.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش صادق زیبا کلام به آزادسازی پول بلوکه شده ایران
(ادامه)
اعلام زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۹ در اردیبهشت
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۹ در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در هفته آخر اردیبهشت ماه زمان نهایی برای فرصت جدید ثبت نام اعلام می شود.(ادامه)
از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار به کووید در کشور شناسایی شد مجموع مبتلایان ۷۳۳۰۳ نفر / جان باختگان به ۴۵۸۵ تن / بهبود یافته ۴۵۹۸۳ نفر/ مبتلایان جدید ۱۶۱۷ نفر
از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار به کووید در کشور شناسایی شد(ادامه)
شمال نیوز: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به آغاز فصل نشا برنج در استان‌های شمالی به شالیکاران توصیه‌هایی برای مقابله با کرونا کرد. همه آنچه نشاکاران شمالی باید بدانند
شمال نیوز: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به آغاز فصل نشا برنج در استان‌های شمالی به شالیکاران توصیه‌هایی برای مقابله با کرونا کرد.(ادامه)
شمال نیوز: کلیه جاده‌های مازندران امروز بارنی و لغزنده است. جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده
شمال نیوز: کلیه جاده‌های مازندران امروز بارنی و لغزنده است.(ادامه)
شمال نیوز: متخصص بیماری‌های عفونی درخصوص ترکیب وایتکس با آب گرم هشدار داد. ترکیب خطرناک وایتکس با آب گرم
شمال نیوز: متخصص بیماری‌های عفونی درخصوص ترکیب وایتکس با آب گرم هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز: مازندرانی‌ها ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پارسال زکات پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۸ درصد افزایش داشت. افزایش پرداخت زکات در مازندران
شمال نیوز: مازندرانی‌ها ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پارسال زکات پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۸ درصد افزایش داشت.(ادامه)
شمال نیوز: امدادگران و نجاتگران هلال احمر مازندران به بیش از ۲۳ هزار مصدوم پارسال امداد رسانی کردند. امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۲۳ هزار مصدوم
شمال نیوز: امدادگران و نجاتگران هلال احمر مازندران به بیش از ۲۳ هزار مصدوم پارسال امداد رسانی کردند.(ادامه)
شمال نیوز: سپاه مازندران همیشه یار و یاور مختراعان بوده تا بتوانیم به نوعی وابستگی خود را به دیگر کشور‌ها قطع کنیم. سپاه مازندران یار و یاور مخترعان
شمال نیوز: سپاه مازندران همیشه یار و یاور مختراعان بوده تا بتوانیم به نوعی وابستگی خود را به دیگر کشور‌ها قطع کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: پیش بینی می‌شود حدود ۱۵۰ تن ماهی قزل آلای رنگین کمان تا دو ماه آینده در شهرستان عباس آباد تولید شود. پیش بینی تولید ۱۵۰ تن قزل آلای رنگین کمان در عباس آباد
شمال نیوز: پیش بینی می‌شود حدود ۱۵۰ تن ماهی قزل آلای رنگین کمان تا دو ماه آینده در شهرستان عباس آباد تولید شود.(ادامه)
ممنوع بودن فعالیت اصناف کم خطر در پاساژ‌ها
شمال نیوز: اصناف کم خطر در پاساژ‌ها و مراکز تجاری نمی‌توانند فعالیت داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز: کرونا ۸۰ درصد پرواز‌های فرودگاه‌های مازندران را باطل کرد. لغو ۸۰ درصد پرواز‌ها به خاطر کرونا
شمال نیوز: کرونا ۸۰ درصد پرواز‌های فرودگاه‌های مازندران را باطل کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اجازه بهای مهد‌های کودک و مراکزی که در ساختمان‌های دولتی تحت مالکیت بهزیستی فعالیت می‌کنند بخشیده شد. بخشش اجاره بهای مهدکودک‌ها
شمال نیوز: اجازه بهای مهد‌های کودک و مراکزی که در ساختمان‌های دولتی تحت مالکیت بهزیستی فعالیت می‌کنند بخشیده شد.(ادامه)
شمال نیوز : علی عباسی با بیان اینکه آمار جمع آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین امسال است و امکان تغییر در آن وجود دارد .... آمار اولیه کشته ها در تصادفات نوروزی استان مازندران/ آمار نهایی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می شود
شمال نیوز : علی عباسی با بیان اینکه آمار جمع آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین امسال است و امکان تغییر در آن وجود دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : صدای آوینی محدود به صوتی نبود که از حنجره اش بر می آمد بلکه ندایی بود که جان و وجدان و ایمان او بر میخاست و ریشه در قرآن و نفس قدسی معصومان(ع) عالم داشت!.... از روشنفکری تا روشن اندیشی آوینی فاصله ایست به اندازه یک انقلاب فکری!
شمال نیوز : صدای آوینی محدود به صوتی نبود که از حنجره اش بر می آمد بلکه ندایی بود که جان و وجدان و ایمان او بر میخاست و ریشه در قرآن و نفس قدسی معصومان(ع) عالم داشت!....(ادامه)
شمال نیوز : برخی نمایندگان در ظاهر بگویند ما در زمره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستیم اما در عمل تعلق سیاسی دیگری دارند، من پشت پرده گرایش سیاسی آنها را می دانم..... یک منتخب مجلس یازدهم : مستقل‌ها فراکسیونی ۱۰۰ نفره تشکیل می‌دهند/ تضمینی ندارد به قالیباف یا زاکانی رأی بدهیم / سه نماینده مازندران عضو فراکسیون مستقل ها می شوند
شمال نیوز : برخی نمایندگان در ظاهر بگویند ما در زمره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستیم اما در عمل تعلق سیاسی دیگری دارند، من پشت پرده گرایش سیاسی آنها را می دانم.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل گفت: در تمام بحث‌ها و مذاکراتی که مجلس در نشست‌های اخیر خود اعم از جلسات مجازی و جلسات حضوری داشته است، همواره روی این محور یعنی معیشت کارگران بحث و گفت‌وگو شده است..... یوسفیان ملا : مجلس و دولت درباره معیشت اقشار کارگری غفلت نکرده‌اند !
شمال نیوز : نماینده آمل گفت: در تمام بحث‌ها و مذاکراتی که مجلس در نشست‌های اخیر خود اعم از جلسات مجازی و جلسات حضوری داشته است، همواره روی این محور یعنی معیشت کارگران بحث و گفت‌وگو شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : وی درباره پروازهای فرودگاه دشت‌ناز ساری، افزود: پرواز عسلویه که از 27 اسفند ماه باطل اعلام شده بوده امروز انجام شد و روز گذشته نیز پرواز تهران انجام شد و قرار است پرواز اهواز نیز روزهای چهارشنبه و جمعه برقرار شود..... لغو پروازهای فرودگاه‌های رامسر و نوشهر تا 11 اردیبهشت / پروازها در فرودگاه ساری شروع شد
شمال نیوز : وی درباره پروازهای فرودگاه دشت‌ناز ساری، افزود: پرواز عسلویه که از 27 اسفند ماه باطل اعلام شده بوده امروز انجام شد و روز گذشته نیز پرواز تهران انجام شد و قرار است پرواز اهواز نیز روزهای چهارشنبه و جمعه برقرار شود.....(ادامه)
سود و قسط وام یک میلیونی یارانه‌بگیران چقدر است؟
شمال نیوز: وام یک میلیونی که قرار است برای یارانه‌بگیران واریز شود در هر ماه 47 هزار تومان قسط و در مجموع حدود 129 هزار تومان سود بازپرداخت دارد.(ادامه)
شمال نیوز: بهترین ماشین سال 2020 جهان انتخاب شد. بهترین ماشین جهان در بخش‌های مختلف هر سال همزمان با برگزاری نمایشگاه نیویورک معرفی می‌شود، اما امسال نمایشگاه به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و به ناچار این مراسم از طریق اینترنت پخش شد. بهترین خودرو جهان در سال 2020 معرفی شد
شمال نیوز: بهترین ماشین سال 2020 جهان انتخاب شد. بهترین ماشین جهان در بخش‌های مختلف هر سال همزمان با برگزاری نمایشگاه نیویورک معرفی می‌شود، اما امسال نمایشگاه به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و به ناچار این مراسم از طریق اینترنت پخش شد.(ادامه)
عناوین روزنامه‌های امروز ۲۵ فروردین
(ادامه)
ضدعفونی کردن سبزیجات بخش مهمی است که اگر به درستی انجام نشوند، این مواد غذایی با ارزش نه تنها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نمی ‌شوند، بلکه تبدیل به یک ماده پر خطر برای بدن خواهند شد. روش ضدعفونی کردن میوه و سبزیجات از ویروس کرونا
ضدعفونی کردن سبزیجات بخش مهمی است که اگر به درستی انجام نشوند، این مواد غذایی با ارزش نه تنها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نمی ‌شوند، بلکه تبدیل به یک ماده پر خطر برای بدن خواهند شد.(ادامه)
فتاوی آیات سیستانی و شبیری درباره حکم روزه رمضان در سایه شیوع کرونا
شمال نیوز: حضرات آیات سیستانی و شبیری زنجانی، از مراجع تقلید جهان تشیع به سؤالی پیرامون «روزه ماه رمضان در دوران شیوع کرونا» پاسخ دادند. (ادامه)
شهردار انزلی در یک قدمی برکناری
جلسه شورای شهر انزلی جهت پاسخگویی شهردار به سوالات اعضای شورا برگزار شد و هر هفت عضو شورا از پاسخ های حسن پورقربان قانع نشدند. بعد از پایان جلسه سوال نیز هر هفت عضو شورا نامه استیضاح شهردار را امضاء کردند.(ادامه)
نامه سرگشاده جمعی از فعالین کارگری گیلان به رهبر انقلاب
جمعی از فعالین جامعه کارگری طی نامه ای سرگشاده به رهبر معظم انقلاب خواستار افزایش دستمزد کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شدند(ادامه)
پیشنهاد وزارت بهداشت عربستان به مردم
همزمان با شیوع بیماری کرونا وزارت بهداشت عربستان از شورای فتوای عربستان و علمای مسلمان خواسته با صدور فتوایی افطار روزه این ماه رمضان را مجاز اعلام کنند. (ادامه)
عکس/ طلاب فیضیه بابل پای کار مبارزه با ویروس کرونا
(ادامه)
سی نکته درباره حداقل دستمزد کارگران
محمد فاضلی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در یادداشتی درباره‌ی حداقل دستمزد کارگران در کانال شبکه توسعه نوشت:(ادامه)

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز ناقص است و حتی تکلیف مدیرعامل جدید هم معلوم نیست، اما ظاهرا جایی خارج از وزارت ورزش در حال تصمیم‌گیری برای مدیریت سرخ‌پوشان پایتخت هستند. رد پای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس جایی بیرون از ورزش
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز ناقص است و حتی تکلیف مدیرعامل جدید هم معلوم نیست، اما ظاهرا جایی خارج از وزارت ورزش در حال تصمیم‌گیری برای مدیریت سرخ‌پوشان پایتخت هستند.(ادامه)
نحوه صحیح استفاده از ماسک+ عکس
این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا، استفاده از ماسک توصیه می‌شود، اما روش پوشیدن این ماسک‌ها مهم و تاثیرگذار است. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.365 seconds.