.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دورهمی احمدی‌نژاد در میدان 72
بعید بود احمدی‌نژاد بی‌برنامه از کنار نیمه شعبان بگذرد. قرار بود سه‌شنبه عصر در خانه‌ای نزدیک میدان ۷۲ نارمک، در محله خودش، مراسم جشن نیمه شعبان را برگزار کنند و فردای آن- چهارشنبه- به اصفهان برود و آنجا هم در جشنی به مناسبت میلاد امام زمان حضور یابد و سخنرانی کند.(ادامه)
شمال نیوز : اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود ..... حاشیه های آخرین بازی خونه به خونه در لیگ دسته یک
شمال نیوز : اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود .....(ادامه)
تقاضای سرمایه گذاری در مازندران ۵۸ درصد رشد یافت
استاندار مازندران گفت: تقاضا برای سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی در استان در دولت یازدهم ۵۸ درصد نسبت به دولت های قبل بیشتر شده است.(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و ..... حالا شد « هزار و يك اشتباه » !
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و .....(ادامه)
در روزهایی که بازار ارز و سکه با نوسانات زیادی مواجه است، قاعدتا سایر بازارها نیز با نوعی سردرگمی و رکود مواجه می‌شوند.بازار کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازار کامپیوتر در سال ۹۷ چگونه خواهد بود؟
در روزهایی که بازار ارز و سکه با نوسانات زیادی مواجه است، قاعدتا سایر بازارها نیز با نوعی سردرگمی و رکود مواجه می‌شوند.بازار کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نیست.(ادامه)
سال حمایت از کالای ایرانی، افق های مه آلود و موانع اجتماعی موجود(يادداشت)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «نبود مبارزه جدی با فساد» را مانع دیگر پیشرفت عنوان کردند و فرمودند: ملت ایران توانسته اصول بنیادین و شعارهای اصلی انقلاب را با همان استحکام اول تا امروز حفظ کند. هیچ کشوری به استقلال ملت ایران نمی‌رسد / با عدالتی که دنبالش هستیم فاصله داریم/اگر تعصبی که جوانان در فوتبال دارند روی اقتصاد داشتند وضع جور (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «نبود مبارزه جدی با فساد» را مانع دیگر پیشرفت عنوان کردند و فرمودند: ملت ایران توانسته اصول بنیادین و شعارهای اصلی انقلاب را با همان استحکام اول تا امروز حفظ کند. (ادامه)
شمال نیوز : طی هفته های گذشته، شایعاتی مبنی بر استعفا و جدایی اسحاق جهانگیری از دولت دوم حسن روحانی، به گوش می رسد..... ادعای نماینده اصولگرای سابق : اصلاح طلبان می خواهند خرج خود را از دولت جدا کنند
شمال نیوز : طی هفته های گذشته، شایعاتی مبنی بر استعفا و جدایی اسحاق جهانگیری از دولت دوم حسن روحانی، به گوش می رسد.....(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز خوشحالی از فرصت دیدار با یاران وفادار سال های دفاع مقدس و خدمت در سپاه پاسداران گفت: من هیچ گاه نمی توانم وفاداری شما عزیزان طی سالیان دراز مظلومیت ملت ایران را فراموش کنم.


برای انتقال ارزش‌ها به نسل نو نیازمندنهضت روشنگری هستیم/پیشگامان جهاد و دفاع با همان روحیه انقلابی برای رفع مشکلات مردم واردعرصه خدمت شوند(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز خوشحالی از فرصت دیدار با یاران وفادار سال های دفاع مقدس و خدمت در سپاه پاسداران گفت: من هیچ گاه نمی توانم وفاداری شما عزیزان طی سالیان دراز مظلومیت ملت ایران را فراموش کنم. (ادامه)
رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست‌فناوری برنج مازندران گفت: تمام شعارها و وعده‌های مسؤولان باید در عمل اتفاق بیفتد نه در حد حرف باشد چرا که اگر کشاورزان ناامید شوند و دست از تولید بردارند فردا برای اینکه به تولید محصولات بپردازد، خیلی دیر است.

چرا صدای مسؤولان و نمایندگان درنمی‌آید؟ / فردا خیلی دیر است
رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست‌فناوری برنج مازندران گفت: تمام شعارها و وعده‌های مسؤولان باید در عمل اتفاق بیفتد نه در حد حرف باشد چرا که اگر کشاورزان ناامید شوند و دست از تولید بردارند فردا برای اینکه به تولید محصولات بپردازد، خیلی دیر است. (ادامه)
به مناسبت سالروز قیام ۱۹دی ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم قم، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
باید بین مطالبات به‌حق مردم و حرکات وحشیانه تفکیک قائل شد/ اگر مسئولان ضعف‌ها را برطرف کنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند(خبر)
به مناسبت سالروز قیام ۱۹دی ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم قم، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
ناگفته‌های محمد هاشمی از درگذشت «آیت‌الله»
محمد هاشمی در گفت‎وگویی با ایسنا از حال‎وهوای خانواده هاشمی، ماجرای راه‎اندازی کمپین «پشیمانیم» و درباره تجمعات اخیر گفته است. او نتیجه رفتار احمدی‎نژاد با قوه قضائیه را نه صرفاً سخنان یک فرد علیه یکی از ارکان نظام، که سرآغاز ایجاد رخنه‎ای در کشتی جمهوری اسلامی می‎داند که اگر مسدود نشود، همه را باهم غرق خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه عملکردها وجود تبعیض‌ها برای مردم آزار دهنده بوده و تحمل نمی‌کنند و اگر رفع شود تحمل مشکلات اقتصادی برای مردم آسان‌تر است.

افرادی که به نفع رضاخان شعار می‌دادند خاطرات سیدضیاء را مرور کنند / مردم به راحتی مسئولان نظام را نقد میکنند/دولت باید از آمریکا شکایت کند
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه عملکردها وجود تبعیض‌ها برای مردم آزار دهنده بوده و تحمل نمی‌کنند و اگر رفع شود تحمل مشکلات اقتصادی برای مردم آسان‌تر است. (ادامه)
با فروکش کردن شرایط جدید و با درنظرگرفتن اصل انصاف و پرهیز از هرگونه سیاه نمایی و سیاسی بازی باید به خواسته های به حق مردم جامه عمل بپوشانیم،عزم و همدلی ملی را برای خاموش کردن این حرکت انحرافی و ضد انقلابی نشان دهیم به نام ملت؛ به کام آشوبگران / فرماندهی اغتشاشات از کجاست؟
با فروکش کردن شرایط جدید و با درنظرگرفتن اصل انصاف و پرهیز از هرگونه سیاه نمایی و سیاسی بازی باید به خواسته های به حق مردم جامه عمل بپوشانیم،عزم و همدلی ملی را برای خاموش کردن این حرکت انحرافی و ضد انقلابی نشان دهیم(ادامه)
صدا و سیما کینه‌پراکنی می‌کند/ فقدان حضور آیت‌الله احساس می‎شود
یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اخذ مجوز برگزاری تجمعات منحصر به احزاب نیست، اظهار کرد: افراد مختلف نیز می توانند برای دریافت مجوز برگزاری تجمعات به وزارت کشور درخواست دهند و منعی در این زمینه وجود ندارد. (ادامه)
برگزاری تجمع اعتراضی در چند نقطه از کشور
تجمعات اعتراضی دیروز و امروز در چند شهر کشور برگزار شد.(ادامه)
همه اتفاقاتی که امروز در مشهد رخ داد
همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری به مشهد عده ای از شهروندان مشهدی با تجمع در یکی از میادین شهر علیه دولت و نظام شعار دادند و به اموال عمومی خسارت وارد آوردند. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند.


کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند/نمیشود یک دهه همه کاره کشور باشد بعدش مخالف خواند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند. (ادامه)
وعده یارانه صادرات مرکبات محقق نشد
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: با گذشت یکسال از تصویب یارانه صادراتی مرکبات هنوز این وعده دولت محقق نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : نتیجه ایده قالیباف نیز همین است. به اعتقاد من باید نگاهی فراتراز نواصلاح طلبی و نواصو لگرایی داشت این گرایش ها که نو و کهنه ندارد باید.... مثلث لاریجانی، قالیباف و محسن رضایی تشکیل شود
شمال نیوز : نتیجه ایده قالیباف نیز همین است. به اعتقاد من باید نگاهی فراتراز نواصلاح طلبی و نواصو لگرایی داشت این گرایش ها که نو و کهنه ندارد باید....(ادامه)
جزییات مذاکره سردار سلیمانی با بارزانی
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران می‌گوید آقای قاسم سلیمانی چند جلسه خصوصی و دو نفره با آقایان مسعود بارزانی رئیس‌جمهوری و نیچروان بارزانی نخست‌وزیر اقلیم کردستان و نیز رهبران گروه‌های دیگر از جمله حزب «حرکت تغییر» (گوران) برگزار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : صبح روز دوم خرداد ۷۶ در شرایطی که شانس زیادی برای پیروزی خاتمی قائل نبود، همراه وی به حوزه رای گیری در خیابان پاسداران رفت. خاتمی قبل از رای دادن، خطاب به ابطحی گفت: «چه قدر خوب می شود با ناطق به دور دوم برویم.» ابطحی عصر روز دوم خرداد ۷۶ ..... «اصلاحات»سخنگوهای زیادی دارد/ تخریب‌ها علیه هاشمی را درست می‌دانستم
شمال نیوز : صبح روز دوم خرداد ۷۶ در شرایطی که شانس زیادی برای پیروزی خاتمی قائل نبود، همراه وی به حوزه رای گیری در خیابان پاسداران رفت. خاتمی قبل از رای دادن، خطاب به ابطحی گفت: «چه قدر خوب می شود با ناطق به دور دوم برویم.» ابطحی عصر روز دوم خرداد ۷۶ .....(ادامه)
۱۳۰ برنامه در هفته ناجا اجرا می شود
فرمانده انتظامی مازندران، از اجرای ۱۳۰ برنامه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و انتظامی در هفته ناجا در این استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
شمال نیوز : با آغاز کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان چالشی در فضای رسانه‌ای در حال شکل‌گیری است که از اعضا می‌خواهد لیست اموال و دارایی‌های خود را برای مردم منتشر کنند .... آیا اعضای شورای شهر لیست اموال و دارایی‌هایشان را شفاف می‌کنند؟
شمال نیوز : با آغاز کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان چالشی در فضای رسانه‌ای در حال شکل‌گیری است که از اعضا می‌خواهد لیست اموال و دارایی‌های خود را برای مردم منتشر کنند ....(ادامه)
حمايت از روحاني منوط به عمل به وعده‌هاست
شمال نیوز : اين منتقدان نسبت به وزراي پيشنهادي روحاني انتقاد دارند و معتقدند روحاني در ايام انتخابات راهنماي چپ زده اما پس از راي گرفتن از بدنه اجتماعي به راست پيچيده است.(ادامه)
شمال نیوز : علاوه بر سهل‌انگاری گردشگران در خاموش نکردن آتش و همچنین اقدام غیرقانونی کشاورزان در خسارت به جنگل‌ها و مراتع و عرصه‌های ملی در استان عوامل دیگری از قبیل کمبود نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات منابع طبیعی استان برای خاموش‌کردن آتش در مراحل اولیه باعث افزایش خسارت آتش‌سوزی و نابودی جنگل‌های مازندران شده است. شناسایی عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های شمال
شمال نیوز : علاوه بر سهل‌انگاری گردشگران در خاموش نکردن آتش و همچنین اقدام غیرقانونی کشاورزان در خسارت به جنگل‌ها و مراتع و عرصه‌های ملی در استان عوامل دیگری از قبیل کمبود نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات منابع طبیعی استان برای خاموش‌کردن آتش در مراحل اولیه باعث افزایش خسارت آتش‌سوزی و نابودی جنگل‌های مازندران شده است.(ادامه)
۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مازندران انجام شد
استاندار مازندران گفت: طی شش ماه گذشته بیش از چهار هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری و افتتاح شده، بر افزایش آن تا پایان سال تأکید کرد.(ادامه)
نظر مسعود پزشکیان درباره ترکیب کابینه دوازدهم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.