.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«حاج قاسم» به سریال حبیب رسید +عکس
تصویری از گریم جالب بازیگر نقش حاج قاسم سلیمانی در فیلم حبیب را ببینید.(ادامه)
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند. جزئیات جدید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ از زبان متهم ردیف سوم
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند.(ادامه)
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند. واکنش تند امام‌جمعه رشت به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند.(ادامه)

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما امروز نقشی در اقتصاد ندارند و حدود ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است. منظور فقط این دولت نیست کلا اینطور بوده و این اشتباه می‌باشد، اقتصاد تا دولتی باشد نه رشد می‌کند و نه فسادش تمام می‌شود. قالیباف: ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما امروز نقشی در اقتصاد ندارند و حدود ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است. منظور فقط این دولت نیست کلا اینطور بوده و این اشتباه می‌باشد، اقتصاد تا دولتی باشد نه رشد می‌کند و نه فسادش تمام می‌شود.(ادامه)
مسموم سازی ، انتقام از آینده سازان پیشرفت ایران
(ادامه)
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود. عروس داعش از بازگشت به انگلیس منع شد
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد. نحوه سازماندهی و پشتیبانی عناصر داعش در ایران / در دادگاه عاملین حادثه شاهچراغ چه گذشت؟
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.(ادامه)
مستندنگاران شیرازی، جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را با حضور متهم ردیف اول روایت کردند. روایت سوم از حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)
مستندنگاران شیرازی، جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را با حضور متهم ردیف اول روایت کردند.(ادامه)
پخش سریال «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه درباره داعش از شبکه دو سیما
مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از ۳۰ بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه در توییتر نوشت: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده آور است. واکنش وزیر خارجه درباره ادعای حضور سرکرده القاعده در ایران
وزیر امور خارجه در توییتر نوشت: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده آور است.(ادامه)
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری ۴۲ نفر از اعضای شبکه پشتیبان حمله تروریستی شاهچراغ (ع)
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)
به دنبال وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در ترکیه و سوریه ٢٠ داعشی از زندان وابسته به گروه‌های متحد ترکیه در مناطق مرزی گریختند. فرار عناصر داعش از زندان مرزی ترکیه پس از وقوع زلزله
به دنبال وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در ترکیه و سوریه ٢٠ داعشی از زندان وابسته به گروه‌های متحد ترکیه در مناطق مرزی گریختند.(ادامه)
عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین پوست موز بزرگی را زیرپای پارلمان اروپا انداخته و آنها را وارد بازی کردند که یقینا به ضرر کشورهای اروپایی تمام خواهد شد. اگر سپاه نبود امروز داعش در مرکز اروپا بود / کشور یکپارچه پشت سپاه ایستاده است
عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین پوست موز بزرگی را زیرپای پارلمان اروپا انداخته و آنها را وارد بازی کردند که یقینا به ضرر کشورهای اروپایی تمام خواهد شد.(ادامه)
یادداشت حاضر با تاکید بر نقش داخلی، منطقه ای و جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ذکر دلایل دشمنی غرب و اروپا با این نهاد می پردازد و شرایط حفظ چنین نیرویی را برمی شمارد. سپاه را حفظ می کنیم(يادداشت)
یادداشت حاضر با تاکید بر نقش داخلی، منطقه ای و جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ذکر دلایل دشمنی غرب و اروپا با این نهاد می پردازد و شرایط حفظ چنین نیرویی را برمی شمارد.(ادامه)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود. پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهند(يادداشت)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود.(ادامه)
واکنش توئیتری محسن رضایی به تحریم سپاه از سوی اروپا
محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت:غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎(ادامه)
پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها منهدم شدند. انهدام ۲ تیم وابسته به داعش در سیستان و بلوچستان
پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها منهدم شدند.(ادامه)
پیامک تبلیغی مشکوک برای سریالی که فاقد مجوزهای قانونی است!
سامانه فیلیمو طی روزهای گذشته پیامک تبلیغی سریال تازه منتشر شده‌اش را با عنوان «بالاخره نوبت به سقوط رسید!» با محتوای سریال سقوط، داستان زنان اسیر در دست داعش منتشر کرده است.(ادامه)
جرئیات جدید مقام اطلاعاتی اسرائیل درباره ترور حاج قاسم
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقادعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.(ادامه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم. نقدی بر اسطوره‌سازی شتاب زده از شهید سلیمانی(ديدگاه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است. کیفرخواست دو فرانسوی به اتهام جاسوسی صادر شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است.(ادامه)
اینفوگرافیک/ تولد تا شهادت حاج قاسم
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۳۵ در شهرستان رابُر کرمان دیده به جهان گشود و بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.(ادامه)

او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. جان فدا / رهبر انقلاب: قاسم سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام بود/ وصیت سردار: امروز قرارگاه حسین‌ بن علی، ایران است/ بدانید جمهوری اسلامی حرم است
او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.(ادامه)
دکتر صادقعلی رنجبر * سردار دلها، سرباز ولایت(يادداشت)
دکتر صادقعلی رنجبر *(ادامه)
سه ویژگی یا مولفه «ارتباط»، «اعتماد» و «اقناع» را باید از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در تولید «سرمایه‌ی اجتماعی» دانست، سه مولفه‌ای که رهبر حکیم انقلاب مکرراً به دولتمردان و کارگزاران کشور در همه سطوح، و همچنین نهاد روحانیت و ائمه جمعه توصیه کرده اند. رمزگشایی از سرمایه‌ اجتماعی «حاج قاسم»(يادداشت)
سه ویژگی یا مولفه «ارتباط»، «اعتماد» و «اقناع» را باید از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در تولید «سرمایه‌ی اجتماعی» دانست، سه مولفه‌ای که رهبر حکیم انقلاب مکرراً به دولتمردان و کارگزاران کشور در همه سطوح، و همچنین نهاد روحانیت و ائمه جمعه توصیه کرده اند.(ادامه)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت. کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود/نباید بگونه‎ای سخن گفت و عمل کرد که خصوصیات سردار ماورایی و دست نیافتنی تصور شود/یاد شهید سلیمانی را به شکلی زنده نگه داریم که حضور مردمی در تجلیل او همگی باشد(خبر)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت.(ادامه)
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.