.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد. خداحافظی آیت الله سلیمانی با مردم / تعبیر جالب امام جمعه مازندرانی زاهدان از جوانگرایی/ ائمه جمعه مراکز استان‌ها چند سال دارند؟
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد.(ادامه)
زمان احتمالی پایان بررسی بودجه سال ۹۸ در مجلس
عضو هیئت‌رئیسه مجلس زمان احتمالی پایان بررسی بودجه سال ۹۸ در پارلمان را اعلام کرد. (ادامه)
تشییع پیکر شهید گیلان نژاد صبح امروز در چالوس
پیکر شهید گرانقدر نداف گیلان نژاد از شهدای دفاع مقدس صبح امروز در شهرستان چالوس تشییع شد.(ادامه)
یوسف نژاد:مجلس از اقشار ضعیف و متوسط برنامه دارد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: مجلس برای حمایت از اقشار ضعیف و کارمند طرح هایی در دست مصوب دارد.(ادامه)
شایعه تشکیل شورای رهبری چطور منتشر شد؟
21 بهمن‎ماه، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی‎بر اینکه مقام معظم رهبری دستور داد‎ه‌اند شورای رهبری برای جایگزینی ایشان تشکیل شود.(ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از شناسایی پیکر شهید مسعود نداف گیلان نژاد با قمقمه نیمه آب ۳۰ سال پس از شهادت خبر داد. شناسایی پیکر شهید مازندرانی با قمقمه نیمه آب، ۳۰ سال پس از شهادت
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از شناسایی پیکر شهید مسعود نداف گیلان نژاد با قمقمه نیمه آب ۳۰ سال پس از شهادت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین تونل شهری مازندران مزین به نام جانباز شهید سید مصطفی علمدار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهری و استانی و همراهی شهروندان مورد بهره برداری قرار گرفت اولین تونل شهری مازندران در ساری افتتاح شد+ تصاویر
شمال نیوز: اولین تونل شهری مازندران مزین به نام جانباز شهید سید مصطفی علمدار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهری و استانی و همراهی شهروندان مورد بهره برداری قرار گرفت(ادامه)
یوسف نژاد:نقش آفرینی مردم بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، نقش آفرینی مردم در تصمیم گیری ها را بهترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد.(ادامه)
 شمال نیوز : گفته می شود دو تن از نمایندگان شمال کشور در لحظه رای گیری مهم و سرنوشت ساز در خصوص بودجه انتقال آب خزر در جلسه حضور نداشتند و سه نماینده حاضر نیز نتوانستند همکاران خود را قانع کنند ..... دو نماینده سمنانی > 5 نماینده شمالی / طرح انتقال آب خزر در کمیسیون تلفیق رای آورد! + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : گفته می شود دو تن از نمایندگان شمال کشور در لحظه رای گیری مهم و سرنوشت ساز در خصوص بودجه انتقال آب خزر در جلسه حضور نداشتند و سه نماینده حاضر نیز نتوانستند همکاران خود را قانع کنند .....(ادامه)
سقف معافیت مالیاتی حقوق کارمندان چقدر شد؟
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور از تعیین میزان معافیت مالیاتی حقوق کارمندان دولتی و خصوصی در سال آینده خبر داد.(ادامه)
تغییر زمان جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.(ادامه)
زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر بهداشت
عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت در روز (سه‌شنبه) خبر داد.(ادامه)
کلیات لایحه بودجه ۹۸ تصویب شد
علی اصغر یوسف‌نژاد نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه از مجموع ۴۰ نماینده ۲۲ نفر موافق، ۱۶ نفر مخالف و ۴ نفر رای ممتنع دادند و در مجموع کلیات لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جلسه نوبت عصر این کمیسیون جزئیات لایحه بررسی می‌شود.(ادامه)
ادیانی و یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شدند
(ادامه)
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ تعیین شدند
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ تعیین شدند.(ادامه)
۳۹ نفر از اعضای کمیسیون تلفیق مشخص شدند + اسامی
۳۹ نفر از وکلای ملت برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ کل کشور انتخاب شدند.(ادامه)
اسامی ۱۵ عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸
تعدادی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس اعضای خود برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور را مشخص کردند.(ادامه)
موعد تحویل بودجه ۹۸ به مجلس
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور روحانی برای ارائه لایحه بودجه در جلسه فردای مجلس خبر داد.(ادامه)
رضایی: گازرسانی 30 روستای چهاردانگه قبل از اتمام سال انجام می‌شود
فرماندار ساری در تازه‌ترین پیگیری‌ها برای گازرسانی به منطقه چهاردانگه مازندران اعلام کرد که عملیات گازرسانی به 30 روستای چهاردانگه تا قبل از پایان سال به اتمام می‌رسد و زمینه‌سازی برای بهره‌برداری 28 روستا در دودانگه به اتمام رسیده است.(ادامه)
یوسف نژاد:استاندار مازندران در انتصابات شایسته ساری را ملاک قرار دهد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از استاندار مازندارن خواست تا در انتصاب ها شایسته ساری را ملاک قرار دهد.(ادامه)
شمال نیوز: فصل بودجه مثل همیشه میزبان اخبار داغ و بعضا عجیب از ارقام بودجه ای است. اخیرا تعدادی از نمایندگان خبر از مبلغ 91 یا 150 هزار تومانی یارانه نقدی در بودجه سال 98 دادند. موضوعی که «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، در گفتگو با برنا آن را تکذیب کرد..... یوسفیان ملا: دولت می تواند یارانه نقدی را افزایش دهد / یوسف نژاد : افزایش یارانه 45 هزاری ممکن نیست !
شمال نیوز: فصل بودجه مثل همیشه میزبان اخبار داغ و بعضا عجیب از ارقام بودجه ای است. اخیرا تعدادی از نمایندگان خبر از مبلغ 91 یا 150 هزار تومانی یارانه نقدی در بودجه سال 98 دادند. موضوعی که «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، در گفتگو با برنا آن را تکذیب کرد.....(ادامه)
تصاویر/ مراسم بزرگداشت روز حسابداری در اتاق اصناف ساری
مراسم بزرگداشت روز حسابداری و افتتاحیه موسسه مشاوره ثبت “کمالی سوادکوهی” با حضور یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در سالن کنفرانس اتاق اصناف ساری برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: در پی اظهارات رئیس جمهور در سفر استانی خود به سمنان در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور و استان سمنان نمایندگان استا‌های شمالی کشور این اظهارات را غیرکارشناسی و تبلیغی دانستند.
از بیان اظهارات تبلیغاتی پرهیز کنید/ خزر را فدای زادگاهتان نکنید
شمال نیوز: در پی اظهارات رئیس جمهور در سفر استانی خود به سمنان در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور و استان سمنان نمایندگان استا‌های شمالی کشور این اظهارات را غیرکارشناسی و تبلیغی دانستند. (ادامه)
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود.
.... در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران چه گذشت ؟+ حاشیه ها
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود. ....(ادامه)
نانواکناری :مازندران با بیکاری مواجه است/پزهیزاز حرفهای استادیومی درباره خزر
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه مازندران با مشکلاتی نظیر پسماند، بیکاری و حمل و نقل مواجه است خواهان تلاش برای رفع آن شد.(ادامه)
شمال نیوز : تعجب آور اینکه ، طرحی که تایید زیست محیطی را ندارد و با مخالفت 40 نماینده استان‌های شمالی کشور روبروست ، چگونه از سوی رئیس جمهور و در مقابل مردم زادگاهش اعلام می شود !.... یوسف نژاد :خیانت است ، اجازه اینکار را نمی دهیم / شاعری :سخنان رئیس جمهور ضد محیط زیست است/ دامادی : کوتاه نمی آئیم
شمال نیوز : تعجب آور اینکه ، طرحی که تایید زیست محیطی را ندارد و با مخالفت 40 نماینده استان‌های شمالی کشور روبروست ، چگونه از سوی رئیس جمهور و در مقابل مردم زادگاهش اعلام می شود !....(ادامه)
اسامی منظم ترین نمایندگان مجلس اعلام شد
10 نماینده از سوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به عنوان منظم ترین نمایندگان مجلس، در سه ماهه دوم سال سوم دوره دهم انتخاب شدند.(ادامه)
علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به استیضاح‌های در دست بررسی مجلس، گفت: تا این لحظه فقط طرح استیضاح سه وزیر در مجلس در حال بررسی است که وزیر آموزش و پرورش جز آنان نیست. همچنین طرح استیضاح رحمانی فضلی نیز با 19 امضا ...
استیضاح وزیر کشور با ۱۹ امضای استیضاح به کمیسیون شوراها رفت
علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به استیضاح‌های در دست بررسی مجلس، گفت: تا این لحظه فقط طرح استیضاح سه وزیر در مجلس در حال بررسی است که وزیر آموزش و پرورش جز آنان نیست. همچنین طرح استیضاح رحمانی فضلی نیز با 19 امضا ... (ادامه)
توضیحات یوسف‌‌نژاد درباره استیضاح لاریجانی/ هر استیضاحی صرفا ابزار مچ‌گیری نیست
یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: خیلی‌ها از استیضاح می‌ترسند و ممکن است بسیاری آن را به عنوان مچ‌گیری و ابزار منفی بدانند ولی واقعیت این است که استیضاح یک ابزار نظارتی مجلس است.(ادامه)
شمال نیوز:  عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت از علی لاریجانی رییس مجلس که 25 امضا داشت، با انصراف برخی از نمایندگان و کاهش تعداد امضاها به 21 امضا، فعلا منتفی شده است..... شکایت از رییس مجلس فعلا منتفی شد/ 4 نماینده امضا خود را پس گرفتند
شمال نیوز: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت از علی لاریجانی رییس مجلس که 25 امضا داشت، با انصراف برخی از نمایندگان و کاهش تعداد امضاها به 21 امضا، فعلا منتفی شده است.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.604 seconds.