.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتخاب شهردار آمل از کاسه زیر نیم کاسه تا مشکلات قانونی
با گذشت بیش از چهارماه از استعفای شهردار سابق آمل، این شهر هنوز در دست سرپرستان مدیریت می‌شود و سایه بی‌تکلیفی بر شهرداری این شهر مهم مازندران سنگینی می‌کند،‌ مساله‌ای که قانون مبهم و نبود تفسیری واضح از آن مقصرش عنوان شده‌است. (ادامه)
یوسف نژاد :اشتغال دغدغه مهمی است/ توقف تملیک واحدهای تولیدی در مازندران
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اقتصاد، سرمایه گذاری و اشتغال را از مسائل مهم و اساسی در کشور بیان کرد.(ادامه)
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که مرغش یک پا داشت فقط تاکید به این کرد که چیزی را که در اختیار من نیست از من نخواهید، ما چوب را خارج می‌کنیم و با ضوابط و قوانین و برگزاری مناقصه ... از عصبانیت و ترک جلسه یوسف نژاد تا مرغ یک پای رئیس سازمان جنگل‌ها در حفاظت از جنگل
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که مرغش یک پا داشت فقط تاکید به این کرد که چیزی را که در اختیار من نیست از من نخواهید، ما چوب را خارج می‌کنیم و با ضوابط و قوانین و برگزاری مناقصه ...(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این كه دهها هزار پروژه نیمه تمام در كشور وجود دارد ، گفت : لازم است تكمیل پروژه های نیمه تمام در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف و به بخش خصوصی سپرده شود. انتقاد یوسف نژاد از عدم اجرایی شدن منطقه آزاد در مازندران
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این كه دهها هزار پروژه نیمه تمام در كشور وجود دارد ، گفت : لازم است تكمیل پروژه های نیمه تمام در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف و به بخش خصوصی سپرده شود.(ادامه)
گاز رسانی به روستا‌های چهار دانگه از اولویت‌های شرکت گاز مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شرکت گاز استان، گازرسانی به روستا‌های چهاردانگه ساری را جزء اولویت‌های خود قرار داده است.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از ایده انتقال آب دریای خزر تاکید کرد: برای شمالی ها فرسایش فکری ایجاد نشود.

آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از ایده انتقال آب دریای خزر تاکید کرد: برای شمالی ها فرسایش فکری ایجاد نشود. (ادامه)
یوسف نژاد:تصویب لایحه حفاظت از خاک/آب بندان ها تقویت شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه حفاظت از خاک برای رونق تولید و کشاورزی در مجلس خبر داد.(ادامه)
یوسف نژاد:۵ شرکت حمل و نقل فعال در مازندران بین المللی است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۶۰۰ شرکت حمل و نقلی در استان گفت: شمار شرکت های حمل و نقل ترانزیتی و بین المللی پنج مورد است.(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
اختصاص ۵ درصد سهمیه کنکور به مناطق سیل زده
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه‌شنبه به ریاست رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. (ادامه)
یوسف نژاد :تجارت خارجی مزیت توسعه مازندران است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تجارت خارجی را مزیتی برای توسعه مازندران دانست و خواستار تقویت و برنامه ریزی در این بخش شد.(ادامه)
ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس در سال پایانی دوره دهم+جدول
اعضای هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره دهم برای سال پایانی با رأی اکثریت نمایندگان پارلمان انتخاب شدند و ترکیب آن نیز مشخص شد.(ادامه)
علی لاریجانی با کسب 155 رأی مجدداً در کُرسی ریاست برای اجلاسیه چهارم مجلس دهم ابقا شد. همچنین مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به عنوان نایب رئیس اول و دوم مجلس انتخاب شدند. لاریجانی برای آخرین سال مجلس دهم رئیس ماند| شکست دوباره عارف| پزشکیان و مصری نواب رئیس مجلس شدند| حذف مطهری
علی لاریجانی با کسب 155 رأی مجدداً در کُرسی ریاست برای اجلاسیه چهارم مجلس دهم ابقا شد. همچنین مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به عنوان نایب رئیس اول و دوم مجلس انتخاب شدند.(ادامه)
لیست فراکسیون امید برای انتخابات هیئت رئیسه پارلمان مشخص شد+اسامی
اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گزینه‌های این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان را انتخاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. .... برنج هاشمی، از تولد و فراگیری تا سفره های مردم ایران
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. ....(ادامه)
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه حکم قطعی قانون برای افزایش حقوق کارمندان 400 هزار تومان به علاوه 10 درصد افزایش است، گفت: دولت چاره‌ای جز اجرای این مصوبه ندارد و نمی‌تواند بر اساس برداشت شخصی و یا استنکاف این موضوع را اجرایی نکند. نشست هیات رئیسه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان/ احتمال ابطال احکام دولت
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه حکم قطعی قانون برای افزایش حقوق کارمندان 400 هزار تومان به علاوه 10 درصد افزایش است، گفت: دولت چاره‌ای جز اجرای این مصوبه ندارد و نمی‌تواند بر اساس برداشت شخصی و یا استنکاف این موضوع را اجرایی نکند.(ادامه)
شاعری: موافق طرح تحقیق و تفحص از محیط زیست هستم
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: موافق طرح تحقیق و تفحص از محیط زیست بودم و هستم.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی  علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی دوشنبه، 23 اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که تندترین آن مربوط به تذکر نماینده بابل به وزیر آموزش و پرورش بود ..... آقای وزیر ؛؛ چرا به تخلفات مدیر کل آموزش و پرورش مازندران رسیدگی نمی کنید؟
شمال نیوز: در حالی علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی دوشنبه، 23 اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که تندترین آن مربوط به تذکر نماینده بابل به وزیر آموزش و پرورش بود .....(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهترین فرد برای مدیریت شهرداری مرکز استان امری ضروری است، گفت: دخالتی در انتخاب شهردار ساری نداشته و ندارم. دخالتی در انتخاب شهردار ساری نداشته و ندارم
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهترین فرد برای مدیریت شهرداری مرکز استان امری ضروری است، گفت: دخالتی در انتخاب شهردار ساری نداشته و ندارم.(ادامه)
مراسم افطاری فرزندان بهزیستی استان با حضور حسین زادگان استاندار مازندران در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد. ضیافت افطاری فرزندان بهزیستی برگزار شد
مراسم افطاری فرزندان بهزیستی استان با حضور حسین زادگان استاندار مازندران در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد.(ادامه)
یوسف نژاد:فضای کسب و کار در ایران قابل دفاع نیست
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: فضای کسب و کار در ایران طبق شاخص‌های جهانی مطلوب نبوده و قابل دفاع نیست.(ادامه)
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی افزایش قیمت حامل‌های انرژی تبعاتی خواهد داشت، گفت: مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین است. سهمیه‌بندی بنزین فعلاً منتفی شد
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی افزایش قیمت حامل‌های انرژی تبعاتی خواهد داشت، گفت: مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین است.(ادامه)
شمال نیوز: نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با بیان اینکه جامعه توان و کشش افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی را ندارد، گفت: افزایش قیمت بنزین به صلاح دولت نیست. افزایش قیمت بنزین به صلاح دولت نیست/مخالفت قاطبه نمایندگان
شمال نیوز: نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با بیان اینکه جامعه توان و کشش افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی را ندارد، گفت: افزایش قیمت بنزین به صلاح دولت نیست.(ادامه)
مجلس با افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی مخالف است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین با شرایط اقتصادی و فضای کنونی حاکم برجامعه مخالف است.(ادامه)
یوسف نژاد:ادغام دامپزشکی با جهاد کشاورزی حرفه‌ای نیست
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، ادغام مجموعه دامپزشکی با جهاد کشاورزی را غیرحرفه ای و کاملاً بی ارتباط دانست.(ادامه)
اظهارات 3 دقیقه‌ای نمایندگان مازندران در جلسه شورای اداری استان
انتقاد از عدم تفیض اختیارات به مدیران شهرستانی،تکلیف مجلس و دولت در بحث رونق تولید،کم‌رنگ شدن جسارت مدیران، درگیر بودن 5 شهرستان در سیل و ابراز رضایت از تلاش‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در سیل از سرفصل‌ صحبت‎‌های نمایندگان مردم مازندران در جلسه شورای اداری استان بود.(ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی در سه ماهه  اجلاسیه سوم ۱۳۹۷ منتشر شد. میزان مشارکت نمایندگان دررأی گیری هامنتشرشد
گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی در سه ماهه اجلاسیه سوم ۱۳۹۷ منتشر شد.(ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته بیستم لیگ برتر فوتبال
اسامی داوران قضاوت‌کننده در بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
آخرین فرصت دولت برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۹۸ دولت مکلف به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان شهریور ماه است، گفت که خصوصی سازی این دو باشگاه به نفع آن‌ها و دولت است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.