.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند. (ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
 شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست برخورد بد یکی از فرمانداران مازندران موجب نارضایتی مردم شده است. بنا بر این گزارش، در آخرین اقدام این فرماندار محترم ، با یک جانباز شیمیایی که برای پیگیری کارش به دفتر ایشان مهرورزی یک فرماندار
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست برخورد بد یکی از فرمانداران مازندران موجب نارضایتی مردم شده است. بنا بر این گزارش، در آخرین اقدام این فرماندار محترم ، با یک جانباز شیمیایی که برای پیگیری کارش به دفتر ایشان (ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)
سفراحمدي نژاد به استانها و تحريك احساسات مردم
ولي رعيت نماينده‌ي مردم قائم‌شهر، سوادكوه و جويبار در بخشي از نطق پيش از دستور  خود گفت:نتيجه‌ ي طرح برگزاري جلسات هيات دولت در استان‌ها را جز تحريك احساسات، افزايش مطالبات و دادن وعده‌هاي  ناممكن و سرخوردگي مردم و مسوولين ندانست و گفت: آيا اين استراتژي واقعا.... (ادامه)
خبرگان چهارم و شرايط متفاوت(ديدگاه)
عبدالله خدادادي(ادامه)
دردنامه دانشجويان چوكا(رضوانشهرگيلان)
(ادامه)
مطمئن باشيد رئيس جمهور شما ، كلاه سرش نمي رود
 ،در جريان نهمين سفر استاني رئيس جمهور زمانيكه دكتر احمدي نژاد مشغول پوشيدن لباس محلي در يكي از شهرستان هاي استان گلستان بود ، به وي اصرار شد كه حتما كلاه محلي را نيز بر سرش بگذارد كه وي با خنده پاسخ داد : "مطمئن باشيد رئيس جمهور شما ، كلاه سرش نميرود .......(ادامه)
آزادي ليبرالي - آزادي ديني(بخوانيد)
علي شکوهي(ادامه)
مديران محلي يا جهان وطني؟!
بحث زمين‌هاي استان مازندران از جمله مباحثي است كه ذهن خيلي از مديران و ساكنين استان را به خود مشغول كرده است. چه آن دوستدارن محيط زيست كه هيچ تواني جز فرياد ندارند، چه آن مردماني كه با عدم فرهنگ سازي درست از دولت سهم خواهي مي‌كنند و تكه‌اي از آنرا براي خود مي‌خواهند چرا كه با توجه ....(ادامه)
قبلي 1 ... 22 23 24 25 26 27

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.