.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان مازندرانی که داوطلب انتخابات نشدند
ثبت‌نام از داوطلبان مازندرانی درحالی به پایان رسید که از تمام نمایندگان فعلی مجلس احمدلاشکی انصراف خود را از قبل اعلام کرده بود همچنین علی‌اصغر یوسف‌نژاد و ادیانی در حوزه انتخابیه استان تهران ثبت‌نام کردند و مابقی نمایندگان در حوزه انتخابیه خود ثبت‌نام کردند.(ادامه)
لایحه بودجه سال آینده برای اولین بار طی ۴۰ سال اخیر به صورت مجزا از لایحه شرکت‌های دولتی به مجلس ارائه می‌شود و این اولین بار است که براساس مصوبه پارلمان، لایحه بودجه شرکت‌های دولتی که ....+ گفتگو با علی اصغر یوسف نژآد(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : قاسم احمدی لاشکی ، نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت در ساعات پایانی ثبت نام ، با حضور در وزارت کشور برای حوزه انتخابیه تهران ، ری و شمیرانات نام نویسی کرد ..... احمدی لاشکی هم نامزد تهران شد / ثبت نام در ساعات پایانی
شمال نیوز : قاسم احمدی لاشکی ، نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت در ساعات پایانی ثبت نام ، با حضور در وزارت کشور برای حوزه انتخابیه تهران ، ری و شمیرانات نام نویسی کرد .....(ادامه)
شمال نیوز : علی اصغر یوسف نژاد درباره حضورش در لیست گفت: با هیچ لیستی رایزنی نکرده‌ام و به یک باره تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم.....

شانس اصلاح طلبان در تهران کم نیست / اگر در لیست اصلاحات نباشم انصراف می دهم / احتمال بازگشتم به ساری وجود دارد
شمال نیوز : علی اصغر یوسف نژاد درباره حضورش در لیست گفت: با هیچ لیستی رایزنی نکرده‌ام و به یک باره تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم..... (ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد مازندران و خراسان رضوی که هم اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است، تلاش می‌شود تا پیش از لایحه بودجه برای تصویب به صحن علنی بیاید. لایحه منطقه آزاد مازندران پیش از بودجه ۹۹ به صحن مجلس می‌رود
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد مازندران و خراسان رضوی که هم اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است، تلاش می‌شود تا پیش از لایحه بودجه برای تصویب به صحن علنی بیاید.(ادامه)
لایحه بودجه ۹۹ یکشنبه تقدیم مجلس می‌شود
عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت:رئیس جمهور روز یکشنبه لایحه بودجه را به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌کند.(ادامه)
یوسف نژاد : لایحه مدیریت خدمات کشوری در پارلمان می‌ماند
علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به اینکه مجلس نظر خود را درباره بخشی از لایحه مدیریت خدمات کشوری مطرح کرده است بنابراین استرداد آن به دولت امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
شمال نیوز: اولین جلسه مشترک نماینده جدید ولی فقیه در استان و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار شد. دیدار اعضا مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان
شمال نیوز: اولین جلسه مشترک نماینده جدید ولی فقیه در استان و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار شد.(ادامه)
شبنامه علیه روحانی توسط کارمندان مجلس پخش شد
مهدی شیخ گفت: متاسفانه عده‌ای قصد دارند نوعی تقابل را ایجاد کنند و در طرف مقابل از دوقطبی شدن سخن به میان می‌آورند. در مجموع، این اقدامی نادرست بود و آن‌چه من دیدم این بود که کارمندان ان را پخش می‌کردند.(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است. می خواهید قطعنامه ها باز گردد تا دوباره برای لغو آن گروهی مجبور به مذاکره با آمریکا باشند؛؟«یا الله، بفرمایید»
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است.(ادامه)
یوسف نژاد: طرح تعطیلی پنجشنبه در استان‌ها به صحن علنی مجلس می‌رود
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که بررسی طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه در مراکز اداری استان‌های کشور در کمیسیون اجتماعی پایان یافت و در اختیار هیات رئیسه مجلس قرار گرفته است.(ادامه)
بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه‌ ها در صحن علنی مجلس
یوسف نژاد گفت: بررسی طرح تعطیلی روز‌های پنجشنبه در مراکز اداری استان‌های کشور در کمیسیون اجتماعی پایان یافت و در اختیار هیات رئیسه مجلس قرار گرفته است.(ادامه)

یوسف‌نژاد انتقال آب دریای خزر به کویر را در حال حاضر از سری بحث‌های تبلیغاتی در دولت دانست و گفت: هزینه کلی پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان بیش از 10 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است، این اعتبار در حد کل اعتبارات عمرانی یک سال کشور است، با این وضعیت اقتصادی این اقدام ممکن نیست. یوسف‌نژاد : انتقال آب دریای خزر به سمنان بحث‌های تبلیغاتی در دولت است
یوسف‌نژاد انتقال آب دریای خزر به کویر را در حال حاضر از سری بحث‌های تبلیغاتی در دولت دانست و گفت: هزینه کلی پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان بیش از 10 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است، این اعتبار در حد کل اعتبارات عمرانی یک سال کشور است، با این وضعیت اقتصادی این اقدام ممکن نیست.(ادامه)
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم  از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک..... عزم آبی « سمنانی های دولت » به قیمت بدبخت کردن مازندران / آیا مازندران بازهم از سمنان شکست خواهد خورد ؟!
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک.....(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو در ۲۰ محور تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شد. طرح استیضاح وزیر نیرو تقدیم هیات رئیسه مجلس شد+ جزئیات
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو در ۲۰ محور تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شد.(ادامه)

هنوز یک هفته هم از اعلام مخالفت کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی مازندران با طرح انتقال آب خزر به کویر نگذشته بود که نامه موافقت رئیس سازمان محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران با مخالفت و اعتراض شدید نمایندگان .... تجمع اعتراضی نمایندگان شمالی در اعتراض به انتقال آب دریای خزر
هنوز یک هفته هم از اعلام مخالفت کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی مازندران با طرح انتقال آب خزر به کویر نگذشته بود که نامه موافقت رئیس سازمان محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران با مخالفت و اعتراض شدید نمایندگان ....(ادامه)
اعتراض نمایندگان مازندران به انتقال آب دریای خزر
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض نمایندگان مازندران به انتقال آب دریای خزر، گفت: مجلس موضوع این اعتراض را پیگیری می کند.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، ناظرین انتخابی مجلس در شورای عالی مدیریت بحران را به هیات رئیسه معرفی کردند. علی اصغر یوسف‌نژاد «مسئولیت جدید» گرفت
شمال نیوز: اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، ناظرین انتخابی مجلس در شورای عالی مدیریت بحران را به هیات رئیسه معرفی کردند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس از تعلل دولت در زمینه ارائه لایحه تبدیل سه نقطه از استان مازندران به منطقه آزاد، انتقاد کرد.... یوسف‌نژاد: تأخیر در ارائه لایحه منطقه آزاد تجاری مازندران کم لطفی به مردم است/ دست‌هایی در کار است تا این موضوع به سرانجام نرسد!
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس از تعلل دولت در زمینه ارائه لایحه تبدیل سه نقطه از استان مازندران به منطقه آزاد، انتقاد کرد....(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: درصورت تایید مصوبه مجلس برای وزارت بازرگانی در شورای نگهبان نیازی به معرفی 2 وزیر به مجلس نیست و فقط باید وزیر بازرگانی به مجلس معرفی شود. درصورت تایید مصوبه مجلس برای وزارت بازرگانی نیازی به معرفی 2 وزیر نیست
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: درصورت تایید مصوبه مجلس برای وزارت بازرگانی در شورای نگهبان نیازی به معرفی 2 وزیر به مجلس نیست و فقط باید وزیر بازرگانی به مجلس معرفی شود.(ادامه)
یوسف نژاد:نظام حمایتی از دانشگاه ها ترسیم شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار ترسیم نظام حمایتی از دانشگاه ها شد و گفت: برش استان مازندران از شاخص های قانونی در بخش علمی مشخص شود.(ادامه)
بحث شفافیت در تصمیم‌گیری‌های مجلس فرآیند خاص خودش را دارد، من شخصا با شفافیت موافق هستم به همین خاطر جز آن ۶۰-۷۰  نفری هستم که اعلام کردیم با شفافیت آرا نمایندگان موافق هستیم. به دلیل نزدیکی انتخابات به مجلس حمله می‌شود/ پناهیان از فرآیند قانون‌گذاری اطلاع ندارد
بحث شفافیت در تصمیم‌گیری‌های مجلس فرآیند خاص خودش را دارد، من شخصا با شفافیت موافق هستم به همین خاطر جز آن ۶۰-۷۰ نفری هستم که اعلام کردیم با شفافیت آرا نمایندگان موافق هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس که به منظور شفافیت فعالیت نمایندگان طراحی شده بود یکبار در شهریور ماه سال گذشته و یکبار در شهریور ماه امسال با مخالفت نمایندگان .... کدام « نمایندگان مازندران » از شفافیت فعالیت در مجلس استقبال کردند ؟
شمال نیوز : طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس که به منظور شفافیت فعالیت نمایندگان طراحی شده بود یکبار در شهریور ماه سال گذشته و یکبار در شهریور ماه امسال با مخالفت نمایندگان ....(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام حکم عباس رجبی بیجاربنه از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار مرکز مازندران امضا شد. وزیر کشور حکم شهردار جدید ساری را امضا کرد/ عباس رجبی رسما شهردار مرکز استان شد
شمال نیوز: سرانجام حکم عباس رجبی بیجاربنه از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار مرکز مازندران امضا شد.(ادامه)
یوسف نژاد :شرایط برای حذف چهار صفر در کشور مهیا نیست
نماينده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر از نظر زمانی شرايط مناسبی برای حذف چهار صفر از پول رايج كشور وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : کوه‌های کثیف زباله زیر دعوای زرگری مسئولان و متولیان امور در مازندران قد می کشند و آنان فقط توپ را زمین یکدیگر می اندازند و فراموش کرده اند فاجعه در راه است..... کوه‌های کثیف قد می‌کشند/ دعوای زرگری مسئولان؛ فاجعه ای در راه است !
شمال نیوز : کوه‌های کثیف زباله زیر دعوای زرگری مسئولان و متولیان امور در مازندران قد می کشند و آنان فقط توپ را زمین یکدیگر می اندازند و فراموش کرده اند فاجعه در راه است.....(ادامه)
طرح تشکیل یک استان جدید اعلام وصول شد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی با مرکزیت شهر خوی را اعلام وصول کرد.(ادامه)
عدم دعوت از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در همایش ملی خزر
رئیس مجمع نمایندگان مجلس مازندران گفت: در همایش ملی دریای خزر شهرستان بابلسر دعوت نبودم.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه دولت یک لایحه در مورد پسماند با عنوان لایه ساماندهی پسماند  عادی با الویت استان‌های ساحلی و کلان شهرها به مجلس فرستاد که لاهوتی نمایند مردم گیلان و بنده با عنوان موافق درباره آن صحبت کردیم که در نهایت با 145 رای به تصویب رسیده است.
.... صبحت‌های کلانتری ، ناآگاهانه ، سخیف ، تنش زا و دور از ادب بود / من و لاهوتی موافق بودجه پسماند بودیم
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه دولت یک لایحه در مورد پسماند با عنوان لایه ساماندهی پسماند عادی با الویت استان‌های ساحلی و کلان شهرها به مجلس فرستاد که لاهوتی نمایند مردم گیلان و بنده با عنوان موافق درباره آن صحبت کردیم که در نهایت با 145 رای به تصویب رسیده است. ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.401 seconds.