.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند (خبر)
(ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند. اردوکشی دریایی ۴۰ کشور برای مقابله با عملیات یمن در دریای سرخ
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است. هشدار امیرعبداللهیان نسبت به پیامد‌های عدم توجه به درخواست گوترش از شورای امنیت سازمان ملل
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است.(ادامه)
رئیس جمهور نیجریه روز سه شنبه دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص حادثه کشته شدن ده‌ها زن و کودک نیجریه‌ای در پی حمله اشتباه پهپادی ارتش این کشور صورت گیرد. حمله اشتباه پهپاد ارتش نیجریه به کشته شدن ۸۵ نفر منجر شد
رئیس جمهور نیجریه روز سه شنبه دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص حادثه کشته شدن ده‌ها زن و کودک نیجریه‌ای در پی حمله اشتباه پهپادی ارتش این کشور صورت گیرد.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال انتشار خبری درباره تیراندازی در محدوده مرکزی تهران، پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.


ماجرای تیراندازی در نزدیکی مجلس شورای اسلامی چه بود؟/ فرد مسلح دستگیر شد/ سوتی عجیب خبر فوری BBC
شمال نیوز: به دنبال انتشار خبری درباره تیراندازی در محدوده مرکزی تهران، پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.

حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود. (ادامه)
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد. امیرعبداللهیان خطاب به کاخ سفید: اگر به دنبال جنگ نیستید، برای توقف آن تلاش کنید
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: رهبر سیاسی حماس از آمادگی این گروه برای نبرد طولانی مدت با نظامیان اسرائیل خبر داده است / جمهوری اسلامی ایران همواره منادی صلح در منطقه است ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، مدیریت جنگ در غزه در اختیار آمریکا است و اسرائیل به نیابت از آمریکا، این جنگ را انجام می‌دهد ولی مدیریت جنگ با نظامیان آمریکا است + متن کامل مصاحبه وزیر خارجه ایران با این رسانه آمریکایی(خبر)
(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ابراز مخالفت با قطعنامه پیشنهادی ۱۲۰ عضو سازمان ملل متحد در آتش بس فوری در نوار غزه از قصد جدی این رژیم در مقابله و از میان بردن حماس در غزه خبر داد. مخالفت رژیم صهیونیستی با قطعنامه پیشنهادی سازمان ملل برای آتش بس
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ابراز مخالفت با قطعنامه پیشنهادی ۱۲۰ عضو سازمان ملل متحد در آتش بس فوری در نوار غزه از قصد جدی این رژیم در مقابله و از میان بردن حماس در غزه خبر داد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست. آخرین وضعیت اجرای طرح خروج اتباع خارجی
وزیر کشور گفت: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست.(ادامه)
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با حمله به رئیس جمهور ترکیه اظهارات دیروز او درباره حماس را «خطرناک و تحریک‌آمیز» خواند و آن را مردود دانست. حمله وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به اردوغان
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با حمله به رئیس جمهور ترکیه اظهارات دیروز او درباره حماس را «خطرناک و تحریک‌آمیز» خواند و آن را مردود دانست.(ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
 سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.

اگر تکلیف شود موشک مستقیم به سوی حیفا شلیک می کنیم
سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند. (ادامه)
ما به نیروهای مقاومت اسلحه و موشک نمی‌دهیم، خودشان تولید می‌کنند/ اگر آمریکا احساس ناامنی کند به‌راحتی اسرائیل را فدای خود می‌کند / ایران بارها علنی اعلام کرده است هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، یکی از سرشبکه‌های مرتبط با گروهک‌ تروریستی داعش به نام («ع. ح) در این استان دستگیر شد. دستگیری سرشبکه‌ داعش در سیستان و بلوچستان
به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، یکی از سرشبکه‌های مرتبط با گروهک‌ تروریستی داعش به نام («ع. ح) در این استان دستگیر شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران گفت: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در تجاوز و هتک حرمت ادیان الهی مشابه گروهک‌های تروریستی بدوی و داعش است. امیرعبداللهیان: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی مشابه داعش است
وزیر امور خارجه ایران گفت: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در تجاوز و هتک حرمت ادیان الهی مشابه گروهک‌های تروریستی بدوی و داعش است.(ادامه)
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد. هشدار نجبا: نوبت نقش‌آفرینی ما فرا می‌رسد؛ شاید به همین زودی‌ها!
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
وزیر دفاع آمریکا در دیدار از سرزمین‌های اشغالی، حمایت واشنگتن از تل‌آویو را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابلاغ کرد. وزیر دفاع آمریکا خطاب به نتانیاهو: ما پشت شما هستیم
وزیر دفاع آمریکا در دیدار از سرزمین‌های اشغالی، حمایت واشنگتن از تل‌آویو را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابلاغ کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.