.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد. تبدیل وضعیت نیروی ها شرکتی به رسمی از قول های عملی نشده رئیس جمهور است
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
داعش عکس تروریست شاهچراغ را منتشر کرد
گروهک تروریستی داعش نام عامل حمله تروریستی شیراز را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد. پیام روحانی در پی حمله به حرم شاهچراغ
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد.(ادامه)
هفته‌نامه داعش گزارش تکمیلی درخصوص عملیات تروریستی شاهچراغ منتشر کرد
هفته‌نامه داعش گزارشی درخصوص نحوه انجام عملیات تروریستی در شاهچراغ منتشر کرد.(ادامه)
اینفوگرافی/ مهم‌ترین حوادث تروریستی در ایران
چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ یکی از اعضای گروه داعش در یک عملیات تروریستی به حرم شاهچراغ حمله کرد.(ادامه)
راهپیمایی مازندرانی‌ها در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
مازندرانی‌ها در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ امروز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) تاکید کردند که عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات خواهند شد. جنایت حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد/ عاملان این جنایت یقیناً مجازات خواهند شد
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) تاکید کردند که عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات خواهند شد.(ادامه)
داعش مسئولیت حمله تروریستی به حرم «شاهچراغ » را بر عهده گرفت
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ در شیراز را بر عهده گرفت.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله به مقر تروریست‌ها در شمال عراق
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت اعلام کرد: ایران انتخابی جز اعمال حق و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.(ادامه)
۵۹ تروریست داعش خود را تسلیم کردند
در ادامه روند تسلیم شدن تروریست‌های داعش، مقامات محلی طالبان در شرق افغانستان از تسلیم ۵۹ عضو دیگر این گروه تروریستی در «ننگرهار» خبر دادند.(ادامه)
رسوایی سلبریتی‌ها در حد ملی!/ از صدای لو رفته مجری «من و تو» تا قماربازی که به مردم هم باخت
هر آشوب در زمان خود این پیامد را هم دارد که مثل هم‌زدن آش، برخی نخود‌ها را رومی‌آورد! و معلوم می‌کند که داستان، نه مردم هستند، و نه آزادی.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است.

مراکزی برای اعتراض ایجاد کنیم / ارزش ها قابل تغییر نیست، روش ها قابل تغییر است / خط قرمز جمهوری اسلامی جان و مال مردم است / نباید از شنیدن نظرات موافق و مخالف بترسیم(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است. (ادامه)
دهه هشتادی هایی مشابه شهید فهمیده
آشوبگران بی رحمانه مردم و اماکن عمومی را در مازندران هدف قرار دادند و خنجرشان گلوی حافظ امنیت را پاره کرد، آنان حتی به پرستار امدادرسان رحم نکردند.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان مرکز استان مازندران از دستگیری چند عضو داعش و کومله در اعتراضات اخیر در این استان خبر داد. دستگیری چند عضو داعش و کومله در اغتشاشات اخیر مازندران/ بازداشت ۴۵۰ آشوبگر در استان
شمال نیوز: دادستان مرکز استان مازندران از دستگیری چند عضو داعش و کومله در اعتراضات اخیر در این استان خبر داد.(ادامه)
دستگیری چند عضو داعش و کومله در اغتشاشات اخیر مازندران
چند عضو داعش و گروهک کومله در اغتشاشات اخیر مازندران با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند.(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
به هلاکت رسیدن ۴ داعشی
نظامیان پاکستانی ۴ تروریست داعشی را در نزدیکی مرز مشترک پاکستان با افغانستان کشتند.(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
توزیع روزانه 10 هزار پرس غذای گرم به زائران اربعین در موکب 50 متری + عکس
موکب «جان‌نثاران حسینی» با قدمت حدود یک دهه، امسال هم در کربلا آماده میزبانی از زائران اربعین است. در این موکب 50 متری روزانه حدود 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین زائران حسینی توزیع می‌شود.(ادامه)
دولت سیزدهم وارث مشکلات انباشته دولت قبل شد/نگاه دولت قبل این بود که مشکلات از مسیر دشمنان حل میشود/ دولت قبل اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در فضای مجازی نداشت و یکی از مؤسسات که دنبال استقلال در فضای مجازی بود ۵۰۰ میلیارد جریمه کرد....(خبر)
(ادامه)
شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد/ بسیاری از خواسته‌های استکبار به وسیله جمهوری اسلامی تخریب شد/ پرچم جمهوری اسلامی «عدالت و معنویت» است/ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند....(خبر)
(ادامه)
آمریکا از افغانستان فرار کرد اما همچنان به دنبال شرارت است/ نباید عرصه افغانستان برای دشمنان خالی بماند/ مسئولان طالبان به این جمع‌بندی رسیدند که دولت مشارکتی شکل گیرد/ طالبان را به رسمیت نشناختیم اما به عنوان هیات حاکمه تعامل می‌کنیم....(خبر)
(ادامه)
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است. شرط حاج قاسم برای عکس یادگاری
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است.(ادامه)
برنامه جهان آرا با موضوع بررسی نوشته هتاکانه میرحسین موسوی برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت. نگارنده اصلی نامه موسوی کیست؟
برنامه جهان آرا با موضوع بررسی نوشته هتاکانه میرحسین موسوی برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه درباره بیانیه میرحسین موسوی بیان کرد: این فرد توهم پیدا کرده است؛ قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود. چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های یک ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌‌شود
شمال نیوز : سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه درباره بیانیه میرحسین موسوی بیان کرد: این فرد توهم پیدا کرده است؛ قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود.(ادامه)
در روزهای گذشته بیانیه میرحسین موسوی کاندیدای اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز شد؛ متنی که محتوای آن مشخصاً بیش از آنکه به اختلافات سیاسی در ایران بپردازد به حمایت از مواضع داعش و تروریسم شباهت داشت. سرافکندگی کافی نیست؛ با خط داعش مرزبندی کنید
در روزهای گذشته بیانیه میرحسین موسوی کاندیدای اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز شد؛ متنی که محتوای آن مشخصاً بیش از آنکه به اختلافات سیاسی در ایران بپردازد به حمایت از مواضع داعش و تروریسم شباهت داشت.(ادامه)
ما با حداقل نفرات و امکانات در برابر تروریست‌ها ایستادیم. تعداد نیروهای ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حاج‌حسین همدانی با بهره‌گیری از سرمایه‌های آن کشورها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند / رسانه‌ها واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.