.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فرجام قاتل شهید صیاد شیرازی چه شد؟ +عکس
شمال نیوز: زهره قائمی، مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است. منافقین این ترور را صبح روز بیست‌ویکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلوی دیدگان فرزندش انجام دادند. به همین مناسبت، به بازخوانی گزارشی که پیش از این در خبرگزاری دانشجویان ایران منتشر شده است، خواهیم پرداخت.(ادامه)
مجازات ازدواج دوم بدون اجازه همسر اول چیست؟
شمال نیوز : مرد برای ازدواج مجدد و ثبت آن به اجازه همسر اول خود احتیاج دارد و در صورت انجام ندادن این کار، او مرتکب جرم شده است.....(ادامه)
شیب کرونا در استان گیلان نزولی شد/ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی
(ادامه)
سفر به مازندران ممنوع است/ بیماری روند کاهشی داشته اما تمام نشده است
(ادامه)
شمال نیوز : ناصحی گفت : اگر بحث فاصله گذاری اجتماعی در استان به خوبی رعایت شود بیماری در استان مدیریت شده  و می‌توانیم گام‌های بعدی را قوت بیشتری برداریم..... ناصحی : برنامه‌ریزی برای انجام تست وسیع کرونا در مازندران در دستور کار قرار دارد
شمال نیوز : ناصحی گفت : اگر بحث فاصله گذاری اجتماعی در استان به خوبی رعایت شود بیماری در استان مدیریت شده و می‌توانیم گام‌های بعدی را قوت بیشتری برداریم.....(ادامه)
شمال نیوز : منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی توان به توفیق دست یافت مگر اینکه یکپارچگی در سطح ملی و در سه استان شمالی داشته باشیم، تصریح کرد:  نیازمند یکپارچگی بیشتر در استان هستیم و این بزرگترین اولویت نمایندگان مازندران است .... حسینی : در کمتر دوره ای در مازندران، ترکیب جدید نمایندگان به صورت فعلی شکل گرفت / تنوع تخصص از استاد دانشگاه تا فرماندار و وزیر، سرمایه مجمع نمایندگان استان است
شمال نیوز : منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی توان به توفیق دست یافت مگر اینکه یکپارچگی در سطح ملی و در سه استان شمالی داشته باشیم، تصریح کرد: نیازمند یکپارچگی بیشتر در استان هستیم و این بزرگترین اولویت نمایندگان مازندران است ....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده گفت؛ نمایندگان مجلس یازدهم با مشکلاتی مضاعف بر مشکلات و کاستی‌های زمان انتخابات 2 اسفندماه سال 98 رو به هستند و آن به دلیل بحران و ضایعات اقتصادی و انسانی ایجاده شده توسط کرونا است. .... ادیانی : مجلس یازدهم باید ادامه دهنده کارهایی باشد که مجلس دهم آن‌ها را پایه‌گذاری کرد !
شمال نیوز : این نماینده گفت؛ نمایندگان مجلس یازدهم با مشکلاتی مضاعف بر مشکلات و کاستی‌های زمان انتخابات 2 اسفندماه سال 98 رو به هستند و آن به دلیل بحران و ضایعات اقتصادی و انسانی ایجاده شده توسط کرونا است. ....(ادامه)
آخرین یافته پژوهشگران درباره انتقال کرونا در تابستان
(ادامه)
ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به شهرها تا آخر فروردین/ جریمه ۵۰۰هزارتومانی ۴۰هزار خودرو
(ادامه)
دودِ اسپند، خاصیت ضدویروسی دارد؟
(ادامه)
مصوبه افزایش ضریب حقوق بازنشستگان کشوری ابلاغ شد
(ادامه)
ابلاغ دو مصوبه افزایش حقوق در سال ۱۳۹۹
(ادامه)
وضعیت شیوع کرونا در کشور چه رنگی است؟ قرمز یا سفید؛ ؟
(ادامه)
مزدک میرزایی دلایل رفتنش از ایران را گفت
(ادامه)
شمار جانباختگان کرونا در جهان از ۱۰۰،۰۰۰ تن گذشت
(ادامه)
خلاصی از قصاص بعد از دو قتل
(ادامه)
فراخوان ۲ میلیون تومانی برای خرید سهام دولت از ۱۵ اردیبهشت
(ادامه)
جزئیات اعدام مصطفی سلیمی؛ لیدر فرار زندانیان سقز
(ادامه)
شمال نیوز: جلسه نمایندگان منتخب مردم مازندران در مجلس یازدهم با نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد. نشستی که در آن منتخبان از دغدغه‌ها، ظرفیت‌های بالقوه استان از جمله گردشگری و کشاورزی، اقتصادی و فرهنگ که هنوز بالفعل نشده است سخن گفتند. دیدار منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم با نماینده ولی فقیه(خبر)
شمال نیوز: جلسه نمایندگان منتخب مردم مازندران در مجلس یازدهم با نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد. نشستی که در آن منتخبان از دغدغه‌ها، ظرفیت‌های بالقوه استان از جمله گردشگری و کشاورزی، اقتصادی و فرهنگ که هنوز بالفعل نشده است سخن گفتند.(ادامه)
شمال نیوز :   از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۸۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. .... تعداد مبتلایان به ۷۰۰۲۹ نفر رسید/ افزایش فوتی ها به ۴۳۵۷ نفر/ ۴۱۹۴۷ نفر بهبود یافتند ؛ ۳۹۸۷ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۸۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. ....(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: برای شروع فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند، همه واحد‌های صنفی باید ثبت نام کنند. واحد‌های صنفی برای دریافت کد رهگیری اقدام کنند
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: برای شروع فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند، همه واحد‌های صنفی باید ثبت نام کنند.(ادامه)
شمال نیوز: پیک‌های موتوری که مایحتاج مردم بهشهر را خریداری و رایگان به آن‌ها تحویل می‌دهند، راه اندازی شد. پیک‌های موتوری رایگان به خط شدند
شمال نیوز: پیک‌های موتوری که مایحتاج مردم بهشهر را خریداری و رایگان به آن‌ها تحویل می‌دهند، راه اندازی شد.(ادامه)
شمال نیوز: گروه جهادی در فریدونکنار ۷۲ بسته کمک معیشتی و بهداشتی به خانواده‌های کم برخوردار درگیر کرونا اهداء کرد. اهدای بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های درگیر کرونا
شمال نیوز: گروه جهادی در فریدونکنار ۷۲ بسته کمک معیشتی و بهداشتی به خانواده‌های کم برخوردار درگیر کرونا اهداء کرد.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: تلاش برای مدیریت کرونا در مازندران تا مهار کامل این بیماری با جدیت تداوم خواهد یافت. تلاش برای مدیریت کرونا در مازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: تلاش برای مدیریت کرونا در مازندران تا مهار کامل این بیماری با جدیت تداوم خواهد یافت.(ادامه)
کم خطر بودن ۸۰ درصد اصناف
شمال نیوز: ۷۵ تا ۸۰ درصد واحد‌های صنفی مازندران جزء مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند هستند.(ادامه)
جاده هراز بسته شد
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز به علت بارش شدید برف، باران و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی بسته شد.(ادامه)

حسن روحانی، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آغاز فعالیت کسب و کارهای کم ریسک به معنای تغییر شرایط فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی نیست، اظهارداشت: طبق گزارش روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا ، اگر همکاری و همراهی مردم و رعایت محدودیت ها و پروتکل ها با همین روالی که تاکنون انجام گرفته، ادامه یابد می‌توانیم امیدوار باشیم که به تدریج به شرایط قابل اطمینانی در مقابله با کرونا دست پیدا کنیم. مردم اگر کار ضروری ندارند، همچنان در منزل بمانند / آغاز فعالیت کسب و کارهای کم ریسک به معنای تغییر شرایط فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی نیست/ طرح فاصله گذاری هوشمند به صورت پلکانی اجرا می شود/ اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، به تدریج به شرایط قابل اطمینانی می رسیم / ماموریت ویژه به وزارت بهداشت و معاونت علمی؛ دستیابی به دارو و واکسن کرونا، دور از دسترس نخواهد بود(خبر)
حسن روحانی، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آغاز فعالیت کسب و کارهای کم ریسک به معنای تغییر شرایط فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی نیست، اظهارداشت: طبق گزارش روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا ، اگر همکاری و همراهی مردم و رعایت محدودیت ها و پروتکل ها با همین روالی که تاکنون انجام گرفته، ادامه یابد می‌توانیم امیدوار باشیم که به تدریج به شرایط قابل اطمینانی در مقابله با کرونا دست پیدا کنیم.(ادامه)
توییت جدید محسن رضایی درباره دستمزد کارگران
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتی از لزوم تامین شدن نظر جامعه مظلوم کارگری درباره حقوق و دستمزد نوشت. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۳۱۰ مورد سازه غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در حریم راه‌های مازندران شناسایی و اعمال قانون شد. تخریب ۳۱۰ مورد سازه غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران
شمال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۳۱۰ مورد سازه غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در حریم راه‌های مازندران شناسایی و اعمال قانون شد.(ادامه)
شمال نیوز: با توجه به بازگشایی ادارات و شیوع کرونا، دانستن نکاتی درباره چگونگی جلوگیری از ابتلا به این ویروس لازم است. چگونه در ادارات کرونا را از خود دور کنیم؟
شمال نیوز: با توجه به بازگشایی ادارات و شیوع کرونا، دانستن نکاتی درباره چگونگی جلوگیری از ابتلا به این ویروس لازم است.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.