.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرنوشت حقوق کارمندان در سال ۹۷ چه شد؟
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس، توضیحاتی پیرامون افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۷ ارائه کرد.(ادامه)


نماینده مردم ساری در پارلمان تاکید کرد: به عنوان یک نماینده مجلس از عملکرد دولت رضایت ندارم. دولت حتی از ظرفیت خوب کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی نیز بهره کافی را نمی‌گیرد.
شعارهای دولت تغییری در وضعیت معیشت مردم ایجاد نکرد / عملکرد تیم اقتصادی دولت ضعیف است
نماینده مردم ساری در پارلمان تاکید کرد: به عنوان یک نماینده مجلس از عملکرد دولت رضایت ندارم. دولت حتی از ظرفیت خوب کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی نیز بهره کافی را نمی‌گیرد. (ادامه)
عملکرد ضعیف شورای شهر تهران اعتماد عمومی به جریان اصلاحات را مخدوش کرده است
(ادامه)
نخستین کلینیک کسب و کار کشور در ساری راه‌اندازی شد
کلینیک کسب و کار مرکز مازندران به‌منظور آشنایی بازاریان با علم روز کسب و کار، رقابت‌پذیری، ریسک‌پذیری و رفع مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی و مدیریتی راه‌اندازی شده است.(ادامه)
یوسف نژاد :مجلس مشکلات کارگران و فرهنگیان را رصد می کند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: مجلس مشکلات صنفی کارگران و فرهنگیان شاغل در بخش غیرانتفاعی را رصد و پیگیری می کند.(ادامه)
ارسال مدارک تخلف سرخابی‌ها برای برخی نمایندگان
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش از ارسال مدارک تخلفات ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برخی نمایندگان مجلس خبر داد.(ادامه)
مسائل آموزشی و فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز مازندران توسعه پیدا کند
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل آموزشی و فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز استان توسعه پیدا کند.(ادامه)
شمال نیوز : در هفته کار و کارگر و با توجه به همه وعده‌های مسؤولان ۵۵ نفر از کارگران شرمنده خانواده خود شدند و براساس عادت هر روز خود طی بیش از 15 سال تا شاید بتوانند پاسخگوی چشمان نگران و مضطرب آنها باشند..... اگر خود مسؤولان چند ماه حقوق نگیرند چکار می‌کنند؟
شمال نیوز : در هفته کار و کارگر و با توجه به همه وعده‌های مسؤولان ۵۵ نفر از کارگران شرمنده خانواده خود شدند و براساس عادت هر روز خود طی بیش از 15 سال تا شاید بتوانند پاسخگوی چشمان نگران و مضطرب آنها باشند.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، مسأله نفت استان مازندران در دریای خزر را مهم برشمرد و گفت: این طرح به خاطر مسائلی مورد کم توجهی و بی تفاوتی قرار گرفته است درحالی که کشورهای دیگر از منابع ما استفاده می کنند اما خودمان استفاده وبهره برداری نمی کنیم..... یوسف نژاد : مردم مازندران اجازه انتقال آب دریا را نمی دهند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، مسأله نفت استان مازندران در دریای خزر را مهم برشمرد و گفت: این طرح به خاطر مسائلی مورد کم توجهی و بی تفاوتی قرار گرفته است درحالی که کشورهای دیگر از منابع ما استفاده می کنند اما خودمان استفاده وبهره برداری نمی کنیم.....(ادامه)
بازدید نماینده مردم ساری در مجلس از بوستان ولایت
علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از بزرگترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور در بوستان ولایت ساری بازدید کرد.(ادامه)
ضرورت مدیریت در توزیع آب کشاورزی/از مفاد حق‌آبه بین کشاورز و آب منطقه‌ای بی‌خبرم
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توزیع آب باید به صورت جدی مدیریت شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش و همکاری بین همه کشاورزان و مسؤولان صورت گیرد تا مشکلات و آسیب‌ها کاهش پیدا کند.(ادامه)
تصاویر/ آئین "عید مردگان" در روستای سقندیکلای ساری
تصاویر/ آئین "عید مردگان" در روستای سقندیکلای ساری با حضور یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود برگزار شد. به گزارش دوربین خبر، (ادامه)
شمال نیوز : این مجموعه پر از لودگی،سطح پایین و به دور از ارزش هنری است و فاصله زیادی با طنز فاخر داشته و یک هجو محض است.....

«پایتخت 5» مجموعه ای بی‌اثر ، بی هدف و بی محتوا/ از طریق قانونی پیگیری می کنم
شمال نیوز : این مجموعه پر از لودگی،سطح پایین و به دور از ارزش هنری است و فاصله زیادی با طنز فاخر داشته و یک هجو محض است..... (ادامه)
تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاف تدارکاتی برابر تونس با شکست مواجه شد. شکست شاگردان کی‌روش مقابل تونس با یک گل به خودی
تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاف تدارکاتی برابر تونس با شکست مواجه شد.(ادامه)
شمال نیوز : اعضای مجمع نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان در نامه ای از مقام معظم رهبری درخواست کردند اذن و اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای مدیریت ..... نامه مهم نمایندگان استان های شمالی به رهبر معظم انقلاب
شمال نیوز : اعضای مجمع نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان در نامه ای از مقام معظم رهبری درخواست کردند اذن و اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای مدیریت .....(ادامه)
۱.۵ میلیارد دلار اعتبار برای اشتغال و تولید درنظر گرفته شد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با تاکید بر اشتغال روستایی گفت: ۱.۵ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی با ۶ درصد سود برای اشتغال و تولید از سوی دولت در دستور کار قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: پدر سرافراز شهيدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرزندان شهيدش پيوست پدر شهيدان عبوری به فرزندان شهيدش پيوست/ + برنامه تشییع
شمال نیوز: پدر سرافراز شهيدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرزندان شهيدش پيوست(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97، تصریح کرد: سازوکارهای شناسایی افراد پردرآمد در دولت وجود دارد و می‌تواند آنها را شناسایی کند، مجلس هم در این امر به دولت حتما کمک‌های لازم را در موضوعات کارشناسی ارائه خواهد کرد..... جزئیات حذف یارانه پردرآمدها در سال ۹۷
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97، تصریح کرد: سازوکارهای شناسایی افراد پردرآمد در دولت وجود دارد و می‌تواند آنها را شناسایی کند، مجلس هم در این امر به دولت حتما کمک‌های لازم را در موضوعات کارشناسی ارائه خواهد کرد.....(ادامه)
مردم تحمل افزایش قیمت حامل های انرژی را ندارند
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: مردم تحمل افزایش قیمت حامل های انرژی را ندارند و باید قیمتها ثابت بماند.(ادامه)
شرایط افزایش قیمت آب، برق و گاز مشخص شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، گفت: اعمال افزایش بهای آب، برق و گاز مصرفی فقط به پیشنهاد وزارت مربوطه و تصویب هیئت وزیران امکانپذیر است. (ادامه)
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران/59 میعادگاه دلدادگی
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال 96 در مازندران، از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعاتی پیشنهادی دولت برای انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از لایحه بودجه سال 97 کل کشور حذف شد.
حذف بودجه طرح مطالعات انتقال آب خزربه سمنان در بودجه 97
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعاتی پیشنهادی دولت برای انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از لایحه بودجه سال 97 کل کشور حذف شد. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ موافقت نکردند.

کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور رد شد/ 83 رای موافق؛ 120 مخالف؛ 9 رای ممتنع/ واکنش نوبخت(خبر)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ موافقت نکردند. (ادامه)
کلیات بودجه 97 رد شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ موافقت نکردند.(ادامه)
مجوز رهبر انقلاب برای برداشت ۴ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی/جدول
(ادامه)
۹۸ درصد کالاهای وارداتی به مازندران سرمایه‌ای یا واسطه‌ای هستند
مدیرکل گمرکات مازندران گفت: بیش از ۹۸ درصد کالاهای وارداتی به استان کالاهای سرمایه‌ای یا واسطه‌ای هستند .(ادامه)
سرانه درآمدی ۵۰۳ هزار تومانی هر مازندرانی
سخنگوی کمیسیون تلفیق و نماینده مردم ساری و میاندرود سرانه درآمدی هر مازندرانی را ۵۰۳ هزار تومان و نصف سرانه درآمدی در کشور بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه شیب تند افزایش قیمت سوخت برای مردم قابل تصور نبود، گفت: در این کمیسیون تلاش کردیم سیاست‌گذاری اعتبارات به‌نفع قشر متوسط و ضعیف جامعه باشد..... یک‌هزار و 79 میلیارد تومان اعتبار عمرانی سهم مازندران در بودجه97
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه شیب تند افزایش قیمت سوخت برای مردم قابل تصور نبود، گفت: در این کمیسیون تلاش کردیم سیاست‌گذاری اعتبارات به‌نفع قشر متوسط و ضعیف جامعه باشد.....(ادامه)
۲۵ سال طول می کشد تا پروژه های نیمه کاره تکمیل شود
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، شمار پروژه‌های نیمه‌کاره در کشور را ۷۱ هزار مورد بیان کرد و گفت: ۲۵ سال طول می‌کشد تا این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.(ادامه)
انتقال آب دریای خزر منتفی است
نماینده مردم ساری و میان درود در مجلس گفت: بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی منتفی و لایحه بودجه نیز ردیفی برای آن در نظر گرفته نشده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.