.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: سوار کردن ۳ مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها در ساری ممنوع شد. صندلی عقب تاکسی‌ها فقط جای دو نفر
شمال نیوز: سوار کردن ۳ مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها در ساری ممنوع شد.(ادامه)
شروط بازگشایی اصناف به همراه فهرست اصناف کم خطر
شمال نیوز: برخی اصناف با ثبت نام و دادن تعهد برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا می‌توانند از فردا ۲۳ فروردین شروع به کار کنند.(ادامه)
بارش‌های بهاری در انتظار مازندرانی‌ها
شمال نیوز: مازندرانی‌ها روز یک‏شنبه شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری، از اواخر روز همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف) و وزش باد خواهند بود.(ادامه)
واجدین مسکن ملی در مرحله دوم چگونه انتخاب می‌شوند؟
شمال نیوز: باتوجه به اینکه سایت در هنگام ثبت نام مرحله دوم با تکمیل ظرفیت بسته نشد افراد بسیاری در مرحله دوم ثبت نام کردند که باید سازوکاری برای انتخاب افراد واجد شرایط صورت گیرد.(ادامه)
شمال نیوز: با یک محاسبه سرانگشتی، چنانچه این ۲۰ ثانیه به مدت ۲۰ بار در طول شبانه‌روز تکرار شود، میزان آبی که هر فرد هدر خواهد داد به بیست لیتر افزایش خواهد یافت. با باز ماندن 20 ثانیه‌ای شیر، چقدر آب هدر می‌رود؟
شمال نیوز: با یک محاسبه سرانگشتی، چنانچه این ۲۰ ثانیه به مدت ۲۰ بار در طول شبانه‌روز تکرار شود، میزان آبی که هر فرد هدر خواهد داد به بیست لیتر افزایش خواهد یافت.(ادامه)
قاتل تهرانی پس از بخشیده شدن در شمال آدم کشت / سروش در ساحل مزاحم زنم شد
مرد جوان که در جریان یک درگیری مرتکب قتل شده بود در حالی که در یک قدمی مجازات مرگ قرار داشت با کمک وکیلش از قصاص رهایی یافت.(ادامه)
بازیگر مشهور براثر ویروس کرونا جان باخت + عکس
آلن گارفیلد، بازیگر سرشناس هالیوود، براثر ابتلا به بیماری کرونا، در سن هشتاد سالگی درگذشت. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۳ فروردین۹۹
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۳ فروردین ماه
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های شنبه ۲۳ فروردین ماه(ادامه)
شرط عاقبت بخیری از نگاه دو سپهبد شهید +عکس
عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان طی پیامی در صفحه توییتر خود شرط عاقبت بخیری از نگاه دو سپهبد شهید صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرد.(ادامه)
آغاز گام دوم بسیج ملی مبارزه با کرونا
وزیر بهداشت در نامه‌ای به رییس سازمان بسیج ضمن قدردانی از همکاری بسیجیان در غربالگری ۷۰ میلیون نفر از مردم، از شروع گام دوم بسیج ملی در کشور خبر داد.(ادامه)
امنیت و سلامت دو مقوله مهم در زندگی بشر است که به دلایل مختلفی مورد توجه قرار نمی گیرد و شخص و یا جامعه نسبت به آن اغلب بی تفاوت می باشد. در باورهای دینی این دو مهم بسیار مورد تاکید قرار گرفته ا ... امنیت و سلامت(يادداشت)
امنیت و سلامت دو مقوله مهم در زندگی بشر است که به دلایل مختلفی مورد توجه قرار نمی گیرد و شخص و یا جامعه نسبت به آن اغلب بی تفاوت می باشد. در باورهای دینی این دو مهم بسیار مورد تاکید قرار گرفته ا ...(ادامه)
صندلی ریاست مجلس از آن کیست؟
«محمدعلی نمازی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، درباره گزینه‌های احتمالی ریاست مجلس یازدهم گفت: چهار نفر مدعی ریاست مجلس هستند. به ترتیب آقایان قالیباف، میرسلیم، زاکانی و حاجی‌بابایی. (ادامه)
ر این عملیات ویژه که با همکاری وزارت اطلاعات اجرا شد، ابتدا با یک ضربه مختصر، منافقین را برای مراسم تدفین کشته‌ها به قبرستان مروارید .... سپاه چگونه انتقام شهید صیاد را گرفت؟
ر این عملیات ویژه که با همکاری وزارت اطلاعات اجرا شد، ابتدا با یک ضربه مختصر، منافقین را برای مراسم تدفین کشته‌ها به قبرستان مروارید ....(ادامه)
طرح ایران برای شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری
سفری که یکی از مقامات ارشد ایران اخیرا به بغداد داشت، توجه مقامات آمریکایی را به خود جلب کرد، تا به دقت اهداف این سفر را بررسی کنند. واشنگتن مدعی بود که ایران قصد دارد احزاب شیعه را به سمت تشکیل دولت عراق در نزدیکترین زمان ممکن وادارد و هدف از این سفر، مطلع ساختن گروه‌های نزدیک به ایران، از استراتژی جدید، مبنی بر اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق است.(ادامه)
ماجرای‌بازداشت‌۴ دامادازمقابل‌آرایشگاه زنانه
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت:امسال نیز تعیین مزد مانند سال های گذشته با رضایت نمایندگان کارگران در جلسه تعیین مزد سال ۹۹ همراه نبود و فقط با امضا و تائید کارفرمایان و دولت که خود بزرگترین کارفرما در کشور است به تصویب رسید!.... صدای مظلومیت کارگران به گوش دولت مردان نمی رسد / سفره کارگران و بازنشستگان باز هم خالی تر خواهد شد!
شمال نیوز : وی گفت:امسال نیز تعیین مزد مانند سال های گذشته با رضایت نمایندگان کارگران در جلسه تعیین مزد سال ۹۹ همراه نبود و فقط با امضا و تائید کارفرمایان و دولت که خود بزرگترین کارفرما در کشور است به تصویب رسید!....(ادامه)
شمال نیوز : کریمی فیروزجایی اظهار داشت: ما باید همه با هم فکرها را رو هم بگذاریم و دولت را وادار کنیم هزینه های تولید را در برنج مرکبات و محصولات دامی کم کند..... کریمی فیروزجایی؛دولت باید هزینه های تولید را کاهش دهد/ زباله یک فاجعه زیست محیطی در مازندران
شمال نیوز : کریمی فیروزجایی اظهار داشت: ما باید همه با هم فکرها را رو هم بگذاریم و دولت را وادار کنیم هزینه های تولید را در برنج مرکبات و محصولات دامی کم کند.....(ادامه)
شمال نیوز : از مهدی خلیلی تیرتاشی مدیر روایط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در خصوص تهیه و تدوین شیوه نامه و پروتکل های آموزشی و بهداشتی برای مبارزه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با عنوان " کشاورزی ایمن" و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به فعالان بخش کشاورزی استان تقدیر شد .... از نقش موثر روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران در مدیریت بحران تقدیر شد
شمال نیوز : از مهدی خلیلی تیرتاشی مدیر روایط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در خصوص تهیه و تدوین شیوه نامه و پروتکل های آموزشی و بهداشتی برای مبارزه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با عنوان " کشاورزی ایمن" و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به فعالان بخش کشاورزی استان تقدیر شد ....(ادامه)
شمال نیوز : بابایی کارنامی اظهار داشت: وحدت و همگرایی را در استان باید در دستور کار داشته باشیم و هم قسم شویم برای آن چیزی که اولویت های اساسی و کاربردی توسعه مازندران است..... داشتن منطقه آزاد تجاری حق مردم مازندران است/ساری در حد یک مرکزاستان، توسعه نیافت
شمال نیوز : بابایی کارنامی اظهار داشت: وحدت و همگرایی را در استان باید در دستور کار داشته باشیم و هم قسم شویم برای آن چیزی که اولویت های اساسی و کاربردی توسعه مازندران است.....(ادامه)
شمال نیوز : حاجی پور با اشاره به اینکه استعدادهای فراوانی در حوزه های مختلف در مازندران وجود دارد ولی متاسفانه در بحث اقتصاد، گردشگری و نعمت جنگل و دریا برای رفاه حال مردم به خوبی استفاده و عمل نشد..... حاجی پور؛ مازندران کمترین سهم بودجه ای در مبارزه با کرونا را داشت/۴۰۰ واحد تولیدی آمل به علت رکود تعطیل شد
شمال نیوز : حاجی پور با اشاره به اینکه استعدادهای فراوانی در حوزه های مختلف در مازندران وجود دارد ولی متاسفانه در بحث اقتصاد، گردشگری و نعمت جنگل و دریا برای رفاه حال مردم به خوبی استفاده و عمل نشد.....(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۲۳ فروردین
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه که در روز شنبه ۲۳ فروردین از طریق شبکه‌‌های ۴ و آموزش پخش می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین اخبار از وضعیت جسمی علی لاریجانی پس از ابتدایش به بیماری کرونا را تشریح کرد. وضعیت جسمانی لاریجانی پس از ابتلا به کرونا
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین اخبار از وضعیت جسمی علی لاریجانی پس از ابتدایش به بیماری کرونا را تشریح کرد.(ادامه)
لحظه ورود کرونا به سلول ثبت شد
محققان برزیلی با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونی تصاویری از فرایند ورود ویروس کووید۱۹ به سلول را ثبت کرده اند. (ادامه)
افزایش روند صعودی ابتلا به کرونا در ۵ استان کشور
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش صعودی موارد ابتلا به کرونا در استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و شرقی و فارس طی ۲۴ساعته گذشته خبر داد.(ادامه)
بازداشت ۴ داماد به دلیل نقض مصوبه شورای تامین
دادستان رامشیر از بازداشت چهار داماد که قصد برگزاری مراسم عروسی را داشتند در مقابل یکی از آرایشگاه‌های زنانه این شهر به دلیل نقض محدودیت‌های پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.(ادامه)
ترخیص ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های مازندران
شمال نیوز: ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستان‌های مازندران مرخص شدند.(ادامه)
تصویر زنی که رهبری از اقدامات ضدکرونایی او یاد کردند
(ادامه)
واکنش نماینده مجلس به دستمزد 2 میلیون و 500 هزار تومانی کارگران
دستمزد کارگران باعث واکنش نماینده مجلس شد.(ادامه)
محور هراز مسدود شد
رئیس پلیس راه مازندران از مسدود شدن محور هراز خبر داد، گفت: بدلیل ریزش سنگ و گل و لای در ارتفاعات، محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.