.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

اسامی  شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری آغاز به کار بلدیه در ساری مربوط به سال ۱۲۹۸ می‌باشد و «احمد ممنون» به عنوان نخستین شهردار ساری در سال ۱۳۰۱ معرفی شد. اسامی شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری
اسامی شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری آغاز به کار بلدیه در ساری مربوط به سال ۱۲۹۸ می‌باشد و «احمد ممنون» به عنوان نخستین شهردار ساری در سال ۱۳۰۱ معرفی شد.(ادامه)
ماجرای عکس جنجالی دیروز مجلس چه بود؟/تصویر
دیروز و در جریان انتخاب هیئت رئیسه مجلس عکسی از لحظه مذاکرات نمایندگان با عارف انتشار یافت که بازتاب های گسترده ای داشت و ظاهر عکس نشان دهنده مجادله لفظی جدی میان یوسف نژاد و عارف بود، اکنون یکی از نمایندگان مجلس با ارائه....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی که موضوع کاندیداتوری اش در انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبر ساز شد،‌روایتی از دلیل کاندیدایتوری خود در انتخابات هیأت رئیسه را مطرح کرد. به ....... علی رغم میل باطنی‌ام کاندیداتوری در هیأت رئیسه مجلس را قبول کردم
شمال نیوز : نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی که موضوع کاندیداتوری اش در انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبر ساز شد،‌روایتی از دلیل کاندیدایتوری خود در انتخابات هیأت رئیسه را مطرح کرد. به .......(ادامه)
مجلس تلاش می کند خواسته های مردم را تامین کند
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش می کند خواسته های مردم را تامین کند.(ادامه)
دیدار یوسف نژاد با سفیر مجارستان + عکس
علی اصغر یوسف نژاد، نماینده ساری و میاندورود و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز با سفیر مجارستان دیدار و گفت وگو کرد.(ادامه)
اگرچه کابینه دولت یازدهم نیز از وزرای قوی و با تجربه برخوردار بوده و توانست موفقیت های زیادی را کسب کند، ولی باید رئیس جمهوری دوازدهم با تزریق نیروهای جوان و متخصص به کابینه برنامه های خود را سریعتر عملیاتی کند.
مطالبات مردم مازندران ، دستور کار دولت آینده باشد/ ترمیم کابینه با تزریق نیروهای جوان و متخصص
اگرچه کابینه دولت یازدهم نیز از وزرای قوی و با تجربه برخوردار بوده و توانست موفقیت های زیادی را کسب کند، ولی باید رئیس جمهوری دوازدهم با تزریق نیروهای جوان و متخصص به کابینه برنامه های خود را سریعتر عملیاتی کند. (ادامه)
انسجام واقعی ملت در حماسه ۲۹ اردیبهشت رقم خورد
عضو هیئت رئیسه مجلس با تقدیر از حضور پرشور ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: انسجام واقعی ملت در حماسه ۲۹ اردیبهشت رقم خورد.(ادامه)
حمایت 5000 فعال عرصه سلامت مازندران از روحانی
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری گفت: وعده‌های پوپولیستی توقع و انتظارات مردم را بالا می برد و مشکلات اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وعده‌های پوپولیستی مشکلات اجتماعی در پی خواهد داشت
شمال نیوز: نماینده مردم ساری گفت: وعده‌های پوپولیستی توقع و انتظارات مردم را بالا می برد و مشکلات اجتماعی را در پی خواهد داشت. (ادامه)
درخشش ۲ ورزشکار مازندران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی
دو ورزشکار مازندرانی در روز دوم چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ باکو آذربایجان درخشیدند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد.... اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد....(ادامه)
دولت موظف به ایجاد تناسب منطقی بین رشته‌های تحصیلی شد
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه گفت: در این برنامه دولت موظف به ایجاد تناسب منطقی بین رشته‌های تحصیلی و نیازهای جامعه شد.(ادامه)
هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
برنامه نود هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 23:01 روی آنتن رفت.(ادامه)
هزینه در بخش سلامت یک سرمایه‌گذاری است
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه هزینه‌ در بخش سلامت، سرمایه‌گذاری است نه هزینه، افزود: سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش سلامت و اقدامات پیشگیرانه، در دراز مدت، موجب کاهش هزینه می شود.(ادامه)
اولین سفر احمدی نژاد بعد از ردصلاحیت
(ادامه)
آتش‌فشان دماوند فعال است/لزوم پایش و بررسی همیشگی این قله
اگرچه آتش‌فشان دماوند فعال است اما در مرحله انفجار قرار ندارد و جای نگرانی نیست اما مسؤولان باید همواره به هوش باشند.(ادامه)
صحنه‌های مربوط به جریان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و انعکاس آن، دون شأن نظام مدیریتی کشور در ابعاد مختلف اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی است و بدیهی است می بایست برای رفع خلأهای قانونی موجود در این زمینه اقدام کرد. صف بستن افراد برای ثبت نام ریاست جمهوری یک صحنه تلخ بود
صحنه‌های مربوط به جریان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و انعکاس آن، دون شأن نظام مدیریتی کشور در ابعاد مختلف اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی است و بدیهی است می بایست برای رفع خلأهای قانونی موجود در این زمینه اقدام کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  علی‌اصغر احمدی با اعلام اینکه موضع ما در این زمینه بحث پیشگیری است، تصریح کرد: با نصب تجهیزات این قابلیت وجود دارد که چند روز قبل از فوران اطلاع‌رسانی به مردم صورت گیرد و از بروز خسارت‌ها جلوگیری شود. فعالیت قله دماوند دور از انتظار نیست
شمال نیوز : علی‌اصغر احمدی با اعلام اینکه موضع ما در این زمینه بحث پیشگیری است، تصریح کرد: با نصب تجهیزات این قابلیت وجود دارد که چند روز قبل از فوران اطلاع‌رسانی به مردم صورت گیرد و از بروز خسارت‌ها جلوگیری شود.(ادامه)
فوران آتشفشان دماوند استان‌های هم‌جوار را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه موضع این نهاد در ارتباط با فوران قله دماوند بحث پیشگیری است، گفت: فوران آتشفشان قله دماوند استان‌های هم‌جوار را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.(ادامه)
اعضای شورای مرکزی جمنا مازندران معرفی شدند +اسامی
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خبر داد. (ادامه)
فضای تبلیغات انتخاباتی به سمت تخریب پیش نرود
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فضای تبلیغات انتخاباتی به سمت تخریب پیش نرود.(ادامه)
مسؤولان خروج مواد مذاب از قله دماوند را ساده نبینند/تأثیر مذاب بر روی چشمه‌های آب معدنی و ریزش کوه‌ها
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان موضوع خروج مواد مذاب از قله دماوند را ساده نبینند که خدای ناکرده به سرنوشت پیشروی دریاچه ارومیه و ریزگردها نکشد.(ادامه)
مجریان انتخابات امانت‌دار رأی مردم هستند/نامزدهای انتخابات حدود قانونی را رعایت کنند
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به قوای اجرایی و برگزارکنندگان اعتماد دارند که انتخابات صحیح و به‌درستی انجام می‌شود، گفت: رأی مردم امانتی است که مجریان و ناظران انتخابات، امانت‌دار رأی مردم هستند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری، میاندورود و عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96 خواهد بود.

تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96
شمال نیوز: نماینده مردم ساری، میاندورود و عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96 خواهد بود. (ادامه)
مامویت ویژه مجلس به ۶ کمیسیون تخصصی برای تحقق شعار سال جاری
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شش کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق شعار سال جاری و ارائه ایده ها در این زمینه ماموریت یافتند.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
شمال نیوز: این شورا با رویکرد اصلاع رسانی عملکرد و ساماندهی نیروهای حامی دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز کرد .
تشکیل شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت در مازندارن
شمال نیوز: این شورا با رویکرد اصلاع رسانی عملکرد و ساماندهی نیروهای حامی دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز کرد . (ادامه)
یوسف نژاد: پیگیری نمایندگان برای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس از پیگیری برخی نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: اسناد و مدارک قانع‌کننده‌ای نیز برای انجام چنین کاری وجود دارد. (ادامه)
شمال نیوز: عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی در زمینه پرداخت خسارت به باغداران مازندران قابل دفاع نیست. دولت در پرداخت خسارات به باغداران مازندرانی موفق نبود‌
شمال نیوز: عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی در زمینه پرداخت خسارت به باغداران مازندران قابل دفاع نیست.(ادامه)
افتتاح 68 مرکز جامع سلامت روستایی در مازندران با حضور وزیر بهداشت
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: 68 مرکز جامع سلامت روستایی در مازندران با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.