.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عضو هیئت رییسه مجلس از وصول طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با ۱۵ امضا خبر داد و گفت : علت عدم تعادل پایدار توزیع امکانات ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و ناعدالتی در تقسیم بودجه ورزشی به شهرستان‌ها و استان‌ها.... استیضاح وزیر ورزش به هیئت رییسه مجلس رسید
شمال نیوز : عضو هیئت رییسه مجلس از وصول طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با ۱۵ امضا خبر داد و گفت : علت عدم تعادل پایدار توزیع امکانات ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و ناعدالتی در تقسیم بودجه ورزشی به شهرستان‌ها و استان‌ها....(ادامه)
یوسف‌نژاد : استیضاح ظریف در دستور کار مجلس نیست
یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تنها استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیات رئیسه تقدیم شده است.(ادامه)
یوسف‌نژاد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی نیست
عضو هیئت‌‌رئیسه مجلس گفت: به تازگی استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شد، اما به هیئت‌رئیسه ارجاع نشد که طبق پیگیری‌‌هایی که داشته‌ام، این استیضاح جدی نیست.(ادامه)
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و .... از شروع تلخِ نیم فصل دوم برای شهروند تا ادامه نوار ناکامی های نساجی
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و ....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار بیست و سوم کیست ؟ مازندران اینبار حضور یک استاندار بومی را به خود می بیند ؟ نظر نمیاندگان مردم در مجلس چیست ؟ دولت و وزارت کشور به عنوان تصمیم سازان نهایی چه نظری دارند ؟ نظر مردم چست ؟ نخبگان و گروههای سیاسی چه می گویند ؟ و ........ یوسف نژاد : اولویت من استاندار بومی است / رضیان : نگاه دولت و وزارت کشور به استاندار غیربومی است
شمال نیوز : استاندار بیست و سوم کیست ؟ مازندران اینبار حضور یک استاندار بومی را به خود می بیند ؟ نظر نمیاندگان مردم در مجلس چیست ؟ دولت و وزارت کشور به عنوان تصمیم سازان نهایی چه نظری دارند ؟ نظر مردم چست ؟ نخبگان و گروههای سیاسی چه می گویند ؟ و ........(ادامه)
وزیر نیرو دوباره به مجلس احضار شد
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی سؤال یک نماینده از وزیر نیرو را اعلام وصول کرد.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس به چهار وزیر در بعدازظهر شنبه آینده خبر داد و گفت: رای اعتماد به وزرا در هفت ساعت و در 2 جلسه برگزار خواهد شد. جزییات بیشتر درباره جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس به چهار وزیر در بعدازظهر شنبه آینده خبر داد و گفت: رای اعتماد به وزرا در هفت ساعت و در 2 جلسه برگزار خواهد شد.(ادامه)
متن کامل نامه روحانی برای معرفی ۴ وزیر پیشنهادی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، نامه رئیس‌جمهور برای معرفی ۴ وزیر پیشنهادی را قرائت کرد.(ادامه)
کاروان ورزشی ایران سوم شد +جدول و اسامی مدال‌آوران
بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی با رتبه سومی کاروان ایران و یک رده صعود نسبت به دوره قبلی به پایان رسید.(ادامه)
این نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مثبت دادند؟ +اسامی
روز گذشته اسامی ۹۶ نماینده‌ای که به یکی از لوایح جنجالی FATF رای مخالف داده بودند را منتشر کرد؛ پس از آنالیز رای نمایندگان مشخص شد که ۱۶۴ تن از آن‌ها رای‌شان هنوز شفاف نشده؛ با اسامی و گرایش سیاسی این افراد آشنا شوید.(ادامه)
علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت بسیار ناکارآمد است و نمی‌دانیم که رئیس‌جمهور به چه علتی تا آخرین لحظه برای تغییر ندادن اعضای ناکارآمد دولت مقاومت کرد گفت: رفتن شریعتمداری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتباه است و نمی‌تواند برای تکیه بر صندلی این وزارت رای‌ اعتماد بگیرد.
مجلس به شریعتمداری رای اعتمادنمی‌دهد/ چرا رئیس‌جمهور اصرار بر تکرار اشتباهاتش دارد؟
علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت بسیار ناکارآمد است و نمی‌دانیم که رئیس‌جمهور به چه علتی تا آخرین لحظه برای تغییر ندادن اعضای ناکارآمد دولت مقاومت کرد گفت: رفتن شریعتمداری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتباه است و نمی‌تواند برای تکیه بر صندلی این وزارت رای‌ اعتماد بگیرد. (ادامه)

اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. کدام نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مخالف دادند؟
اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. (ادامه)
مدالهای طلا و نقره پرتاب وزنه به ایران رسید
پرتابگران وزنه کشورمان موفق به کسب مدالهای طلا و نقره رقابت‌های پرتاب وزنه مردان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ شدند.(ادامه)
یوسفیان ملا :FATF سودی برای کشور ندارد
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: FATF در حال حاضر سودی برای کشور ندارد و هزینه عدم پیوستن به آن را از پیش پرداخت کرده ایم.(ادامه)
شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی بیانیه خواستار شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی یادآور شد: تاخیر و تقابل دو اداره باعث ایجاد نگرانی برای مردم منطقه چهاردانگه و دودانگه ساری شده است که بنده به دو مدیر اعلام کردم که شما حق مردم منطقه را ضایع می‌کنید..... مدیران شرکت گاز و حمل و نقل مازندران حق مردم چهاردانگه را ضایع می کنند !
شمال نیوز : وی یادآور شد: تاخیر و تقابل دو اداره باعث ایجاد نگرانی برای مردم منطقه چهاردانگه و دودانگه ساری شده است که بنده به دو مدیر اعلام کردم که شما حق مردم منطقه را ضایع می‌کنید.....(ادامه)
بیش از ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین #شفافیت_آرا پیوسته‌اند که در گزارشی به ترکیب فراکسیونی آنها پرداخته‌ایم. فقط این نمایندگان با شفافیت آرا موافق هستند! +گرایش
بیش از ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین #شفافیت_آرا پیوسته‌اند که در گزارشی به ترکیب فراکسیونی آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
شریعتمداری به سرنوشت ربیعی و کرباسیان دچار می‌شود؟/ پورمختار:استیضاح شریعتمداری نیاز کشور است و مجلس عزم جدی دارد/ خالقی:با استیضاح و حذف وزیر مشکل پوشک حل نخواهد شد (خبر)
(ادامه)
یوسف‌نژاد: بندر امیرآباد در ایران تنها جایی است که لیاقت و شایستگی منطقه آزاد را دارد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بندر امیرآباد در ایران تنها جایی است که لیاقت و شایستگی منطقه آزاد تجاری را دارد.(ادامه)
منظم‌ترین نمایندگان مجلس را بشناسید +جدول
هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گزارشی اسامی نمایندگانی که منظم ترین حضور را در جلسات علنی و کمیسیون متبوعشان داشته‌اند را قرائت کرد .(ادامه)
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح‌های استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به کمیسیون صنایع و معادن خبر داد. طرح جدید نمایندگان برای استیضاح شریعتمداری/ استیضاح وزیر صمت "دوقبضه" شد + متن طرح
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح‌های استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.(ادامه)
زمان استیضاح "بطحایی" مشخص شد
عضو هیئت‌رئیسه مجلس طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول کرد.(ادامه)
یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: وزرا و رئیس‌جمهور باید با نمایندگان مردم صحبت کنند و از نمایندگان مردم و مردم برای حل مشکلات، کمک بخواهند. به نظر من اتفاق خاصی در جلسه سؤال از رئیس‌جمهور نمی‌افتد. اتفاق خاصی در جلسه سؤال از رئیس‌جمهور نمی‌افتد/باید برآیند این جلسه به مصلحت و سود مردم باشد
یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: وزرا و رئیس‌جمهور باید با نمایندگان مردم صحبت کنند و از نمایندگان مردم و مردم برای حل مشکلات، کمک بخواهند. به نظر من اتفاق خاصی در جلسه سؤال از رئیس‌جمهور نمی‌افتد.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس از استیضاح سه وزیر در راه صحن مجلس خبر داد و گفت: استیضاح وزرای آموزش و پرورش و کشور مراحل نهایی خود را در کمیسیونهای تخصصی طی کرده است. استیضاح سه وزیر در راه صحن مجلس/ احتمال اعلام وصول استیضاح وزرای کشور و آموزش
عضو هیئت رئیسه مجلس از استیضاح سه وزیر در راه صحن مجلس خبر داد و گفت: استیضاح وزرای آموزش و پرورش و کشور مراحل نهایی خود را در کمیسیونهای تخصصی طی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیئت‌رئیسه مجلس از نامه علی لاریجانی به رئیس‌‌جمهور برای حضور در نشست استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد. نامه لاریجانی به روحانی درباره استیضاح وزیر اقتصاد
شمال نیوز: عضو هیئت‌رئیسه مجلس از نامه علی لاریجانی به رئیس‌‌جمهور برای حضور در نشست استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: ۵۰ نماینده امضاء خود را از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی پس گرفتند. .... انصراف 50 نماینده از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی
شمال نیوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: ۵۰ نماینده امضاء خود را از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی پس گرفتند. ....(ادامه)
"سپیدرود رشت" مغلوب "پدیده مشهد" شد
تیم پدیده مشهد توانست در مقابل سپیدرود رشت به برتری دو بر صفر دست یابد.(ادامه)
یوسف‌‌نژاد: مجلس با افزایش نرخ بنزین به‌ شدت مخالف است
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با افزایش تعرفه بنزین به‌شدت مخالف است.(ادامه)
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم..... نماینده بابلسر و فریدونکنار : امام جمعه بابل را به خدا واگذار کردم
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم.....(ادامه)
آخرین خبر‌ها از طرح استیضاح «رحمانی‌فضلی»
عضو هیئت رئیسه مجلس از ارجاع استیضاح وزیر کشور به کمیسیون شورا‌های پارلمان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.464 seconds.