.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طی روزهای گذشته دستگاه‌های امنیتی تعدادی از گروهک‌هایی که قصد عملیات تروریستی گسترده‌ای را در برخی نقاط حساس داشتند شناسایی و خنثی کردند که بزرگ‌ترین این خرابکاری‌ها مربوط به یکی از شهرهای زیارتی کشورمان بود و خوشبختانه آن حمله خنثی شد و ناکام ماند ....(خبر)
(ادامه)
حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تکرار شد و یک نفر به شهادت رسید. تکرار حادثه تروریستی در شاهچراغ (ع)/ یک نفر به شهادت رسید
حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تکرار شد و یک نفر به شهادت رسید.(ادامه)
یکی از اعضای الفتح عراق فاش کرد آمریکا به مقامات این کشور پیشنهاد کرده الحشد الشعبی را منحل کنند تا آن‌ها ارتش عراق را مجهز کنند. آمریکا پشت پرده خواستار منحل شدن الحشد الشعبی
یکی از اعضای الفتح عراق فاش کرد آمریکا به مقامات این کشور پیشنهاد کرده الحشد الشعبی را منحل کنند تا آن‌ها ارتش عراق را مجهز کنند.(ادامه)
یک روز پس از حادثه تروریستی دمشق، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. داعش مسئولیت بمب‌گذاری دمشق را برعهده گرفت
یک روز پس از حادثه تروریستی دمشق، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.(ادامه)
رهبری به یک مداح مطرح پیام دادند صدقه بدهد
آرتین سرایداران بازمانده حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ(ع) شب گذشته چهارشنبه چهارم مردادماه همزمان شب تاسوعا با حضور در هیأت ریحانةالنبی(س) به عزاداری پرداخت.(ادامه)
حضرت عباس (ع)، فرمانده عملیات علیه داعش
چند روز قبل از عملیات، ژنرال روس رنگ و رو پریده و مضطرب به ابوحسین مراجعه می‌کند: «ابوحسین! آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که شما قرار است عملیات کنید. پیغام داده‌اند که به ایرانی‌ها بگویید اگر عملیات کنند، حتماً آنها را هدف قرار می‌دهیم.».(ادامه)
فیلم/ شهید سلیمانی در فاصله کمی از داعش
تصاویری از حضور سردار شهید سلیمانی در فاصله کمی از داعش به تازگی منتشر شده است.(ادامه)
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند. ورود مشکوک یک کاروان نظامی بزرگ آمریکا از عراق به سوریه!
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند.(ادامه)
حکم اعدام ۲ عامل حمله تروریستی غروب چهارم آبان سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سحرگاه امروز در شیراز اجرا شد. ۲ عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در ملاءعام اعدام شدند
حکم اعدام ۲ عامل حمله تروریستی غروب چهارم آبان سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سحرگاه امروز در شیراز اجرا شد.(ادامه)
رسانه استانی میزبان فرماندهان حشدالشعبی عراق + تصاویر
صدا و سیمای مازندران امروز رنگ مقاومت به خود گرفت و صدای فرماندهان حشدالشعبی عراق در رسانه استانی طنین انداز شد و بوی سردار دلها حاج قاسم و ابومهدی المهندس به‌ مشام رسید. (ادامه)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند. قطار انقلاب کجا می‌رود؟(يادداشت)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
خبرگزاری تسنیم در سالگرد حمله تروریستی داعش به مجلس جزئیات جدیدی از این واقعه منتشر کرد. جزئیات جدید از حمله داعش به مجلس؛ همراه نماینده همدست منافقین بود + تصویر چت
خبرگزاری تسنیم در سالگرد حمله تروریستی داعش به مجلس جزئیات جدیدی از این واقعه منتشر کرد.(ادامه)
برخی منابع خبری نزدیک به طالبان از هلاکت «شهاب المهاجر» رهبر گروه تروریستی داعش در افغانستان در ولایت ‎کنر خبر داده‌اند. رهبر داعش در افغانستان در عملیات طالبان کشته شد
برخی منابع خبری نزدیک به طالبان از هلاکت «شهاب المهاجر» رهبر گروه تروریستی داعش در افغانستان در ولایت ‎کنر خبر داده‌اند.(ادامه)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی  بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند. رهبری که تنها انقلاب پیروز در اسلام معاصر را رقم زد(يادداشت)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
نیرو‌های امنیتی عراق در عملیاتی اطلاعاتی، سرکرده اداری «ولایت جنوب» داعش را در جنوب بغداد دستگیر کردند. بازداشت یکی از خطرناکترین سرکرده‌های داعش در بغداد
نیرو‌های امنیتی عراق در عملیاتی اطلاعاتی، سرکرده اداری «ولایت جنوب» داعش را در جنوب بغداد دستگیر کردند.(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
دوران یکه‌تازی آمریکا و نظام سلطه تمام شده/ روابط ما با کشورهای اسلامی هر روز گسترده‌تر و صمیمانه‌تر خواهد شد/ ماموریت دارم سلام گرم رهبرانقلاب را خدمت مردم و دولت اندوزی ابلاغ کنم(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)
با اقدام سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، شبکه عملیاتی و رسانه ای داعش خراسان شناسایی و‌ مهره اصلی آن دستگیر شد ضرب شست سازمان اطلاعات سپاه به داعش/ مهره اصلی شبکه داعش خراسان دستگیر شد
با اقدام سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، شبکه عملیاتی و رسانه ای داعش خراسان شناسایی و‌ مهره اصلی آن دستگیر شد(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد یکی اعضای گروه تروریستی داعش را که قصد داشت غیرقانونی وارد ایران شود را دستگیر کرده است. دستگیری یک داعشی قبل از ورود به ایران
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد یکی اعضای گروه تروریستی داعش را که قصد داشت غیرقانونی وارد ایران شود را دستگیر کرده است.(ادامه)
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد. حبیب اسیود عامل اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح اهواز اعدام شد
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند. نگران جمهوری آذربایجان نباشید؛ اوضاع تحت رصد است؛ اتفاق خاصی نخواهد افتاد / جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست؛ ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند / انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد ابوحسین القرشی سرکرده داعش در عملیات سرویس‌های مخفی ترکیه در سوریه کشته شد. هلاکت سرکرده داعش در عملیات ترکیه در شمال سوریه
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد ابوحسین القرشی سرکرده داعش در عملیات سرویس‌های مخفی ترکیه در سوریه کشته شد.(ادامه)
دادگاه حقوقی تهران، آمریکا را به پرداخت غرامت به خانواده‌های حوادث تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام (ره)، محکوم کرد. محکومیت آمریکا به پرداخت غرامت در دادگاه تهران
دادگاه حقوقی تهران، آمریکا را به پرداخت غرامت به خانواده‌های حوادث تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام (ره)، محکوم کرد.(ادامه)
دبیرکل عصائب اهل حق عراق اعلام کرد: هنگامی که صدام ادعا‌های خود مبنی بر اینکه اصالت مردم عراق از هند است را ترویج می‌داد، بعدا پس از آزمایش دی ان‌ای وی مشخص شد که خود وی از هند است. آزمایش DNA صدام حسین ثابت کرد، او هندی است
دبیرکل عصائب اهل حق عراق اعلام کرد: هنگامی که صدام ادعا‌های خود مبنی بر اینکه اصالت مردم عراق از هند است را ترویج می‌داد، بعدا پس از آزمایش دی ان‌ای وی مشخص شد که خود وی از هند است.(ادامه)
منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار شدید از پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه خبر دادند. انفجار پایگاه آمریکایی‌ در دیرالزور سوریه
منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار شدید از پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه خبر دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.783 seconds.