.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در حالی ۲۱ نماینده در نامه ای به لاریجانی رئیس مجلس خواستار تعویق استیضاح ربیعی و ارجاع آن به کمیسیون اجتماعی مجلس شدند اما امروز هیئت رئیسه مجلس در نامه ای به رئیس جمهور از وی برای حضور در جلسه استیضاح روز چهار دعوت کرد. نامه هیئت رئیسه مجلس به روحانی برای دفاع از ربیعی در صحن مجلس
شمال نیوز: در حالی ۲۱ نماینده در نامه ای به لاریجانی رئیس مجلس خواستار تعویق استیضاح ربیعی و ارجاع آن به کمیسیون اجتماعی مجلس شدند اما امروز هیئت رئیسه مجلس در نامه ای به رئیس جمهور از وی برای حضور در جلسه استیضاح روز چهار دعوت کرد.(ادامه)
عضو هیات رییسه مجلس گفت: درصورتی که دو سوم از نمایندگان از توضیحات رییس‌جمهور قانع نشوند، این طرح به قوه قضاییه ارجاع می‌شود اما تاکنون قوه قضاییه به هیچ‌کدام از موارد نظارتی ارجاعی مجلس پاسخ مشخصی نداده است. تشریح آخرین وضعیت استیضاح ۶ وزیر دولت در مجلس/ استیضاح زنگنه بایگانی شد/ تکلیف ۵ سوال از رئیس‌جمهور با یک رای‌گیری مشخص می‌شود (خبر)
عضو هیات رییسه مجلس گفت: درصورتی که دو سوم از نمایندگان از توضیحات رییس‌جمهور قانع نشوند، این طرح به قوه قضاییه ارجاع می‌شود اما تاکنون قوه قضاییه به هیچ‌کدام از موارد نظارتی ارجاعی مجلس پاسخ مشخصی نداده است.(ادامه)
علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) در اجرای مواد ۲۲۲ و ۲۲۳ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح ۴۰ تن از نمایندگان از علی ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی که در ... استیضاح «ربیعی» در مجلس با ۴۰ امضا اعلام وصول شد
علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) در اجرای مواد ۲۲۲ و ۲۲۳ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح ۴۰ تن از نمایندگان از علی ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی که در ...(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به این فرصت حداقل 32 دقیقه ای گفت: با پرداختن به مسائل مبتلا به قشر ضعیف و بیان سخنان راهگشا به منظور مسیر یابی، می توان از این زمان استفاده مناسب تری کرد..... نطق‌های میان دستور و تذکرات شفاهی نمایندگان و اتلاف 400 ساعت وقت ملت!
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به این فرصت حداقل 32 دقیقه ای گفت: با پرداختن به مسائل مبتلا به قشر ضعیف و بیان سخنان راهگشا به منظور مسیر یابی، می توان از این زمان استفاده مناسب تری کرد.....(ادامه)
عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: کمیسیون‌های اقتصادی و اجتماعی نیز جلساتی برای بررسی طرح استیضاح وزرای اقتصاد و رفاه برگزار کردند اما آخرین خبرها از استیضاح ۴ وزیر در مجلس/ استیضاح وزیر علوم منتفی شد
عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: کمیسیون‌های اقتصادی و اجتماعی نیز جلساتی برای بررسی طرح استیضاح وزرای اقتصاد و رفاه برگزار کردند اما(ادامه)
شمال نیوز : بحث تعدیل نیرو یکی از راه‌های کاهش مخارج کارخانه کشت و صنعت شمال است اما هنوز این قضیه مورد تأیید مسؤولان استانی قرار نگرفته و درحال بحث هستند. سرنوشت کارگران کشت و صنعت شمال در انتظار چانه‌زنی مسؤولان
شمال نیوز : بحث تعدیل نیرو یکی از راه‌های کاهش مخارج کارخانه کشت و صنعت شمال است اما هنوز این قضیه مورد تأیید مسؤولان استانی قرار نگرفته و درحال بحث هستند.(ادامه)
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران
با نزدیک شدن به آخرین روز‌های فصل نقل و انتقالات، تیم‌های تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در هجدهمین دوره لیگ برتر انجام می‌دهند.(ادامه)
یوسف‌نژاد:توسعه صادرات در دریایی خزر مغفول مانده است/ لزوم توجه به برندسازی در تجارت خارجی
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صادرات در دریایی خزر در سال‌های گذشته مغفول مانده است که این دریا سرمایه‌ای بین‌المللی و منطقه‌ای است که باید به صورت جدی از آن استفاده شود.(ادامه)
با این شرایط فعلی اقتصاد، اینکه چرا دولت هنوز در ترمیم کابینه محافظه کار و از تغییر سیاست ها گریزان است جای سوال دارد؛ به نظر می رسد در این شرایط ضرورت دارد تا دولت با درک شرایط از رویکرد انفعالی خود در این سال ها فاصله گرفته و زمینه روی کار آمدن ... ضرورت ترمیم کابینه توسط رئیس جمهور/ کدام وزرا تغییر می کنند؟
با این شرایط فعلی اقتصاد، اینکه چرا دولت هنوز در ترمیم کابینه محافظه کار و از تغییر سیاست ها گریزان است جای سوال دارد؛ به نظر می رسد در این شرایط ضرورت دارد تا دولت با درک شرایط از رویکرد انفعالی خود در این سال ها فاصله گرفته و زمینه روی کار آمدن ...(ادامه)
یوسف‌نژاد:امضای قرارداد پروژه برقی کردن راه‌‌آهن گرمسار ـ ساری با حضور وزیر راه
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد پروژه برقی کردن راه‌آهن گرمسار ـ ساری به اینچه‌برون روز دوشنبه باحضور وزیر راه و شهرسازی و مسؤولان شرکت راه آهن با سرمایه‌گذار خارجی بسته می‌شود.(ادامه)
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر اقتصاد به هیات رییسه با ۵۰ امضا خبر داد. استیضاح وزیر اقتصاد با ۵۰ امضا تقدیم هیات رییسه شد
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر اقتصاد به هیات رییسه با ۵۰ امضا خبر داد.(ادامه)
کاندیدا‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس +سوابق
گزینه‌های نهایی ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هفته جاری از سوی هیئت‌رئیسه پارلمان مشخص می‌شوند.(ادامه)
شهردار جدید کیاسر معارفه شد
مراسم معارفه دکتر محمدنژاد شهردار کیاسر برگزار شد.(ادامه)
گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ +اسامی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان برای سال سوم مجلس دهم را اعلام کرد.(ادامه)
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گزینه‌‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان برای سال سوم مجلس دهم را اعلام کرد. گزینه‌های هیئت‌رئیسه مجلس برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰+ اسامی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گزینه‌‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان برای سال سوم مجلس دهم را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکرات کتبی نمایندگان در یک سال گذشته (سال دوم فعالیت مجلس دهم) ۲۹۱۲ عدد بوده، گفت که از این میان ۵۴۳ تذکر کتبی مربوط به رییس‌جمهور بوده است. ۲۹۱۲ تذکر بهارستانی‌ها به رئیس جمهور و وزرای در یک سال/ حجتی و علوی رکوردار کسب بیشترین و کمترین تذکر از نمایندگان
شمال نیوز: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکرات کتبی نمایندگان در یک سال گذشته (سال دوم فعالیت مجلس دهم) ۲۹۱۲ عدد بوده، گفت که از این میان ۵۴۳ تذکر کتبی مربوط به رییس‌جمهور بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : لحظاتی پس از پایان برگزاری مراسم، استاندار مازندران به همراه علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، عبدالله رضیان رئیس مجمع نمایندگان مازندران، فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان وارد فرمانداری ساری شدند و در یک سالن کوچک‌تر و جمع دوستانه‌تر مراسم معارفه برگزار کردند که .... در معارفه فرماندار جدید مرکز استان چه گذشت ؟
شمال نیوز : لحظاتی پس از پایان برگزاری مراسم، استاندار مازندران به همراه علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، عبدالله رضیان رئیس مجمع نمایندگان مازندران، فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان وارد فرمانداری ساری شدند و در یک سالن کوچک‌تر و جمع دوستانه‌تر مراسم معارفه برگزار کردند که ....(ادامه)
بازی دو سر باخت مازندرانی‌ها در طرح انتقال آب دریای خزر
وقتی همه حواس‌های مازندرانی به جلوگیری از طرح انتقال آب دریای خزر معطوف بود اما مسؤولان سمنانی‌ برنامه‌ریزی برای انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌های مازندران را به صورت زیرپوستی پیگیری کردند.(ادامه)
نامه سرگشاده اساتید دانشگاه شریف به رهبر انقلاب
یکصد و سه تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دکتر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران نامه‌ سرگشاده‌ای را منتشر کردند.(ادامه)
موافقان و مخالفان FATF چه کسانی هستند؟ + لیست
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره الحاق ایران به FATF تصمیم می‌گیرند. (ادامه)
یوسف‌نژاد:جام جهانی نمی‌روم/اگر سهمیه‌ای باشد به مربی جوان می‌دهم
نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس هستم احتمال می‌دهم نامم باشد، ولی به‌صورت رسمی اعلام کردم به جام جهانی نمی‌روم.(ادامه)
۱۱ هزار بیکار در مازندران مقرری دریافت می کنند
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران شمار بیکاران مقرری بگیر در استان را بیش از ۱۱ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
روز گذشته خبری مبنی بر سفر 7 نماینده مجلس از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی به روسیه برای حضور در بازی های جام جهانی در فضای مجازی منتشر شد.




فراکسیون ورزش تکذیب کرد/ یوسف نژاد: مجلس جلسه ای نداشته و چنین بحثی مطرح نبود/ به جای من یک بازیکن جوان به روسیه برود
روز گذشته خبری مبنی بر سفر 7 نماینده مجلس از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی به روسیه برای حضور در بازی های جام جهانی در فضای مجازی منتشر شد. (ادامه)
4شمال نیوز : 4 عضو کمیسیون فرهنگی و ۳ عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی قرار است مسافران پارلمان به روسیه باشند. اسامی نمایندگان مجلسی که به جام جهانی فوتبال می‌روند
4شمال نیوز : 4 عضو کمیسیون فرهنگی و ۳ عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی قرار است مسافران پارلمان به روسیه باشند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری در مجلس با بیان اینکه تا کنون هیچ یک از طرح های سوال از رئیس جمهور را امضاء نکردم، افزود: اینجانب برای امضای یک طرح در مجلس ابتدا فکر می کنم، اگر منفعت ملت و کشور را در آن طرح و اقدام مجلس دیدم، امضاء می کنم..... یوسف نژاد : امضاء کردن و پس گرفتن سوال از رئیس جمهور را کار درستی نمی دانم
شمال نیوز : نماینده ساری در مجلس با بیان اینکه تا کنون هیچ یک از طرح های سوال از رئیس جمهور را امضاء نکردم، افزود: اینجانب برای امضای یک طرح در مجلس ابتدا فکر می کنم، اگر منفعت ملت و کشور را در آن طرح و اقدام مجلس دیدم، امضاء می کنم.....(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه مجلس در سال سوم+ جدول گرایش‌ها
نمایندگان مجلس اعضای هیات رییسه مجلس دهم در سال سوم را انتخاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس دبیران هیات رئیسه مجلس دهم در سال سوم را انتخاب کردند.



یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس شد/ ادیانی رای نیاورد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس دبیران هیات رئیسه مجلس دهم در سال سوم را انتخاب کردند. (ادامه)
۲۲ نفر کاندیدا‌های دبیری هیأت رئیسه مجلس دهم شدند
۲۲ نماینده مجلس شورای اسلامی کاندیدای تصدی پست دبیری هیأت رئیسه جدید مجلس دهم شدند.(ادامه)
یک روز بیشتر زمان باقی نمانده و وزن‌کشی‌های سه فراکسیون برای تصاحب ۱۲ کرسی صدر بهارستان امروز به اوج خود رسیده است.

رقابت لاریجانی، عارف و حاجی‎بابایی برای ریاست مجلس / جدول کاندیداهای ۳ فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مجلس
یک روز بیشتر زمان باقی نمانده و وزن‌کشی‌های سه فراکسیون برای تصاحب ۱۲ کرسی صدر بهارستان امروز به اوج خود رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : از سویی یک نماینده شاخص مازنی در کورس رقابت ها حضور دارد و برخی از چهره های مطرح پارلمانی بر حضور وی در ترکیب هیئت رئیسه تاکد دارند ..... جدال لیست ها برای پیروزی در انتخابات هیات رئیسه مجلس
شمال نیوز : از سویی یک نماینده شاخص مازنی در کورس رقابت ها حضور دارد و برخی از چهره های مطرح پارلمانی بر حضور وی در ترکیب هیئت رئیسه تاکد دارند .....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.565 seconds.