.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شیوه جدید برای بستن مرزهای عراق و سوریه
رسانه‌های رسمی عراق از دستور مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور برای بستن پرونده مرزهای مشترک با سوریه خبر دادند.(ادامه)
واکنش ظریف به ادعای پولیتیکو درباره تلاش ایران برای ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی: دروغگوی همیشگی ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند / حالا هم تلاش می‌کند تا ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند / زمان بیدار شدن است ....(خبر)
(ادامه)

آمریکا، اروپا و مکانیسم ماشه(ديدگاه)
(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت.
ما همیشه برای دفاع، دستمان روی ماشه است/ عربستان شبح ما را در یمن می بیند
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت. (ادامه)
جنگ جهانی چهارم۱(يادداشت)
(ادامه)
مدافع حرمی که شهید سلامت شد
دهمین مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جبهه سلامت آمل، آسمانی شد.(ادامه)
شمال نیوز : شب گذشته رسانه‌ها از ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه خبر دادند. جزئیات تنش هوایی میان ایران و آمریکا در بیروت + تصویر
شمال نیوز : شب گذشته رسانه‌ها از ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه خبر دادند.(ادامه)
تصویری از شهید سپهبد سلیمانی در جریان مبارزه با داعش
عکسی از شهید سپهبد سلیمانی در جریان مبارزه با داعش در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : 
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه هدف بسته اقتصاد مردمی مجلس قشر مستضعف و محروم است، ادامه داد: امروز با تورمی که در جامعه پیش آمده طبقه متوسط کشور نیز با چالش در زندگی خود مواجه شده اند و ممکن است در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، با چالش بیشتری مواجه شوند..... نمی‌توان نماینده مردم بود و در میان مردم نبود / برای حل مشکلات، عصای دولت هستیم / می توان تا ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی رسید / خدمت به مردم، مصداق مبارزه با آمریکاست / هدف بسته اقتصاد مردمی، بهبود معیشت طبقات محروم است
شمال نیوز : رئیس قوه مقننه با بیان اینکه هدف بسته اقتصاد مردمی مجلس قشر مستضعف و محروم است، ادامه داد: امروز با تورمی که در جامعه پیش آمده طبقه متوسط کشور نیز با چالش در زندگی خود مواجه شده اند و ممکن است در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، با چالش بیشتری مواجه شوند.....(ادامه)
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت..... سخنگوی مازندرانی وزارت خارجه ؛ از روستای معلم کلای محمودآباد تا سفارت یک کشور مهم
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت.....(ادامه)

نماینده‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران رونمایی کردند.
رونمایی از تحریم‌های جدید جمهوری‌خواهان آمریکا علیه ایران
نماینده‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران رونمایی کردند. (ادامه)
مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل برگزار نمی‌شود
انصاری گفت: بنا به توصیه‌های پزشکی و به تبعیت از سیره امام که بسیار مقید به دستورات پزشکی بودند مراسم ۱۴ خرداد را در حرم مطهر ملغی کردیم.(ادامه)
تحلیل محسن رضایی از شکل‌گیری داعش جدید
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند در یک منطقه در بین سوریه و عراق، از حوالی پایگاه عین الاسد تا مرز سوریه، داعشیان را آموزش دهند و سازمان‌دهی کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)
شمال نیوز : ما اگر از آزادی قدس سخن به عمل می آوریم، مستند به آزادی خرمشهر است و همانگونه که رهبر عزیز ما فرمود، ما خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که عراق و سوریه دو نمونه و قدس و فلسطین نمونه دیگری از آنهاست..... قدس، خرمشهری که آزاد می شود / آزادی غرورانگیز خرمشهر عزیز در قدس مقدس تکرار می شود
شمال نیوز : ما اگر از آزادی قدس سخن به عمل می آوریم، مستند به آزادی خرمشهر است و همانگونه که رهبر عزیز ما فرمود، ما خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که عراق و سوریه دو نمونه و قدس و فلسطین نمونه دیگری از آنهاست.....(ادامه)
سلاخی کودکان افغان به دست داعش +تصاویر
(ادامه)

توصیه آیت الله بهجت (ره) برای آرام کردن زمین در هنگام وقوع زلزله را مشاهده می‌کنید. توصیه آیت الله بهجت (ره) در هنگام وقوع زلزله
توصیه آیت الله بهجت (ره) برای آرام کردن زمین در هنگام وقوع زلزله را مشاهده می‌کنید.(ادامه)

در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود. یادداشت محسن رضایی در مقدمه کتاب شهید سلیمانی
در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود.(ادامه)
واکنش کارگردان «پایتخت» به سکانس جنجالی این فیلم
ما فکر می‌کردیم قرار است برای سریالی که این قدر طرفدار دارد از طرف سازمان تقدیر می‌شویم و نمی‌دانستیم قرار است توبیخ شویم؛ واقعاً همه بچه‌ها شوکه شدند!(ادامه)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد. جهان پس از کرونا؛جهانی جدید با پیکری زخمی و مجروح(يادداشت)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد.(ادامه)
فقط یک معجزه می‌توانست «پایتخت» را جمع کند!
یک فیلمنامه‌نویس بخش اعظم انتقادها به سریال «پایتخت ۶» را متوجه متن دانست و گفت: در این سریال ۵۰ قصه مختلف و متضاد کنار هم باز شده‌ بود و فقط یک معجزه می‌توانست کنار هم جمع و جورشان کند.(ادامه)
شمال نیوز : دل های بیشماری در سراسر جهان ، این روزها غصه دار سرداری هستند که اسطوره مقاومت بود و امید قلب هایی بود که دل در گرو شجاعت ، اخلاص و مهربانی این بزرگ مرد تاریخ داشتند ...... دلنوشته « هادی ابراهیمی » در اولین نوروز بدون سردار دل ها
شمال نیوز : دل های بیشماری در سراسر جهان ، این روزها غصه دار سرداری هستند که اسطوره مقاومت بود و امید قلب هایی بود که دل در گرو شجاعت ، اخلاص و مهربانی این بزرگ مرد تاریخ داشتند ......(ادامه)
در عراق چه خبر است: کودتا، تهاجم نظامی یا عملیات فریب؟
(ادامه)
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد. سیروس مقدم: درباره پایتخت ۶ زود قضاوت نکنید
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد.(ادامه)
نجات واقعی دو بازیگر سرشناس پایتخت از انفجار خونین داعش
(ادامه)
یکی از راه‌های گذر از چنین وضعیتی و کسب اعتماد مردم، برقرار شدن حداکثر شفافیت در نهادهای سیاسی است. متاسفانه سال 98 هر چند گفتمان شفافیت در عرصه اجتماعی پر قدرت‌تر شد اما بروز و ظهور چندانی در عرصه سیاسی نداشت. در این باره باید به شفاف نشدن سفرهای خارجی، میزان پرداختی، آرا و نمایندگان اشاره کرد. همچنین انتشار حقوق و دستمزد مدیران مطابق ماده 29 برنامه ششم توسعه رنگ واقعیت به خود نگرفت. امید است در سال آینده که از فردا آغاز می شود در عرصه واقعیت پیشرفت های مهمی در این باره رخ دهد.
درس های آموختنی از سال سخت ۹۸(يادداشت)
یکی از راه‌های گذر از چنین وضعیتی و کسب اعتماد مردم، برقرار شدن حداکثر شفافیت در نهادهای سیاسی است. متاسفانه سال 98 هر چند گفتمان شفافیت در عرصه اجتماعی پر قدرت‌تر شد اما بروز و ظهور چندانی در عرصه سیاسی نداشت. در این باره باید به شفاف نشدن سفرهای خارجی، میزان پرداختی، آرا و نمایندگان اشاره کرد. همچنین انتشار حقوق و دستمزد مدیران مطابق ماده 29 برنامه ششم توسعه رنگ واقعیت به خود نگرفت. امید است در سال آینده که از فردا آغاز می شود در عرصه واقعیت پیشرفت های مهمی در این باره رخ دهد. (ادامه)
سردار حاج حسین اسدالهی به یاران شهیدش پیوست. فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله به یاران شهیدش پیوست
سردار حاج حسین اسدالهی به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
رئیس جمهور در پیامی خطاب به مردم آمریکا: هر سیاست کوته بینانه و خصمانه‌ای که موجب تضعیف نظام پزشکی و محدویت منابع مالی در مدیریت بحران در ایران شود، تاثیر مستقیم بر روند مبارزه با ویروس کرونا دارد. آیا می‌پذیرید تحریم‌ها و فشارها به نام شما بر مردم ایران تحمیل شود؟ / دولت و نمایندگان خود در کنگره را آگاه کنید که دشمنی و تحریم هیچگاه موفقیتی به همراه نداشته و ندارد / اتحاد ویروس و تحریم رمز عملیات جدید علیه ایران شده (خبر)
رئیس جمهور در پیامی خطاب به مردم آمریکا: هر سیاست کوته بینانه و خصمانه‌ای که موجب تضعیف نظام پزشکی و محدویت منابع مالی در مدیریت بحران در ایران شود، تاثیر مستقیم بر روند مبارزه با ویروس کرونا دارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.