.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: ارتفاعات همه جاده‌های مازندران امروز برفی و لغزنده است. تمامی جاده‌های مازندران برفی اما باز است
شمال نیوز: ارتفاعات همه جاده‌های مازندران امروز برفی و لغزنده است.(ادامه)
شمال نیوز: کوچ دامداران و جابجایی دام‌ها در مناطق ییلاقی و کوهستانی مازندران باید به تعویق بیفتد. ‎ کوچ دامداران باید به تعویق بیفتد
شمال نیوز: کوچ دامداران و جابجایی دام‌ها در مناطق ییلاقی و کوهستانی مازندران باید به تعویق بیفتد. ‎(ادامه)
شمال نیوز: رییس انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن شهرستان آمل از کمک حدود ۵/۵ میلیارد ریالی اعضای این انجمن برای خرید تجهیزات درمانی در این شهر خبر داد. کمک ۵/۵ میلیاردی انجمن انبوه سازان آمل برای تهیه تجهیزات بیمارستانی
شمال نیوز: رییس انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن شهرستان آمل از کمک حدود ۵/۵ میلیارد ریالی اعضای این انجمن برای خرید تجهیزات درمانی در این شهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دامپزشکی مازندران ۶۹ هزار و ۸۳ مورد بازرسی ایام نوروز در استان انجام داد. انجام بیش از ۶۹ هزار بازرسی توسط دامپزشکی در ایام نوروز
شمال نیوز: دامپزشکی مازندران ۶۹ هزار و ۸۳ مورد بازرسی ایام نوروز در استان انجام داد.(ادامه)
شمال نیوز: ۷ هزار و ۹۲۹ مورد رای جایگزین حبس پارسال در حوزه‌های قضایی استان صادر شده است. صدور بیش از ۷ هزار رای جایگزین حبس در مازندران
شمال نیوز: ۷ هزار و ۹۲۹ مورد رای جایگزین حبس پارسال در حوزه‌های قضایی استان صادر شده است.(ادامه)
سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب روز نیمه شعبان
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با نیمه‌ی شعبان، با ملت شریف ایران مستقیم سخن خواهند گفت.(ادامه)
عناوین برخی روزنامه های چهارشنبه 20 فروردین
(ادامه)
فریبرز اسماعیلی پیشکسوت استقلال و تیم ملی دارفانی را وداع گفت. پیشکسوت استقلال و تیم ملی درگذشت
فریبرز اسماعیلی پیشکسوت استقلال و تیم ملی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
ناگفته‌های هادی غفاری از اعدام هویدا
(ادامه)
امروز در شبکه های اجتماعی با توجه به همزمانی وضعیت بحرانی کرونایی و  ایام ماه پرفضیلت شعبان و رمضان، توصیه ها و پیشنهادات مختلفی را می شنویم، چله ی عظیم قرن! از جمله کلیدواژه ای است که این روزها مطرح شده است. رابطه «چله عظیم قرن!» با فرج امام زمان(عج)
امروز در شبکه های اجتماعی با توجه به همزمانی وضعیت بحرانی کرونایی و ایام ماه پرفضیلت شعبان و رمضان، توصیه ها و پیشنهادات مختلفی را می شنویم، چله ی عظیم قرن! از جمله کلیدواژه ای است که این روزها مطرح شده است.(ادامه)
آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی، درگذشت مسئول مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی(ره) کوهستان بهشهر را تسلیت گفت. تسلیت آیت الله نظری در پی درگذشت فرزند آیت الله کوهستانی
آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی، درگذشت مسئول مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی(ره) کوهستان بهشهر را تسلیت گفت.(ادامه)
برپایی جشن و ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان ممنوع شد
کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در اطلاعیه شماه 5 خود اعلام کرد: برگزاری اعیاد شعبانیه در قالب برپایی ایستگاه های صلواتی، برپایی مراسم، جشن های مولودی خوانی و نظائر آن ممنوع است.(ادامه)
 یکی از پرسش هایی که این روزها ذهن مسلمانان را به خود مشغول ساخته این است که آیا مناسک حج امسال برگزارمی شود و آیا تا کنون حج تعطیل شده است؟ مناسک حج ۴۰ بار در طول تاریخ متوقف شده است/ آیا امسال هم حج تعطیل می‌شود؟
یکی از پرسش هایی که این روزها ذهن مسلمانان را به خود مشغول ساخته این است که آیا مناسک حج امسال برگزارمی شود و آیا تا کنون حج تعطیل شده است؟ (ادامه)
پروین به کرونا مبتلا شد
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
اعلام جزئیات اعطای کارت اعتباری خرید اضطراری در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و..... خود انتقادی مدیرکل صدا و سیمای مازندران از سیاهکاری پایتختی ها !
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و.....(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: مشترکین آب روستایی نیز شماره کنتور آب خود را با همین روش به شماره ۳۰۰۰۴۶۱۵۲۳ ارسال کنند..... اجرایی شدن طرح خوداظهاری کارکرد کنتور آب در مازندران
شمال نیوز : سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: مشترکین آب روستایی نیز شماره کنتور آب خود را با همین روش به شماره ۳۰۰۰۴۶۱۵۲۳ ارسال کنند.....(ادامه)
نماینده مجلس: سلامتی مردم را فدای رابطه با چین نکنید
(ادامه)
قتل پدرتوسط ۲ دختر تهرانی با اره برقی!
(ادامه)
مردم برای خرید گوشت و مرغ عجله نکنند
(ادامه)
ظریف: نیازی به صدقه ترامپ نداریم
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود با بیان اینکه «ایران از نظر منابع انسانی و طبیعی، غنی است و نیازی به صدقه‌دادن ترامپ ندارد»، عجز او را از بحران کرونا در امریکا به رخ کشید: «کسی که مجبور است دستگاه تنفس مصنوعی را از منابعی که خودش تحریم کرده خریداری کند.» محمدجواد ظریف در ادامه افزود: «چیزی که ما از او می‌خواهیم، این است که به ممانعت از فروش نفت و دیگر محصولات ایران، خرید نیازهایش و کسب و تولید درآمد پایان دهد.»(ادامه)
کرونا سیگار را گران کرد
(ادامه)
چند لیتر بنزین در کارت‌های سوخت قابل ذخیره‌سازی است؟
(ادامه)
شمال نیوز : در اولین جلسه علنی خانه ملت در سال ۹۹، روسای کمیسیون‌های تخصصی گزارش‌هایی را قرائت کردند؛ البته صحن آنقدر شلوغ بود که بارها و بارها هیات رئیسه را مجبور کرد در این رابطه تذکر دهد. .... درخواست برای تعطیلی کامل مدارس و دانشگاه‌ها از تریبون باز مجلس /وام یک میلیونی را به بچه‌ خودتان بدهید قهر نمی‌کند؟/قرنطینه را جدی بگیریم
شمال نیوز : در اولین جلسه علنی خانه ملت در سال ۹۹، روسای کمیسیون‌های تخصصی گزارش‌هایی را قرائت کردند؛ البته صحن آنقدر شلوغ بود که بارها و بارها هیات رئیسه را مجبور کرد در این رابطه تذکر دهد. ....(ادامه)
زمان پخش برنامه فردوسی‌پور از شبکه ورزش
اولین برنامه از فوتبال 120 در سال جدید پنجشنبه 21 فروردین ساعت 23:00 روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.(ادامه)
کشف جسد زن میانسال در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف جسد زن میانسال در سواحل این شهرستان خبر داد.(ادامه)
کرونا جان دکتر محمدرضا داودی دانشیار و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را گرفت. کرونا جان عضو هیات علمی دانشگاه نوشیروانی بابل را گرفت
کرونا جان دکتر محمدرضا داودی دانشیار و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را گرفت.(ادامه)
جشن نیمه‎شعبان در فضای مجازی برگزار شود
نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا برگزاری جشن نیمه شعبان را با تولید و انتشار محتوای مذهبی با موضوع انتظار فرج و مهدویت در فضای مجازی برنامه‌ریزی کنند. (ادامه)
رانش کوه محور هراز را مسدود کرد
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آمل گفت که ریزش کوه در محور هراز منجر به مسدود شدن این جاده شده است.(ادامه)
کرونا در مازندران جان کاردان بهداشت را گرفت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.