.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تحقیقات کارشناسان نظامی و امنیتی به زودی روشن می کند عامل انفجار، موشک و مین و یا سلاح دیگری بوده و چه کسی متهم است؟ ایران در مجازات کم نمی‌گذارد
تحقیقات کارشناسان نظامی و امنیتی به زودی روشن می کند عامل انفجار، موشک و مین و یا سلاح دیگری بوده و چه کسی متهم است؟(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه عصر دیروز شروع عملیات نظامی در شمال سوریه را اعلام کرد و جنگنده‌های اف ۱۶ ترکیه مواضع کرد‌ها را در شمال سوریه هدف قرار دادند. کرد‌ها برای مقابله با عملیات ترکیه بسیج عمومی اعلام کرده‌اند و دیروز گفتند که آنکارا به هیچ کدام از اهداف خود نخواهد رسید.....(خبر)
(ادامه)
در استانهای کرد نشین و سنی نشین عراق خبری از اعتراض و آشوب نیست و این حوادث استانهای شیعه نشین را هدف گرفته است/پروژه کشته‌سازی در این اعتراضات و به وضوح قابل مشاهده میباشد و فاصله تفاوت این اعتراضات با اعتراضات قبلی را بیشتر می سازد... (خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کاهش تعهدات برجامی ایران فرمودند «این روند را باید با جدیت کامل ادامه دهیم و مسئولیت هم بر عهده‌ی سازمان انرژی هسته‌ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده، به‌طور دقیق و به‌طور کامل و جامع انجام بدهند و ادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه‌ی مطلوب برسیم.» رهبر انقلاب: کاهش تعهدات را با جدیت ادامه می دهیم/ نگذارید سپاه، پیر و محافظه کار شود/ آماده به کاری سپاه را حفظ کنید/ نگاه فرامرزی‌تان را از دست ندهید/ نگذارید در داخل سپاه تضعیف شود/ به‌تدریج وضع معیشتی مردم بهبود خواهد یافت (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کاهش تعهدات برجامی ایران فرمودند «این روند را باید با جدیت کامل ادامه دهیم و مسئولیت هم بر عهده‌ی سازمان انرژی هسته‌ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده، به‌طور دقیق و به‌طور کامل و جامع انجام بدهند و ادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه‌ی مطلوب برسیم.»(ادامه)


فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حال طراحی سامانه راداری هستیم که در حین حرکت با هدف درگیر می‌شود، گفت: حفر تونل برای شهر‌های موشکی از سال ۱۳۶۳ شورع شده و تا به امروز شبانه روزی ادامه دارد. روایت سردار حاجی زاده از ساخت اولین تونل موشکی
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حال طراحی سامانه راداری هستیم که در حین حرکت با هدف درگیر می‌شود، گفت: حفر تونل برای شهر‌های موشکی از سال ۱۳۶۳ شورع شده و تا به امروز شبانه روزی ادامه دارد.(ادامه)
راهپیمایی اربعین؛ زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی(يادداشت)
(ادامه)
رییس قوه قضاییه با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اظهار کرد: دست کسانی که به بیت المال دست درازی کرده اند را نه از مچ بلکه از بازو قطع می کنیم. دستتان را نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم
رییس قوه قضاییه با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اظهار کرد: دست کسانی که به بیت المال دست درازی کرده اند را نه از مچ بلکه از بازو قطع می کنیم.(ادامه)

موقعی‌که اسیر شد ۹۰کیلوگرم بود، حالا ۴۸ کیلوگرم است. یک مشت استخوان با یک روکش پوست. تمام آن چیزی است که از محمد شریف پناهنده ۴۰‌ساله، یکی از ۲۱ صیادی‌که حدود پنج سال پیش اسیر دست دزدان دریایی سومالی شد، باقی مانده است. حرف‌های تکان‌دهنده ملوان ایرانی آزاد شده
موقعی‌که اسیر شد ۹۰کیلوگرم بود، حالا ۴۸ کیلوگرم است. یک مشت استخوان با یک روکش پوست. تمام آن چیزی است که از محمد شریف پناهنده ۴۰‌ساله، یکی از ۲۱ صیادی‌که حدود پنج سال پیش اسیر دست دزدان دریایی سومالی شد، باقی مانده است.(ادامه)
 رئیس جمهور با بیان اینکه «من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می‌باشد، گفت که ایران هرگز با دشمنی که می‌خواهد با سلاح فقر، فشار و تحریم ایران به تسلیم وادارد، مذاکره نخواهد کرد. پاسخ ایران به مذاکره تحت تحریم، «نه» خواهد بود/ یک اشتباه می‌تواند آتشی بزرگ را در منطقه برافروزد/ شرط ایران برای هرگونه مذاکره، بازگشت به تعهدات و توقف تحریم‌هاست/ عکس یادگاری آخرین ایستگاهِ مذاکره است، نه اولین ایستگاه/ تشریح طرح ایران برای صلح هرمز(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه «من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می‌باشد، گفت که ایران هرگز با دشمنی که می‌خواهد با سلاح فقر، فشار و تحریم ایران به تسلیم وادارد، مذاکره نخواهد کرد.(ادامه)
در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزار‌ها و وسایل و از تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این گونه عظمت و جلوه می‌دهد و در واقع آن را به عنوان یک آیت عظما و نشانه‌ای بزرگ از پیروزی نهایی جبهه حرکت حسینی بر جبهه کفر و استکبار به نمایش می‌گذارد. راهپیمایی عظیم اربعین، نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است/اربعین جهانی شد، جهانی‌تر هم خواهد شد/ملت بزرگ عراق می‌تواند خود را به اوج عزت برساند(خبر)
در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزار‌ها و وسایل و از تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این گونه عظمت و جلوه می‌دهد و در واقع آن را به عنوان یک آیت عظما و نشانه‌ای بزرگ از پیروزی نهایی جبهه حرکت حسینی بر جبهه کفر و استکبار به نمایش می‌گذارد. (ادامه)
شمال نیوز : شبکه استانی مازندران با درک درست از عمق عقائد و باورهای عاشورایی مردم مازندران از قدیم الایام تاکنون، یکی از گسترده‌ترین رویکردها را به وسعت جغرافیایی استان داشته و مراسم امسال نه در شبکه مازندران که حتی در شبکه‌های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز انعکاس گسترده و مطول داشته و.... از « شکوه حماسه حسینی مازندران « تا « شگفتانه محرم ۹۸ »
شمال نیوز : شبکه استانی مازندران با درک درست از عمق عقائد و باورهای عاشورایی مردم مازندران از قدیم الایام تاکنون، یکی از گسترده‌ترین رویکردها را به وسعت جغرافیایی استان داشته و مراسم امسال نه در شبکه مازندران که حتی در شبکه‌های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز انعکاس گسترده و مطول داشته و....(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد. با پروژه تجزیه منطقه مبارزه کردیم/ از حالا به بعد هر هواپیمای متجاوز اسرائیلی را سرنگون خواهیم کرد(خبر)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد.(ادامه)
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه با اشاره به دیدار مسیح علی نژاد با مقامات آمریکایی بیان کرد: این سرمایه آمریکایی‌ها است و فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است که بتوانند خانواده‌ها را از آن باز دارند، آنها دستشان خالی است، بانوان در ایران در سایه اسلام منزلت پیدا کردند، ایران مهد توجه به بانوان است. آمریکایی‌ها فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است که بتوانند خانواده‌ها را از آن باز دارند / ایران مهد توجه به بانوان است
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه با اشاره به دیدار مسیح علی نژاد با مقامات آمریکایی بیان کرد: این سرمایه آمریکایی‌ها است و فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است که بتوانند خانواده‌ها را از آن باز دارند، آنها دستشان خالی است، بانوان در ایران در سایه اسلام منزلت پیدا کردند، ایران مهد توجه به بانوان است.(ادامه)
 امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ی فلسطین است که در رأس همه‌ی مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرن‌های اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارایی هایش، حرمت و هویتش مصادره شده است. این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است... معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است/ جنگ‌افروزی آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا رنج ملت‌ها را به نهایت رسانده است(خبر)
امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ی فلسطین است که در رأس همه‌ی مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرن‌های اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارایی هایش، حرمت و هویتش مصادره شده است. این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است... (ادامه)
رهبر معظم انقلاب: معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به زائران بیت الله الحرام تاکید کردند که معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است. (ادامه)
ایالت متحده آمریکا بزرگترین تولید کننده و صادر کننده اسلحه در جهان است و طبیعی است که هر عرضه ای برای ثبات نیازمند تقاضای مناسب است که آمریکایی ها با تلاش در این عرصه توانسته اند بازار سلاح را در جهان را به صورت نسبی در شرایط خوبی کنترل کنند. چرا آمریکا به ایران حمله نمی کند؟!(يادداشت)
ایالت متحده آمریکا بزرگترین تولید کننده و صادر کننده اسلحه در جهان است و طبیعی است که هر عرضه ای برای ثبات نیازمند تقاضای مناسب است که آمریکایی ها با تلاش در این عرصه توانسته اند بازار سلاح را در جهان را به صورت نسبی در شرایط خوبی کنترل کنند. (ادامه)
جیغ هایی که "گاندو "درآورد/ ازتهران تا لندن
«گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌های نزدیک به دولت، رسانه‌های وابسته به این جریان در کنار سایتها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!(ادامه)
میزان جرایم بین نیروهای مسلح در مازندارن بسیار پایین است
رئیس سازمان قضایی نیرهای مسلح مازندران از نیروهای مسلح به عنوان زینت های جامعه یاد کرد و گفت: شمار جرایم نیروهای مسلح در کشور و استان بسیار پایین است.(ادامه)
آمریکایی‌ها کوچک‌ترین اقدامی بکنند تمام منطقه آتش خواهد گرفت / کوچک‌ترین اقدام علیه ایران باعث آتش گرفتن منطقه خواهد شد / باید مقاومت انقلابی را در پیش بگیریم / اروپاییها در سال ۹۰ و ۹۱ گفتند ما شش ماهه کار ایران را تمام می کنیم. آن موقع اروپایی ها جلوتر از آمریکایی ها علیه ما (خبر)
(ادامه)
چرا "حشدالشعبی" به خوزستان آمد؟
(ادامه)
مقام معظم رهبری : جلوه‌هایی از شعار «ارتش فدای ملت» را در مناطق سیل‌زده‌ دیدیم/ دشمنان به دنبال بر هم زدن آرامش مردم از طریق مضطرب نشان دادن نیروهای مسلح هستند/ در سیل اخیر، نیروهای مسلح با همه وجود و امکانات در اختیارشان به کمک مردم شتافتند(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران در این اثر هنری بیش از ۳۰ نوازنده حضور دارند وشعر آن از وحید دانا و تنظیم با سید جمال محمدی است.
.... ابراهیمی : حماسه شهدای خان طومان در مازندران جاودانه می‌شود
شمال نیوز : به گفته مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران در این اثر هنری بیش از ۳۰ نوازنده حضور دارند وشعر آن از وحید دانا و تنظیم با سید جمال محمدی است. ....(ادامه)
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما طی یادداشتی نوشت: خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو(يادداشت)
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما طی یادداشتی نوشت:(ادامه)
ادعای خصمانه پمپئو علیه سردار سلیمانی
مایک پمپئو در پی اقدام آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خود، در اظهاراتی خصمانه سردار قاسم سلیمانی را هم‌ردیف رهبر داعش خواند.(ادامه)
شمال نیوز : احزاب سیاسی مختلف از کارگزاران سازندگی تا مؤتلفه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا، حزب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، همگی تروریستی نامیده شدن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کردند..... ایران پاسدار شد ؛ از مجلس سبزپوش تا بیانیه ارتش و نمایندگان اقلیت‌های دینی
شمال نیوز : احزاب سیاسی مختلف از کارگزاران سازندگی تا مؤتلفه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا، حزب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، همگی تروریستی نامیده شدن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کردند.....(ادامه)

شمال نیوز:
شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده امریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز امریکا اعلام می‌نماید ،رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند. رژیم آمریکا را دولت حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به "سنتکام" را تروریستی می دانیم / آمریکا تمام عواقب خطرناک اقدام ماجراجویانه امروزش را برعهده خواهد داشت(خبر)
شمال نیوز: شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده امریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز امریکا اعلام می‌نماید ،رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند. (ادامه)
کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.این اولین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی می‌کند. آمریکا رسما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک «سازمان تروریستی»معرفی کرد
کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.این اولین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی می‌کند. (ادامه)
جامعه علت ترساندن مردم از "حجامت" توسط وزارت بهداشت چیست؟
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هدف آمریکا از حضور در عراق را فراتر از حضور نظامیِ صرف خواندند و گفتند: آنها به دنبال حضور و منافع بلندمدت و تشکیل دولتی همچون دولتهای نظامی در اوائل اشغال عراق هستند. کاری کنید که نظامیان امریکایی هرچه زودتر از عراق خارج شوند / عبدالمهدی: هیچگاه به تحریم های آمریکا علیه ایران نخواهیم پیوست(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هدف آمریکا از حضور در عراق را فراتر از حضور نظامیِ صرف خواندند و گفتند: آنها به دنبال حضور و منافع بلندمدت و تشکیل دولتی همچون دولتهای نظامی در اوائل اشغال عراق هستند.(ادامه)
معاون ابوبکر البغدادی در عراق بازداشت شد
یک فرمانده سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) از بازداشت یکی از معاونان ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی تکفیری داعش در غرب عراق خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.