.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد مرخصی‌های نمایندگان تا پایان دوره دهم لغو شود..... تصمیم نمایندگان مجلس دهم درباره میزان حقوق نمایندگان مجلس یازدهم
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد مرخصی‌های نمایندگان تا پایان دوره دهم لغو شود.....(ادامه)
افزایش دما هوا در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
افزایش ۱۵درصدی حقوق نمایندگان در سال ۹۹
عضو هیأت‌رئیسه مجلس از افزایش ۱۵درصدی حقوق نمایندگان در سال ۹۹خبر داد.(ادامه)
تصاویری بی‌نظیر از شیوه عملکرد کرونا در بدن
سندرم حاد تنفسی ویروس کرونای جدید می‌تواند باعث به وجود آمدن بیماری کووید-۱۹ شود؛ یک عفونت ویروسی واگیردار که به طور عمده، گلو و ریه‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد و آلوده می‌کند. این ویروس در بدن انسان (میزبان) چه می‌کند و عملکرد واکسن (در صورت ساخته و استفاده شدن) در برابر آن چگونه خواهد بود؟ این ویدئو، به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.(ادامه)
بخشنامه دستمزد سال ۹۹ ابلاغ شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصوبه شورای عالی کار در خصوص تعیین حداقل مزد کارگران در سال 1399 را به کلیه کارفرمایان و کارگاه­های مشمول قانون کار ابلاغ کرد . (ادامه)
شرایط وام حمایتی کرونا اعلام شد
وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای شرایط و ضوابط بهره مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران را اعلام کرد.(ادامه)
قبض آب، برق و گاز دهک‌های پایین رایگان شود
نماینده جهرم در مجلس از نامه جمعی از نمایندگان به حسن روحانی برای استفاده رایگان دهک‌های پایین جامعه از آب، برق و گاز برای مدت سه ماه خبر داد.(ادامه)
روایت اولین فردی که واکسن "کرونا ویروس" را دریافت کرد +عکس
"جنیفر هالر"( Jennifer Haller)، زن آمریکایی که اولین داوطلب دریافت واکسن "کرونا ویروس" در جهان شد، به حضور در این آزمایش افتخار کرد.(ادامه)
خبر خوب فرمانده کل سپاه
با تصمیم فرمانده کل سپاه و مسئولان نهادهای حمایتی، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای کمک مومنانه و حمایت از ۳/۵ میلیون خانوار نیازمند تشکیل شد.(ادامه)
نماینده مجلس: یارانه ۶ ماه یکجا پرداخت شود
(ادامه)
شمال نیوز :  گندزدائی معابرشهری، ضدعفونی و پخش کیسه های زباله مخصوص بیماران کرونا و توزیع پکیج های پیشگیری از کرونا از جمله اقدامات شهرداری در این ایام بوده است...... اختصاص ۲۰ درصد از حقوق شهردار و مدیران واحدهای شهرداری جویبار به آسیب پذیران کرونایی
شمال نیوز : گندزدائی معابرشهری، ضدعفونی و پخش کیسه های زباله مخصوص بیماران کرونا و توزیع پکیج های پیشگیری از کرونا از جمله اقدامات شهرداری در این ایام بوده است......(ادامه)
عکس/ ماسک‌های دست ساز زیبا
طراح لباس ویتامی، ماسک های دست ساز زیبا و منحصر به فردی را برای مقابله با کروناویروس دوخته است.(ادامه)
تذکر کرونایی به ۱۷هزار واحد صنفی در پایتخت
هداوند از دستگیری ۳۹ نفر که در زمینه تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز مرتبط با کرونا در فضای مجازی فعالیت می‌کردند، خبر داد و گفت: رصد فضای مجازی همچنان از سوی ماموران پلیس فتا ادامه دارد و با شایعه پراکنان نیز برخورد خواهد شد.(ادامه)
خاطرات ترور"امام جمعه رشت"آیت الله احسانبخش+تصاویر
امروز ۲۶ فروردین سالروز ترور نافرجام شهید آیت الله احسانبخش امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان است.(ادامه)
حقوق ماهانه ۵۳ میلیون تومانی یک مدیر دولتی
رئیس دیوان محاسبات کل کشور در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ گفت: در بررسی حقوق‌های نجومی در سال ۹۷ و بعد از بررسی دیوان محاسبات مشخص شد که یکی از مدیران دولتی ۵۳ میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت کرده که بالاترین نجومی بگیر بوده است.(ادامه)
فاکتورهای مشترک در مرگ افراد مبتلا به کووید ۱۹
محققان در مطالعه ای به بررسی گزارش ۸۵ فرد فوت شده به دلیل کووید ۱۹ در مراحل اولیه شیوع بیماری در ووهان چین پرداختند.(ادامه)
انتشار صحنه‌های سانسور شده یک سریال پرحاشیه
سریال «ممنوعه» کاری از امیر پورکیان، به دلیل ممیزی‌هایی که داشت یکی از پرحاشیه‌ترین سریال‌هایی بود که سال ۹۷ توزیع شد و انتشار آن اوایل سال ۹۸ به پایان رسید. حواشی سریال بعد از گذشت یک سال از پایان آن هنوز ادامه دارد.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور از تبدیل تسهیلات یک میلیون تومانی به وام قرض‌الحسنه خبر داد و گفت: این وام روزهای اولیه اردیبهشت در اختیار مردم قرار می‌گیرد و دولت سود این وام را پرداخت می‌کند. تسهیلات یک میلیون تومانی به وام قرض‌الحسنه تبدیل می‌شود / پرداخت‌ها از ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود / به ۳ میلیون نفر که در شرایط مضیقه اقتصادی زندگی می‌کنند یک یارانه ویژه‌ای برای ۴ ماه بین ۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزارتومان پرداخت می‌کنیم ....(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور از تبدیل تسهیلات یک میلیون تومانی به وام قرض‌الحسنه خبر داد و گفت: این وام روزهای اولیه اردیبهشت در اختیار مردم قرار می‌گیرد و دولت سود این وام را پرداخت می‌کند.(ادامه)
تب بالای ۳۸ درجه در چه صورتی علامت کروناست؟
تب بالای ۳۸ درجه در صورتی که بین سه تا چهار روز به طول انجامد، از علائم بیماری کرونا است.(ادامه)
از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. مبتلایان ۷۴۸۷۷ نفر/ فوتی ها ۴۶۸۳ نفر/ بهبودی ها ۴۸۱۲۹ نفر/ ۳۶۹۱ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند
از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.(ادامه)
شمس الدین حسینی و نیکزاد دو گزینه بالقوه ریاست مجلس
حضور چند چهره‌، با سابقه فعالیت در دولت های نهم و دهم، در میان راه یافتگان به مجلس یازدهم، رنگ و لعاب خاصی به نهاد پارلمان بخشیده است. این گروه که در اصطلاح عامیانه به «احمدی نژادی» ها یا دولتمردان احمدی نژادی شهره هستند، هرچند به لحاظ کمی اقلیت به شمار می آیند اما برای تصرف جایگاه های مهم مجلس آینده، میتوانند رقیبی قدرتمند برای دیگران باشند. (ادامه)
شمال نیوز : کریمی فیروزجایی تصریح کرد: رفتار مدیریتی دولت برای مهار کرونا نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم خود را در این صحنه بدون پشتیبان ببینند..... کریمی فیروزجایی : سود 12درصدی برای وام 1 میلیونی یارانه بگیران نه‌تنها بی‌عدالتی بلکه سودجویانه است !
شمال نیوز : کریمی فیروزجایی تصریح کرد: رفتار مدیریتی دولت برای مهار کرونا نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم خود را در این صحنه بدون پشتیبان ببینند.....(ادامه)
اعلام آمار فوت شدگان تصادفات رانندگی در مازندران/ ساری، آمل و بابل در صدر
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: براثر تصادفات رانندگی در سال قبل ۶۴۰ نفر در استان جان خود را از دست دادند.(ادامه)
نماینده منتخب آمل نیامده عضو کمیسیون تلفیق شد!
سایت بورس نیوز با گاف خبری، رضا حاجی پور نماینده منتخب آمل را به عنوان عضو کمیسیون تلفیق مجلس یازدهم معرفی کرد! این در حالیست که مجلس یازدهم هنوز رسماً شکل نگرفته است.(ادامه)
مواظب باشید/ افراد کم علامت و بی‌علامت یکی از مهم‌ترین ناقلان کرونا
۸۰ درصد از بیماران به صورت خیلی ساده به این بیماری و ویروس مبتلا می‌شوند و علامت آشکار آنچنانی ندارند که این افراد از جمله افراد پر خطری هستند که ما پزشکان از آن‌ها ترس زیادی داریم. (ادامه)
انتشار دانشنامه تبرستان و مازندران
دانشنامه تبرستان و مازندران پس از سال‌ها تلاش نخبگان مازندرانی به چاپ رسید. (ادامه)
شمال نیوز  : آیت الله علوی گرگانی در پاسخ به استفتائی ، دریافت سود 1 درصدی دولت از وام یک میلیونی کرونایی را در حکم ربا دانسته و حرام اعلام کردند ..... آیت‌الله علوی گرگانی: دریافت سود وام یک میلیون تومانی دولت شرعا جایز نیست
شمال نیوز : آیت الله علوی گرگانی در پاسخ به استفتائی ، دریافت سود 1 درصدی دولت از وام یک میلیونی کرونایی را در حکم ربا دانسته و حرام اعلام کردند .....(ادامه)
توکلی: جمهوری اسلامی با کودتا و جنگ ساقط نمی شود اما ...
رییس اسبق مرکز پژوهش‌های مجلس با مثالی از فساد در زمین‌خواری تاکید کرد: زمین خواری به صورت گسترده نمونه‌ای از فساد سیستمی است و زمانی این فساد رخ می‌دهد که دستگاه‌هایی زیرربط به فساد آلوده شوند. در چنین مواقعی این نهادها از خود دفاع نمی‌کنند زیرا همه آنها زنجیر وار دراین فساد به یکدیگر متصل هستند. (ادامه)
حقوق ماهانه ۵۳ میلیون تومانی یک مدیر دولتی
رئیس دیوان محاسبات کل کشور در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ گفت: در بررسی حقوق‌های نجومی در سال ۹۷ و بعد از بررسی دیوان محاسبات مشخص شد که یکی از مدیران دولتی ۵۳ میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت کرده که بالاترین نجومی بگیر بوده است. (ادامه)
عکس/ بانوان طلبه در جبهه مقابله با کرونا
تصاویری از حضور بانوان طلبه آذربایجان شرقی در خط مقدم جبهه سلامت.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.