.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی بهمراه استاندار مازندران ، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران ، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا ، و تعدادی از مدیران ارشد استانی از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود . احیاء صنایع چوب و کاغذ مازندران مهمتر ین اولویت است
شمال نیوز: دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی بهمراه استاندار مازندران ، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران ، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا ، و تعدادی از مدیران ارشد استانی از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود . (ادامه)
سه ترفند بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره؛ رشد بورس به جای کنترل تورم
سه علامت مهم در هفته جاری نشان از اراده بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره بین بانکی دارد.در هفته منتهی به 15 مرداد ماه بانک مرکزی در جریان عملیات بازار باز تزریق پول را 5 همت افزایش داده و نرخ پذیرش درخواست بانک ها را به رکورد 2 ماهه ارتقا داد. (ادامه)
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور با بیان اینکه مصمم به رفع بیکاری هستیم گفت: آمار نشان می دهد از ابتدای کار دولت تا امروز آنچه وعده کردیم برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در سال اول تحقق پیدا کرده است. از ابتدای دولت تا امروز، آنچه وعده کردیم، تحقق پیدا کرد / اجازه نمی دهیم دولت را به حاشیه بکشانند / به مدیران گفته ام به هیچ عنوان گرفتار حاشیه ها نشوند / برخی معنای حضور بین مردم را درست درک نکرده‌اند(خبر)
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور با بیان اینکه مصمم به رفع بیکاری هستیم گفت: آمار نشان می دهد از ابتدای کار دولت تا امروز آنچه وعده کردیم برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در سال اول تحقق پیدا کرده است.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
تلاش لهستان برای سیطره بر اقتصاد اوکراین
سازمان اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد لهستان در تلاش برای تحت کنترل گرفتن بخش‌هایی از اقتصاد اوکراین از جمله بخش کشاورزی این کشور است. (ادامه)
یک کارشناس پولی و بانک گفت: اگر اصلاحات اقتصادی، رشد سرمایه گذاری، رشد اقتصاد و جذب سرمایه گذاری داشته باشیم می تواند کنترل نقدینگی و کنترل تورم را در پی داشته باشد / نقدینگی ریشه تورم است نه نرخ ترجیحی! ....(خبر)
(ادامه)
برخی کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند مصوبه اخیر دولت در خصوص تغییر نحوه محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک می‌تواند یک گام به جلو در زمینه ساماندهی مشاوران املاک باشد/ قیمت زمین نیز با توجه به کاربری و موقعیت جغرافیایی از لحاظ تجاری، مسکونی ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است، گفت: علت اینکه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود این است که نسبت به اقتصاد فهم فرهنگی نداریم.

انقلاب با حرف‌های مفت، تند و فضولی کردن به جایی نمی‌رسد / اقتصاد ما آلوده به ریاست و ربا جنگ با خداست / مجلس ، روزهای آینده تغییر قانون بانک مرکزی را کلید می زند/ بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است/ آمریکا بر حوزه تغییر باورها سرمایه گذاری کرده است(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است، گفت: علت اینکه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود این است که نسبت به اقتصاد فهم فرهنگی نداریم. (ادامه)
مالیاتی از مبالغ کارت به کارت نگرفته‌ایم
رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره اینکه مبالغ واریز شده از طریق کارت به کارت هم مشمول مالیات می‌شود، گفت: تاکنون مبالغ کارت به کارت شده بررسی نشده و برای بررسی این موارد نیاز به دستورالعمل بانک مرکزی درباره تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی افراد داریم.(ادامه)
شمال نیوز: یک کارشناس اقتصادی در واکنش به آمار اعلامی ۶۰ درصدی تورم، می‌گوید: مبنای این آمار را باید مشخص کنند، چیست؟ بیشترین تورم طی سال‌های گذشته، تورم نقطه‌ای خردادماه امسال طی چند دهه اخیر بوده است. بالاترین نرخ تورم ماهانه بعد از جنگ در خرداد ۱۴۰۱ رقم خورد / اعلام اطلاعات اشتباه فرار به جلو است
شمال نیوز: یک کارشناس اقتصادی در واکنش به آمار اعلامی ۶۰ درصدی تورم، می‌گوید: مبنای این آمار را باید مشخص کنند، چیست؟ بیشترین تورم طی سال‌های گذشته، تورم نقطه‌ای خردادماه امسال طی چند دهه اخیر بوده است.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد. روایت خبرگزاری دولت از وضعیت فعلی ۷۶ وعده‌ انتخاباتی رئیسی + جدول
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد.(ادامه)
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند(ادامه)
شمال نیوز: وزیر صمت با بیان اینکه عمر مشکلات صنعت خودرو ۴۰ ساله است، گفت: آیین نامه واردات خودرو در کمیسیون اقتصادی دولت اصلاح و در نوبت بررسی در هیئت دولت قرار دارد. کسی عصای موسی ندارد که مشکلات ۴۰ ساله صنعت خودرو را یک شبه حل کند !
شمال نیوز: وزیر صمت با بیان اینکه عمر مشکلات صنعت خودرو ۴۰ ساله است، گفت: آیین نامه واردات خودرو در کمیسیون اقتصادی دولت اصلاح و در نوبت بررسی در هیئت دولت قرار دارد.(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
پرداخت مطالبات بازنشستگان شهرداری ساری در اسرع وقت/ بدهکاری 90 میلیاردی به بانک
شهردار ساری محدودیت‌های درآمدی را دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازنشستگان سال گذشته دانست و گفت: بخش عمده‌ای از فرزندان شهید در شهرداری ساری تبدیل وضعیت شدند. (ادامه)
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید نظام، حاکمیت، مجلس، کارشناسان چپ و راست، اصولگرایان و اصلاح طلبان حتی لیبرال ها و تئوریسین های اقتصادی همه و همه اذعان دارند که یکی از راه های برون رفت از  شرایط نابسامان اقتصادی موجود در کشور پرداختن به یک جراحی های اقتصادی بود. ارز ترجیحی عدالت اجتماعی را خدشه دار کرده بود/ یارانه به تمام مردم داده شود/ مجلس موافق دهک بندی مردم نبود !
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید نظام، حاکمیت، مجلس، کارشناسان چپ و راست، اصولگرایان و اصلاح طلبان حتی لیبرال ها و تئوریسین های اقتصادی همه و همه اذعان دارند که یکی از راه های برون رفت از شرایط نابسامان اقتصادی موجود در کشور پرداختن به یک جراحی های اقتصادی بود.(ادامه)
براساس قانونی که برای کالاهای اساسی تدوین شده است، کالابرگ الکترونیکی ارائه می‌شود و دولت و مجلس تلاش می‌کنند که با ارائه کالابرگ، چند قلم کالا با همان قیمت مناسب سال قبل، به دست افراد برسد ....(خبر)
(ادامه)
کارخانه‌ خصوصی را انبار سیب‌ زمینی و پیاز کرده‌اند/ آمده‌ایم بستر فسادزا را اصلاح کنیم/ سرمایه‌گذار باید احساس امنیت کند/ دنبال عبرت گرفتن از گذشته هستیم / برای همه روشن است که اقتصادی که ۸۰ درصد یا کمتر یا بیشتر آن دولتی است، مشکلات زیادی دارد....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهور استانداران را موظف کرد ظرف یک ماه اراضی در اختیار دستگاه‌ها را تعیین تکلیف و نتیجه آن را به وزارت راه و شهرسازی اعلام نمایند.

دستور رئیسی به استانداران برای تعیین تکلیف اراضی جهت ساخت مسکن
رئیس‌جمهور استانداران را موظف کرد ظرف یک ماه اراضی در اختیار دستگاه‌ها را تعیین تکلیف و نتیجه آن را به وزارت راه و شهرسازی اعلام نمایند. (ادامه)
«با رصد و رهگیری‌های اطلاعاتی این وزارتخانه (وزارت اطلاعات)، ضمن اشراف بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، با همکاری بانک مرکزی و با دستور مقام قضائی، حساب‌های بانکی 454 نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند. با اجرای طرح برخورد با عوامل داد و ستد غیرمجاز ارزی در مدت اخیر، 9219 فقره حساب بانکی با گردش بیش از 600 هزار میلیارد ریال از این عناصر در سطح کشور مسدود گردید.» چرا این زرنگ ها تمام نمی شوند؟!(يادداشت)
«با رصد و رهگیری‌های اطلاعاتی این وزارتخانه (وزارت اطلاعات)، ضمن اشراف بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، با همکاری بانک مرکزی و با دستور مقام قضائی، حساب‌های بانکی 454 نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند. با اجرای طرح برخورد با عوامل داد و ستد غیرمجاز ارزی در مدت اخیر، 9219 فقره حساب بانکی با گردش بیش از 600 هزار میلیارد ریال از این عناصر در سطح کشور مسدود گردید.»(ادامه)
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جاماندگان از یارانه نگران نباشند، گفت: شاخص‌های دهک بندی یارانه بگیران بر اساس اطلاعات درآمدی و دارایی بوده و زیر پوشش قرار گرفتن در بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) ملاک نبوده است. جاماندگان از یارانه نگران نباشند
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جاماندگان از یارانه نگران نباشند، گفت: شاخص‌های دهک بندی یارانه بگیران بر اساس اطلاعات درآمدی و دارایی بوده و زیر پوشش قرار گرفتن در بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) ملاک نبوده است.(ادامه)
ارز ترجیحی حذف نمی‌شود، عادلانه و مردمی خواهد شد/ سه دهک اول ۴٠٠ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهند کرد/ کمک معیشتی دو ماه ادامه خواهد داشت تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود/ قیمت نان، دارو ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد. توکلی: دولت به مردم کالا دهد نه یارانه/ در زمان جنگ نیستیم که نتوانیم عرضه را در بازار کنترل کنیم
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد.(ادامه)
اعلام زمان معامله سهام استقلال و پرسپولیس
سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی جزئیات واریز پول به حساب سرخابی‌ها و زمان معامله سهام دو باشگاه را اعلام کرد (ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره لیست ابربدهکاران بانکی گفت: اطلاعاتی که منتشر شده ناقص است، زیرا بسیاری از جزئیات اعداد و ارقام وجود ندارد. این به دلیل اختلاف ... پاسخ وزیر اقتصاد به ناقص بودن لیست ابربدهکاران بانک‌ها
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره لیست ابربدهکاران بانکی گفت: اطلاعاتی که منتشر شده ناقص است، زیرا بسیاری از جزئیات اعداد و ارقام وجود ندارد. این به دلیل اختلاف ...(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت سیزدهم با انباشتگی مشکلات اقتصادی روبرو است و با درآمدهای ارزی که به دست می‌آورد چاله‌هایی که از قبل ایجاد شده بود را پر می‌کند / دولت سیزدهم نه تنها استقراضی نداشته بلکه ۵۴ هزار میلیارد تومانی که دولت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: ​سیدضیاء ایمانی با رأی اعضای هیأت‌مدیره به عنوان مدیرعامل بانک صادرات ایران انتخاب شد. یک ساروی مدیرعامل بانک صادرات ایران شد
شمال نیوز: ​سیدضیاء ایمانی با رأی اعضای هیأت‌مدیره به عنوان مدیرعامل بانک صادرات ایران انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : ر اساس جداول استانی ، استان‌ مازندران در کانال فلاکت ۵۲ درصدی و وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد که درصورت افزایش نرخ بیکاری یا تورم، مستعد قرار گرفتن در وضعیت بدتریعنی قرمز خواهد بود.... مازندران در آستانه وضعیت قرمز شاخص فلاکت اقتصادی !
شمال نیوز : ر اساس جداول استانی ، استان‌ مازندران در کانال فلاکت ۵۲ درصدی و وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد که درصورت افزایش نرخ بیکاری یا تورم، مستعد قرار گرفتن در وضعیت بدتریعنی قرمز خواهد بود....(ادامه)
راهبرد ایران در مذاکرات هسته‌ای، راهبرد اعلامی مقام معظم رهبری است/ دولت اجرای برنامه‌های خود برای رفع مشکلات بزرگتر را آغاز کرده/ حفظ و ارتقای امید و اعتماد مردم بسیار مهم است/ رسانه‌ها با رویکرد امیدآفرینی پل ارتباطی دولت و مردم باشند....(خبر)
(ادامه)
«سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی ۲۳ آبان ماه سال گذشته از بانک مرکزی درخواست کرد تا بانک‌ها و موسسات اعتباری هر سه ماه یک بار لیست ابربدهکاران بانکی خود را منتشر کند.....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 123 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.