.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند. کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۱۶ خرداد
روزنامه‌های امروز به سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) و موافقت بانک مرکزی با کاهش سود وام نهضت ملی مسکن پرداخته‌اند.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی مدیرعامل جدید بانک ملی ایران را منصوب کرد. مدیرعامل جدید بانک ملی ایران منصوب شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی مدیرعامل جدید بانک ملی ایران را منصوب کرد.(ادامه)
بازار مسکن مشکلاتی دارد که نمی‌توان منکر آن‌ها شد، اما دست‌هایی تلاش می‌کنند تا بار دیگر این بازار را دستخوش تلاطم کنند. سه اقدام مهم دولت در حمایت از مستاجران
بازار مسکن مشکلاتی دارد که نمی‌توان منکر آن‌ها شد، اما دست‌هایی تلاش می‌کنند تا بار دیگر این بازار را دستخوش تلاطم کنند.(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: برای الگوی پرداخت یارانه‌ها فعلا هیچ عدد و تغییری نمی‌توان اعلام کرد. خبر‌های جدید خاندوزی از رقم یارانه
وزیر اقتصاد گفت: برای الگوی پرداخت یارانه‌ها فعلا هیچ عدد و تغییری نمی‌توان اعلام کرد.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر طرحی به نام به روستا باز می‌گردیم وجود دارد گفت: مردم می‌توانند برای برگشتن به روستا در سایت ثبت نام کنند، که تا کنون حدود ۸ هزار خانواده برای بازگشت به روستاهای خود ثبت نام کرده‌اند. برای بازگشت به روستای خود در سایت بنیاد برکت ثبت‌نام کنید / بازگشت ۸ هزار خانواده به روستاها
شمال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر طرحی به نام به روستا باز می‌گردیم وجود دارد گفت: مردم می‌توانند برای برگشتن به روستا در سایت ثبت نام کنند، که تا کنون حدود ۸ هزار خانواده برای بازگشت به روستاهای خود ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد. اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب و انتخابات در ترکیه پرداخته اند.(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور گفت : در آغاز دولت سیزدهم در برخی استان‌ها فقط برای ۱۲ روز ذخایر گندم وجود داشت/ فروش نفت حدود ۵۰۰ هزار بشکه بود و پول آن را نمی توانستیم دریافت کنیم ....(خبر)
(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود. جزئیات بسته اقتصادی دولت از زبان خاندوزی
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به رای محکومیت قطعی مدیران اسبق بانک مرکزی و ارسال لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها از طرف دولت به مجلس پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور از رئیس کل بانک مرکزی خواست تا هرچه سریع‌تر برنامه و دستورالعمل‌های لازم برای اعمال موثر حکمرانی دولت بر پول ملی را تدوین و با نظارت دقیق به اجرا بگذارد. دستور رئیسی به بانک مرکزی درباره «پول ملی» با قید «هرچه سریع‌تر»
رئیس جمهور از رئیس کل بانک مرکزی خواست تا هرچه سریع‌تر برنامه و دستورالعمل‌های لازم برای اعمال موثر حکمرانی دولت بر پول ملی را تدوین و با نظارت دقیق به اجرا بگذارد.(ادامه)
آلبرتو فرناندز رئیس جمهوری آرژانتین برای دیدار با لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا و رایزنی درباره حذف دلار از روابط تجاری به برزیل سفر کرده است. تشکیل جلسه روسای دو کشور برای حدف دلار
آلبرتو فرناندز رئیس جمهوری آرژانتین برای دیدار با لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا و رایزنی درباره حذف دلار از روابط تجاری به برزیل سفر کرده است.(ادامه)
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت. امام جمعه‌ای که مردم زاهدان برای ماندنش طومار جمع کردند
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.(ادامه)
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت: تعداد امضا‌ها برای استیضاح خاندوزی زیاد بود، ولی الان می‌گویند امضا‌ها به ۹ امضاء یعنی کمتر از ۱۰ امضاء رسیده است. برای پس گرفتن امضاء از جا‌های مختلفی با ما تماس گرفته شد. استیضاح وزیر اقتصاد چگونه از حدنصاب امضا افتاد؟ / باقرزاده، نماینده بابلسر: تماس‌ها گرفتند، گفتند ...
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت: تعداد امضا‌ها برای استیضاح خاندوزی زیاد بود، ولی الان می‌گویند امضا‌ها به ۹ امضاء یعنی کمتر از ۱۰ امضاء رسیده است. برای پس گرفتن امضاء از جا‌های مختلفی با ما تماس گرفته شد.(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد مکلف شده سالانه سهامی را برای نوزادان در نظر بگیرد که این عدد برای نوزادان متولد ۱۴۰۱، یک و نیم میلیون تومان است. والدین متولدین ۱۴۰۱ از امروز برای دریافت سهام دولتی ثبت نام کنند
وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد مکلف شده سالانه سهامی را برای نوزادان در نظر بگیرد که این عدد برای نوزادان متولد ۱۴۰۱، یک و نیم میلیون تومان است.(ادامه)
منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم. پاسخ معاون رئیس‌جمهور به شایعه برکناری‌اش
منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.(ادامه)
 آیت‌الله رئیسی عصر دوشنبه در نشست با جمعی از «فعالان اقتصاد دیجیتال» در نهاد ریاست جمهوری به گفت و گو نشست.

نقش دولت در عرصه کسب و کارهای دیجیتال، حمایت، هدایت و نظارت و تنظیم‌گری است/ همه مسئولان موظف به رفع موانع و تسهیل فضای کسب و کار در اقتصاد دیجیتال هستند/ برنامه‌ریزی برای جذب استعدادها در زمینه هوش مصنوعی ضروری است(خبر)
آیت‌الله رئیسی عصر دوشنبه در نشست با جمعی از «فعالان اقتصاد دیجیتال» در نهاد ریاست جمهوری به گفت و گو نشست. (ادامه)
دبیر انجمن صوتی و تصویری ایران، استیضاح وزیر صمت را به نفع بخش صنعت کشور ندانست و گفت: استیضاح وزیر در شرایط کنونی، صنعت کشور را دچار زیان خواهد کرد. استیضاح وزیر صمت به نفع صنعت نیست
دبیر انجمن صوتی و تصویری ایران، استیضاح وزیر صمت را به نفع بخش صنعت کشور ندانست و گفت: استیضاح وزیر در شرایط کنونی، صنعت کشور را دچار زیان خواهد کرد.(ادامه)
یک گروه هکری سودانی همزمان با روز جهانی قدس، وبسایت بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرد. حملات سایبری گسترده به بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی
یک گروه هکری سودانی همزمان با روز جهانی قدس، وبسایت بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرد.(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. سکاندار جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟/ یک امام صادقی دیگر در تیم دولت
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند. پشت پرده دلار تلگرامی | تغییر ریل سیاست ارزی؛ پیامد انتقاد رهبری از رفتار ارزی شرکت‌های دولتی
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
دو تصمیم مهم بانک مرکزی در بازار ارز/ قیمت دلار سه کانال عقب رفت
بازار ارز دیروز و در اولین روز از معاملات پس از سیزده‌به‌در، سه کانال به عقب برگشت و روندی نزولی را تجربه کرد.(ادامه)
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد. قربانزاده: مدیران استقلال باید محاکمه شوند
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.