.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصطفی نجفی شباهت‌های ترامپ و البغدادی در جهانی آشوب‌زده(يادداشت)
مصطفی نجفی (ادامه)
بیمه سلامت از زیربناهای تحقق اقتصاد مقاومتی است
استاندار مازندران بیمه سلامت را یکی از زیربناهای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و یاد آور شد: انتظار دارم همه سعی خود را در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم در این راستا به کار بندید.(ادامه)
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد طی سخنانی در جمع تعدادی از حامیانش به ماجرای کناره گیری خود از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد..... احمدی نژاد : سفرهای استانی ام ادامه پیدا می کند
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد طی سخنانی در جمع تعدادی از حامیانش به ماجرای کناره گیری خود از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.....(ادامه)
ضرورت تغيير درآموزش‌و پرورش شهرستان‌ها
محمدعلي خالق‌نژاد*(ادامه)
احمدی نژاد:رهبری فرمودند مصلحت نيست بیایید، گفتم باشد،يك ثانيه هم طول نكشيد
(ادامه)
واکنش جالب برادرزاده علم‌الهدی به جشن کوروش
اخیرا مراسم کوروش در شیراز برگزار شد که حواشی زیادی داشت.(ادامه)
اصلاح طلبان وجریان های حامی دولت باید در این مدت زمان باقی مانده تا انتخابات سال 96 عزم خودرا جزم کرده تا نه تنها در انتخابات ریاست جمهوری موفق شوند بلکه شوراهای شهر و شهرداری ها را نیز از دست جریان های محافظه کار که هم فکران افرادی مانند احمدی نژاد هستند، دور کنند.
احمدی نژاد به شهرداری باز می گردد
اصلاح طلبان وجریان های حامی دولت باید در این مدت زمان باقی مانده تا انتخابات سال 96 عزم خودرا جزم کرده تا نه تنها در انتخابات ریاست جمهوری موفق شوند بلکه شوراهای شهر و شهرداری ها را نیز از دست جریان های محافظه کار که هم فکران افرادی مانند احمدی نژاد هستند، دور کنند. (ادامه)
مهمترین رقیب روحانی، لاریجانی است/ احتمال حضور خاتمی، عارف، ظریف و جهانگیری در انتخابات 96 وجود دارد
مرتضی حاجی تصریح کرد: احتمال حضور رئیس دولت اصلاحات، آقای عارف، آقای ظریف و یا آقای جهانگیری در انتخابات وجود خواهد دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی که صدای بلندی دارد در مخالفت با یک فوریت طرح محاکمه علنی مفسدان اقتصادی برای اینکه به حمایت از این افراد متهم نشود، سخنش را با این شعار شروع کرد: «مرگ بر مفسدین، مرگ بر اخلالگران اقتصادی...»....

روزی که لاریجانی با تذکر نماینده مازنی احساس پیری کرد
شمال نیوز : وی که صدای بلندی دارد در مخالفت با یک فوریت طرح محاکمه علنی مفسدان اقتصادی برای اینکه به حمایت از این افراد متهم نشود، سخنش را با این شعار شروع کرد: «مرگ بر مفسدین، مرگ بر اخلالگران اقتصادی...».... (ادامه)
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند.
استقبال با شكوه مازني ها از مدال‌آوران جویباری المپيك +تصاوير
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز: محمدجواد لاریجانی از پیشنهاد هسته ای محمود احمدی نژاد در سال های اخر ریاست جمهوری او پرده برداشت.

احمدی نژاد پیشنهاد کرده بود خودش با اوباما مذاکره کند و همه مواد غنی شده هسته ای را یک جا به آنها بدهد / او به دنبال چیزی بدتر از این برجام بود
شمال نیوز: محمدجواد لاریجانی از پیشنهاد هسته ای محمود احمدی نژاد در سال های اخر ریاست جمهوری او پرده برداشت. (ادامه)
احمدی‌نژاد در مشهد گفت: تمامی ثروت این افراد یک صدم یک نفر از افراد دولت جدید نمی‌شود! این موضوع مشخص می‌کند چه کسی برای خود تلاش می‌کند و چه کسی تمامی تلاش خود را برای مردم دارد!



امسال تخریب احمدی نژاد غوغا می کند/مرا فراماسونر،حجتیه،ضد ولایت وجادوگر نامیدند/ ثروت اعضای دولتهای نهم و دهم،یکصدم یک فرد دولت جديد نيست
احمدی‌نژاد در مشهد گفت: تمامی ثروت این افراد یک صدم یک نفر از افراد دولت جدید نمی‌شود! این موضوع مشخص می‌کند چه کسی برای خود تلاش می‌کند و چه کسی تمامی تلاش خود را برای مردم دارد! (ادامه)
صدور بیانیه انفرادی از سوی شورای اصلاح طلبان اقدامی است که ماهیت اصلاح طلبی برخی را زیر سوال می برد و این سوال در ذهن متبادر می شود که«قیمومیت کجای اصلاح طلبی تعریف می شود؟
اعتراض 15 عضو شورای اصلاح طلبان گلستان به صدور بیانیه های انفرادی علیه استاندار
صدور بیانیه انفرادی از سوی شورای اصلاح طلبان اقدامی است که ماهیت اصلاح طلبی برخی را زیر سوال می برد و این سوال در ذهن متبادر می شود که«قیمومیت کجای اصلاح طلبی تعریف می شود؟ (ادامه)
نیش های احمدی نژاد به دولت با چاشنی بیت المال!/ همان حرف های همیشگی... + تصاویر
(ادامه)
می‌گویند "احمدی‌نژاد" نمی‌آید اما...
"احمدی نژاد می آید، احمدی نژاد نمی آید" موضوعی است که هرچه به پایان کار دولت یازدهم نزدیک تر می شویم در تحلیل تحلیلگران این موضوع پر رنگ‌تر می شود.(ادامه)
قطع سخنان روحانی در کرمانشاه با شعارهای مردم
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد کرمانشاه شد.(ادامه)
استقبال ویژه از محمود احمدی نژاد با شعار «یوزارسیف زمانه خوشامد»+ تصاویر
احمدی نژاد این بار شهرستان ملارد را برای سخنرانی انتخاب کرد، اتفاقی که مثل همیشه حواشی متفاوتی را به دنبال داشت.(ادامه)
دل‌نوشته خانم مجری از دیدار با رهبر انقلاب
دلنوشته ی «فضه سادات حسینی» دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس و دبیر و گوینده خبر شبکه یک پس از حضور در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب منتشر می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق‌های غیرمنصفانه و نجومی از بی‌عرضگی و سوءتدبیر برخی مدیران ناشی می‌شود..... اهرم نظارتی مجلس باید همانند شمشیر دودم عمل کند
شمال نیوز : نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق‌های غیرمنصفانه و نجومی از بی‌عرضگی و سوءتدبیر برخی مدیران ناشی می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز : هدف اساسی در درک و تفهیم مبتنی بر همدلی نمایندگان، همانا پذیرش نگرش خویش و پذیرش نگرش دیگر نمایندگان است.هر نماینده ی عزیزی چه از دکتر، چه از مهندس و چه از کارشناسی زبردست،لازم است سعی کند.... تفاهم و همدلی نمایندگان، اقتدار و پیشرفت مازندران
شمال نیوز : هدف اساسی در درک و تفهیم مبتنی بر همدلی نمایندگان، همانا پذیرش نگرش خویش و پذیرش نگرش دیگر نمایندگان است.هر نماینده ی عزیزی چه از دکتر، چه از مهندس و چه از کارشناسی زبردست،لازم است سعی کند....(ادامه)
اولین نامه از مجلس دهم به رییس جمهور
لذا اگر به عنوان یک شهروند عادی به شهر و استان ما می آیید، قدم تان روی چشمان ما اما اگر به عنوان رئیس جمهور تشریف می آورید، در عین این که باز هم مقدم تان را گرامی می داریم، انتظارات و مطالباتی جدی نیز داریم که امیدواریم پاسخ مناسبی بدان داده شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است؛ البته ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد، بالعکس آبادانی به دنبال دارد اما سختی‌اش بیشتر است.


امروزبرای نظام اسلامی جنگ نظامی احتمال ضعیفی است/هیاهوها درباره توان موشکی ایران تاثیری نخواهدداشت/هیچگاه قائل به قطع رابطه با دنیا نیستیم(خبر)
رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است؛ البته ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد، بالعکس آبادانی به دنبال دارد اما سختی‌اش بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
کسانی که از قطار دولت پیاده می‌شوند
4 وزیر و یک معاون و یک رئیس سازمان از قطار دولت پیاده می‌شوند (ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
شمال نیوز : هفته سی‌وششم لیگ یک با بازگشت میثاقیان به بابل همراه بود. اکبر اوتی که این فصل را با خونه‌به‌خونه بابل استارت زده بود در پایان هفته بیست‌ونهم از این تیم جدا شد. خونه‌به‌خونه هم با رفتن میثاقیان از رتبه دوم به پنجم سقوط کرد. اتفاقی که.... خیانت نابخشودنی اکبر میثاقیان به مردم بابل! +عکس
شمال نیوز : هفته سی‌وششم لیگ یک با بازگشت میثاقیان به بابل همراه بود. اکبر اوتی که این فصل را با خونه‌به‌خونه بابل استارت زده بود در پایان هفته بیست‌ونهم از این تیم جدا شد. خونه‌به‌خونه هم با رفتن میثاقیان از رتبه دوم به پنجم سقوط کرد. اتفاقی که....(ادامه)
ناگفته‌های دختر شهید صیاد شیرازی از صیاد دل‌ها
قدم در آشیانه‌ای گذاشتیم که پرندگانش مفهوم عشق را هجی کرده بودند، آشیانه‌ای که باد پاییزی پرنده‌ای را با بال‌های خونین راهی عرش کرد؛ به سراغ دختر شهید صیاد شیرازی رفتیم تا از همنشینی در 26 بهار با صیاد دل‌ها، روایات تازه‌ای را بازگو کند. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد شدید ازکسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند نه موشک، خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و صراحت حق ملت را خواهندخورد.





روزگار،روزگار همه چیز است؛ هم مذاکره هم موشک/جوری باید مذاکره کرد که سرمان کلاه نرود/اینکه روی کاغذ بنویسیم ولی تحریمها برطرف نمی شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد شدید ازکسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند نه موشک، خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و صراحت حق ملت را خواهندخورد. (ادامه)
منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت:شان مردم مازندران و دولت فاخر آقای روحانی قطعا بالاتر از مدیریت فعلی استان است / مدیریتی که تنها وعده می دهد و حرف می زند .... یوسف نژاد: افرادی که قواره آنها نبود لباس این دولت را در مازندران بر تن کردند
منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت:شان مردم مازندران و دولت فاخر آقای روحانی قطعا بالاتر از مدیریت فعلی استان است / مدیریتی که تنها وعده می دهد و حرف می زند ....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.