.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ کامنت لیونل مسی برای کودک با استعداد مازندرانی
آرات حسینی کودک با استعداد بابلی ویدئویی از خودش منتشر کرده که مورد توجه لیونل مسی قرار گرفته است.(ادامه)
کدام کشور از آینده کرونا با خبر است؟
وزیر بهداشت گفت: هیچ کشوری نمی داند که آینده ویروس کرونا چگونه خواهد بود و اگر به رییس سازمان جهانی بهداشت هم بگویید وضعیت کرونا در ماه آینده چگونه است، به شما می گوید که اصلا قابل پیش بینی نیست.(ادامه)
اظهارات آقای وزیر در خصوص اپلیکیشن جدید و زمان بازگشایی مدارس
وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش آموزان و معلمان دوره ابتدایی تا کنون در شبکه آموزشی شاد خبر داد.(ادامه)
اعلام جزئیات عرضه سهام غول اقتصادی کشور در بورس
بعد از مدت‌ها انتظار سرمایه‌گذاران برای عرضه شستا در بورس، سرانجام زمان عرضه اولیه سهام این شرکت برای روز چهارشنبه تعیین شد و شرکت بورس طی انتشار اطلاعیه‌ای جزییات این عرضه مهم را اعلام کرد. (ادامه)
فاکتورهای مشترک در مرگ افراد مبتلا به کووید ۱۹
شمال نیوز: محققان در مطالعه ای به بررسی گزارش ۸۵فرد فوت شده به دلیل کووید ۱۹ در مراحل اولیه شیوع بیماری در ووهان چین پرداختند.(ادامه)
یک اندیشکده آمریکایی پیش‌بینی کرد صنعت نفت و گاز آمریکا پس از پایان بحران کرونا احتمالاً بیش از دیگر تولیدکنندگان نفت در دنیا آسیب خواهند دید.....(خبر)
(ادامه)
اصلی ترین مطالبه ی جریان شیعی مجلس از الکاظمی می تواند خروج کامل امریکایی ها از کشور عراق باشد که در مجلس عراق به تصویب رسیده است. انتخاب الکاظمی پیروزی جریان مقاومت یا شکست!(يادداشت)
اصلی ترین مطالبه ی جریان شیعی مجلس از الکاظمی می تواند خروج کامل امریکایی ها از کشور عراق باشد که در مجلس عراق به تصویب رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که افزایش نگرانی ها از افت شدیدتر اقتصاد جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب افزایش اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده، قیمت فلز زرد روز سه شنبه به بالاترین رقم بیش از 7 سال گذشته رسید. قیمت طلای جهانی در بالاترین حد 7 سال اخیر
شمال نیوز: در حالی که افزایش نگرانی ها از افت شدیدتر اقتصاد جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب افزایش اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده، قیمت فلز زرد روز سه شنبه به بالاترین رقم بیش از 7 سال گذشته رسید.(ادامه)
شمال نیوز: بیماران بهبود یافته از کرونا که از بیمارستان ترخیص می‌شوند، اقداماتی را برای سلامتی خود و اطرافیان باید انجام دهند. پس از درمان کرونا چه کارهایی انجام دهیم؟
شمال نیوز: بیماران بهبود یافته از کرونا که از بیمارستان ترخیص می‌شوند، اقداماتی را برای سلامتی خود و اطرافیان باید انجام دهند.(ادامه)
عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
کدام نوع دستکش در برابر ویروس کرونا مقاوم است؟
در پی شیوع گستردۀ ویروس کرونا در جهان، متخصصان بیماری های عفونی استفاده از دستکش را نیز در کنار سایر مراقبت های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توصیه کرده اند. اما دستکش چگونه می تواند از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کند؟ کدام نوع دستکش در برابر ویروس کرونا مقاوم است؟ آیا می توان با ضدعفونی کردن یک دستکش دوباره از آن استفاده کرد؟(ادامه)
۱۰ صنفی که می‌توانند حق بیمه را دیر پرداخت کنند
محمدی، مشاور معاونت‌ بیمه‌ای تامین اجتماعی اعلام کرد: پیرو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، ۱۰ گروه صنفی می‌توانند حق بیمه خود را با تاخیر پرداخت کنند. (ادامه)
راه اندازی نسخه موبایلی نوبت دهی در مراکز درمانی مازندران
شمال نیوز: نسخه موبایلی سامانه نوبت دهی کلینیک‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه اندازی شد.(ادامه)
شمال نیوز : ارائه آموزش‌های مجازی از طریق سامانه شاد در حالی است که بخش قابل‌توجهی از دانش‌آموزان مازندران را روستاییان تشکیل می‌دهند و دسترسی نداشتن آنان به اینترنت، موانع فراروی آنان را در دسترسی به محتوای آموزشی بیشتر کرده است..... شبکه اجتماعی و آموزشی «شاد» و خانواده های ناشاد مازندرانی !
شمال نیوز : ارائه آموزش‌های مجازی از طریق سامانه شاد در حالی است که بخش قابل‌توجهی از دانش‌آموزان مازندران را روستاییان تشکیل می‌دهند و دسترسی نداشتن آنان به اینترنت، موانع فراروی آنان را در دسترسی به محتوای آموزشی بیشتر کرده است.....(ادامه)
۱۰ تضعیف‌ کننده سیستم ایمنی را بشناسید
۱۰ تضعیف‌ کننده سیستم ایمنی را بشناسید. (ادامه)
شمال نیوز: ترس‌های شبانه کودکان شامل ترس از تاریکی، کابوس‌ها و شخصیت‌های ترسناک است. این ترس‌ها همیشه هم در کودکی باقی نمی‌مانند و شاید در بزرگسالی نیز گریبانگیر شود. بسیاری از اینگونه ترس‌ها که اثر روانی بدی روی کودک داشته؛ در بزرگسالی نیز برای او آزاردهنده خواهد بود. ترس از تاریکی نشانه هوش کودک است
شمال نیوز: ترس‌های شبانه کودکان شامل ترس از تاریکی، کابوس‌ها و شخصیت‌های ترسناک است. این ترس‌ها همیشه هم در کودکی باقی نمی‌مانند و شاید در بزرگسالی نیز گریبانگیر شود. بسیاری از اینگونه ترس‌ها که اثر روانی بدی روی کودک داشته؛ در بزرگسالی نیز برای او آزاردهنده خواهد بود.(ادامه)
کنایه آشنا به آن‌هایی که شعار تعطیلی می‌دهند
مشاور رییس جمهوری با انتشار مطلب توییتری نوشت: کسانی که شعار می دهند کشور را باید تعطیل کرد لابد نفسشان از جای گرم بلند می شود.(ادامه)
سال اول مجلس یازدهم مهم‌ترین سال آن است چون مجلس در این یک سال می‌تواند به مردم این پیام را بدهد که راه تغییر در شرایط کشور اعتماد به این مسیر است یا خیر؟ سال اول، مهم‌ترین سال مجلس یازدهم(يادداشت)
سال اول مجلس یازدهم مهم‌ترین سال آن است چون مجلس در این یک سال می‌تواند به مردم این پیام را بدهد که راه تغییر در شرایط کشور اعتماد به این مسیر است یا خیر؟(ادامه)
با هماهنگی پلیس راه در حال حاضر تردد از محور جایگزین محور آتشگاه انجام می شود. محور کرج_چالوس در محدوده آتشگاه مسدود شد؛ ریزش ۵۰ متری سنگ خسارت جانی نداشت
با هماهنگی پلیس راه در حال حاضر تردد از محور جایگزین محور آتشگاه انجام می شود.(ادامه)
شمال نیوز : مهدی رازجویان گفت  :  از هم اکنون و حسب ابلاغ پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مجدد کارگاههای تولیدی و پروژه های عمرانی و اجرایی با حفظ الزامات بهداشتی آغاز می شود. زنگ فعالیت مجدد پروژه های عمرانی و اجرایی مازندران به صدا درآمد
شمال نیوز : مهدی رازجویان گفت : از هم اکنون و حسب ابلاغ پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مجدد کارگاههای تولیدی و پروژه های عمرانی و اجرایی با حفظ الزامات بهداشتی آغاز می شود. (ادامه)
فاکتورهای مشترک در مرگ افراد مبتلا به کووید ۱۹
محققان در مطالعه ای به بررسی گزارش ۸۵ فرد فوت شده به دلیل کووید ۱۹ در مراحل اولیه شیوع بیماری در ووهان چین پرداختند.(ادامه)
کرونا در کجای بدن انسان پنهان می شود؟ / چرا این ویروس به HIV شباهت دارد؟
ویروس کرونا می‌تواند بدون آن که مطلع باشید در گلوی شما بماند و هر بار که سرفه می‌کنید، افراد اطراف خود را با ویروس مبتلا کنید. برای سالم ماندن و در صورت ابتلا به SARS-CoV-۲، باید در خانه بمانید و فاصله خود را با دیگران حفظ کنید. اما تلاش‌های کل جمعیت برای کنترل ویروس کرونا ممکن است چندان ساده نباشد. ویروس کرونا پاتوژنی نسبتا باهوش، گریزان و مقاوم است که می‌تواند واکسن‌های عادی را خنثی کند. این یافته‌ها موارد اصلی از مطالعه مهم جدیدی محسوب می‌شوند که توسط یک تیم ۱۸ نفری از دانشمندان در آلمان انجام شده است. دانشمندان با کار در دو آزمایشگاه جداگانه، شیوع SARS-CoV-۲ را در بدن ۹ بیمار با دقت مطالعه کردند و برای درک هر مرحله از عفونت، اندازه گیری‌های روزانه را انجام دادند.(ادامه)
آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی، نظر خود را در خصوص روزه ماه رمضان در دوره شیوع کرونا عنوان کرد. نظر آیت‌الله مکارم درباره روزه گرفتن در زمان شیوع کرونا
آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی، نظر خود را در خصوص روزه ماه رمضان در دوره شیوع کرونا عنوان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : برخی از صاحب نظران سیاسی ، این دیدار را صف آرایی نمایندگان شمالی بهارستان 11 به نفع قالیباف برای تصاحب کرسی ریاست مجلس یازدهم قلمداد می کنند ..... دیدار جمعی از منتخبین گیلان و مازندران با قالیباف+ تصویر
شمال نیوز : برخی از صاحب نظران سیاسی ، این دیدار را صف آرایی نمایندگان شمالی بهارستان 11 به نفع قالیباف برای تصاحب کرسی ریاست مجلس یازدهم قلمداد می کنند .....(ادامه)
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۹۹ اعلام شد
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در نشست خبری خود درباره افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.(ادامه)
دستمزد ٩٩ کارگران بازنگری می‌شود
با بالا گرفتن انتقادها نسبت به تعیین دستمزد ٩٩ کارگران، جلسات بازنگری با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی در این خصوص شروع شده است.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز :  پس از اعتراض شدید مردم ، رسانه ها ،و مخالفت استاندار مازندران و نمایندگان منتخب مجلس یازدهم ، فروش سهام کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران منتفی شد ..... فروش سهام شرکت « صنایع چوب و کاغذ مازندران » منتفی شد
شمال نیوز : شمال نیوز : پس از اعتراض شدید مردم ، رسانه ها ،و مخالفت استاندار مازندران و نمایندگان منتخب مجلس یازدهم ، فروش سهام کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران منتفی شد .....(ادامه)
نامه جمعی از نمایندگان به وزیر کار: در حداقل حقوق کارگران تجدیدنظر کنید
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نامه جمعی از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تجدیدنظر در تعیین میزان حداقل حقوق دستمزد کارگران در سالجاری خبر داد.(ادامه)
تداوم ممنوعیت ورود خودروی مسافران به گیلان
فرمانده انتظامی گیلان گفت: ورود خودروهای با پلاک غیر گیلان به استان همچنان ممنوع است. (ادامه)
وضعیت کرونا در کشور؛ موج جدید اپیدمی در ۳ استان
بر اساس آخرین بررسیهای صورت گرفته درباره بیماری کووید ۱۹ در کشور تا روز ۲۳ فروردین ماه، روند تغییرات مرگ و ابتلا به این بیماری در روزهای اخیر در کل کشور روندی نزولی داشته؛ اگرچه در مورد سه استان به نظر می رسد موج جدید اپیدمی شروع شده است. سه استان روند صعودی در مرگ و ابتلا داشتند و چهار استان هم اخیراً پیک اپیدمی را تجربه کرده‌اند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.