.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه‌ شماره دو درباره «طرح فاصله‌گذاری هوشمند»، جزییات جدیدی از نحوه فعالیت های صنفی منتشر کرد. جزئیات فعالیت صنفی در فاصله گذاری اجتماعی اعلام شد/ /کدام صنوف همچنان تعطیلند؟
کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه‌ شماره دو درباره «طرح فاصله‌گذاری هوشمند»، جزییات جدیدی از نحوه فعالیت های صنفی منتشر کرد.(ادامه)
جزییات مرخصی کارمندان دولت در شرایط کرونا
در این بخشنامه اعلام شد که ساعت کار روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تهران و استان ها از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود. (ادامه)

بشر با اینهمه پیشرفت های علمی حیرت آور، احساس خوشبختی نمی کند. بشریت دچار فقر، بیماری، فحشا، گناه، بی عدالتی، نابرابری، شکاف طبقاتی بسیار وسیع و سوء استفاده قدرتها از علم است. ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید/ مردم به آنچه ستاد ملی مبارزه به صورت قاطع بیان می‌کند، عمل می‌کنند / وقتی چیزی مردد عنوان می شود، مردم نمی دانند که باید انجام بشود یا نه/ برنامه‌های کمک به قشرهای ضعیف هرچه سریع‌تر، بیشتر و بهتر اجرا شود (خبر)
بشر با اینهمه پیشرفت های علمی حیرت آور، احساس خوشبختی نمی کند. بشریت دچار فقر، بیماری، فحشا، گناه، بی عدالتی، نابرابری، شکاف طبقاتی بسیار وسیع و سوء استفاده قدرتها از علم است.(ادامه)

از دیروز تا امروز 21 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد. مبتلایان ۶۶۲۲۰ نفر/ فوتی ها ۴۱۱۰ نفر/ بهبودی ها ۳۲۳۰۹ نفر / ۳۹۱۸ نفر در وضعیت شدید
از دیروز تا امروز 21 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد.(ادامه)
با حکم رئیس جمهور، خاوازی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی منصوب شد
رئیس جمهور طی حکمی آقای کاظم خاوازی را به عنوان «وزیر جهاد کشاورزی» منصوب کرد.(ادامه)
ویژه برنامه دورهمی که قرار بود چهارشنبه شب 20 فروردین 99 با حضور نیما شعبان نژاد پخش شود اما به دلایل نا معلوم پخش آن لغو شد. علت پخش نشدن دورهمی چهارشنبه 20 فروردین 99
ویژه برنامه دورهمی که قرار بود چهارشنبه شب 20 فروردین 99 با حضور نیما شعبان نژاد پخش شود اما به دلایل نا معلوم پخش آن لغو شد.(ادامه)
پیام آیت الله محمدی لایینی به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)
شمال نیوز: نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در پیامی نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت. (ادامه)
معاون اقتصادی رییس جمهوری اعلام کرد ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به شرط بیکار نکردن کارگران و کارکنان در اختیار بنگاه‌ها قرار می‌گیرد. شرط استفاده از تسهیلات برای بنگاه‌ها، بیکار نکردن کارگران است
معاون اقتصادی رییس جمهوری اعلام کرد ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به شرط بیکار نکردن کارگران و کارکنان در اختیار بنگاه‌ها قرار می‌گیرد.(ادامه)
اکنون زمان انجام برنامه ریزی های مهم است که تأثیر بیشتری در پیشبرد تجارت شما خواهد داشت. این به شما در ساختن یک شرکت با ارزش تر کمک می کند. از این فرصت برای نوآوری مجدد شغل خود استفاده کنید. اقدامات اساسی برای پایداری کسب و کار شما در جنگ کرونا!!(يادداشت)
اکنون زمان انجام برنامه ریزی های مهم است که تأثیر بیشتری در پیشبرد تجارت شما خواهد داشت. این به شما در ساختن یک شرکت با ارزش تر کمک می کند. از این فرصت برای نوآوری مجدد شغل خود استفاده کنید.(ادامه)
شمال نیوز: اتاق اصناف ایران شیوه اجرای طرح بازگشایی گام به گام واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور اعلام کرد. شیوه اجرای طرح بازگشایی گام به گام واحدهای صنفی اعلام شد/ مشاغلی که فعلا حق بازگشایی ندارند
شمال نیوز: اتاق اصناف ایران شیوه اجرای طرح بازگشایی گام به گام واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور اعلام کرد.(ادامه)
دفاع ضرغامی از «پایتخت»: این‌ها واقعیت جامعه ماست
رئیس پیشین صدا و سیما در یادداشتی به دفاع از سریال پایتخت پرداخت. ضرغامی نوشت: اینکه خیلی از آدم‌ها به دلیل تخلف‌های حقوقی با ارقام پایین سروکارشان به حبس می‌افتد و بعد از خلاصی و بسته بودن همه در‌های زندگی سالم اجتماعی، مجبور به ارتکاب جرم می‌شوند، واقعیت امروز جامعه ماست.(ادامه)
صدا و سیما: کاهش ۲۰ درصدی رضایت مردم از «پایتخت» به خاطر شبیه‌سازی قسمت آخر!
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: در بین سریال‌های ویژه نوروزی همان‌طوری که پیش‌بینی هم شد، سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک با ۲/ ۷۹ درصد بیشترین بیننده را داشت، اما میزان رضایت از این سریال نوسانی بود؛ به طوری که در اوایل رضایت بیشتری را شاهد بودیم، اما در آخرین نظرسنجی این رضایت به ۷۴ درصد رسید و افت حدود ۲۰ درصدی رضایت از طرف مردم را شاهد بودیم(ادامه)
بازیگران چشم رنگی ایران در یک آلبوم+فیلم
رکنا: بازیگران از افراد معروف در جامعه هستند که دارای طرفداران زیادی می باشند و حالا اگر این افراد از زیبایی ظاهری برخوردار باشند، پر طرفدارتر هم می شوند.(ادامه)
خودکشی یا تن فروشی زنان دستفروش بخاطر قرنطینه کرونایی
زنان و دخترانی که برای ادامه زندگی در قرنطینه و تهیه خرج زندگی تصمیم به خودفروشی گرفتند.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت: روزی که درمقاله ای از قسمت‌های اول مجموعه تلویزیونی "پایتخت"به خاطر تمسخرحج انتقادکردم، عده ای از صاحبنظران که در دلسوزی آنها برای فرهنگ و ارزشها تردیدی ندارم، با نگارش مقالات‌ متعدد یا از طریق ... می‌خواهید بر رسوائی و فضاحت سریال پایتخت سرپوش بگذارید/واقعا مردم ما قاچاقچی، روانی،پرخاشگر و ...هستند؟
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت: روزی که درمقاله ای از قسمت‌های اول مجموعه تلویزیونی "پایتخت"به خاطر تمسخرحج انتقادکردم، عده ای از صاحبنظران که در دلسوزی آنها برای فرهنگ و ارزشها تردیدی ندارم، با نگارش مقالات‌ متعدد یا از طریق ...(ادامه)
چهارمین جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال ٩٩ امشب با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده کارگران، کارفرمایان در محل این وزارتخانه برگزار و افزایش .... حداقل دستمزد کارگران مشخص شد/ اعلام جزییات
چهارمین جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال ٩٩ امشب با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده کارگران، کارفرمایان در محل این وزارتخانه برگزار و افزایش ....(ادامه)
انتصابات جدید در سازمان تامین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور احکام جداگانه ای مدیر کل امور بیمه شدگان، مدیر کل نظارت بر امور شرکت ها و مدیر کل استان گیلان را منصوب کرد.(ادامه)

رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه ۷۵ درصد واحدهای صنفی در سراسر کشور (بجز استان تهران) فعالیت خود را از سر می‌گیرند، گفت: لیست مشاغل پرخطر و کم‌خطر احتمالا تا آخر وقت اداری فردا اعلام خواهد شد. ۷۵ درصد مشاغل از شنبه مجاز به فعالیت هستند
رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه ۷۵ درصد واحدهای صنفی در سراسر کشور (بجز استان تهران) فعالیت خود را از سر می‌گیرند، گفت: لیست مشاغل پرخطر و کم‌خطر احتمالا تا آخر وقت اداری فردا اعلام خواهد شد.(ادامه)
براساس ابلاغیه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی ساعت کار بانک‌ها از هفته آینده، در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای کارمندان ۷ صبح تا ساعت ۱۴ و برای مشتریان ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود. ساعت کار جدید بانک‌های دولتی مشخص شد
براساس ابلاغیه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی ساعت کار بانک‌ها از هفته آینده، در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای کارمندان ۷ صبح تا ساعت ۱۴ و برای مشتریان ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.(ادامه)
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 22 فروردین 1399 در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد. نماز جمعه این هفته در تهران و مراکز استان‌‌ها اقامه نمی‌شود
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 22 فروردین 1399 در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد.(ادامه)
پیام تسلیت آیت الله توکل درپی درگذشت ۲ تن از علمای مازندران
آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری درگذشت حجت الاسلام کوهستانی و حجت الاسلام شامخی از علمای فاضل استان را تسلیت گفت.(ادامه)
جاده چالوس به علت ریزش سنگ مسدود شد
رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده قدیم چالوس به مرزن‌آباد به علت ریزش کوه در محدوده تونل سلطانی عصر امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه مسدود شد، نیروهای راهداری به محل حادثه اعزام شدند و پاکسازی منطقه انجام شد.(ادامه)
پزشکی قانونی: افزایش چند برابری تلفات مصرف الکل در کشور/ بیشترین تعداد مسمومیت مربوط به تهران است
(ادامه)
مشاغل پرخطر اعلام شدند
(ادامه)
در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ بیمار مبتلا به کرونا، با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند تا ادامه روند درمانی را در منزل پیگیری کنند.


۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری شدند
در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ بیمار مبتلا به کرونا، با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند تا ادامه روند درمانی را در منزل پیگیری کنند. (ادامه)
در همه ادیان الهی وعده تحقق دولت و دین واحدداده شده است.
عصر غیبت امام زمان (عج)(يادداشت)
در همه ادیان الهی وعده تحقق دولت و دین واحدداده شده است. (ادامه)
پوستر سایت رهبرانقلاب درباره جهش تولید
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ پوستری درباره بیانات رهبرانقلاب درباره نامگذاری سال 99 به عنوان سال «جهش تولید» را منتشر کرده است.(ادامه)
رییس جمهور گفت: از همه مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که به وظایف قانونی خود عمل کنند ما اگر درخواستی برای وام از صندوق بین‌المللی پول کرده‌ایم، اگر میان ما و دیگر کشورها تبعیض قائل شوند نه برای ما و نه برای افکار عمومی جهان قابل قبول نیست. موج اول مبارزه با کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم / موج دوم مقابله با کرونا از شنبه آغاز می‌شود؛ در مرحله کنترل بیماری هستیم / همزمان با یارانه اردیبهشت، یک میلیون تومان به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت می شود / راحت‌ترین کار، این است که به همه بگوید بروید در خانه‌ها؛ اما وضع کارگران روزمزد و کسانی که کسب و کارشان تعطیل شده چه می‌شود؟ / کسب و کارها در تهران با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود / چیزی را از مردم پنهان نکرده‌ایم(خبر)
رییس جمهور گفت: از همه مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که به وظایف قانونی خود عمل کنند ما اگر درخواستی برای وام از صندوق بین‌المللی پول کرده‌ایم، اگر میان ما و دیگر کشورها تبعیض قائل شوند نه برای ما و نه برای افکار عمومی جهان قابل قبول نیست.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، فوتی و بهبودیافتگان ناشی از بیماری کروناویروس را اعلام کرد.
در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند
سخنگوی وزارت بهداشت:



فوتی ها ۳۹۹۳ نفر/ مبتلایان ۶۴۵۸۶ نفر/ بهبودی ها ۲۹۸۱۲ نفر؛ ۳۹۵۶ نفر
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، فوتی و بهبودیافتگان ناشی از بیماری کروناویروس را اعلام کرد. در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند سخنگوی وزارت بهداشت: (ادامه)
در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی با ۱۹۶ رای موافق، ۱۵ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر به کاظم خاوازی به عنوان وزیر کشاورزی رای اعتماد دادند. "کاظم خاوازی" وزیر جهاد کشاورزی شد/ تشکر روحانی از نمایندگان+ سوابق
در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی با ۱۹۶ رای موافق، ۱۵ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر به کاظم خاوازی به عنوان وزیر کشاورزی رای اعتماد دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.