.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

پرواز‌های فرودگاه ساری از امروز انجام می‌شود/ فرودگاه‌های رامسر و نوشهر همچنان تعطیل است. انجام پرواز‌های امروز از فرودگاه ساری
پرواز‌های فرودگاه ساری از امروز انجام می‌شود/ فرودگاه‌های رامسر و نوشهر همچنان تعطیل است.(ادامه)
محل نشستن و ایستادن در اتوبوس‌های پایتخت
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از مردم خواست هنگام سوار شدن به اتوبوس ها، فاصله‌های تعیین شده در اتوبوس را رعایت کنند. (ادامه)
دستور مهم رئیس‌جمهور به وزیر اقتصاد
حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور به وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور داد سریعا طبق مصوبه اخیر دولت، سازوکار عرضه سهام بنگاه هایی را که در اختیار دولت، نهادهای عمومی و نیروهای مسلح هستند، در بورس فراهم کند.(ادامه)
کدام گیرندگان وام کرونایی با سود 4 درصدی محاسبه می شود ؟
بر این اساس برای صاحبان کسب‌وکارها به ویژه کسب‌وکارهای کوچک که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا متضرر و با مشکلات مالی مواجه شده‌اند، پیش بینی شد که اقساط وام اشخاص حقیقی و حقوقی، به مدت سه ماه از اسفند تا اردیبهشت ماه به تعویق افتد، همچنین اقساط وام‌های قرض‌الحسنه کلیه اشخاص نیز شامل این طرح می‌شود.(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش: آماده به پایان رساندن سال تحصیلی دانش‌آموزان هستیم
(ادامه)
ماجرای عجیب تست کرونا برای برگزاری مهمانی های شبانه
(ادامه)
عکس/ تعیین محل نشستن و ایستادن در اتوبوس‌های پایتخت
(ادامه)
پرداخت تسهیلات و بسته‌های حمایتی به کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی
(ادامه)
زندان برای عطسه و سرفه عمدی به صورت
(ادامه)
آغاز بهره‌برداری از اپلیکیشن "شـاد" برای دوره ابتدایی
(ادامه)
شمال نیوز : منتخب مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : آن چیزی که در اولویت کار مجلس یازدهم است  پرداختن به معیشت، اقتصاد، رفاه و اشتغال جوانان می باشد. محسنی بندپی ؛ اولویت مجلس یازدهم پرداختن به معیشت و اقتصاد مردم است
شمال نیوز : منتخب مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : آن چیزی که در اولویت کار مجلس یازدهم است پرداختن به معیشت، اقتصاد، رفاه و اشتغال جوانان می باشد.(ادامه)

از دیروز تا امروز 22 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد. فوتی ها ۴۲۳۲ نفر/ مبتلایان ۶۸۱۹۲ نفر/ بهبودی ها ۳۵۴۶۵ نفر
از دیروز تا امروز 22 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد. (ادامه)
باور به ظهور منجی از مسلّمات اعتقادی مسلمانان بلکه جهانیان و آرزوی تحقق عدالت نیز از آرمانهای همه منتظران است. امروز جهان تشنه آب زلال و گوارای عدالت است. اما چه عامل یا عواملی مانع ظهور امام زمان علیه السلام و منجی عالم بشریت و موجب تاخیر آن است؟ در این یادداشت کوتاه به یک مانع اشاره می شود. بی عدالتی، مهم ترین مانع ظهور (يادداشت)
باور به ظهور منجی از مسلّمات اعتقادی مسلمانان بلکه جهانیان و آرزوی تحقق عدالت نیز از آرمانهای همه منتظران است. امروز جهان تشنه آب زلال و گوارای عدالت است. اما چه عامل یا عواملی مانع ظهور امام زمان علیه السلام و منجی عالم بشریت و موجب تاخیر آن است؟ در این یادداشت کوتاه به یک مانع اشاره می شود.(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: گام دوم مبارزه با بیماری کووید ۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه سلامت محیط و کار ابلاغ شد. ابلاغ گام دوم مبارزه با کووید ۱۹/ثبت نام اصناف در سامانه
شمال نیوز: معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: گام دوم مبارزه با بیماری کووید ۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه سلامت محیط و کار ابلاغ شد.(ادامه)
نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مازندران گفت که با اجرای طرح غربالگری سلامت در این استان ، ۷۴ هزار مورد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی شدند. شناسایی ۷۴ هزار مازندرانی مشکوک به کرونا در طرح غربالگری
نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مازندران گفت که با اجرای طرح غربالگری سلامت در این استان ، ۷۴ هزار مورد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی شدند.(ادامه)
فرماندار بابل نسبت به اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا در این شهرستان هشدار داد و از شهروندان خواست تا برای شکست این بیماری سخت‌گیری بیشتری به خرج دهند. فرماندار بابل نسبت به اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا هشدار داد
فرماندار بابل نسبت به اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا در این شهرستان هشدار داد و از شهروندان خواست تا برای شکست این بیماری سخت‌گیری بیشتری به خرج دهند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران  تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید این وحدت را تا پایان دوران نمایندگی با نگاه استانی حفظ کرده و فقط به فکر حوزه خودشان نباشند، باید این مهارت را داشته باشیم که کارکرد شهرستانی، استانی و ملی را در نظر بگیریم..... نمایندگان نگاه استانی را حفظ کرده و فقط به فکر حوزه خودشان نباشند و به پیشرفت استان فکر کنند+ تصاویر
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید این وحدت را تا پایان دوران نمایندگی با نگاه استانی حفظ کرده و فقط به فکر حوزه خودشان نباشند، باید این مهارت را داشته باشیم که کارکرد شهرستانی، استانی و ملی را در نظر بگیریم.....(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی ،معاون تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران دبیرکل شورای روابط عمومی ورزش  بسیج مازندران منصوب شد. دبیرکل شورای روابط عمومی ورزش بسیج مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی ،معاون تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران دبیرکل شورای روابط عمومی ورزش بسیج مازندران منصوب شد.(ادامه)
بارش برف بهاری روستای کاکرود اشکور رحیم آباد رودسر گیلان را در بیستمین روز از فصل بهار سفیدپوش کرد. بارش برف بهاری در گیلان(خبر)
بارش برف بهاری روستای کاکرود اشکور رحیم آباد رودسر گیلان را در بیستمین روز از فصل بهار سفیدپوش کرد. (ادامه)
خبر خوش وزیر جدید برای کشاورزان
شمال نیوز: وزیر جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: در سال زراعی جاری حدود ۱۴ میلیون تن گندم تولید و ۱۰.۵ میلیون تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری می‌شود.(ادامه)
جزئیات اخذ مالیات از خانه‌های ۱۰ میلیارد تومان به بالا در سال 99
(ادامه)
دختر فقیری که با یک عکس جنجالی در اینترنت ثروتمند شد +عکس
(ادامه)
بیانیه جدید آژانس اتمی درباره ایران
(ادامه)
بهبودیافتگان، پلاسما اهدا کنند/ میزان اهدا کنندگان پایین است/ 80 درصد مبتلایان بدون علامت هستند
(ادامه)
مقدار اقساط وام کرونا مشخص شد + جزییات
(ادامه)
پامنبری‌های محمود کریمی در جشن نیمه شعبان چه کسانی بودند؟ + عکس
(ادامه)
اطلاعیه‌ وزارت رفاه در خصوص «ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی»: به شایعات توجه نکنید
(ادامه)
‍ کاش دلمان برای خودمان بسوزد ....(يادداشت)
(ادامه)
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : با توجه به تصمیم دولت برای از سرگیری فعالیت برخی صنوف از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه جاری ، ۷۵ درصد صنوف استان جز اصناف کم خطر به شمار می روند که براساس مصوبه این صنوف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قادر به فعالیت خواهند بود. ۷۵ درصد اصناف مازندران کم خطر هستند
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : با توجه به تصمیم دولت برای از سرگیری فعالیت برخی صنوف از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه جاری ، ۷۵ درصد صنوف استان جز اصناف کم خطر به شمار می روند که براساس مصوبه این صنوف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قادر به فعالیت خواهند بود.(ادامه)
رهبر انقلاب آمار ارائه ‌شده در سخنرانی خود را اصلاح کردند
رهبر انقلاب اسلامی فرمایشات امروز خویش درباره آمار تلفات ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح جهان را تصحیح کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.