.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
* برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان (ایبکس ) بعد از چند سال وقفه به‌دلیل فراگیری کرونا در روزهای پایانی تابستان را می‌توان بی‌تردید یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی و بازرگانی با رویکرد ارتقای کیفیت.... ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی آرد، نان و غلات(يادداشت)
* برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان (ایبکس ) بعد از چند سال وقفه به‌دلیل فراگیری کرونا در روزهای پایانی تابستان را می‌توان بی‌تردید یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی و بازرگانی با رویکرد ارتقای کیفیت....(ادامه)
تولیدات شرکت‌های دانش بنیان مازندران در بخش های مختلف اقتصادی از ۵۸۸ قلم کالا در ابتدای امسال اکنون به ۷۴۰ قلم رسیده است افزایش تولیدات شرکت‌های دانش بنیان مازندران
تولیدات شرکت‌های دانش بنیان مازندران در بخش های مختلف اقتصادی از ۵۸۸ قلم کالا در ابتدای امسال اکنون به ۷۴۰ قلم رسیده است(ادامه)
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد. تبدیل وضعیت نیروی ها شرکتی به رسمی از قول های عملی نشده رئیس جمهور است
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد.(ادامه)
پیشنهاد وزارت اقتصاد مبنی بر تفویض اختیارات بیشتر به بانک‌ها در کمتر از ۱۰ روز آینده به شورای پول و اعتبار ارسال می‌شود. حقوق کدام کارمندان افزایش می‌یابد؟
پیشنهاد وزارت اقتصاد مبنی بر تفویض اختیارات بیشتر به بانک‌ها در کمتر از ۱۰ روز آینده به شورای پول و اعتبار ارسال می‌شود.(ادامه)
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که اعتقاد به یکپارچگی مازندران تا زمانی است که مبتنی بر عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست عدالتی باشد، یکپارچگی مازندران موضوعیت ندارد.

برخی با فرافکنی‌ها و ایجاد پروپگاندای رسانه‌ای می‌خواهند با ایجاد نفاق و شکاف اذهان را مشوش کنند / اعتقاد به یکپارچگی مازندران مبتنی بر عدالت داریم و اگر عدالتی نباشد موضوعیت ندارد/ افق دید مدیران ارشد استان بسیار کم و قامتشان کوتاه است / فقط یک درصد مرکبات فروخته شد !
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که اعتقاد به یکپارچگی مازندران تا زمانی است که مبتنی بر عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست عدالتی باشد، یکپارچگی مازندران موضوعیت ندارد. (ادامه)
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد. ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد.(ادامه)
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه‌هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی‌کنند، در این رابطه نامه‌ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است. نامه‌ سران سه قوه به دفتر رهبر انقلاب / «مجوز ویژه» درخواستی آنان چیست؟
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه‌هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی‌کنند، در این رابطه نامه‌ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است.(ادامه)
علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی بر لزوم همراهی بانک‌ها با مردم و تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات خرد تاکید و اضافه کرد: در بحث پرداخت وام ازدواج اعلام کرده‌ایم که بانک‌ها باید با یک ضامن پرداخت کنند. رئیس بانک مرکزی: بانک‌ها باید با یک ضامن وام ازدواج را پرداخت کنند
علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی بر لزوم همراهی بانک‌ها با مردم و تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات خرد تاکید و اضافه کرد: در بحث پرداخت وام ازدواج اعلام کرده‌ایم که بانک‌ها باید با یک ضامن پرداخت کنند.(ادامه)
دبیرکل خانه اقتصاد ایران درخصوص آسیب‌های قطع اینترنت بر سیستم تجارت ایران، عنوان می‌کند که قطع اینترنت و به دنبال آن قطع وسایل ارتباطی، به معنای این است که به طور کامل سیستم تجارت و تولید فشل شده و ادامه آن به منزله توقف کامل فضای کسب و کارهاست. اعتبار تجاری کشور، تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان ما در برابر طرف‌های خارجی خدشه دار شده و خدشه‌دار می‌شود. قطع اینترنت به معنای توقف کامل فضای کسب و کارهاست
دبیرکل خانه اقتصاد ایران درخصوص آسیب‌های قطع اینترنت بر سیستم تجارت ایران، عنوان می‌کند که قطع اینترنت و به دنبال آن قطع وسایل ارتباطی، به معنای این است که به طور کامل سیستم تجارت و تولید فشل شده و ادامه آن به منزله توقف کامل فضای کسب و کارهاست. اعتبار تجاری کشور، تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان ما در برابر طرف‌های خارجی خدشه دار شده و خدشه‌دار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور دلیل خشم دشمن از ملت ایران را پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها و موانع ایجاد شده دانست و با اشاره به حوادث اخیر گفت: اعلام موضع و حضور میلیونی مردم در صحنه، دشمن را در توطئه‌ای که علیه ایران اسلامی طراحی کرد، ناکام گذاشت. رئیسی: علت خشم دشمنان، بی اثر بودن تحریم ها و پیشرفت کشور است
شمال نیوز : رئیس جمهور دلیل خشم دشمن از ملت ایران را پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها و موانع ایجاد شده دانست و با اشاره به حوادث اخیر گفت: اعلام موضع و حضور میلیونی مردم در صحنه، دشمن را در توطئه‌ای که علیه ایران اسلامی طراحی کرد، ناکام گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز :  به گفته رییس یکی از شعبه های بانک ملی به کارمندان رسمی دولت به خصوص آموزش و پرورش که گویا بانک ها علاقه خاصی به این قشر دارند! پرداخت می شود و سایر مردم به دلایل مختلف که در بالا گفته شد از دریافت آن محروم اند. وام های خرد؛ دولت یک چیز می گوید، بانک ها چیز دیگر!
شمال نیوز : به گفته رییس یکی از شعبه های بانک ملی به کارمندان رسمی دولت به خصوص آموزش و پرورش که گویا بانک ها علاقه خاصی به این قشر دارند! پرداخت می شود و سایر مردم به دلایل مختلف که در بالا گفته شد از دریافت آن محروم اند.(ادامه)
ساعتی پیش طلای زرد، به فضای سبز قدم گذاشت
در پی کاهش روزانه دلار آمریکا، طلا امروز از پایین‌ترین سطح روز قبل، اندکی بهبود یافت.(ادامه)
نداشتن کارت پایان خدمت سد راه دریافت وام فرزندآوری
به گفته رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، فعلا به افرادی که مشمول غایب محسوب می‌شوند، یک سری خدمات در قانون همچون وام فرزندآوری تعلق نمی‌گیرد.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند که اگر مطالب به صورت کامل منتشر می شد، تضادی در آنها وجود نداشت. برخی رسانه‌ها با شیطنت، حرف‌های بنده درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک‌ها را نادرست منتشر کردند / همه می‌دانیم که در بخش‌هایی مانند بازار سرمایه و بانک‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که شبهاتی در آن وجود دارد(خبر)
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند که اگر مطالب به صورت کامل منتشر می شد، تضادی در آنها وجود نداشت.(ادامه)
سرعت بخشیدن در تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی
بانک مرکزی با هدف افزایش شفافیت در تراکنش‌های بانکی از طریق تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری، مشوق‌هایی را برای صاحبان این حساب‌ها در نظر گرفته است.(ادامه)
اعتراض جمعی از حوزویان به طرح بانکداری اسلامی مجلس + عکس
جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نسبت به تصویب طرح بانکداری اسلامی مجلس شورای اسلامی در مدرسه فیضیه تجمعی اعتراض‌آمیز برگزار کردند.(ادامه)
افزایش درآمد باجه های پست بانک روستایی موثر در محرومیت زدایی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در پنجمین جلسه شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: افزایش درآمد باجه های پست بانک روستایی عامل موثر در محرومیت زدایی است.(ادامه)
رئیس‌جمهور تأمین مسکن برای مردم را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت دانست و به استانداران تأکید کرد مسأله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند. رئیس‌جمهور: استانداران برای حل معضل مسکن منتظر دستور مرکز نباشند
رئیس‌جمهور تأمین مسکن برای مردم را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت دانست و به استانداران تأکید کرد مسأله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند.(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی ۳۰۰ هکتار از عرصه های جنگلی از تصرف گفت: دست سودجویان به منابع طبیعی را از بازو قطع خواهیم کرد. دست متصرفان منابع طبیعی را از بازو قطع می کنیم
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی ۳۰۰ هکتار از عرصه های جنگلی از تصرف گفت: دست سودجویان به منابع طبیعی را از بازو قطع خواهیم کرد.(ادامه)
محسن رضایی گفت: یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در کشور فعلا از درون دولت آغاز شده است و باید بین مجلس و قوه قضائیه نیز شکل بگیرد تا این یکپارچگی اقتصادی در کل کشور ایجاد شود. آغاز یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در دولت/ نقشه راه اقتصاد کشور با نام رشد اقتصادی بدون تورم و فقر به وزارتخانه‌ها ابلاغ شده است
محسن رضایی گفت: یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در کشور فعلا از درون دولت آغاز شده است و باید بین مجلس و قوه قضائیه نیز شکل بگیرد تا این یکپارچگی اقتصادی در کل کشور ایجاد شود.(ادامه)
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد عنوان کرد: در گذشته نزدیک به ۳۰ درصد میزان توزیع آردی که در کشور صورت می‌گرفت به فروش مشتری نمی‌رسید و الحمدالله در همین دو سه ماه که این طرح پیاده شده بدون فشار به مردم این حجم را شناسایی کردیم، وامروز می‌توانیم بگوئیم که چه فردی با کارت ملی از کدام نانوایی نان خریده، اما در واقع نانی خریده نشده و تنها آرد را برده است. وزیر اقتصاد: امروز می‌دانیم چه فردی از کدام نانوایی نان خریده است
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد عنوان کرد: در گذشته نزدیک به ۳۰ درصد میزان توزیع آردی که در کشور صورت می‌گرفت به فروش مشتری نمی‌رسید و الحمدالله در همین دو سه ماه که این طرح پیاده شده بدون فشار به مردم این حجم را شناسایی کردیم، وامروز می‌توانیم بگوئیم که چه فردی با کارت ملی از کدام نانوایی نان خریده، اما در واقع نانی خریده نشده و تنها آرد را برده است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران منصوب شد. ارتقای حکم سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران به مدیرکلی
شمال نیوز: با حکم عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد و دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد. با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها می‌گویم که آینده کشور روشن است / بخش قابل توجهی از مطالبات خود از برخی کشورها را دریافت کرده‌ایم / در هیچ مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد / زندگی مردم را به هیچ عامل بیرونی گره نخواهیم زد(خبر)
رئیس جمهور گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد و دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت. حاجی پور : مازندران رتبه نخست قراردادهای منعقد شده در بافت های فرسوده را کسب کرد / برای تأمین مالی تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر آمادگی داریم / قرارداد ۵۲۹۴ واحد از نهضت مسکن ملی در مازندران منعقد شده است
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت.(ادامه)
۹ بانک به دلیل خلق نقدینگی جریمه شدند
مدیر ارزیابی سلامت بانکی بانک مرکزی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۶ بانک در ماه گذشته و تاکنون ۹ بانک و مؤسسه اعتباری، جریمه شدند و سپرده قانونی آن‌ها افزایش یافت.(ادامه)
وزیر اقتصاد: ۲ میلیون مالیات‌ دهنده‌ اضافه شدند/ فردی با هزار میلیارد تومان گردش مالی‌ یک ریال هم مالیات نمی‌داد/ در زمان حذف ارز ترجیحی، یکی از واردکنندگان بزرگ رسماً به وزیر مربوطه اعلام کرده بود که شما جرأت این کار را ندارید....(خبر)
(ادامه)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود ناکامی نظام مالیاتی و موانع قانونی(يادداشت)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است. چرا آمار قاچاق در ایران بالاست؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است.(ادامه)
دولت بررسی الگوی جدید افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری را با هدف بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید آغاز کرد آخرین شنیده‌ها از جزئیات طرح دولت برای افزایش حقوق‌ها/افزایش 50درصدی حق عائله‌مند!
دولت بررسی الگوی جدید افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری را با هدف بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید آغاز کرد(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 123 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.