.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد از همه ظرفیت‌های اجتماعی بویژه سازمانهای مردم نهاد و خیرین در حوزه مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد. استفاده از همه ظرفیت‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد از همه ظرفیت‌های اجتماعی بویژه سازمانهای مردم نهاد و خیرین در حوزه مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.(ادامه)
تشخیص کرونا از ۱۰۰متری توسط ساخته سپاه
از دستاورد جدید سپاه پاسداران در زمینه مقابله با کرونا رونمایی شد.(ادامه)
قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان اعلام شد
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن ارائه جزئیاتی درباره طرح نظارتی ویژه ماه رمضان، قیمت کالاهای اساسی که برای تنظیم بازار ماه رمضان عرضه می‌شود را اعلام کرد. (ادامه)
بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه ۳
بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه ۳(ادامه)
دیدگاه متخصصان دربارۀ "روزه" در زمان شیوع کرونا
دیدگاه متخصصان دینی و پزشکی دربارۀ روزه ماه رمضان در زمان شیوع کرونا/چه کسانی نباید روزه بگیرند؟ (ادامه)
محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون بازداشت شد
محمود شهریاری روز گذشته با حکم قضایی بازداشت شد.(ادامه)
نمازجمعه ۲۹ فرودین در تهران و مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود
شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور طی اطلاعیه شماره ۸ خود از عدم برگزار ی نماز جمعه عبادی سیاسی ۲۹ فروردین در تهران و مراکز استان‌ها خبر داد.(ادامه)
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه مردم ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند گفت: پس از دریافت پیامک کد ملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند. جزئیات وام یک میلیون‌تومانی یارانه‌بگیران/ سرپرستان منتظر پیامک باشند/ لیست یارانه‌بگیران بِروز است
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه مردم ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند گفت: پس از دریافت پیامک کد ملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.(ادامه)
تصویری جالب از جلسه فرماندهان سپاه با فرمانده‌ ارتش
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر تصویری ماندگار از جلسه فرناندهان سپاه با فرمانده ارتش را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
دو خبر جالب دریک روز +عکس
یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر دو خبر جالب در یک روز از افزایش حقوق 15 درصدی حقوق نمایندگان مجلس ایران و کاهش 20 درصدی حقوق نمایندگان چین را منتشر کرد.(ادامه)

از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. تعداد جانباختگان به ۴۷۷۷ نفر رسید / مجموع مبتلایان ۷۶۳۸۹ نفر/ ۴۹۹۳۳ نفر بهبود یافتند
از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.(ادامه)
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. دست دزد خانه ام را قطع می کنم!
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. (ادامه)
قیمت پراید ۴ میلیون تومان عقب نشست
در بازار بی مشتری خودرو ، قیمت پرایدهای فایل شده در بازار با کاهشی قابل توجه نسبت به هفته گذشته روبرو شد.(ادامه)
شمال نیوز:  یکی از پرسش‌های رایج در خصوص بیمه‌نامه شخص ثالث این است که چرا «بیمه شخص‌ثالث خودروها با توجه به مدل‌های مختلف و سال ساخت متفاوت است»؟ چرا حق بیمه شخص ثالث خودروها متفاوت است؟
شمال نیوز: یکی از پرسش‌های رایج در خصوص بیمه‌نامه شخص ثالث این است که چرا «بیمه شخص‌ثالث خودروها با توجه به مدل‌های مختلف و سال ساخت متفاوت است»؟(ادامه)
تکلیف جدید مجلسی ها برای وزیر کشور
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای وزیر کشور را موظف به اعلام سقف نرخ عوارض به شهرداری‌ها و شوراهای شهر کردند.(ادامه)
مجموعه تاریخی عباس آباد درفاصله ۹ کیلومتری بهشهر استان مازندران قرار دارد. برای رسیدن به عباس آباد باید از مسیری جنگلی در میان درختان سرسبز و زیبا عبور کنیم. منطقه عباس آباد این روزها شرایط جدیدی در روزهایی کورنایی تجربه می‌کند. کافه ها، رستوران‌ها، پارک‌های بازی و ... تعطیل شدند و این موضوع علی رغم وارد شدن صدمات اقتصادی برای کار آفرینان گردشگری و کسبه‌های کوچک و بزرگ منطقه، موجب تنفس عمیق طبیعت زیبای عباس آباد شده است. بطوری که هیچ زباله‌ای در طبیعت دیده نمی‌شود و آواز پرندگان در سکوت محض گوش نواز است. ایران زیباست؛‌ نفس عمیق طبیعت عباس آباد بهشهر(خبر)
مجموعه تاریخی عباس آباد درفاصله ۹ کیلومتری بهشهر استان مازندران قرار دارد. برای رسیدن به عباس آباد باید از مسیری جنگلی در میان درختان سرسبز و زیبا عبور کنیم. منطقه عباس آباد این روزها شرایط جدیدی در روزهایی کورنایی تجربه می‌کند. کافه ها، رستوران‌ها، پارک‌های بازی و ... تعطیل شدند و این موضوع علی رغم وارد شدن صدمات اقتصادی برای کار آفرینان گردشگری و کسبه‌های کوچک و بزرگ منطقه، موجب تنفس عمیق طبیعت زیبای عباس آباد شده است. بطوری که هیچ زباله‌ای در طبیعت دیده نمی‌شود و آواز پرندگان در سکوت محض گوش نواز است. (ادامه)
شمال نیوز : توصیه می‌کنم طرفدار هر جناح و سبکی هستید، در گروه‌های مخالفان فکری‌تان هم عضو باشید.خطرخودگویی و خودخندی برای همه خطر بزرگی است .... پای « مازندران » ، « پیتزا » و « اکبر جوجه » هم به خاطرات محمدعلی ابطحی باز شد !
شمال نیوز : توصیه می‌کنم طرفدار هر جناح و سبکی هستید، در گروه‌های مخالفان فکری‌تان هم عضو باشید.خطرخودگویی و خودخندی برای همه خطر بزرگی است ....(ادامه)
جزئیات نامه جدید نمایندگان مجلس به رئیس جمهور
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی پیشنهادی به دولت خواستار رایگان‌شدن هزینه آب، برق و گاز اقشار ضعیف شدند.(ادامه)
عناوین روزنامه های امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹
(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با مشخص شدن پایه حقوق کارگران می‌توان تا حدودی به این مسئله رسید که برای خرید خودرو‌های مختلف چه مدت زمان باید کار کرد. با حقوق کارگران چندماهه می‌توان خودرو خرید؟
شمال نیوز: همزمان با مشخص شدن پایه حقوق کارگران می‌توان تا حدودی به این مسئله رسید که برای خرید خودرو‌های مختلف چه مدت زمان باید کار کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت معتقد است ساخت واکسن ویروس کرونا دست کم ۱۲ ماه به طول می‌انجامد. ساخت واکسن کرونا حداقل یک سال طول می‌کشد
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت معتقد است ساخت واکسن ویروس کرونا دست کم ۱۲ ماه به طول می‌انجامد.(ادامه)
شمال نیوز: واشنگتن پست طی گزارشی اعلام کرده که دونالد ترامپ طی ۱۱۷۰ روز کاری گذشته به عنوان رئیس‌جمهور، ۱۸ هزار دروغ یا ادعای گمراه کننده بیان کرده است. آمار ترامپ در دروغگویی، روزانه ۱۵ دروغ
شمال نیوز: واشنگتن پست طی گزارشی اعلام کرده که دونالد ترامپ طی ۱۱۷۰ روز کاری گذشته به عنوان رئیس‌جمهور، ۱۸ هزار دروغ یا ادعای گمراه کننده بیان کرده است.(ادامه)
دلتنگی‌های دختر سردار سلیمانی برای پدر/ عکس
زینب سلیمانی پس از گذشت ۱۰۰ روز از شهادت پدرش دلنوشته‌ای را در استوری صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد.(ادامه)
کاهش سود و قسط وام یک میلیونی یارانه‌بگیران + مبلغ
شمال نیوز: با تغییری که در سازوکار پرداخت وام یک میلیونی یارانه‌بگیران ایجاد و قرار شد تا به صورت قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان قرار بگیرد...(ادامه)
شمال نیوز: دولت در حال بررسی طرحی است که به موجب آن سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت از سقف 360 لیتر فراتر رود. احتمال افزایش سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت
شمال نیوز: دولت در حال بررسی طرحی است که به موجب آن سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت از سقف 360 لیتر فراتر رود.(ادامه)
شمال نیوز: کیفیت محصولات خودروسازان توسط سازمان استاندارد و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارزیابی و اعلام می‌شود؛ بنابراین اظهارنظرهای غیرمستند و بی‌پشتوانه از سوی هر کسی که اطلاعات فنی و مهندسی و صنعتی ندارد. منتقدان خودرو پراید، خواستار ادامه تولید آن شده‌اند
شمال نیوز: کیفیت محصولات خودروسازان توسط سازمان استاندارد و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارزیابی و اعلام می‌شود؛ بنابراین اظهارنظرهای غیرمستند و بی‌پشتوانه از سوی هر کسی که اطلاعات فنی و مهندسی و صنعتی ندارد.(ادامه)
داروی کرونای ۶ میلیون تومانی مخصوص مسئولین!
حرف‌های یک پزشک مسئول درباره داروی کرونای ۶ میلیون تومانی مخصوص مسئولین را که در برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته پخش شد را ببینید. (ادامه)
شمال نیوز: در این جلسه مصوب شد تا تمام مرخصی‌های نمایندگان لغو و اسامی نمایندگانی هم که غیبت‌های طولانی مدت دارند در صحن علنی مجلس قرائت شود. افزایش 15 درصدی حقوق نمایندگان در سال 99
شمال نیوز: در این جلسه مصوب شد تا تمام مرخصی‌های نمایندگان لغو و اسامی نمایندگانی هم که غیبت‌های طولانی مدت دارند در صحن علنی مجلس قرائت شود.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر خانه کارگز مازندران گفت : نتیجه خصوصی‌سازی در مازندران تعطیلی تدریجی کارخانه ها و اخراج فوج فوج کارگران و نابودی تولید و اشتغال شده و جامعه کارگری و نهادهای کارگری مسئول در برابر این سیاست ها سکوت نخواهند کرد .... دریابیگی : نساجی مازندران را با خاک یکسان کردند و حالا نوبت کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران است !
شمال نیوز : دبیر خانه کارگز مازندران گفت : نتیجه خصوصی‌سازی در مازندران تعطیلی تدریجی کارخانه ها و اخراج فوج فوج کارگران و نابودی تولید و اشتغال شده و جامعه کارگری و نهادهای کارگری مسئول در برابر این سیاست ها سکوت نخواهند کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : خانوارهای یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند..... جزئیات شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی حمایتی کرونا اعلام شد
شمال نیوز : خانوارهای یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.