.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی  هستیم. حمله کیهان به روزنامه اصلاح طلب: یادتان نیست که می‌گفتید حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم؟!
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی هستیم. (ادامه)
مرجع اعلام آمار در کشور مشخص است و آمارهای اقتصادی ارائه شده از سوی رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و یا هر کدام از دولتمردان دیگر مستند به آمارهایی است که مرکز آمار ایران و بانک مرکزی ارائه می‌دهد؛ مراجعی که در دولت قبل و سنوات گذشته به صورت دوره ای ارائه آمار داشته و اکنون نیز دارند. پاسخ وزارت اقتصاد به پرسش «چه کسی به رئیس‌جمهوری آمار می‌دهد»
مرجع اعلام آمار در کشور مشخص است و آمارهای اقتصادی ارائه شده از سوی رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و یا هر کدام از دولتمردان دیگر مستند به آمارهایی است که مرکز آمار ایران و بانک مرکزی ارائه می‌دهد؛ مراجعی که در دولت قبل و سنوات گذشته به صورت دوره ای ارائه آمار داشته و اکنون نیز دارند.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجایی که مسئولان غالباً تخصص و تجربه لازم را ندارند، نمی توانند نیازها را تشخیص بدهند / اقتصاد از جانب دولتی ها رها شده است / به واسطه سیر صعودی قيمت دلار، دارایی های مردم در طول کمتر از ٢ ماه افت فاحشی به خود دید .... علي بابایي کارنامي: دولت اقتصاد را رها كرده است / نسبت به وضعیت به وجود آمده بی تفاوت هستند
شمال نیوز : از آنجایی که مسئولان غالباً تخصص و تجربه لازم را ندارند، نمی توانند نیازها را تشخیص بدهند / اقتصاد از جانب دولتی ها رها شده است / به واسطه سیر صعودی قيمت دلار، دارایی های مردم در طول کمتر از ٢ ماه افت فاحشی به خود دید ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما شاهدیم که صنایع با مشکلات عدیده‌ای مواجه است اما بانک مرکزی می گوید رشد بیش از ۸ درصدی داشته و این سوال مطرح است که این گزارشات غلط از کجا گرفته می‌شود و منابع آنها کجاست. تیم اقتصادی دولت تصمیمات غلطی می‌گیرند و گزارشات غلطی ارائه می‌کنند
شمال نیوز : نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما شاهدیم که صنایع با مشکلات عدیده‌ای مواجه است اما بانک مرکزی می گوید رشد بیش از ۸ درصدی داشته و این سوال مطرح است که این گزارشات غلط از کجا گرفته می‌شود و منابع آنها کجاست.(ادامه)
معاون اعتبارات بانک صادرات از پرداخت بیش از ١٥٧ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد. افق های تازه بهبود شاخص های مالی بانک صادرات ایران با راهبردهای نوین مدیریت
معاون اعتبارات بانک صادرات از پرداخت بیش از ١٥٧ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد.(ادامه)
عبدالناصر همتی، رئیس‌ پیشین بانک‌مرکزی که نامش با بحران ارزی گره خورده و سیاست‌های او در زمان تصدی‌گری‌اش بر کرسی بانک‌مرکزی، آغازگر دوره جدیدی از رکوردشکنی و خلق سقف‌های جدیدی در بازار ارز محسوب می‌شد، در کمال تعجب ... ای‌کاش به آقای روحانی هم همین توصیه را می‌کردید!
عبدالناصر همتی، رئیس‌ پیشین بانک‌مرکزی که نامش با بحران ارزی گره خورده و سیاست‌های او در زمان تصدی‌گری‌اش بر کرسی بانک‌مرکزی، آغازگر دوره جدیدی از رکوردشکنی و خلق سقف‌های جدیدی در بازار ارز محسوب می‌شد، در کمال تعجب ...(ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!) استعفای ابراهیم رییسی و برگزاری دوباره انتخابات + ماجرا چیست؟
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!)(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
ترمز قیمت خودرو کشیده می‌شود؟
با وجود اینکه راهکارهایی همچون واردات و عرضه در بورس کالا برای ایجاد تعادل در بازار خودرو مطرح می‌شود اما قیمت خودرو طی روزهای اخیر دوباره صعودی شده است.(ادامه)
وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن برای این افراد
افراد حقوق و مستمری‌بگیر پست بانک باشند می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند. البته پرداخت این وام منوط به این است که در اعتبارسنجی رتبه A، B یا C را کسب کنند.(ادامه)
انتقادی که رئیس جمهور برای آن پاسخی نداشت(يادداشت)
(ادامه)
مخالفان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟
نمایندگان مخالف رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی دلایل مخالفت خود با برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش را بیان کردند. (ادامه)
شمال نیوز: در پی بالاگرفتن مشکلات کشاورزان مازندرانی به سبب رکود بازار محصولات برنج و مرکبات، رئیس ‏مجمع نمایندگان مازندران طی ۲ نامه خطاب به معاون اول رئیس جمهور خواستار حمایت و تشکیل ‏کارگروهی برای بررسی و رفع چالش بوجود آمده شد.‏

نامه استمدادی رئیس مجمع نمایندگان مازندران به معاون اول رئیس جمهور
شمال نیوز: در پی بالاگرفتن مشکلات کشاورزان مازندرانی به سبب رکود بازار محصولات برنج و مرکبات، رئیس ‏مجمع نمایندگان مازندران طی ۲ نامه خطاب به معاون اول رئیس جمهور خواستار حمایت و تشکیل ‏کارگروهی برای بررسی و رفع چالش بوجود آمده شد.‏ (ادامه)
فاطمی امین در خصوص آخرین وضعیت واردات خودرو گفت: هماهنگی‌ها انجام‌شده و اکنون یک ماه است که شرکت‌های واردکننده درگیر کار اجرا شده‌اند. خبر مهم وزیر صمت درباره واردات خودرو
فاطمی امین در خصوص آخرین وضعیت واردات خودرو گفت: هماهنگی‌ها انجام‌شده و اکنون یک ماه است که شرکت‌های واردکننده درگیر کار اجرا شده‌اند.(ادامه)
علت تاخیر در واردات خودرو
وزیر صمت گفت: تاخیر در واردات خودرو به این دلیل است که وارد کننده باید مذاکره کرده و قرارداد منعقد کند، از جانب ما مانعی وجود ندارد.(ادامه)
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات جدید از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کسب‌وکار‌های اینترنتی دانش‌بنیان آسیب‌دیده خبر داد. جزئیات بسته حمایت کسب و کار‌های اینترنتی
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات جدید از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کسب‌وکار‌های اینترنتی دانش‌بنیان آسیب‌دیده خبر داد.(ادامه)
مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، درمورد بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت توضیحاتی داد و گفت: درمورد عرضه خودروهای وارداتی در بورس مشکلی نداریم. خبر فوری برای دارندگان سهام عدالت / شرایط فروش سهام عدالت اعلام شد
مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، درمورد بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت توضیحاتی داد و گفت: درمورد عرضه خودروهای وارداتی در بورس مشکلی نداریم.(ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
اگر می‌خواهیم مردم همچنان پای نظام بمانند، باید مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی‌اغماض به اشد مجازات محکوم کنند. اگر می‌خواهیم مردم نجیبانه پای نظام بمانند باید مسئولان کار نابلد را برکنار و مفسدان را به اشد مجازات محکوم کنیم
اگر می‌خواهیم مردم همچنان پای نظام بمانند، باید مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی‌اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: ۵۰ درصد نیاز مصرف داروی کشور از شرکت آنتی ‌یوتیک سازی ایران که در مرکز مازندران مستقر است تامین می‌شود. این شرکت داروسازی در اهداف درازمدت قصد دارد زنجیره تولید را تکمیل کند. استاندار : مازندران تامین کننده ۵۰ درصد داروی کشور است
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: ۵۰ درصد نیاز مصرف داروی کشور از شرکت آنتی ‌یوتیک سازی ایران که در مرکز مازندران مستقر است تامین می‌شود. این شرکت داروسازی در اهداف درازمدت قصد دارد زنجیره تولید را تکمیل کند.(ادامه)
تحقق شبکه ملی اطلاعات در صدر برنامه‌ها قرار دارد/ مردم طعم شیرین سرعت‌های چند صد مگابیت بر ثانیه‌ای را خواهند چشید/ ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند/ داده‌های خصوصی مردم خط قرمز ماست....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۵ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تصویب پرداخت غرامت توسط روسیه به اوکراین در مجمع عمومی سازمان ملل و پاسخ جالب کی‌روش به خبرنگار انگلیسی پرداخته‌اند.(ادامه)
سهم ۲۹ درصدی صنعت در اشتغال مازندران درحالی است که واحدهای تولیدی برای تامین سرمایه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و چرخ های آن خوب نمی چرخد.

پنجری چرخ صنایع در مازندران/ دست و بال تولید خالی است
سهم ۲۹ درصدی صنعت در اشتغال مازندران درحالی است که واحدهای تولیدی برای تامین سرمایه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و چرخ های آن خوب نمی چرخد. (ادامه)
استاندار مازندران گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با راه اندازی پنجره واحد با همراهی دستگاه های اجرایی به یک ماه کاهش یافت. صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در مازندران به یک ماه کاهش یافت
استاندار مازندران گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با راه اندازی پنجره واحد با همراهی دستگاه های اجرایی به یک ماه کاهش یافت. (ادامه)
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از سیستم بانکداری کشور، گفت: بانک‌ها به جای عمل به وظیفه خودشان به بنگاه‌داری روی آورده‌اند. انتقاد رئیس سازمان بازرسی از سیستم بانکداری کشور
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از سیستم بانکداری کشور، گفت: بانک‌ها به جای عمل به وظیفه خودشان به بنگاه‌داری روی آورده‌اند.(ادامه)
واکنش وزیر اقتصاد به دلار ۳۶هزار تومانی
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مالیات‌ستانی از شیوه‌های سنتی، ناکارآمد و پرفساد عبور کرده است، گفت: اقتصاد کشور تا پایان دولت سیزدهم وارد فصلی جدید از مالیات‌ستانی و رهایی از بودجه نفتی می‌شود.(ادامه)
علت افزایش شدید نرخ دلار چیست؟
یک کارشناس مسائل اقتصادی درخصوص علل افزایش نرخ دلار می‌گوید که افزایش نرخ ارز از تبعات نااطمینانی مردم به شرایط آینده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 123 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.