.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روز شنبه، بیت‌‌ کوین با ریزش بسیار شدیدی مواجه شد که موجب پایین آمدن قیمت آن تا کانال ۴۰ هزار دلار شد. وضعیت قرمز در بازار رمز ارز ها
روز شنبه، بیت‌‌ کوین با ریزش بسیار شدیدی مواجه شد که موجب پایین آمدن قیمت آن تا کانال ۴۰ هزار دلار شد.(ادامه)
وام بانکی برای آسیب دیدگان از کرونا
بانک های قرض الحسنه از هفته بعد به کمک سرپرستان خانوارهایی می آیند که به دلیل کرونا بستری شده و از کسب و کار باز خواهند ماند.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای هشدارآمیز به روسای قوای سه گانه، کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات اتخاذ شده فعلی بحران زا دانست و برای آن تبعاتی را متصور شد.

هشیار باشید؛ فرصت کوتاه است(يادداشت)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای هشدارآمیز به روسای قوای سه گانه، کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات اتخاذ شده فعلی بحران زا دانست و برای آن تبعاتی را متصور شد. (ادامه)
حمایت بی چون و چرا از خودروسازان اشتباه محض است/ دغدغه‌ای بجز دغدغه‌های مردم نداریم/ می‌توانیم به یک توافق عادلانه و عزتمندانه دست یابیم/ اقتصاد مسئله اصلی کشور است/ ما یار و مددکار دولت هستیم ....(خبر)
(ادامه)
رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر با بالاترین نرخ بیکاری مواجه هستیم، گفت: کاهش نرخ بیکاری باید یکی از اهداف اصلی باشد، این کار با دستور و بخشنامه عملیاتی نمی‌شود.... با بالاترین نرخ بیکاری مواجه هستیم
رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر با بالاترین نرخ بیکاری مواجه هستیم، گفت: کاهش نرخ بیکاری باید یکی از اهداف اصلی باشد، این کار با دستور و بخشنامه عملیاتی نمی‌شود....(ادامه)
براساس آمارهای رسمی، بدهی دولت روحانی مشتمل بر دولت و شرکت‌های دولتی در سال ۹۹ بالغ بر ۴۹ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت و دولت سیزدهم میراث‌دار ۹۲۱ هزار میلیارد تومان بدهی است/ اگرچه دولت سیزدهم تلاش کرده بودجه سال آتی بدون....(خبر)
(ادامه)
تایید امضا‌های طلایی برای ارز ۴۲۰۰ تومانی
رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس از وجود امضا‌های طلایی برای دریافت ارز دولتی در کشور خبر داد.(ادامه)
بهزاد نبوی: در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن / اولین کار برای حل بحران اقتصادی تجدید نظر در سیاست خارجی مان است / وضعیت اقتصادی فعلی خیلی از دوران جنگ بدتر است....(خبر)
(ادامه)
قوه قضائیه رسیدگی به ترک فعل‌ها را آغاز کرده/ بررسی و اصلاح وضعیت زندان‌ها ادامه خواهد داشت/ هر سه قوه برخی امور را پرهزینه اداره می‌کنند/ مردم در مضیقه هستند؛ تشریفات، تشکیلات و حفاظت مسئولان باید نسبت به شرایط مردم تغییر کند....(خبر)
(ادامه)
قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد
شرکت سایپا قیمت جدید محصولات خود برای تحویل ماه آبان را اعلام کرد که به طور متوسط شامل افزایش ١٣ درصدی قیمتها برای نیمه دوم آبان تا پایان امسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است.... تولید کننده‌ جوان : مدیران ارشد مازندران دغدغه اشتغال را ندارد / مسؤولان نه تنها حمایت‌مان نمی‌کنند بلکه در کار ما سنگ‌اندازی هم می‌کنند
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است....(ادامه)
محسن رضایی: خبرهای خوش اقتصادی در راه است
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: در راستای پیشرفت اقتصادی کشور از ایرانیان خارج از کشور دعوت می‌کنیم سرمایه‌های فکری و مالی خود را وارد ایران کنند. (ادامه)
شمال نیوز : با دستور وزیر اقتصاد بانک ها مکلف شدند ظرف یک هفته یک نسخه از قرارداد وام را به مشتریان خود تحویل دهند. بانک ها مکلف به ارائه نسخه قرارداد وام به مشتریان شدند / متخلفین از این دستور به مراجع رسیدگی به تخلفات معرفی شوند
شمال نیوز : با دستور وزیر اقتصاد بانک ها مکلف شدند ظرف یک هفته یک نسخه از قرارداد وام را به مشتریان خود تحویل دهند.(ادامه)

نشانی اعلام شده، درست است و این آدرس از فردا چهارشنبه در دسترس متقاضیان مسکن حمایتی قرار می‌گیرد. آغاز ثبت‌ نام مسکن حمایتی (جزئیات + لینک)
نشانی اعلام شده، درست است و این آدرس از فردا چهارشنبه در دسترس متقاضیان مسکن حمایتی قرار می‌گیرد.(ادامه)
بخشنامه بودجه ۱۴۰۱ ابلاغ شد
از رویکرد‌های کلان بودجه سال ۱۴۰۱ در بخشنامه می‌توان به رشد اقتصادی با تمرکز برای ارتقای بهره‌وری، ثبات اقتصادی، عدالت محوری، تغییر ساختار بودجه و تأمین مالی اقتصاد اشاره کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد که ما در قرارداد کرسنت به خاطر به کارگیری متهمینی در این پرونده در دولت آقای روحانی محکوم به پرداخت خسارت شده‌ایم و دادگاه ما را به پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون دلار محکوم کرده است که از حساب ما برداشت خواهد شد. دولت سیزدهم وارث بدهی‌های زیادی است/ رشد اقتصادی پایین، تورم بالا، سرمایه گذاری کم، همه و همه نتیجه نظام بودجه‌ریزی گذشته است/ باید ساختار بودجه تغییر کند
شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد که ما در قرارداد کرسنت به خاطر به کارگیری متهمینی در این پرونده در دولت آقای روحانی محکوم به پرداخت خسارت شده‌ایم و دادگاه ما را به پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون دلار محکوم کرده است که از حساب ما برداشت خواهد شد.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس و از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که شرایط کشور، شرایط وعده دادن نیست البته ممکن است بگوییم وعده ‎ها، امیدواری ایجاد می‌کنند اما اگر با مشکلاتی برخورد کردیم که نتوانستیم این وعده‌ها را عملی کنیم، نگاه مردم تغییر می کند .... پیشنهاد غیرمنتظره نماینده مجلس و عضو ارشد جامعه روحانیت به رئیس جمهور / به رئیسی پیشنهاد می‌کنم کمتر به سفرهای استانی برود !
شمال نیوز : حجت الاسلام سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس و از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که شرایط کشور، شرایط وعده دادن نیست البته ممکن است بگوییم وعده ‎ها، امیدواری ایجاد می‌کنند اما اگر با مشکلاتی برخورد کردیم که نتوانستیم این وعده‌ها را عملی کنیم، نگاه مردم تغییر می کند ....(ادامه)

حجت‌الاسلام رییسی به پیشنهاد وزیر اقتصاد و تصویب هیئت وزیران، علی صالح‌آبادی را به عنوان رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی شد | جزئیات
حجت‌الاسلام رییسی به پیشنهاد وزیر اقتصاد و تصویب هیئت وزیران، علی صالح‌آبادی را به عنوان رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.(ادامه)
امیرعبداللهیان: تغییر در مرزهای منطقه از نظر ما پذیرفتنی نیست / هرگز حضور رژیم صهیونیستی در نزدیک مرزهای خود را تحمل نمی‌کنیم / به زودی نسبت به حل مشکل ترانزیت با جمهوری آذربایجان گفت‌وگوهایی خواهیم داشت....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی :توجه به اقتصاد مقاومتی و درون لازمه توسعه است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید به تکیه ما به اقتصاد مقاومتی، درون کشور و ملت باشد تا به توسعه دست یابیم.(ادامه)
شمال نیوز :  جدا از این که استاندار بعدی از میان جمع پیشنهادی مجمع نمایندگان یا جماعات و کانونهای دیگر می آید و یاصرف نظر از بومی یاغیر بومی، خصوصیات یک استاندار معیار و شاخص مدار و خوب را می توان از جهات و زوایای (یادداشت حسین برزگر ولیکچالی - جامعه شناس ) بیست خصوصیتی که استاندار بیست و چهارم مازندران باید داشته باشد
شمال نیوز : جدا از این که استاندار بعدی از میان جمع پیشنهادی مجمع نمایندگان یا جماعات و کانونهای دیگر می آید و یاصرف نظر از بومی یاغیر بومی، خصوصیات یک استاندار معیار و شاخص مدار و خوب را می توان از جهات و زوایای (یادداشت حسین برزگر ولیکچالی - جامعه شناس )(ادامه)
رییس و نایب رییس کمیسیون اقتصاد دولت تعیین شدند
(ادامه)
رئیس و نایب رئیس کمیسیون اقتصاد دولت تعیین شدند
شمال نیوز: در نخستین جلسه اصلی کمیسیون اقتصاد در دولت سیزدهم، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیسیون تعیین شدند.(ادامه)
مدیرعامل بانک مسکن، از افزایش وام خرید مسکن حساب جوانان، به یک میلیارد تومان خبر داده و در مورد جزئیات دریافت این وام توضیحاتی را ارائه کرده است. چه کسانی وام یک میلیاردتومانی می‌گیرند؟
مدیرعامل بانک مسکن، از افزایش وام خرید مسکن حساب جوانان، به یک میلیارد تومان خبر داده و در مورد جزئیات دریافت این وام توضیحاتی را ارائه کرده است.(ادامه)
شریعتی :سرمایه‌گذاری ۳هزار میلیارد تومانی در اجرای طرح‌های منابع آب مازندران
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: سیستم بانکی کشور ۳هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های توسعه منابع آب مازندران سرمایه‌گذاری می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز :  وزیر اقتصاد گفت: در ماه آینده تلاش می‌کنیم تا اطلاعات صورت‌های مالی و هر آنچه که مرتبط به عملکرد شرکت‌ها و بانک های دولتی است، با شفافیت قابل رصد باشد. خاندوزی: شاهد رها شدگی اقتصادی هستیم / تسهیل ورود شرکت ها به بورس
شمال نیوز : وزیر اقتصاد گفت: در ماه آینده تلاش می‌کنیم تا اطلاعات صورت‌های مالی و هر آنچه که مرتبط به عملکرد شرکت‌ها و بانک های دولتی است، با شفافیت قابل رصد باشد. (ادامه)
بیت کوین 50 هزار دلار را رد کرد/ قیمت طلا رکورد زد
اقتصادنیوز : بیت کوین سطح ۵۰ هزار دلار را شکاند و طلا نیز به بالاترین قیمت ۲ماه خود رسید. (ادامه)
۱۰ فرمانِ «وزیر راه و شهرسازی» منتشر شد
رستم قاسمی در راستای اجرای فرامین و برنامه های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه های اعلامی در دولت سیزدهم ۱۰ اقدام راهبردی این وزارتخانه را در گام نخست برای اجرا و اقدام عاجل ابلاغ کرد. (ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 123 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.