.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون اول رييس‌جمهور ضمن دفاع صريح از عملكرد وزير بازرگاني كه قرار است به دليل گراني در مجلس استيضاح شود خبر داد كه تغيير وزير كشور قطعا اتفاق خواهد افتاد.همچنين خبرگزاري‌ها از تغييرات گسترده در وزارت اقتصاد به ويژه معاونت بانكي و خزانه‌داري ... تغيير وزير كشور قطعي است
معاون اول رييس‌جمهور ضمن دفاع صريح از عملكرد وزير بازرگاني كه قرار است به دليل گراني در مجلس استيضاح شود خبر داد كه تغيير وزير كشور قطعا اتفاق خواهد افتاد.همچنين خبرگزاري‌ها از تغييرات گسترده در وزارت اقتصاد به ويژه معاونت بانكي و خزانه‌داري ...(ادامه)
در حاليكه بحث تغيير و جابجايي دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي در محافل خبري مطرح شده است ، قرار است وي در آخرين روزهاي وزارت خود با سفر به مازندران و ... روزهاي پاياني وزير اقتصاد در مازندران
در حاليكه بحث تغيير و جابجايي دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي در محافل خبري مطرح شده است ، قرار است وي در آخرين روزهاي وزارت خود با سفر به مازندران و ...(ادامه)
اولتيماتوم احمدي‌نژادبه‌دست‌اندرکاران‌سفرهای‌استانی
رییس جمهور گفت: شنیده ام بعضی مدیران که استاندار هم بین آنها بوده با مردمی که به رییس جمهور نامه نوشته اند و کارشان به آنها ارجاع شده، برخورد کرده و مردم را تهدید کرده اند، این مدیران را باید عزل کرد تا بی حرمتی به مردم پایان یابد.(ادامه)
مبادا! علی بشنود! عبادت، بجز خدمت خلق است؟!
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.