.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود ۱۰۰ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه‌های آن در سال جاری خبر داد و گفت: دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در سال جاری جذب و بکارگیری از طریق آزمون‌های استخدامی داشته و خواهند داشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خوانده است. گزارش عجیب در حضور رییسی؛ قیمت مسکن، گوشت قرمز و مرغ کاهش داشته!
شمال نیوز : رئیس جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خوانده است.(ادامه)
اسامی و عکس زندانی‌هایی که ۶ میلیارد دلار برای آمریکا آب خوردند!
یورونیوز از توافق ایران و امریکا، کارشکنی کره‌ای‌ها و آینده مذاکرات تهران-واشنگتن روایت متفاوت و همراه با جزئیاتی منتشر کرده است.(ادامه)

ما شهروندان بی سواد اقتصادی در مقامی نیستیم که بتوانیم در این دعوای اقتصادی تخصصی ورود کنیم اما وقتی در هر دو حالت بالا (تثبیت نرخ ارز یا افزایش و آزاد کردنش) قیمت مرغ و تخم مرغ مان باز هم افزایش پیدا می کند این حق را داریم که از مسوولان با گلایه بپرسیم که برای ما چه فرقی می کند که تصمیم گیران اقتصادی با ارز چه  می کنند؟ لطفا مرغ در رفته را برایمان بگیرید! بحث های ارزی را رها کنید، مرغ فرار کرده را بگیرید!(يادداشت)
ما شهروندان بی سواد اقتصادی در مقامی نیستیم که بتوانیم در این دعوای اقتصادی تخصصی ورود کنیم اما وقتی در هر دو حالت بالا (تثبیت نرخ ارز یا افزایش و آزاد کردنش) قیمت مرغ و تخم مرغ مان باز هم افزایش پیدا می کند این حق را داریم که از مسوولان با گلایه بپرسیم که برای ما چه فرقی می کند که تصمیم گیران اقتصادی با ارز چه می کنند؟ لطفا مرغ در رفته را برایمان بگیرید!(ادامه)
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد. دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم. پیش‌بینی مهم رییس‌کل بانک مرکزی درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو/ قیمت‌ها چه تغییری می‌کند؟
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.(ادامه)
هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند دستور فوری و مهم رئیسی به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی / هیچ تاخیری را نمی‌پذیرم
هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند(ادامه)
یکی از شیوه‌های کلاهبرداری استفاده کلاهبرداران از قولنامه است به طوری که با قولنامه یک واحد ساختمانی به چند نفر فروخته می‌شود. دستبرد به منابع بانک‌ها با یک برگه کاغذ
یکی از شیوه‌های کلاهبرداری استفاده کلاهبرداران از قولنامه است به طوری که با قولنامه یک واحد ساختمانی به چند نفر فروخته می‌شود.(ادامه)
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد. محاسبه ساده بهره دیون دولت به تامین اجتماعی و مرکب حساب کردن بهره طلب دولت از مردم خلاف عدالت اجتماعی است
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد.(ادامه)
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۱۹۵۷ دلار و ۵۳ سنت رسید نرخ جهانی طلا افزایش یافت
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۱۹۵۷ دلار و ۵۳ سنت رسید(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند. با ۱۲۹ رای موافق، کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب رسید
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.(ادامه)
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند. اتمام‌حجت رئیس‌کل بانک مرکزی با بانک‌های متخلف‌
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در نشست سران اجلاس شانگهای ضمن تبریک پیوستن ایران به سازمان شانگهای گفت: ایران می‌تواند ظرفیت جدیدی را به سازمان اضافه کند و روسیه همواره از عضویت ایران حمایت کرده است. ایران عضو رسمی سازمان همکاری شانگهای شد
رئیس‌جمهور روسیه در نشست سران اجلاس شانگهای ضمن تبریک پیوستن ایران به سازمان شانگهای گفت: ایران می‌تواند ظرفیت جدیدی را به سازمان اضافه کند و روسیه همواره از عضویت ایران حمایت کرده است.(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
امروز قیمت طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۹۳۶ دلار و ۷۰ سنت رسید. قیمت جهانی طلا افزایش یافت
امروز قیمت طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۹۳۶ دلار و ۷۰ سنت رسید.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
شمال نیوز:  به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت.

90 سال قدمت و خدمت بانک کشاورزی / اولویت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی / بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها
شمال نیوز: به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت. (ادامه)
اتاق بازرگانی باید توسط تجار موفق اداره شود/ اتاق حیات خلوت جمع خاصی نیست/ با مدیریت جهادی در خدمت تولید و اقتصاد کشور باشیم
شمال نیوز: کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران گفت: توجه ویژه به تشکل ها و بسترسازی برای حضور پررنگ آنان در تصمیم گیری های اتاق ایران از جمله راهبردهای ما برای نقش آفرینی در ریاست اتاق است.(ادامه)
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت. عظیم زاده: کار اتاق سیاسی نیست، اقتصادی است/ نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا، ولایتمدارم / اگر رییس شوم، در اتاق به روی تجار باز خواهد بود
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند.

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه‌ها/ هفته کاری از یکشنبه تا پنجشنبه می‌شود
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۲ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و مسئولان صنعت هسته ای و کاهش قیمت دلار پرداخته اند.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان‌ها خواست تا بر موارد تخلف بانک‌ها از ابلاغیه‌های مربوط به دسترسی مردم و تولیدکنندگان به منابع بانکی نظارت جدی داشته و موارد تخلف را گزارش کنند ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.34 seconds.