.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و معاون اقتصادی رئیس جمهور، در یادداشتی، با نکوداشت یاد سردار شهید حسین همدانی، از افتخارات و مجاهدت‌های آن فرمانده سرافراز یاد کرد. شهید همدانی در تاسیس و فرماندهی سه لشکر در دفاع مقدس ایفای نقش نمود/ او قهرمان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی و مبارزه با استبداد بود
دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و معاون اقتصادی رئیس جمهور، در یادداشتی، با نکوداشت یاد سردار شهید حسین همدانی، از افتخارات و مجاهدت‌های آن فرمانده سرافراز یاد کرد.(ادامه)
محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در یادداشتی با عنوان حسین همدانی کیست؟ نوشت: بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار در دفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان جاودانه خواهد ماند. "حسین همدانی کیست؟"(يادداشت)
محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در یادداشتی با عنوان حسین همدانی کیست؟ نوشت: بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار در دفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان جاودانه خواهد ماند.(ادامه)
امام جمعه موقت ساری: درس ولایتمداری و ایثار را از کربلائیان فرا بگیریم
امام جمعه موقت ساری با اشاره به قرارگرفتن جریان های مختلف مقابل سید الشهدا(ع) گفت: درس ایستادگی، ولایتمداری و ایثار را از کربلائیان فرا بگیریم.(ادامه)
دلیل کینه میرحسین از شهید حسین همدانی/ او از تهدید فتنه ۸۸ فرصت ساخت
سردار شهید حسین همدانی ۱۰۰ هزار نفر از مردم سوریه را در قالب گردان و تیپ سازماندهی کرد. همچنین در این مدت با تلاش‌های حبیب حرم، گروه‌های جهادی از کشورهای مختلف همچون زینبیون، فاطمیون، الحشدالشعبی و حتی حزب‌الله سوریه تشکیل شد. (ادامه)
شمال نیوز : وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) اعزام شده بودند، خبر داد. دستگیری ده تروریست‌ داعشی که قصد عملیات در تاسوعا و عاشورا را داشتند/ ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در انفجار یک مرکز حساس کشور/ توصیه به هیئات و مجالس عزاداری+ فیلم
شمال نیوز : وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) اعزام شده بودند، خبر داد.(ادامه)
کارنامی:حماسه شهدای مدافع حرم عمق راهبردی کشور را وسعت بخشید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: حماسه آفرینی های شهدای مدافع حرم عمق راهبردی و و امنیت آفرین کشور در جغرافیای منطقه را وسعت بخشید.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد در مذاکرات اخیر، طرف آمریکایی به دنبال این بود که نگرانی خودش از بحث انتقام خون سردار سلیمانی را در قالب یک بده بستان برطرف کند که دست رد به سینه آنها زده شد(خبر)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد(ادامه)
آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند. سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در واکنش به استفاده بایدن از عبارت «توسل به زور» علیه ایران تاکید کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد ....(خبر)
آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند.(ادامه)
دختر سردار سلیمانی هم منتقد گرانی‌ها شد
دختر سردار سلیمانی گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی برای مردم سخت شده است و این دلیل خستگی ها و تفرقه هاست.(ادامه)
رهبر جدید داعش معرفی شد+ عکس
جدیدترین تصویر از رهبر گروهک تروریستی داعش را می‌بینید. (ادامه)
گواهی : اقتدار امروز میهن را مدیون خون شهدا هستیم
(ادامه)
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برگزاری این یادواره‌ها چند پیام دارد، یکی از رسالت‌ها این است که یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانانی که جنگ را ندیدند را نشان می‌دهد.... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
نقش موثر ایران در جبهه مقاومت(يادداشت)
(ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب میکنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است تا رژیم غاصب هست، همه روزهای سال روز قدس است / حضور حماسی امروز مردم، استقامت مدافعان قدس و مسجدالاقصی را افزایش می‌دهد/ اراده شکست‌ناپذیر مردم فلسطین؛ جایگزین ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیست / عملیات فداکارانه جوانان فلسطینی آینده‌ای متفاوت را مژده می‌دهد/ رژیم صهیونیستی از نفَس افتاده است(خبر)
نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب میکنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد.

سپاه پاسداران و ۴۳ سال افتخارآفرینی/ از مقابله با توطئه‌های دشمنان تا خدمات رسانی به مردم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد. (ادامه)
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذ «شبکه دشمن» در کشور
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید! (ادامه)
از روسیه حمایت کنیم یا اوکراین؟(يادداشت)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند گفتند: مثل مردم غرب نیستیم که وقتی بمب را بر سر کاروان عروسی در افغانستان بیندازند آن را مقابله با تروریسم بدانیم بلکه با جنگ در همه جای دنیا مخالفیم. 
طرفدار توقف جنگ در اوکراین هستیم/ اما علاج هر بحرانی در این است که ریشه‌های آن شناخته شود؛ ریشه بحران اوکراین، آمریکاست/ آمریکا یک رژیم مافیایی و بحران‌ساز است/ ماجرای افغانستان و اوکراین نشان داد اروپا و آمریکا قابل اعتماد نیستند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند گفتند: مثل مردم غرب نیستیم که وقتی بمب را بر سر کاروان عروسی در افغانستان بیندازند آن را مقابله با تروریسم بدانیم بلکه با جنگ در همه جای دنیا مخالفیم. (ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در پنجاه و هشتمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در شهر مونیخ آلمان حضور دارد، روز شنبه ۳۰ بهمن ماه در این نشست شرکت و خاطرنشان کرد: اکنون که با شما سخن می‌گویم، همکاران من در وین با بازی‌های دوگانه طرف غربی بر سر «متن» و «زمان» روبرو هستند. مهم‌ترین چالشی که در وین با آن روبرو هستیم ضمانت سیاسی و ضمانت اجرایی هست. وزیر خارجه: آماده رسیدن به توافقی خوب در کوتاه‌ترین زمان هستیم/ مهمترین چالش فعلی در مذاکرات وین بحث اخذ ضمانت اجرایی و سیاسی است / رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و رییس سنا بصورت مشترک و شخصی بیانیه در حمایت از نتیجه مذاکرات دهند(خبر)
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در پنجاه و هشتمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در شهر مونیخ آلمان حضور دارد، روز شنبه ۳۰ بهمن ماه در این نشست شرکت و خاطرنشان کرد: اکنون که با شما سخن می‌گویم، همکاران من در وین با بازی‌های دوگانه طرف غربی بر سر «متن» و «زمان» روبرو هستند. مهم‌ترین چالشی که در وین با آن روبرو هستیم ضمانت سیاسی و ضمانت اجرایی هست.(ادامه)
کوثری نماینده اصولگرای مجلس مذاکره مستقیم با امریکا را مشروط به لغو تحریم ها و تعهدات دیگر این کشور دانست. شرط ایران برای مذاکره مستقیم با آمریکا
کوثری نماینده اصولگرای مجلس مذاکره مستقیم با امریکا را مشروط به لغو تحریم ها و تعهدات دیگر این کشور دانست.(ادامه)
تصاویر محل کشته شدن سرکرده داعش در سوریه
العالم :رسانه ها تصاویری منتشر کردند که گفته می شود متعلق به محل به هلاکت رسیدن ابو ابراهیم الهاشمی القرشی رهبر داعش است، این مکان واقع در استان ادلب در شمال سوریه است.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه محرومیت و مشکلات اقتصادی مردم از جمله مسائلی بود که ذهن شهید سلیمانی را مشغول کرده بود گفت: حاج قاسم مخالف دیپلماسی نبود، بلکه مخالف وابستگی و سازش بود و به دولت قبل می‌گفت از این راه به جایی نمی‌رسید ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور: اگر ترامپ و پامپئو محاکمه و قصاص نشوند دست انتقام از آستین مقاومت بیرون خواهد آمد/ حاج قاسم در میدان و دیپلماسی موفق بود/ مکتب سلیمانی با ترور و موشک از بین نمی‌رود / زینب سلیمانی: دشمن فهمیده چه غلطی کرده ....(خبر)
(ادامه)
مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امام و رهبری است
سردار فدوی در ساری گفت: مکتب سلیمانی درس دارد و درس آن نیز همان مکتب امام و رهبری است.(ادامه)
حاجی پور :شهید سلیمانی بن بست شکن بود
رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم گفت: شهید سلیمانی باتدابیر راهگشا وعزتمندانه خود سرمایه گذاری هفت تریلیون دلاری آمریکا در خاورمیانه را بلا اثر کرد و همواره بن بست شکن بود.(ادامه)
راز محبوبیت قاسم سلیمانی در سرباز بودن و سرباز ماندن اوست. او بعد از دفاع مقدس، بین سیاستمدار بودن و سرباز بودن، آن چیزی را انتخاب کرد که بدان تعلق داشت و هیچ گاه از مرزهای سربازی عبور نکرد. راز محبوبیت و اسطوره شدن قاسم سلیمانی چه بود؟
راز محبوبیت قاسم سلیمانی در سرباز بودن و سرباز ماندن اوست. او بعد از دفاع مقدس، بین سیاستمدار بودن و سرباز بودن، آن چیزی را انتخاب کرد که بدان تعلق داشت و هیچ گاه از مرزهای سربازی عبور نکرد. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند، گفت: آن‌ها به دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه و ناامیدسازی و جذب نخبگان ما هستند. غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند/ دنبال تفرقه‌افکنی، ناامیدسازی و جذب نخبگان هستند
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند، گفت: آن‌ها به دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه و ناامیدسازی و جذب نخبگان ما هستند.(ادامه)
آیت الله لائینی :میدان فرهنگ و رسانه نیازمند مقاومت و سردار سلیمانی ها است
نماینده ولی فقیه در مازندران از سردار سلیمانی به عنوان حافظ امنیت منطقه یاد کرد و گفت: در همه میدان ها از جمله اقتصاد و فرهنگ و رسانه نیاز به مقاومت داریم.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.