.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟ حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟
حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟(ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد.

سردار شریف گفت : آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و قارون‌های خلیج فارس که بارها و بارها خود را در برابر انقلاب اسلامی آزمودند و بارها و بارها شکست خوردند/ دشمنان کور خواندند بسیار ناپخته‌تر از آن هستند که بتوانند به جایگاه رهبر انقلاب خدشه‌ای وارد کنند ....(خبر)
شمال نیوز : سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌های منافق و سیاه‌دل شد، فرمودند: ما در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی، کوتاهی داریم ....(خبر)
(ادامه)
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: امیدوارم چین و عربستان درک دقیق و واقعی‌تری از مواضع ایران داشته باشد. واکنش یک نماینده مجلس به بیانیه مشترک چین و عربستان
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: امیدوارم چین و عربستان درک دقیق و واقعی‌تری از مواضع ایران داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
پنتاگون هلاکت سرکرده داعش را تأیید کرد
وزارت دفاع آمریکا بیانیه سنتکام درباره هلاکت سرکرده داعش در استان درعای سوریه را تأیید کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه)در دیدار آقای محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق تأکید کردند: پیشرفت عراق و رسیدن به جایگاه والا و واقعی خود به نفع جمهوری اسلامی است . با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید/ سینه خود را برای حفاظت از عراق سپر خواهیم کرد/ پیشرفت عراق به نفع جمهوری اسلامی است/ امنیت عراق، امنیت ایران است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه)در دیدار آقای محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق تأکید کردند: پیشرفت عراق و رسیدن به جایگاه والا و واقعی خود به نفع جمهوری اسلامی است .(ادامه)
 خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند. مادر کیان می‌گوید فرزندم را ماموران کشته‌اند
خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.(ادامه)
در روزهای اخیر این فشار روی ورزشکاران و ملی‌پوشان کشورمان متمرکز شده، که تلاش می‌کنند آن عزیزان با غیرت و پرافتخار را در ابتدا تحقیر و با فشار روانی مجبور به عکس‌العمل در میادین ورزشی و مسابقات کند، که اوج آن فشار بر بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است. برای ایران، نه دشمنانش(يادداشت)
در روزهای اخیر این فشار روی ورزشکاران و ملی‌پوشان کشورمان متمرکز شده، که تلاش می‌کنند آن عزیزان با غیرت و پرافتخار را در ابتدا تحقیر و با فشار روانی مجبور به عکس‌العمل در میادین ورزشی و مسابقات کند، که اوج آن فشار بر بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.(ادامه)
عکس/ داعش مسئولیت حمله تروریستی ایذه را پذیرفت؟
اطلاعیه‌ای منتسب به گروه ترویستی داعش که در فضای مجازی منتشر شد اذعان می کند که این گروه مسوول عملیات تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه است.(ادامه)
چرا عراقی‌ها بساط تروریست‌ها از اقلیم کردستان را جمع نمی‌کنند؟
بی ثباتی سیاسی و دخالت‌های خارجی عراق را نسبت به تحرکات تروریست‌ها منفعل کرده‏، اما این مسائل نمی‌تواند از مسئولیت این کشور در قبال مبارزه با تروریسم بکاهد.(ادامه)
شمال نیوز : دربخشی از این اظلاعیه آمده است :نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است. «نامه ۲۲۷ نماینده خطاب به رییس قوه قضائیه» جعلی است / برخی اصلا نماینده نیستند
شمال نیوز : دربخشی از این اظلاعیه آمده است :نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.(ادامه)
حمله سایبری به وزارت داخلی عربستان
گروه هکری «تبر ابراهیم» هزاران سند محرمانه و مجموعه اسناد وزارت داخلی عربستان، مکان‌های حساس و عوامل تروریستی این کشور را منتشر کرد.(ادامه)
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است. نامه ۲۲۷ نماینده مجلس درباره محاربه خواندن پرونده بازداشتی‌ها صحت دارد؟
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست. مگر می شود اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای جزئیات دیگری از فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ را منتشر کرد.

تاکنون ۲۶ نفر دستگیر شده‌اند / همه افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیّت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند / هماهنگ کننده‌ اصلی عملیات تبعه‌ جمهوری آذربایجان است که از فرودگاه امام وارد کشور شده(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای جزئیات دیگری از فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ را منتشر کرد. (ادامه)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)
وزارت اطلاعات: ۲۶ تروریست تکفیری در حادثه شاهچراغ دستگیر شده‌اند
وزارت اطلاعات در دومین اطلاعیه درباره حادثه تروریستی شاهچراغ، اعلام کرد: عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده عملیات در داخل کشور، تبعه آذربایجان بوده است.(ادامه)
گفت فردای براندازی نظام کجا می روی؟ گفتم من تا آخرین کوچه‌ای که سردرش اسم شهدا باشد می جنگم! تا آخرین کوچه می‌ایستم، گفتم ترجیح می دهم در جمهوری اسلامی بمیرم تا در غیر آن زندگی کنم! پرسید اگر جمهوری اسلامی نباشد چه کار میکنی؟
گفت فردای براندازی نظام کجا می روی؟ گفتم من تا آخرین کوچه‌ای که سردرش اسم شهدا باشد می جنگم! تا آخرین کوچه می‌ایستم، گفتم ترجیح می دهم در جمهوری اسلامی بمیرم تا در غیر آن زندگی کنم!(ادامه)
رئیس مجلس گفت: امیدوارم هرچه زودتر امنیت در کشور به‌صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو آغاز شود. امیدوارم هرچه زودتر امنیت تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم آغاز شود
رئیس مجلس گفت: امیدوارم هرچه زودتر امنیت در کشور به‌صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو آغاز شود.(ادامه)
چرا اغتشاشات اخیر را باید غنیمت شمرد؟
جمهوری اسلامی به حکم الهی « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم» تحت امدادهای الهی است؛ بزرگترین امداد الهی نیز همین شفافیت میدان است.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان پیرو خط امام نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص بود، حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد. ایران هرگز گاوشیرده نخواهد شد/ تحریم‌ها هم ما را متوقف نکرد
رئیس‌جمهور گفت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان پیرو خط امام نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص بود، حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد.(ادامه)
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد. پاسخ رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
درپی حادثه تروریستی گروهک داعش در شیراز، مراسم یادبود شهدای حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) شاهچراغ در دانشگاه مازندران برگزار شد مراسم يادبود شهداي حرم حضرت احمد ابن موسي(ع) شاهچراغ در دانشگاه مازندران برگزار شد
درپی حادثه تروریستی گروهک داعش در شیراز، مراسم یادبود شهدای حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) شاهچراغ در دانشگاه مازندران برگزار شد(ادامه)
حکم «توهین» در قانون مجازات اسلامی چیست؟
این روزها گاهی شاهد پایین آمدن تاب آوری جامعه و بروز پدیده خشونت کلامی و رفتاری هستیم، معضلی اجتماعی که باعث تبعات عمیق برای افرادجامعه می‌شود.(ادامه)
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد. تبدیل وضعیت نیروی ها شرکتی به رسمی از قول های عملی نشده رئیس جمهور است
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.511 seconds.