غیرفعال و ارزیابی آن‌ها دارد. تشکیل کمیته ویژه بازپس گیری اراضی بلا استفاده در شهرک ها
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:شرکت شهرک های صنعتی مازندران برنامه ای منظم برای رصد واحدهای راکد و غیرفعال و ارزیابی آن‌ها دارد.(ادامه)
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برشمردن نمونه‌های امیدبخش از تغییر موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها و ضعف عمیق و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی گفتند: ارتش صهیونیست که خود را «ارتشی که هرگز شکست نمی‌خورد» معرفی می‌کرد، امروز به ارتشی که «رنگ پیروزی را نخواهد دید» تبدیل شده، در سیاست ناگزیر از چهار انتخابات در دو سال هستند، در امنیت پی در پی دچار شکست می‌شوند و میل روزافزون یهودیان به مهاجرت معکوس مایه فضاحت آن رژیم پرمدعا شده است. مبارزه مشروع با رژیم غاصب تا قبول همه‌پرسی ادامه یابد/ حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت / جوان فلسطینی امروز با موشک نقطه‌زن پاسخ می‌دهد/ تلاش مذبوحانه عادی‌سازی به جایی نمی‌رسد و نزول رژیم غاصب بی‌وقفه است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برشمردن نمونه‌های امیدبخش از تغییر موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها و ضعف عمیق و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی گفتند: ارتش صهیونیست که خود را «ارتشی که هرگز شکست نمی‌خورد» معرفی می‌کرد، امروز به ارتشی که «رنگ پیروزی را نخواهد دید» تبدیل شده، در سیاست ناگزیر از چهار انتخابات در دو سال هستند، در امنیت پی در پی دچار شکست می‌شوند و میل روزافزون یهودیان به مهاجرت معکوس مایه فضاحت آن رژیم پرمدعا شده است. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: از برخی مسئولین کشور هم این روزها حرف‌هایی شنیده شد که برای انسان مایه تعجب و مایه تأسف است. خدشه کردن در انتخابات و در دستگاه‌هایی چون شورای نگهبان غلط است/برخی از مسئولان حرف هایی زدند که مایه تاسف است/ نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست / سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود(خبر)
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: از برخی مسئولین کشور هم این روزها حرف‌هایی شنیده شد که برای انسان مایه تعجب و مایه تأسف است.(ادامه)
مقام معظم رهبری: برخی از مسئولان حرف هایی زدند که مایه تاسف است/ نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست / سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود
«این را هم همه بدانند که سیاست خارجی در هیچ جای دنیا در وزارت خارجه تعیین نمی‌شود. در همه جای دنیا مربوط به مجامع بالادستی و مسئولین عالی رتبه هستند که تعیین می‌کنند. البته وزارتخارجه هم مشارکت دارد. امّا مجری است.»(ادامه)
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد. ظریف رسماً از کاندیداتوری ۱۴۰۰ انصراف داد/ نامه ظریف به رهبری: مذاکرات را به ثمر می‌رسانم
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
رئیس شورای سیاستگذاری جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه مسأله تمکین حاج حسن آقا به نظر رهبری جای تشکر دارد، گفت: حاج حسن آقا فردی صادق، سالم، پاک، متدیّن، تابع ولی فقیه و نوه امام است و بالأخره ژن امام در وجودش هست. یک آدم صالح اینچنینی هستند و انتظاری هم از ایشان غیر از این نیست. تشکر آیت الله موحدی کرمانی از سیدحسن خمینی
رئیس شورای سیاستگذاری جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه مسأله تمکین حاج حسن آقا به نظر رهبری جای تشکر دارد، گفت: حاج حسن آقا فردی صادق، سالم، پاک، متدیّن، تابع ولی فقیه و نوه امام است و بالأخره ژن امام در وجودش هست. یک آدم صالح اینچنینی هستند و انتظاری هم از ایشان غیر از این نیست.(ادامه)
آیت الله توکل :بستن مساجد خیانت است/ انتقاد از عدم لغو سفرهای نوروزی
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بستن و تعطیلی مساجد خیانت است، گفت: متاسفانه برخی ها با دین مردم بازی می کنند.(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
شمال نیوز : ضرغامی گفته است: «دیگر با من بمیرم تو بمیری کار جلو نمی‌رود. چیزی که آقا اسمش را آتش به اختیار گذاشته‌اند با این روش‌های محافظه‌کارانه بسیاری از اصول‌گراها جلو نمی‌روند. والله نمی‌رود» .... ضرغامی : روحانی خیلی کشور را عقب نگه داشت/ هرچه جلوتر می‌رویم حضورم در انتخابات را ضروری‌تر می‌بینم/ ائتلاف و این چیزها را هم درباره من کنار بگذارید/ نسبت من با احمدی‌نژاد معلوم است/ اصلاح‌طلبان را دست کم نگیرید/ ماجرای ....(خبر)
شمال نیوز : ضرغامی گفته است: «دیگر با من بمیرم تو بمیری کار جلو نمی‌رود. چیزی که آقا اسمش را آتش به اختیار گذاشته‌اند با این روش‌های محافظه‌کارانه بسیاری از اصول‌گراها جلو نمی‌روند. والله نمی‌رود» ....(ادامه)
 امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد.

چگونه آیت‌الله خامنه‌ای آبروی مرحوم منتظری را در سال ۶۸ حفظ کردند؟
امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد. (ادامه)
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان .... آمد امامی که به بندگی آبرو داد/ چرا لقب صاحب پینه‌ها را به امام چهارم دادند؟/ دعای امام سجاد (ع) هنگام شیوع بیماری‌ها
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان ....(ادامه)
مرد در دادگاه: می‌روم طبق قانون چندتا زن می‌گیرم!
در حالی که برخی از زوجین به خاطر مشکلات اقتصادی ناشی از بیکاری ادامه زندگی مشترک را غیرممکن می‌دانند، این‌بار داستان زندگی میترا و بابک که پس از یک‌سال به‌خاطر کار شوهر به بن‌بست ظاهری رسیده بیشتر شبیه طنز است.(ادامه)
مگر نه اینکه بر اساس کارنامه افراد به آنها مسئولیت داده می‌شود پس چرا در ایران هرکه مدیر ناموفق‌تری بوده باشد، پست بهتری می‌گیرد؟ رییس استاندارد شد چون استاندار بوده!(يادداشت)
مگر نه اینکه بر اساس کارنامه افراد به آنها مسئولیت داده می‌شود پس چرا در ایران هرکه مدیر ناموفق‌تری بوده باشد، پست بهتری می‌گیرد؟(ادامه)
آیت الله لائینی :بازگشت آمریکا به برجام خطرآفرین است/داعش دست پرورده آمریکا
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه آمریکا دو دهه است که منطقه را به آشوب کشانده است، بازگشتش به برجام را خطرآفرین دانست و گفت: نباید فریب وعده ها را خورد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت بودجه‌ای سیاسی و حتی می‌توان گفت پوپولیستی برای سال آینده تدوین کرده است .... اکبری تالارپشتی : لایحه بودجه پوپولیستی است/مجلس دیپلماس لایحه بودجه پوپولیستی است/مجلس دیپلماسی اقتصادی را دنبال می‌کند
شمال نیوز : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت بودجه‌ای سیاسی و حتی می‌توان گفت پوپولیستی برای سال آینده تدوین کرده است ....(ادامه)
ربیعی: کدام بخش بودجه ۱۴۰۰ موجب رانت می شود؟ /این رفتارها سیاسی و اتهام به دولت است/ در بودجه یکساله نمی توان قانون دائمی را لغو کرد.... (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند. شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست جمهوری تصویب شد+جزئیات مصوبه
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند.(ادامه)
شرایط داوطلبان ریاست جمهوری مشخص شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند.(ادامه)
مطهری:‌ جدایی بشار خیانت مدیران علیه پرسپولیس بود
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مدیران سابق باشگاه با جدایی بشار رسن تیر خلاص را به پرسپولیس زدند و این موضوع خیانت بود.(ادامه)
لائینی :استکبارستیزی هویت جنبش های دانشجویی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ۱۶ آدرماه و روز دانشجو، استکبار ستیزی و هویت ضداسکتباری را ماهیت جنبش دانشجویی بیان کرد.(ادامه)
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 251 رأی گامی انقلابی و البته مقدماتی برداشته‌اند تا از استقلال ملت ایران در حوزه فناوری هسته‌ای دفاع نمایند. درسی بزرگ از شهادت دانشمندی بزرگ(يادداشت)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 251 رأی گامی انقلابی و البته مقدماتی برداشته‌اند تا از استقلال ملت ایران در حوزه فناوری هسته‌ای دفاع نمایند. (ادامه)
آیت الله لائینی:تربیت دانشمندانی نظیر شهید فخری زاده برای پیشرفت کشور کارساز است
نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت شهادت محسن فخری زاده، گفت: تربیت و پرورش چنین نخبگانی برای پیشرفت و رشد کشور بسیار کارساز است.(ادامه)

امروز داغ سنگین و جگرسوز شهید فخری‌زاده عزیز، همه امید دشمنان و مزدوران نمک به حرام داخلی‌شان را، بر باد داد. ملت ما امروز خواهان انتقام این خون مطهر و باارزش است. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود(يادداشت)
امروز داغ سنگین و جگرسوز شهید فخری‌زاده عزیز، همه امید دشمنان و مزدوران نمک به حرام داخلی‌شان را، بر باد داد. ملت ما امروز خواهان انتقام این خون مطهر و باارزش است.(ادامه)
رییس جمهوری گفت: تعطیلی اعلام هشدار به جامعه است برای این است که همه ما به انضباط دقیق اجتماعی برگردیم واین انضباط دقیق اجتماعی می‌تواند مقابله اصلی با کرونا باشد ....(خبر)
(ادامه)
چرا برخی کرونا را دروغ می‌نامند؟
اعداد اعلام شده کمتر از میزان واقعی است، اما این یک رفتار تعمدی نیست بلکه ملاک آماری بر اساس پروتکل جهانی مبنا‌هایی دارد. باید پی سی آر بیمار مثبت بوده و در بیمارستان بستری بوده باشد تا فوت به علت کرونا ثبت شود. بخش مهم ماجرا این است که ما بر اساس تست پی سی آر عمل نمی‌کنیم، خیلی‌ها سیتی اسکنشان کرونا را نشان می‌دهد و درمان را شروع می‌کنیم. قضاوت بالینی پزشک مهمترین مبنای تشخیص ماست. خیلی‌ها در خانه درمان می‌شوند، چون تخت خالی نیست. برای همین بسیاری از فوتی‌ها به عنوان بیماران کرونایی ثبت نمی‌شوند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.