.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ورود مجلس یه اقساط معوقه مردم/ نامه به رئیس بانک مرکزی
محمدرضا صباغیان از ارسال نامه برخی از نمایندگان فعلی یزد در پارلمان و منتخبان این استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی خبر داد.(ادامه)
ملاقات پرستار گلوگاهی بخش کرونایی بعد از ۵۰ روز با فرزندش + فیلم
زهره سلیمی خورشیدی پرستار بیمارستان رازی قائم شهر بعد از ۵۰ روز شیفت کاری، فرزند ۲ ساله خود را به آغوش کشید. (ادامه)
تصویر وحشتناک از ریه یک بیمار شدید کرونایی! +عکس
روزنامه memleket ترکیه با انتشار این عکس نوشت: این مرجان یا سیمان نیست، بلکه ریه یک بیمار شدید کروناویروسه (ادامه)

متخصص بیماری‌های عفونی درخصوص ترکیب وایتکس با آب گرم هشدار داد. ترکیب خطرناک وایتکس با آب گرم
متخصص بیماری‌های عفونی درخصوص ترکیب وایتکس با آب گرم هشدار داد.(ادامه)
شناسایی ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در مازندران
۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مازندران شناسایی شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران در پیامی به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران از نقش رسانه ملی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پوشش برنامه‌های نوروز ۹۹ قدردانی کرد. قدردانی فرمانده انتظامی مازندران از مدیر کل صدا و سیمای
فرمانده انتظامی مازندران در پیامی به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران از نقش رسانه ملی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پوشش برنامه‌های نوروز ۹۹ قدردانی کرد.(ادامه)
احتمال بازنگری و بررسی مجدد دستمزد کارگران
خبر بازنگری دستمزد کارگران در حالی بر روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفته که بسیاری از فعالان کارگری با استقبال از این مسئله ابراز امیدواری کرده‌اند این تلاش به افزایش قدرت خرید خانوارهای کارگری و کم کردن شکاف میان حداقل مزد و حداقل معیشت کارگران منجر شود.(ادامه)
میزان افزایش حقوق کارگران بدون سابقه کار اعلام شد
میزان افزایش حقوق کارگران تازه وارد به بازار کار و فاقد سابقه اعلام شد.(ادامه)

جدول زمانی پخش زنده دروس برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از دو شبکه آموزش و چهار سیما در روز دوشنبه ۲۵فروردین اعلام شد.
زمان پخش زنده دروس در روز ۲۵ فروردین
جدول زمانی پخش زنده دروس برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از دو شبکه آموزش و چهار سیما در روز دوشنبه ۲۵فروردین اعلام شد. (ادامه)
خاطره رهبر انقلاب از نابینا شدن پدرشان و یک نیمه شعبان متفاوت
نشریه خط حزب الله در شماره دویست و سی و یکم ، خاطره‌ای از مقام معظم رهبری درباره نابینا شدن پدرشان و توسل جستن در شب نیمه شعبان، منتشر کرده است.(ادامه)
حمایت دولت از ۱۰ کسب و کار متضرر از کرونا + لیست مشاغل
کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا مجموع اقدامات عملیاتی در خصوص حمایت از کسب‌وکارهای متضرر در پی شیوع بیماری مذکور را پس از تایید ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و ابلاغ توسط رییس جمهور را اعلام کرد.(ادامه)
آیا کرونا پایان زندگی است؟
آمار مرگ‌ومیر این روزها به‌شدت در حال افزایش است اما در این میان نباید یک واقعیت را نادیده بگیریم، واقعیتی که به لطف خدای بزرگ و تلاش‌های ارزشمند کادر درمانی محقق شده است.(ادامه)
روایتی ناشنیده از وصیت خاص و متفاوت سردار سلیمانی
هنوز هم که هنوز است بعد از سه سال و چند ماه وقتی از سعیده خانم خواستیم خاطرات آن روز به یادماندنی را که به قول خودش بهترین روز زندگی اش بوده، را روایت کند هیجان و بغض در صدایش به وضوح مشخص می شود. انگار همان روز است که تازه می خواهد برای اولین بار آمدن مهمان ناخوانده اش را به خانه شان تعریف کند...(ادامه)
یک ناقل کرونا، دو روستا را آلوده کرد!
فرماندار رامشیر: متاسفانه در فروردین‌ماه در پی حضور یک فرد ناقل ویروس کرونا از اهواز در یکی از روستاهای رامشیر و برپایی چادر و حضور چندین نفر در این چادر، موجب شد که دو روستای رامشیر به این ویروس آلوده شوند.(ادامه)

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر و امشب شاهد رگبارهای پراکنده به ویژه در غرب و ارتفاعات استان هستیم. دوشنبه‌ای بارانی در انتظار مازندرانی ها
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر و امشب شاهد رگبارهای پراکنده به ویژه در غرب و ارتفاعات استان هستیم.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای رفع مشکلات ناشی از شیوع کرونا و گسترش فرهنگ همدلی و مهربانی رزمایش کمک مومنانه در استان برگزار می شود.

رزمایش کمک مومنانه در مازندران برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای رفع مشکلات ناشی از شیوع کرونا و گسترش فرهنگ همدلی و مهربانی رزمایش کمک مومنانه در استان برگزار می شود. (ادامه)
مالکانی که از ترس کرونا خانه اجاره نمی‌دهند
مستأجران در شرایط کرونایی کشور با مشکلات بسیار زیادی از جمله بسته بودن مشاوران املاک و اجازه ندادن جهت بازدید از خانه‌ها روبه‌رو هستند.(ادامه)
میانگین حقوق کارکنان ۵.۴ میلیون شد/ افزایش از فروردین
با افزایش متوسط ۱۵ درصدی حقوق کارکنان در سال جاری، میانگین حقوق کل به حدود ۵.۴ میلیون تومان می‌رسد.(ادامه)

غلامرضا بنی اسدی: آقای دولت! یک بار هم شده، برای بازنشستگان کاری بکنید. باور کنید با باز نشسته شدن نان آور خانه، معده فرزندانش کوچک تر نمی شود آقای روحانی! به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید!
غلامرضا بنی اسدی: آقای دولت! یک بار هم شده، برای بازنشستگان کاری بکنید. باور کنید با باز نشسته شدن نان آور خانه، معده فرزندانش کوچک تر نمی شود(ادامه)
از دیروز تا امروز ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید. جانباختگان ۴۴۷۴ نفر / ثبت ۱۶۵۷ نفر مبتلای جدید / ۴۳۸۹۴ نفر بهبود یافتند/ ۳۹۳۰ نفر در وضعیت شدید
از دیروز تا امروز ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید.(ادامه)
نماینده سرشناس مازندرانی، گزینه جدی ریاست مجلس
مجلس یازدهم تا 2 ماه دیگر آغاز به کار می کند و گزینه های ریاست مجلس یازدهم شامل محمدباقر قالیباف، سید شمس الدین حسینی، مرتضی آقاتهرانی، علی نیکزاد و مصطفی میرسلیم کارنامه های مشخصی دارند.(ادامه)
تصاویر: جلسه معاون اول با وزیر و معاونان وزارت اقتصاد و امور دارایی
فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی و معاونان‌اش روز شنبه در جلسه‌ای با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در این وزارتخانه دیدار و گفت و گو کردند. (ادامه)
کرونا به کاخ امپراتوری ژاپن هم رسید
(ادامه)
حرکت زیبا سپاه؛ اختصاص 20 درصد حقوق فرماندهان به نیازمندان کرونایی
(ادامه)
علی پروین به کرونا مبتلا شد؟
(ادامه)



رئیس جمهور گفت: مردم در ماه رمضان، مراسم‌های گوناگون در حسینیه، مسجد و یا هر جایی به صورت جمعی دارند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن خوانی و دعا برگزار می کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را برای جلسه آینده گذاشتیم. ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتاً اجتماع حضوری نخواهیم داشت. تردد میان استان ها از اول اردیبهشت آزاد می شود / فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران از شنبه‌ آغاز می‌شود / شرایط در ماه رمضان هم اینگونه باشد، اجتماعاتی نخواهیم داشت(خبر)
رئیس جمهور گفت: مردم در ماه رمضان، مراسم‌های گوناگون در حسینیه، مسجد و یا هر جایی به صورت جمعی دارند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن خوانی و دعا برگزار می کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را برای جلسه آینده گذاشتیم. ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتاً اجتماع حضوری نخواهیم داشت.(ادامه)
تصاویر دیدنی از دیوار چین در بهار
فصل بهار با شکوفه‌های بهاری نمایی دیدنی از دیوار چین طولانی‌ترین و بزرگترین سازه مهندسی تدافعی و نظامی از لحاظ زمان ساخت در جهان، به وجود آورده است.(ادامه)
معلمان چطور در اپلیکیشن شاد ثبت نام کنند؟
(ادامه)
شمال نیوز: مدیر موسسه فقه ائمه اطهار(ع) در پرسش و پاسخ پیرامون روزه داری در ایام کرونا گفت: روزه برای افراد مریض که موجب تشدید بیماری می‌شود و همچنین افراد سالمی که احتمال عقلائی مریض شدن به سبب روزه را می دهند واجب نیست. نظر آیت‌الله فاضل لنکرانی درباره روزه داری در ایام کرونا
شمال نیوز: مدیر موسسه فقه ائمه اطهار(ع) در پرسش و پاسخ پیرامون روزه داری در ایام کرونا گفت: روزه برای افراد مریض که موجب تشدید بیماری می‌شود و همچنین افراد سالمی که احتمال عقلائی مریض شدن به سبب روزه را می دهند واجب نیست.(ادامه)
شاعری: دخالت دست در نشاکاری برنج باید به حداقل برسد
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.