.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تولید تست سریع کرونا در ایران
(ادامه)
کاهش شدید درآمدهای شهرداری تهران با شیوع کرونا!
(ادامه)
ابتلای آقای شهردار به کرونا
(ادامه)
انتصاب معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد و کشاورزی
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد و کشاورزی ، محمدحسین فلاح سلوکلایی بعنوان معاون توسعه سرمایه انسانی این مرکز منصوب شد.(ادامه)
آخرین مهلت ثبت‌نام اصناف در سامانه ویژه کرونا
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساعت 24 روز پنجشنبه 28 فروردین را آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی اعلام کرد. (ادامه)
استوریِ نعیمه اشراقی، نوه امام (ره)، خبرساز شد
استوریِ ضدآمریکایی نعیمه اشراقی؛ نوه امام خمینی (ره) در ساعات گذشته در فضای مجازی خبرساز شده. خانم اشراقی اقامت آمریکا را هم دارند.(ادامه)
قبر یک فوت شده کرونایی از فاصله نزدیک در ساری
مجید سعیدی؛ عکاس گتی ایمیجز این عکس از قبر یک بیمار مبتلا به کرونا را در روستاهای حوالی شهرستان ساری گرفته است.(ادامه)
پیام تسلیت وزیر ارشاد برای درگذشت استاد انوشه ایران شناس بزرگ مازندرانی
(ادامه)
شمال نیوز :  شرکت صنایع چوب و کاغذ که با تعداد ‌‌‌هزار و ۶۰۰ کارگر بزرگترین کارخانه تولیدکننده کاغذ در خاورمیانه نیز از این بی‌تدبیری مصون نبوده و امروز در شرایط ورشکستگی (ماده ۱۴۱) قرار گرفته است.... مخالفت منتخبان مردم ساری در مجلس از واگذاری شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز : شرکت صنایع چوب و کاغذ که با تعداد ‌‌‌هزار و ۶۰۰ کارگر بزرگترین کارخانه تولیدکننده کاغذ در خاورمیانه نیز از این بی‌تدبیری مصون نبوده و امروز در شرایط ورشکستگی (ماده ۱۴۱) قرار گرفته است....(ادامه)
سرانه مصرف شیر و لبنیات در ایران کمتر از میانگین جهانی
(ادامه)
جدیدترین یافته‌های علمی درباره کرونا؛ نفس عمیق هم باعث انتقال می‌شود
(ادامه)
شمال نیوز :  ویروس کرونا بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده است. از جمله در رشت شاهد مرگ سه نسل از یک خانواده بر اثر ابتلا به این ویروس مرموز و کشنده بوده‌ایم..... مرگ 3 نسل از اعضای یک خانواده بر اثر کرونا در رشت + عکس
شمال نیوز : ویروس کرونا بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده است. از جمله در رشت شاهد مرگ سه نسل از یک خانواده بر اثر ابتلا به این ویروس مرموز و کشنده بوده‌ایم.....(ادامه)
انتقاد نماینده مجلس از افزایش قیمت برخی کالاها
(ادامه)
شمال نیوز : وقتی مردمانِ مازندران و فُرم چهره‌ی مازنی‌ها را به آنها نشان دادم؛ از این همه شباهت بسیار متعجب بودند. راستش را بخواهید من فکر می‌کنم پیوندی میان مردمان کارادنیز و مازندران وجود دارد که.... آریا عظیمی نژاد : قرار بود خانواده نقی معمولی اهل سیستان باشند بعد شدند مازندرانی !
شمال نیوز : وقتی مردمانِ مازندران و فُرم چهره‌ی مازنی‌ها را به آنها نشان دادم؛ از این همه شباهت بسیار متعجب بودند. راستش را بخواهید من فکر می‌کنم پیوندی میان مردمان کارادنیز و مازندران وجود دارد که....(ادامه)
احتمال فعالیت مجدد ویروس کرونا در بدن بیماران بهبودیافته
(ادامه)
بازداشت ۲۴ مهمان یک قهوه‌خانه در قم
(ادامه)
شمال نیوز: دانشگاه علوم پزشکی بابل برای پیشگیری از ابتلا کشاورزان به کرونا و تب شالیزار توصیه‌هایی کرد. کشاورزان مراقب کرونا و تب شالیزار باشند
شمال نیوز: دانشگاه علوم پزشکی بابل برای پیشگیری از ابتلا کشاورزان به کرونا و تب شالیزار توصیه‌هایی کرد.(ادامه)
برترین ها ۱ ساعت پیش توضیح شبکه سه درباره دستمزد رضا رشیدپور
(ادامه)
جدول/ قیمت روز گوشی موبایل در ۲۴ فروردین
(ادامه)
آیا کوچه ملک شخصی محسوب می‌شود؟
(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۲۴ فروردین ۹۹
(ادامه)
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. صداوسيما متهم اصلی كندی اينترنت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. (ادامه)
شمال نیوز: احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پی درگذشت استاد حسن انوشه. پیامی صادر کرد. پیام استاندار در خصوص درگذشت استاد حسن انوشه
شمال نیوز: احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پی درگذشت استاد حسن انوشه. پیامی صادر کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه ۲۴ فروردین 99
(ادامه)
عزل ناگهانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی
شفاآنلاین :دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر شهرام حبیب زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل منصوب کرد.(ادامه)
معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق کارگران برای سال جاری، ۳۳ درصد است نه ۲۱ درصد. در واقع حداقل دریافتی کارگران به طور متعارف ۳۳ درصد افزایش یافته است. افزایش حقوق امسال کارگران ۳۳ درصد است نه ۲۱ درصد
معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق کارگران برای سال جاری، ۳۳ درصد است نه ۲۱ درصد. در واقع حداقل دریافتی کارگران به طور متعارف ۳۳ درصد افزایش یافته است.(ادامه)
درگذشت ادیب سرشناس مازندرانی
استاد حسن انوشه نویسنده، پژوهشگر تاریخ، زبان و ادبیات فارسی، سرپرست گروه نویسندگان دانشنامه ادب فارسی و سرپرست دانشنامه مازندران بر اثر بیماری درگذشت.(ادامه)
شیب کرونا در استان گیلان نزولی شد
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با اشاره به شیب نزولی کرونا در این استان، تأکید کرد: همچنان باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.(ادامه)
شناسایی ۱۰۱ بیمار جدید کرونایی در مازندران
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.(ادامه)
وزیر بهداشت گفت: اگر استانداران با همکاری شورای اصناف تشخیص دادند که بازگشایی کسبه موجب بروز مشکل می‌شود می‌توانند در این مورد تصمیم گیری کنند. بازگشایی اصناف با تصمیم استانداران+ فیلم
وزیر بهداشت گفت: اگر استانداران با همکاری شورای اصناف تشخیص دادند که بازگشایی کسبه موجب بروز مشکل می‌شود می‌توانند در این مورد تصمیم گیری کنند. (ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.