.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند. درخواست ایران از طالبان برای جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع افغانستان
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند/ دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند ....(خبر)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی شد که یکی از سرکردگان اصلی داعش را در شمال سوریه دستگیر کرده است. واشنگتن مدعی بازداشت یکی از سرکردگان اصلی داعش در سوریه شد!
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی شد که یکی از سرکردگان اصلی داعش را در شمال سوریه دستگیر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست در روزهای اخیر +جزئیات
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد(ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد. خنثی‌سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد.(ادامه)
وزیر کشور ترکیه از عملیات موفق نیروهای امنیتی این کشور به مخفیگاه تروریست‌های داعش در شهرستان «ازمیر» خبر داد. عملیات نیروهای امنیتی ترکیه علیه تروریست‌های داعش در «ازمیر»
وزیر کشور ترکیه از عملیات موفق نیروهای امنیتی این کشور به مخفیگاه تروریست‌های داعش در شهرستان «ازمیر» خبر داد.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود. وزیر اطلاعات: رسانه‌های تروریستی در امان نخواهند بود
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود.(ادامه)
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق روز گذشته از بازداشت یکی از سرکردگان تروریستی داعش به نام «زیدان خلیفه احمد مطر» ۲۸ ساله و ملقب به «ابو لیلی» در حومه اربیل خبر داد. یکی از سرکردگان «داعش» در نزدیکی اربیل دستگیر شد
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق روز گذشته از بازداشت یکی از سرکردگان تروریستی داعش به نام «زیدان خلیفه احمد مطر» ۲۸ ساله و ملقب به «ابو لیلی» در حومه اربیل خبر داد.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
متهم ردیف اول پرونده حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در پاسخ به سوال رئیس دادگاه مبنی بر برنامه اعلام شده توسط سرپل و تعیین تکلیف پس از انجام حمله پاسخ داد: قرار بود تا وقتی کشته می‌شوم حمله را ادامه دهم و هیچکس تصور نمی‌کرد دستگیر شوم. عامل حمله به شاهچراغ: هیچکس تصور نمی‌کرد دستگیر شوم
متهم ردیف اول پرونده حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در پاسخ به سوال رئیس دادگاه مبنی بر برنامه اعلام شده توسط سرپل و تعیین تکلیف پس از انجام حمله پاسخ داد: قرار بود تا وقتی کشته می‌شوم حمله را ادامه دهم و هیچکس تصور نمی‌کرد دستگیر شوم.(ادامه)
در پی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیئتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد. اولین حضور رسمی ایران در نشست شورای ساختار مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای
در پی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیئتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد.(ادامه)
رئیس ستاد ارتش طالبان در سخنانی اعلام کرد که پاکستان «دشمنش» را در خاک خودش جست‌وجو کند. هشدار شدیداللحن رئیس ستاد ارتش طالبان به پاکستان
رئیس ستاد ارتش طالبان در سخنانی اعلام کرد که پاکستان «دشمنش» را در خاک خودش جست‌وجو کند.(ادامه)
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت. پروژه آمریکایی «آشوب» در عراق و سوریه کلید خورده است!
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت.(ادامه)
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند. توصیه امیرعبداللهیان به نظامیان آمریکایی: به خانه برگردید
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
با نزدیکی مجدد ایران و عربستان، پروار کردن داعش کار آسانی نخواهد بود/ اذهان آگاهان جهان نسبت به هشدار سید حسن نصرالله دقت لازم را داشته باشند/ اقتصاد اروپای درگیر با جنگ اوکراین تحمل مقابله با پدیده‌ای بنام تروریست ندارد ....(خبر)
(ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از «پیگیری موضوع پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در کشوری که این کار را کرده است» خبر داد. پیگیری پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در کشور حامی
وزیر اطلاعات از «پیگیری موضوع پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در کشوری که این کار را کرده است» خبر داد.(ادامه)
کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی حملۀ تروریستی شاهچراغ بازداشت شد / ۱۹۶ تروریست تکفیری بین دو حادثه حرم معدوم یا بازداشت شدند / انتخاب زمان انجام هر دو عملیات تروریستی کاملاً معنادار است ....(خبر)
(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ، به ۱۱ نفر رسیده است. شمار دستگیرشدگان حادثه شاهچراغ (ع) به ۱۱ نفر رسید
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ، به ۱۱ نفر رسیده است.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی حرم شاهچراغ و برنامه‌های این کمیسیون برای برقراری امنیت بیشتر مردم نکاتی را بیان کرد. چرا تروریست مهاجم به حرم شاهچراغ همان ابتدا مورد هدف گلوله قرار نگرفت؟
یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی حرم شاهچراغ و برنامه‌های این کمیسیون برای برقراری امنیت بیشتر مردم نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.411 seconds.