.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کمک به سازمان‌های مسئول در تهیه ملزومات بهداشتی مورد نیاز، خط تولید روزانه ۱۵ هزار لیترماده ضدعفونی کننده بهداشتی و استاندارد در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل راه‌اندازی شد. تولید و عرضه روزانه 2500 لیتر مواد ضدعفونی کننده در دانشگاه فناوری های نوین آمل
در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کمک به سازمان‌های مسئول در تهیه ملزومات بهداشتی مورد نیاز، خط تولید روزانه ۱۵ هزار لیترماده ضدعفونی کننده بهداشتی و استاندارد در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل راه‌اندازی شد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر صرف امنیت سلامت را مقدم بدانیم یعنی فعالیت اقتصادی مردم کاملا تعطیل و مردم در فقر باشند و اگر فعالیت اقتصادی را مقدم بدانیم یعنی سلامتی مردم به مخاطره افتاده و به فقط فکر کسب درآمد باشند . ثروتمندان.... « امنیت سلامت و فعالیت اقتصادی » دو بال پیشرفت کشور است
شمال نیوز : اگر صرف امنیت سلامت را مقدم بدانیم یعنی فعالیت اقتصادی مردم کاملا تعطیل و مردم در فقر باشند و اگر فعالیت اقتصادی را مقدم بدانیم یعنی سلامتی مردم به مخاطره افتاده و به فقط فکر کسب درآمد باشند . ثروتمندان....(ادامه)
شمال نیوز: با دستور دادستان نوشهر، ۲۹۰۰ متر مربع از بستر رودخانه کورکورسر آزادسازی شد. آزاد سازی راه تنفس رودخانه کورکورسر نوشهر
شمال نیوز: با دستور دادستان نوشهر، ۲۹۰۰ متر مربع از بستر رودخانه کورکورسر آزادسازی شد.(ادامه)
شمال نیوز: قهرمانان و پهلوانان صاحب نام جهان در قائم شهر در اقدامی نوعدوستانه به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا شتافتند. کمک قهرمانان جهان و المپیک به آسیب دیدگان ناشی کرونا در قائم شهر
شمال نیوز: قهرمانان و پهلوانان صاحب نام جهان در قائم شهر در اقدامی نوعدوستانه به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا شتافتند.(ادامه)
شمال نیوز: ارتفاعات همه جاده‌های مازندران امروز بارش برف گزارش شده است. جاده‌های مازندران برفی و لغزنده
شمال نیوز: ارتفاعات همه جاده‌های مازندران امروز بارش برف گزارش شده است.(ادامه)
بایدها و نبایدهای اجرای طرح قرنطینه ی کامل در کشور(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در غم از دست دادن مادر داغدار شد. مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ داغدار شد
شمال نیوز: مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در غم از دست دادن مادر داغدار شد.(ادامه)
آیا خوردن سیر به پیشگیری از ویروس کرونا کمک می‌کند؟
سیر از مواد غدایی مفید است که خواص ضد میکروبی دارد. (ادامه)
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همچنان با قوت و حدت ادامه دارد گفت: با حضور فعال پلیس در ورودی‌های استان از ورود مسافران به گیلان جلوگیری می‌شود. گیلان همچنان مسافر نمی پذیرد
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همچنان با قوت و حدت ادامه دارد گفت: با حضور فعال پلیس در ورودی‌های استان از ورود مسافران به گیلان جلوگیری می‌شود.(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی درباره ی تحلیل چامسکی و کیسینجر پیرامون جهان پساکرونا، گفت: در موضوع کرونا، چامسکی هم در تحلیل و هم در ارایه راهکار، شجاعانه‌تر از کیسینجر عمل کرده، هرچند انتظار می‌رفت که مسائل کلیدی همچون تنهایی بشر و بی‌عدالتی زیستی را نیز مطرح کند. نظر محسن رضایی درباره تحلیل چامسکی و کیسینجر در ارتباط با دوران پساکرونا
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی درباره ی تحلیل چامسکی و کیسینجر پیرامون جهان پساکرونا، گفت: در موضوع کرونا، چامسکی هم در تحلیل و هم در ارایه راهکار، شجاعانه‌تر از کیسینجر عمل کرده، هرچند انتظار می‌رفت که مسائل کلیدی همچون تنهایی بشر و بی‌عدالتی زیستی را نیز مطرح کند.(ادامه)


خبرگزاری میزان- پژو ۲۰۶ معروف‌ترین خودروی شرکت ایران‌خودرو در دو تیپ ۲ و ۵ تولید شده است. صفر تا صد پژو ۲۰۶ تیپ ۵
خبرگزاری میزان- پژو ۲۰۶ معروف‌ترین خودروی شرکت ایران‌خودرو در دو تیپ ۲ و ۵ تولید شده است.(ادامه)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد. جهان پس از کرونا؛جهانی جدید با پیکری زخمی و مجروح(يادداشت)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد.(ادامه)
آخرین وضعیت اعتبارنامه‌های منتخبین مجلس یازدهم
(ادامه)
تقلید کورکورنه از سریال پایتخت دردسر ساز شد
(ادامه)
مبلغ برداشت شده از صندوق توسعه ملی چگونه هزینه می شود ؟/ ربیعی پاسخ داد
(ادامه)
شمال نیوز :  وی ادامه داد: این اختلاف زیاد در دریافتی حقوق نشان از این است که کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی امروز فقط تلاش می کنند که زنده بمانند نه اینکه زندگی کنند..... دریابیگی : وعده های دولت در حد شعار باقی مانده است
شمال نیوز : وی ادامه داد: این اختلاف زیاد در دریافتی حقوق نشان از این است که کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی امروز فقط تلاش می کنند که زنده بمانند نه اینکه زندگی کنند.....(ادامه)
واکنش سخنگوی سپاه به نامه سردار غیب پرور به رئیس صدا و سیما
(ادامه)
هیئت وزیران برخی از جرایم تخلفات رانندگی را اصلاح کرد
(ادامه)
چطور علائم خفیف کرونا به ناگهان شدید می‌شود؟
(ادامه)
احتمال برگزاری مجازی امتحانات مدارس کشور
(ادامه)
درگذشت یک دانش‌آموز بر اثر کرونا + عکس
(ادامه)

شنیده می‌شود مدرک تحصیلی منتخب مردم یکی از شهرهای شمالی خلاف مدرک ذکر شده در تبلیغات وی می‌باشد. آیا مدرک تحصیلی منتخب مردم یکی از شهرهای شمالی واقعا دکتری است؟
شنیده می‌شود مدرک تحصیلی منتخب مردم یکی از شهرهای شمالی خلاف مدرک ذکر شده در تبلیغات وی می‌باشد.(ادامه)
وزیر کشور: اصناف باید متعهد شوند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: فعالین صنفی باید متعهد شوند که پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا را رعایت خواهند کرد(ادامه)

مهدی مطهرنیا، آینده‌پژوه و استاد دانشگاه بر این باور است جهان آینده بیشتر متکی بر هویت های تک سرنشین دانش بنیاد و شکل گیری مرزهای جدید ملی با مصداق های فراجغرافیایی در عرصه واقعیت موازی خواهد بود. ویژگی‌های متفاوت عصر پساکرونا چیست؟
مهدی مطهرنیا، آینده‌پژوه و استاد دانشگاه بر این باور است جهان آینده بیشتر متکی بر هویت های تک سرنشین دانش بنیاد و شکل گیری مرزهای جدید ملی با مصداق های فراجغرافیایی در عرصه واقعیت موازی خواهد بود.(ادامه)
خبری خوش برای مشترکین اینترنت خانگی
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سرعت اینترنت تمام مشترکین خانگی به صورت رایگان تا ۱۶مگابیت ارتقا می یابد.(ادامه)
همه سوتی‌های «پایتخت 6» / از شماره یک نساجی برای بهتاش فریبا تا عوامل پشت صحنه مقابل دوربین
پخش اولین فصل مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از سال 1390 آغاز شد و نوروز امسال در نهمین سالگرد اولین پخش این سریال، فصل ششم آن روی آنتن تلویزیون رفت که علی‌رغم استقبال مخاطبان این سریال نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. (ادامه)
خبر خوش برای پرسپولیسی ها/ استقلالی ها منتظر باشند
فدراسیون جهانی فوتبال امروز به صو.رت رسمی موافقت خود با پرداخت بخشی از مطالبات باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد. (ادامه)
زمان و مقدار اولین یارانه سال 1399 مشخص شد
سرپرستان خانوار می توانند نخستین مرحله یارانه سال 99 را در ساعت 24 روز 20 فروردین 1399 دریافت کنند.(ادامه)
انتقادات تند سردار غیب‌پرور از سریال پایتخت، تهران ۲۰ و فرمول یک
(ادامه)
.رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور موافقت کردند(خبر)
.رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.