.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتقاد دو نماینده از اظهارات رئیس جمهور
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی معتقدند که دولت دوباره دارد خطا می‌کند و باید تا پایان فروردین تعطیلی را قطعی کنند و برای بازگشت به شرایط عادی نباید عجله شود.(ادامه)
شمال نیوز: از دیروز تا امروز 17 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد. فوتی ها ۳۶۰۳ نفر/ مبتلایان ۵۸۲۲۶ نفر/ بهبودی ها ۲۲۰۱۱ نفر / ۴۰۵۷ نفر در وضعیت شدید
شمال نیوز: از دیروز تا امروز 17 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.(ادامه)

رییس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: درباره کسب و کارها و فعالیت‌ها تصمیم گرفته شد که از ۲۳فروردین استان‌های کشور کسب و کارهای متوسط و کم ریسک را می‌توانند با اجرای پروتکل‌ها آغاز کنند؛ اما کسب و کارهای پر ریسک مثل استخرها و ... تا پایان فروردین همچنان تعطیل است تا تصمیم‌گیری شوند. کسب و کار‌های «متوسط و کم‌خطر» از ٢٣ فروردین می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند / از ۲۳ فروردین، ساعات کاری اداری از ۷ صبح تا ۱۴ است / تردد استان به استان تا ۳۰ فروردین همچنان ممنوع است / فعالیت مدارس تا ۳۰ فروردین تعطیل است / اماکن مقدسه تا پایان فروردین تعطیل خواهد ماند(خبر)
رییس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: درباره کسب و کارها و فعالیت‌ها تصمیم گرفته شد که از ۲۳فروردین استان‌های کشور کسب و کارهای متوسط و کم ریسک را می‌توانند با اجرای پروتکل‌ها آغاز کنند؛ اما کسب و کارهای پر ریسک مثل استخرها و ... تا پایان فروردین همچنان تعطیل است تا تصمیم‌گیری شوند.(ادامه)
وزیر اقتصاد از برداشت غیرقانونی ۱۸۰۰ میلیاردی از صندوق توسعه ملی مطلع بود
(ادامه)
امسال وارد بورس بشویم یا نه؟!
(ادامه)
عدم اخذ وجه از بیماران مبتلا به بیماری کرونا
(ادامه)
چگونه بدون تب‌سنج بفهمیم تب داریم؟
(ادامه)
جدول| قیمت دلار و نرخ ارز در بازار آزاد یکشنبه ۱۷ فروردین
(ادامه)
تصاویر| چاق ترین پسر ایران درگذشت
(ادامه)

برای بسیاری از افراد که یارانه کرونایی به آن‌ها پرداخته نشده، این سوال مطرح می‌شود که چرا جزو ۳ میلیون نفر نبودند، درحالیکه دولت دلیل آن را برخی حساب‌های بانکی می‌خواند.
این نوع حساب بانکی یارانه شما را قطع می‌کند!
برای بسیاری از افراد که یارانه کرونایی به آن‌ها پرداخته نشده، این سوال مطرح می‌شود که چرا جزو ۳ میلیون نفر نبودند، درحالیکه دولت دلیل آن را برخی حساب‌های بانکی می‌خواند. (ادامه)
شمال نیوز : بی شک در این جهاد مقدس ، همه مدیران ، مردم و مسئولین در لایه های مختلف استان مازندران با درک عمق چالش کرونا، هوشمندانه به جبهه تقابل و مهار این ویروس منحوس پیوستند و بار دیگر توانمندی مدیریتی و همگرایی اجتماعی خود را اثبات نمودند. .... تدابیر ستودنی مدافعان سلامت در مازندران / الگویی برای همه استان ها
شمال نیوز : بی شک در این جهاد مقدس ، همه مدیران ، مردم و مسئولین در لایه های مختلف استان مازندران با درک عمق چالش کرونا، هوشمندانه به جبهه تقابل و مهار این ویروس منحوس پیوستند و بار دیگر توانمندی مدیریتی و همگرایی اجتماعی خود را اثبات نمودند. ....(ادامه)
شمال نیوز : اینجانب به عینه شاهد فداکاری ها و از جان‌گذشتگی همکارانی بوده ام که در راستای احساس مسئولیت انسانی و سازمانی، در خط مقدم ابتلاء به ویروس کرونا، همانند مدافعان حرم و .... همنوایی با سربازان مکتب سلیمانی در رسانه ملی و استانی
شمال نیوز : اینجانب به عینه شاهد فداکاری ها و از جان‌گذشتگی همکارانی بوده ام که در راستای احساس مسئولیت انسانی و سازمانی، در خط مقدم ابتلاء به ویروس کرونا، همانند مدافعان حرم و ....(ادامه)
بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت در ارتباط تصویری با مخاطبان در خصوص لکنت بهتاش توضیحاتی ارائه داد. عذرخواهی بهرام افشاری به خاطر لکنت زبان بهتاش «پایتخت»
بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت در ارتباط تصویری با مخاطبان در خصوص لکنت بهتاش توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
تحلیلی از؛ لجاجت روشنفکری بیمار و کرونا(يادداشت)
(ادامه)
برنامه فعالیت ۷۱ کسب‌وکار
وضعیت فعالیت ۷۱رسته تعیین‌تکلیف شد. نحوه برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای است که تا اطلاع ثانوی ۶صنف در حوزه‌های «مواد غذایی» و «حمل‌ و نقل» به‌طور کامل امکان فعالیت دارند؛ ۱۶صنف به صورت نیمه‌وقت و ۴۹صنف هم تعطیل هستند. در این میان، فعالان اقتصادی معتقدند اگر دولت انتظار دارد بخش تولید نه‌تنها مانند قبل از همه‌گیری کرونا، بلکه بیش از گذشته فعالیت کند، این کار فقط به‌صورت دستوری قابل اجرا نیست و تولید به سه نوع مراقبت نیاز دارد.(ادامه)
کشف دارویی که می‌تواند کرونا را در ساعات اولیه درمان کند
دانشمندان دارویی را کشف کرده‌اند که به شکل موثری جلوی اتصال ویروس کرونا به بدنه سلول‌ها را مسدود می‌کند.(ادامه)
تصویر میکروبیولوژیست ایرانی که نخستین داروی ضد ویروس کرونای دنیا را ساخته
اولین داروی اختصاصی کرونا در حال تست نهایی است.نشریه علمی Cell نتیجه موفقیت ‌آمیز داروی hrsACE2 را بر روی ویروس کرونا منتشر کرد (ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن برشمردن برخی برنامه‌های این وزارتخانه، از افزایش هشت برابری تولید محصولات شوینده و افزایش ۲۰ برابری تولید الکل در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و وعده داد که تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت تولید ماسک به چهار میلیون قطعه به صورت روزانه برسد. شیوه‌نامه پرداخت کمک به کسب و کارها به زودی ابلاغ می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن برشمردن برخی برنامه‌های این وزارتخانه، از افزایش هشت برابری تولید محصولات شوینده و افزایش ۲۰ برابری تولید الکل در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و وعده داد که تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت تولید ماسک به چهار میلیون قطعه به صورت روزانه برسد. (ادامه)
تیراندازی به ماشین امام جمعه
(ادامه)
بانوی تکواندوکار ایرانی به کما رفت/عکس
(ادامه)
تازه ترین آمار های منتشر شده از فصل نخست سال جاری میلادی نشان می دهد که اپلیکیشن تیک‌تاک با سبقت از واتس‌اپ و سایر برنامه های فیس بوکی، جایگاه نخست پر دانلودترین اپلیکیشن‌های جهان را به خود اختصاص داده است. معرفی 10 اپلیکیشن برتر جهان با بیشترین میزان دانلود
تازه ترین آمار های منتشر شده از فصل نخست سال جاری میلادی نشان می دهد که اپلیکیشن تیک‌تاک با سبقت از واتس‌اپ و سایر برنامه های فیس بوکی، جایگاه نخست پر دانلودترین اپلیکیشن‌های جهان را به خود اختصاص داده است.(ادامه)
دلیل مرگ بازیکن سابق لیگ برتر مشخص شد
(ادامه)
شهادت یک بسیجی درپی درگیری اشرار مسلح
(ادامه)
منتظر سهمیه بنزین تابستان باشیم؟
(ادامه)
فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و... ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی سریال پایتخت می خواست بگوید مردم ایران یا قاچاقچی اند یا روانی یا بی عرضه یا بی شخصیت یا هیچکاره و فرصت طلب!
فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و... ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی(ادامه)
احکام دعای دعانویس با توجه به فتاوای رهبر انقلاب
صفحه اینستاگرام احکام که یکی از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب است به پرسش‌های شرعی مخاطبان پاسخ میدهد.(ادامه)
نامگذاری کمربندی بزرگ تنکابن به نام امام خامنه‌ای
کمربندی بزرگ تنکابن به نام مقام معظم رهبری ” امام خامنه‌ای” مزین شد.(ادامه)
ارزیابی از اصناف و بنگاه‌های اقتصادی و اجتماعی آسیب دیده از شیوع کرونا در مازندران آغاز شد. آغاز ارزیابی اصناف آسیب دیده از کرونا
ارزیابی از اصناف و بنگاه‌های اقتصادی و اجتماعی آسیب دیده از شیوع کرونا در مازندران آغاز شد.(ادامه)

رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سه فوریتی تعطیلی و قرنطینه کامل کشور تقدیم هیات رییسه مجلس شده است.
طرح سه فوریتی تعطیلی و قرنطینه کامل کشور تقدیم هیات رییسه مجلس شد
رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سه فوریتی تعطیلی و قرنطینه کامل کشور تقدیم هیات رییسه مجلس شده است. (ادامه)
کدام واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند؟
اسامی واحدهای صنفی که تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.