.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. اسلام سیاسی همین چیزی است که در نظام ایران تحقق پیدا کرده / ایجاد سلاح و اقتدار برای ترساندن دشمن است؛ بحث غیر دشمن نیست / حضور ما در منطقه نظامی نیست؛ آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند، مستشاری بوده / جوانان به عنوان افسران جنگ نرم از فضای مجازی استفاده کنند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب: جوانان ما در فضای مجازی امیدآفرینی کنند/ دشمن می‌خواهد زنجیره توصیه به حق و صبر را در جامعه قطع کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.(ادامه)
دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشورباید سفارتخانه‌ها در حوزه اقتصادی فعال باشند اما متاسفانه در حال حاضر تنها شاهد دیپلماسی کاغذی هستیم.    محسن رضایی: وقتی سفره دولت از مردم جدا باشد، دیپلماسی اقتصادی متروک می شود
دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشورباید سفارتخانه‌ها در حوزه اقتصادی فعال باشند اما متاسفانه در حال حاضر تنها شاهد دیپلماسی کاغذی هستیم. (ادامه)
بایدن: ما آماده هستیم که با ۱+۵ درمورد فعالیت هسته ای ایران، وارد تعامل شویم
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا جمعه در سخنرانی گفت که آمریکا بازگشته و ائتلاف دو سوی آتلانتیک بازگشته است. وی گفت: ما آماده هستیم که با پنج بعلاوه یک درمورد فعالیت هسته ای ایران، وارد تعامل شویم و باید با اروپایی ها ببینیم درمورد ایران چگونه پیش برویم(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
شرط رئیس قوه قضاییه درباره باز کردن در زندان‌های کشور برای منتقدان حقوق بشر
رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: ما آمادگی داریم درب زندان‌های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می‌خواهند، ببینند. مشروط به اینکه بگذارند ما هم هر زندانی را که در کشور آن‌ها می‌خواهیم ببینیم.(ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود .... آیت الله نظری خادم الشریعه ؛ دلبسته غدیر و دلداده انقلاب اسلامی
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود ....(ادامه)
استقبال مشاور رئیس جمهوری از گزینه بایدن برای سمت نماینده امریکا در امور ایران
حسام الدین آشنا در واکنش به انتخاب رابرت مالی به عنوان نماینده ویژه دولت امریکا در امور ایران در توئیتی نوشت: انتخاب احتمالی رابرت مالی حامل پیامی روشن در مورد یک رویکرد کارآمد برای حل سریع و موثر مناقشه است.(ادامه)
آیت الله لائینی :بازگشت آمریکا به برجام خطرآفرین است/داعش دست پرورده آمریکا
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه آمریکا دو دهه است که منطقه را به آشوب کشانده است، بازگشتش به برجام را خطرآفرین دانست و گفت: نباید فریب وعده ها را خورد.(ادامه)
10 دستورکار پرمناقشه بایدن در صد روز اول
جو بایدن وعده داده در برابر مجموعه گسترده‌ای از تهدیدهای جدید علیه امنیت ملی امریکا، رویکردی کاملا متفاوت از سیاست‌های دونالد ترامپ اتخاذ کند؛ از همه‌گیری ویروس کرونا گرفته تا افزایش تنش‌های میان ایالات متحده با چین و مسئله هسته‌ای ایران.(ادامه)
دختر شهید قاسم سلیمانی پس از پایان کار دونالد ترامپ در کاخ سفید در توئیتر خود نوشت: آقای ترامپ شما قهرمان نیستید اما در عوض شکست خورده، منزوی و درهم شکسته هستید. زینب سلیمانی: آقای ترامپ شما قهرمان نیستی
دختر شهید قاسم سلیمانی پس از پایان کار دونالد ترامپ در کاخ سفید در توئیتر خود نوشت: آقای ترامپ شما قهرمان نیستید اما در عوض شکست خورده، منزوی و درهم شکسته هستید.(ادامه)
ترامپ با کدام بهانه می‌خواهد بدون اجازه کنگره به ایران حمله کند!؟
در آخرین روزهای دولت آمریکا، کاخ سفید با وجود ناکامی های فراوان آخرین سناریوی خود را علیه ایران رونمایی کرده تا همچنان تنش ها تا دقیقه 90 هم پابرجا بمانند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی بمناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، از حرکت خودجوش مردم ایران و عراق در تکریم شهیدان سلیمان و ابومهدی المهندس تقدیر و تشکر کردند. ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است/ مسئولان، اقتصاد را بر مبنای ادامه تحریم‌ برنامه‌ریزی کنند/ اصراری به بازگشت آمریکا به برجام نداریم/ /غربی‌هاموظفند تحریم‌ها را بردارند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی بمناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، از حرکت خودجوش مردم ایران و عراق در تکریم شهیدان سلیمان و ابومهدی المهندس تقدیر و تشکر کردند.(ادامه)
 شاید برای بسیاری این پرسش مطرح شده باشد که چرا اتباع کشورهای مختلف در قالب لشگرهای ویژه گرد آمدند تا تحت فرماندهی واحد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علیه داعش در سوریه و عراق بجنگند ، در حالی که تمامی این نیروها خود داوطلبانه به صف مبارزه با داعش پیوسته بودند؟ شناسنامه غیر ایرانی در ( مکتب حاج قاسم)(يادداشت)
شاید برای بسیاری این پرسش مطرح شده باشد که چرا اتباع کشورهای مختلف در قالب لشگرهای ویژه گرد آمدند تا تحت فرماندهی واحد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علیه داعش در سوریه و عراق بجنگند ، در حالی که تمامی این نیروها خود داوطلبانه به صف مبارزه با داعش پیوسته بودند؟(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. ‎(ادامه)
یک سال در سوگ سردار...!(يادداشت)
(ادامه)
رییس بسیج اساتید کشورگفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی محصول تربیت دو فقیهِ حکیم بود، شکوفایی او از یک محیط روستایی به تمامیت استان کرمان و قرار گرفتن او بر مصدر فرماندهی یک لشکر، حاصل یک دانشگاه و دیسیپلین نظامی نبود، زیرا او در این دوره حاصل جمع جهاد، اشک، تواضع، اراده و محبت بود. حاج قاسم محصول تربیت امام خمینی و آیت الله خامنه‌ای بود
رییس بسیج اساتید کشورگفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی محصول تربیت دو فقیهِ حکیم بود، شکوفایی او از یک محیط روستایی به تمامیت استان کرمان و قرار گرفتن او بر مصدر فرماندهی یک لشکر، حاصل یک دانشگاه و دیسیپلین نظامی نبود، زیرا او در این دوره حاصل جمع جهاد، اشک، تواضع، اراده و محبت بود.(ادامه)

میزان نوشت: کینه‌توزی روح الله زم از حاج قاسم سلیمانی چنان بود که اذعان رسانه‌های همکار خود مانند بی بی سی فارسی و شبکه سلطنت طلب من و تو به قدرت حاج قاسم و نقش او در نبرد با داعش را نیز نمی‌توانست بپذیرد و به آن‌ها انتقاد می‌کرد. توهین های روح الله زم به سردار سلیمانی
میزان نوشت: کینه‌توزی روح الله زم از حاج قاسم سلیمانی چنان بود که اذعان رسانه‌های همکار خود مانند بی بی سی فارسی و شبکه سلطنت طلب من و تو به قدرت حاج قاسم و نقش او در نبرد با داعش را نیز نمی‌توانست بپذیرد و به آن‌ها انتقاد می‌کرد.(ادامه)
واکنش محسن رضایی به شعرخوانی اردوغان در باکو
محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه اردوغان طی توییتی نوشت: اگر آقای اردوغان از خواندن شعر ارس منظورش ایران بزرگ است، درست است. زیرا آذربایجان در قلب ملت ایران و درکنار برادران دیگرش از قوم، لر و کرد و بلوچ و عرب قرار دارد . اگر نظرش تکرار تجربه شکست خورده داعش در سوریه است حرف غلطی است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر تکریم اینگونه است که بهتر است نباشد که سرداران شهید، شهیدان بسیجی و بسیجیان دلاور، شانی عالی دارند و  بی نیاز از  این سطح نازل از قدردانی هستند .... « اطلاع رسانی هنرمندانه » حلقه مفقوده فعالیت های فرهنگی در مازندران + عکس
شمال نیوز : اگر تکریم اینگونه است که بهتر است نباشد که سرداران شهید، شهیدان بسیجی و بسیجیان دلاور، شانی عالی دارند و بی نیاز از این سطح نازل از قدردانی هستند ....(ادامه)
وقتی وزیر خارجه جدید آمریکا از برجام خوشحال شد + عکس
جو بایدن، آنتونی بلینکن را برای تصدی وزارت خارجه در نظر گرفته است.(ادامه)
سخنگوی داعش در پیامی صوتی از طرفداران این گروه خواست تا به غربی‌ها در عربستان سعودی و زیرساخت‌های اقتصادی این کشور حمله کنند. درخواست داعش برای حمله به عربستان
سخنگوی داعش در پیامی صوتی از طرفداران این گروه خواست تا به غربی‌ها در عربستان سعودی و زیرساخت‌های اقتصادی این کشور حمله کنند.(ادامه)
علی لاریجانی رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد. پیام تسلیت لاریجانی در وداع با شهدای خان طومان
علی لاریجانی رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد. شهدای مدافع حرم مازندران در خاک وطن آرام گرفتند
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد.(ادامه)
رزمنده مدافع حرم مازندران گفت: واقعا بچه ها مردانه ایستادگی کردند جلوی 2000 نفر. وقتی حاج قاسم آمد و فهمید دویست نفر جلوی دو هزار نفر ایستادگی کردند، گفت مازندران کارش را به خوبی انجام داد. به برکت خون .... نحوه به شهادت رسیدن 13 مدافع حرم مازندرانی در خان طومان
رزمنده مدافع حرم مازندران گفت: واقعا بچه ها مردانه ایستادگی کردند جلوی 2000 نفر. وقتی حاج قاسم آمد و فهمید دویست نفر جلوی دو هزار نفر ایستادگی کردند، گفت مازندران کارش را به خوبی انجام داد. به برکت خون ....(ادامه)
مشاجره معاونان بایدن و ترامپ درباره ایران
معاونان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در بخشی از مناظره خود درباره ایران اظهارنظر کردند.(ادامه)
ربیعی: هر کسی در آمریکا روی کار بیاید، به راحتی سیاست‌های ترامپ را کنار نخواهد گذاشت / برخی به دلایل سیاسی حتی از به کار بردن کلمه «تحریم» نیز گریزانند؛ فکر می‌کنند سخن گفتن از وجود جنگ اقتصادی، یعنی تایید دولت / گویی «تحریم» قرار است اسم رمز یک جناح علیه جناحی دیگر باشد....(خبر)
(ادامه)
شیوه جدید برای بستن مرزهای عراق و سوریه
رسانه‌های رسمی عراق از دستور مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور برای بستن پرونده مرزهای مشترک با سوریه خبر دادند.(ادامه)
واکنش ظریف به ادعای پولیتیکو درباره تلاش ایران برای ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی: دروغگوی همیشگی ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند / حالا هم تلاش می‌کند تا ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند / زمان بیدار شدن است ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.